grumpy Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 E prima problema tehnica cu care ma confrunt eu singur si am nevoie de ajutorul vostru. In timpul mersului motorul a inceput sa se comporte ca si cum ar fi ramas fara benzina, dupa ce, cu vreo 5 km mai inainte nu statea in relantiu (murea motorul pur si simplu). Am trecut pe rezerva, dar motorul tot a murit. L-am tras pe dreapta si nu a mai vrut sa porneasca. Am scos bujiile, care erau destul de afumate. Le-am sters cu o carpa, ca altceva nu aveam la mine, am dat la automat un pic fara bujii si... a pornit. Dar, in momentul in care accelerez, cade din ture. Si uite-ma pe mine cum am mers inca vreo 5 km intr-un Bucuresti cu ploaie, accelerand din soc Ce pana mea are? Daca avea apa in carburator, banuiesc ca nu mai pornea deloc. Banuiala mea e ca s-a dereglat vreo supapa ceva. Sa ma risc sa dau jos carburatorul? Si daca fac asta de unde imi dau seama care e bulita? Nu radeti de mine ca sunt novice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 6, 2007 Share Postat Decembrie 6, 2007 ai jiglerul principal infundat. Demonteaza carburatorul si curata-l Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Decembrie 6, 2007 Autor Share Postat Decembrie 6, 2007 (editat) ai jiglerul principal infundat. Demonteaza carburatorul si curata-l Asta e din cauza ca nu am filtru de benzina, nu? Sa vad daca il dibui Dau o bere cand ne-om mai vedea Editat Decembrie 6, 2007 de grumpy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Din pacate e o problema care trebuie abordata prin eliminari: 1.Verifici starea jigloarelor cum spunea colegul mai sus (cu toate ca daca era jigleorul principal atunci relantiul trebuia sa mearga bine pt. ca din cate stiu carburatorul are jigleor separat pt. relanti). 2. Verifici instalatia electrica: Starea bujiilor, a fiselor, bobina de inductie,a delcoului (daca exista), reglajul avansului. 3. Daca toate cele de mai sus nu dau roade atunci recurgi la forta majora: reglarea jocului supapelor, curatarea lor in prealabil, reglajul culbutorilor. Eu am patit-o. Dupa 30-40 de km aceleasi simptome. In cazul meu era bobina de inductie care se incalzea si dadea scanteia foarte slab. A trebuit inlocuita. Succes! --- Mesaj completat în 07 Dec 2007 11:00 ------------- Din pacate e o problema care trebuie abordata prin eliminari: 1.Verifici starea jigloarelor cum spunea colegul mai sus (cu toate ca daca era jigleorul principal atunci relantiul trebuia sa mearga bine pt. ca din cate stiu carburatorul are jigleor separat pt. relanti). 2. Verifici instalatia electrica: Starea bujiilor, a fiselor, bobina de inductie,a delcoului (daca exista), reglajul avansului. 3. Daca toate cele de mai sus nu dau roade atunci recurgi la forta majora: reglarea jocului supapelor, curatarea lor in prealabil, reglajul culbutorilor. Eu am patit-o. Dupa 30-40 de km aceleasi simptome. In cazul meu era bobina de inductie care se incalzea si dadea scanteia foarte slab. A trebuit inlocuita. Succes! Pune filtru de benzina si verifica starea celui de aer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Apropos de ploaie - poate sa fie si de la o infiltratie de apa (umezeala) oriunde intre bobina de inductie si bujie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 Incearca sa dai jos carburatorul. Fa-l bucati, pune-l in decanol sa se curete (componentele din METAL) Incearca sa-ti montezi un filtru inainte de intrare in carburator ca sa nu mai ai probleme. Vezi ca pe net gasesti cartea tehnica a motocicletei, fa rost de ea inainte sa te apuci de treaba deoarece este putin mai complicat de desfacut carburatorul. Tot odata verifica si rezervorul doarece la robinetul de combustibil dupa cate stiu eu ar trebui sa aiba un filtru,eu asa am la honda. Spor la succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 Motorul merge bine la relanti. Se inneaca doar cand bag mana in gaz. O sa-l dau jos diseara si o sa-l curat, dar trebuie mai intai sa-mi iau niste tubulare de 8 si de 9 de la Mr. Bricolaj, sa pot da filtrul de aer jos. Nu am delcou la BMW si inci filtru de benzina... o sa trebuiasca sa ii cumpar. Oricum, multumesc pentru sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 aia cu socul pe post de acceleratie este de la carburator. jiclor sau ceva infundat. nu are nici o legatura cu partea electrica. am patit si eu la fel(la masina) si era un ditamai gunoiul...principiul de functionare este aproape la fel ca la o motoreta...si totusi nu inteleg de ce s-ar afuma bujiile in lipsa benzinei. intai incearca sa purjezi carburatorul. trebuie sa ai un surub in partea de jos(pahar), si sa il golesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 S-au afumat din pricina faptului ca, picand din ture, am stat cu socul tras si o acceleram mai mult... Si s-a innecat... Plm. Ma face ea pe mine?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Decembrie 7, 2007 Share Postat Decembrie 7, 2007 bai baietzi...daca se tureaza din shock si sta la relanti e clar principalul am patit asta la suzuki...am mers 20 km din shock. Am desfacut carburatorul, am scos jiglerul si l-am curatat. Nu am mai avut probleme de soiul asta dupace am bagat si filtru de benzina. Bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Decembrie 8, 2007 Autor Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Am desfacut ieri motorul si am ajuns la carburator. Unde puii mei e jiglerul ca sa mor daca l-am gasit!!! Nