Sari la conținut

Mz-ul


Redresor
 Share

Postări Recomandate

La mine nu a ajuns trusa de scule.Poate gasesc o cheie la cineva ca nu vreau sa dau cu ciocanul in surubelnita.........

 

--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 18:06 -------------
La mine nu a ajuns trusa de scule.Poate gasesc o cheie la cineva ca nu vreau sa dau cu ciocanul in surubelnita.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 155
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine nu a ajuns trusa de scule.Poate gasesc o cheie la cineva ca nu vreau sa dau cu ciocanul in surubelnita.........

 

<small>--- Mesaj completat în 09 Feb 2008 18:06 -------------</small><br/>La mine nu a ajuns trusa de scule.Poate gasesc o cheie la cineva ca nu vreau sa dau cu ciocanul in surubelnita.........

:what: :kiss: Exact asta am vrut sa-ti recomand, dar mi-ai luat-o inainte ! :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Fara mari eforturi poti sa o confectionezi, "home made". Din tabla de 4-5-6-mm, trasezi un arc de cerc, cioc la un capat, miner la celalalt capat, polizor, flex, pila semirotunda si se rezolva. Intii masori cit are gaura unde intra ciocul, ca sa stii ce grosime trebuie sa aiba tabla, masori diametrul exterior al piulitei, ca sa stii ce raza trasezi ptr. arcul de cerc, minerul i-l faci la o lungime potrivita ptr. stringere. Gaurile de stringere din piulita e bine sa l-e rectifici cu un spiral la diametrul potrivit, asa incit ciocul de la cheie sa intre bine, sa nu mai faca "buba" la piulita. Treaba de 2 ore in care intra o cafea, 2 tigari si o bere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate o fac cand ma duc acasa .Aici la camin nu am ce imi trebuie........

 

Am observat ca surubul de reglare a relantiului este stramb,adica varful lui care impinge in pistonas a devenit excentric. De aia mi se bloca mie acceleratia cand reglam relantiul la mai mare.......

 

Nu cred sa se gaseasca surub de reglaj separat :what: E si cam greu de indreptat,dar daca nu gasesc, am sa incerc cu grija.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da mai, iese............

 

Oricum, am dat de alta dandana: cand merg cu a 3-a se aude un tacanit ritmat........ ...........Ma rog, o fi tot de la avans......Sper sa nu ajung pe urma alui tau........Eu sincer lesin daca vad ce ai vauzt tu in al tau......ma ia cu lesin de la inima :wink:) .........

 

Dimineata pe la 6 cand am plecat nici nu mai debraia,cred ca de la uleiul prea gros.Am stat sa il incalzesc mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum pun la loc pedala de pornire?

 

Initial am vrut sa scot capacul din stanga sa vad ce e pe acolo + ca trebuia neaparat sa schimb uleiul...........Vazand ca e intepenit bine acolo capacul, m-am mai chinuit si pana la urma am reusit sa desfac busonul de ulei.........Am scurs uleiul,am spalat cu benizna, am lasat-o sa curga si acum trebuie sa pun pedala de pornire la loc........E arcul ala de recuperare care nu ma lasa sa pun pedala...........Santul unde trebuie sa vina pana sta undeva jos (se uita la pamant) ,iar locul pt pus pana in pedala e sus.Pot sa aduc axul in pozitie buna cu cheia de 14,rotind in sensul acelor de ceasornic,dar cheia e prea groasa si nu imi intra pedala din cauza ei :wink:((((( Cum naiba sa procedez ca innebunesc........

Editat de augustin87r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of, mama ei, nu stiu cum se pune da mi-a zis Crainic ca-i mai complicat

ca trebe sa dai peste cap nush ce

si sa potrivesti... nu stiu, nu cred ca poti singur, trebe 2 oameni acolo, sau poate ma insel. bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu exista bujii pt. 2t. exista doar cifre termice. atat. diferente mai sunt la filete. in rest... varza! cate _cacaturi_ am vazut borate pe topicul asta mi s-a facut rau!

 

Domnu' cu @fesu', daca esti atat de sensibil la stomac si nici nu poti impartasi din experienta ta unor novici in ale mecanicii ( mai ales cand e vorba de 2T), de ce nu va deplasati dvs cursorul de la mouse pe alte "topice".Nu as vrea sa vi se faca si mai rau prin ograda asta plina de ignoranti.

Nu vreau sa creez un flame, si imi cer scuze de off topic, dar sensul unui forum e in primul rand de a acumula si impartasi cunostine.Crezi cumva ca va incepe lumea sa te vada un guru daca la fiecare post incerci sa mictionezi virtual pe vreunul din noi??

 

In alta ordine de idei, mult succes Augustin cu MZ.Se pare totusi ca Voshodul ti-a creat mai putine dureri de cap nu? :kiss: :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim de sustinere Domnul George.........Deh mai, stii si tu cum e cu fiarele......batai de cap....Cum e proverbul ala german: cand esti sarac,cumpara-ti lucruri noi...........Eu numai asta nu am facut ,de parca as avea bani sa bag in reparatii :)

 

Uite, George "burlaco",chiar daca are japoneza, nu i-a uitat pe comunisti, mai da cateodata o raita pe aici pe forum...... :wink: :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh , acum ca nu mai pot sa bag pedala de pornire la loc.....si asta e tot un rahat..adica eu sunt intr-un rahat...............

 

 

daca numa pedala de pornire e desfacuta si arcul e la locul lui, ar trebui sa iei o surubelnita mecanica,lata

si pui pe ea o cheie fixa de 14 (cred)depinde de marimea surubelnitei.

axul pe care ai pedala de pornire trebuie sa aiba un locas unde intra surubelnita,chiar in capat ,rasucesti axul de la stanga la dreapta si cineva ar trebui sa puna pana de la pedala acolo ! eu am facut treaba asta singur ,nu e complicat dar dupa cateva incercari reusesti ca arcul depune un efort de luat in seama sa ti se impotriveasca! :wink:

 

 

 

aici este un profesionist care desface blocul motor si il remonteaza!

http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327

 

sant 5 filmulete merita vazute! :kiss:

Editat de lakopeter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnu' cu @fesu', daca esti atat de sensibil la stomac si nici nu poti impartasi din experienta ta unor novici in ale mecanicii ( mai ales cand e vorba de 2T), de ce nu va deplasati dvs cursorul de la mouse pe alte "topice".Nu as vrea sa vi se faca si mai rau prin ograda asta plina de ignoranti.

Nu vreau sa creez un flame, si imi cer scuze de off topic, dar sensul unui forum e in primul rand de a acumula si impartasi cunostine.Crezi cumva ca va incepe lumea sa te vada un guru daca la fiecare post incerci sa mictionezi virtual pe vreunul din noi??

 

In alta ordine de idei, mult succes Augustin cu MZ.Se pare totusi ca Voshodul ti-a creat mai putine dureri de cap nu? :kiss: :wink:

 

:) cand vine vorba de chestii elementare normal ca nu imi vine sa spun ceva. lant distributie, bujii 2t, cacaturi d-astea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deh , acum ca nu mai pot sa bag pedala de pornire la loc.....si asta e tot un rahat..adica eu sunt intr-un rahat...............

daca numa pedala de pornire e desfacuta si arcul e la locul lui, ar trebui sa iei o surubelnita mecanica,lata

si pui pe ea o cheie fixa de 14 (cred)depinde de marimea surubelnitei.

axul pe care ai pedala de pornire trebuie sa aiba un locas unde intra surubelnita,chiar in capat ,rasucesti axul de la stanga la dreapta si cineva ar trebui sa puna pana de la pedala acolo ! eu am facut treaba asta singur ,nu e complicat dar dupa cateva incercari reusesti ca arcul depune un efort de luat in seama sa ti se impotriveasca! :wink:

aici este un profesionist care desface blocul motor si il remonteaza!

http://video.google.com/videoplay?docid=-5780522324325429327

 

sant 5 filmulete merita vazute! :kiss:

 

Haideti sa va arat cum e axul meu............Ce naiba sa ii fac? Ca nu as vrea sa ii fac crestatura cu flexul ca sa fac loc pt surubelnita........Nu imi dau seama cum l-o fi bagat cel care a avut-o inainte.........

 

 

--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 18:02 -------------
Pana la urma am crestat axul cu flexul (se pare ca am facut un lucru romanesc :lol: ,dar pur si simpl, nu imi dadeam seama cum a fost pusa de fostul proprietar ,avand in vedere ca in gaura din mijloc nu e forma pt imbus)........nu am facut o crestatura adanca pt ca s-a stricat flexul (sac) ,asa ca m-am chinuit un pic pt ca scapa surubelnita..........

 

Am bagat si benzina in cutie si cu roata de pe spate ridicata, am schimbat in toate vitezele....Schimba mult mai bine cu benzina decat cu T90........Chiar nu imi vine sa cred ce bine se schimba,iese in punctul mort foarte usor....... Acum am lasat-o sa se linisteasca si mai tarziu repet operatia.............Apoi dau jos benzina din cutie........Si dimineata pun ulei MOL 80W-90.........apoi o sa plec la Valcea si dupa o sapt o sa o pun la probe......... :) :lol: :lol:

 

--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 20:05 -------------
Am dat jos benzina, a curs cam neagra (de la fostul ulei). As mai pune un rand, dar mi-e frica sa nu afectze garnitura si apoi sa traga ulei din cutia de viteze..........Dimineta ii pun uleiul........Totusi, mi se pare ca in cutie intra mai putin de 900 ml,cam 500 ml.Am pus aprox 500 ml de benzina si a dat pe la gaura de verificat nivelul........

 

--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 23:16 -------------
Am vazut si filmuletele de la dl.lakopeter........Ce scule, ce finete. Ciocanul nu bate direct in rulmenti,nu forteaza nimic,totul e pus cu cap,nici o improvizatie............Nu o sa avem in Romania niciodata un service asa pt 2t.......fiecare se descurca cum poate..........

post-9285-1202984294_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, fiecare se descurca cum poate, filmuletele sunt foarte educative nu stiu de ce nu ti-am zis si eu de ele, pana la urma nu am inteles ce s-a intamplat cu pedala ta, dar bine ca ai reusit s-o pui la loc.

 

@fresu', aici incercam sa ne ajutam unii pe altii, ajutorul venind din experientele adunate dealungul reparatiilor facute de noi sau ce am vazut la altii, imi pare rau ca trebuie eu sa te anunt ca ai gresit total topicul si ca nu ti-ai dat seama, te rog din suflet sa ne ignori daca iti suntem asa de inferiori si nu ai buna vointa sa ne ajuti.

 

Nu stiu cata experianta in mecanica moto ai dar oricum nu am inteles ce ai vrut sa zici cu lant distributie si nici nu vreau sa stiu, iti spun eu ca exista, ca ii mai zice lant primar, fiecare ii zice cum vrea, pentru ca atunci cand te-ai nascut nu ai stiut sa vorbesti si sa numesti toate lucrurile de le globul pamantesc, gandeste-te ca daca vedeai un segment nu ai fi stiut sa ii spui numele. Iar legat de bujia de 2T, te anunt ca ultima data cand am fost la magazin am cerut:"o bujie pentru motor in 2 timpi" si aia am primit. te rog mult de tot sa nu-mi raspunzi la post, citeste-l si trage concluziile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai nu intelegi ce s-a intamplat cu pedala? Am scos-o si nu mai puteam sa o pun la loc (sa bag pana) pt ca arcul imi intorcea axul inapoi. I-am facut o crestatura cu flexul (inovatie romaneasca,dar nu aveam ce face) si am tinut acolo cu surubelnita pana am bagat pana.........M-am descurcat singur ca nu te ajuta nimeni pe frigul asta.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum mai nu intelegi ce s-a intamplat cu pedala? Am scos-o si nu mai puteam sa o pun la loc (sa bag pana) pt ca arcul imi intorcea axul inapoi. I-am facut o crestatura cu flexul (inovatie romaneasca,dar nu aveam ce face) si am tinut acolo cu surubelnita pana am bagat pana.........M-am descurcat singur ca nu te ajuta nimeni pe frigul asta.......

 

La motocicleta mea axul de la pedala de pornire are din fabricatie acel sant,sau spatiul ala e frezat sau nu stiu cum sa-i zic!asa sant la toate modelele de mz 175,250, la etz tot asa nu am vazut nicaieri fara ,poate este si nu stiu eu!

 

atasez o poza de la motorul meu daca maresti poza poate se vede ,oricum maine dimi fac o poza sa vezi cum arata!

 

 

 

 

 

:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haideti sa va arat cum e axul meu............Ce naiba sa ii fac? Ca nu as vrea sa ii fac crestatura cu flexul ca sa fac loc pt surubelnita........Nu imi dau seama cum l-o fi bagat cel care a avut-o inainte.........

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 18:02 -------------</small><br/>Pana la urma am crestat axul cu flexul (se pare ca am facut un lucru romanesc :lol: ,dar pur si simpl, nu imi dadeam seama cum a fost pusa de fostul proprietar ,avand in vedere ca in gaura din mijloc nu e forma pt imbus)........nu am facut o crestatura adanca pt ca s-a stricat flexul (sac) ,asa ca m-am chinuit un pic pt ca scapa surubelnita..........

 

Am bagat si benzina in cutie si cu roata de pe spate ridicata, am schimbat in toate vitezele....Schimba mult mai bine cu benzina decat cu T90........Chiar nu imi vine sa cred ce bine se schimba,iese in punctul mort foarte usor....... Acum am lasat-o sa se linisteasca si mai tarziu repet operatia.............Apoi dau jos benzina din cutie........Si dimineata pun ulei MOL 80W-90.........apoi o sa plec la Valcea si dupa o sapt o sa o pun la probe......... :wink: :kiss: :)

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 20:05 -------------</small><br/>Am dat jos benzina, a curs cam neagra (de la fostul ulei). As mai pune un rand, dar mi-e frica sa nu afectze garnitura si apoi sa traga ulei din cutia de viteze..........Dimineta ii pun uleiul........Totusi, mi se pare ca in cutie intra mai putin de 900 ml,cam 500 ml.Am pus aprox 500 ml de benzina si a dat pe la gaura de verificat nivelul........

 

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 23:16 -------------</small><br/>Am vazut si filmuletele de la dl.lakopeter........Ce scule, ce finete. Ciocanul nu bate direct in rulmenti,nu forteaza nimic,totul e pus cu cap,nici o improvizatie............Nu o sa avem in Romania niciodata un service asa pt 2t.......fiecare se descurca cum poate..........

 

 

ba exista service in romania care nu umbla cu improvizatii :lol: http://www.urbanriders.ro/forum/index.php?showtopic=1808

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este, fiecare se descurca cum poate, filmuletele sunt foarte educative nu stiu de ce nu ti-am zis si eu de ele, pana la urma nu am inteles ce s-a intamplat cu pedala ta, dar bine ca ai reusit s-o pui la loc.

 

@fresu', aici incercam sa ne ajutam unii pe altii, ajutorul venind din experientele adunate dealungul reparatiilor facute de noi sau ce am vazut la altii, imi pare rau ca trebuie eu sa te anunt ca ai gresit total topicul si ca nu ti-ai dat seama, te rog din suflet sa ne ignori daca iti suntem asa de inferiori si nu ai buna vointa sa ne ajuti.

 

Nu stiu cata experianta in mecanica moto ai dar oricum nu am inteles ce ai vrut sa zici cu lant distributie si nici nu vreau sa stiu, iti spun eu ca exista, ca ii mai zice lant primar, fiecare ii zice cum vrea, pentru ca atunci cand te-ai nascut nu ai stiut sa vorbesti si sa numesti toate lucrurile de le globul pamantesc, gandeste-te ca daca vedeai un segment nu ai fi stiut sa ii spui numele. Iar legat de bujia de 2T, te anunt ca ultima data cand am fost la magazin am cerut:"o bujie pentru motor in 2 timpi" si aia am primit. te rog mult de tot sa nu-mi raspunzi la post, citeste-l si trage concluziile.

 

 

esti amuzant. nu stiu daca esti doar incepator intr-ale reparatiilor sau doar ignorant dar oricum amuzant. ORICE sut in fund e un pas inainte. tine minte bine asta si gandeste-o cand mai spun ca nu vreau sa ajut.

 

stiu ca stii ce inseamna dar pt. altii: lant de distributie la 2t nu exista. nimeni nu s-a nascut invatat dar atunci cand te bagi intr-un motor si nici macar nu ai avut curiozitatea sa aflii cum se numesc piesele din el si sa il intelegi macar un pic dintr-un manual de reparatii o sa cheltuiesti foarte, foarte mult in plus ca sa il pui la loc. de pus la loc pot multi. intrebarea e cat de bine :wink:

 

aici stiu ca nu stii: NU exista bujii pt. 2t :kiss: repet, exista doar cifre termice. atat. ca au filet lung, scurt, electrod proiectat sau nu, asta nu conteaza decat pt. performanta. la un motor facut in curte, bloc, apartament cu sculele de aferente unui astfel de "atelier" chiar nu conteaza altceva. sunt foarte multe bujii cu cifra termica egala dar cu forme diferite. ca sa dau un exemplu o bujie cu filet de 10 si hexagon de 16 poate avea aceeasi cifra termica cu una cu filet de 14 si hexagon de 21. o bujie cu electrodul proiectat are acelasi efect cu marirea avansului. de ce? creste compresia. insignifiant dar creste. ma refer la un motor reglat intr-adevar bine, nu "merge si asa". sunt multe de povestit, mai crezi ca nu vreau sa ajut? asa, de curiozitate, ce marca de bujie si ce cod are cea de "2t", asa cum ii spui tu? ca sa iti arat ca exista cu siguranta macar 10 alte bujii cu aceleasi proprietati pe care vanzatorul nu le-ar recomanda ca pt. "2t".

Editat de fesu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...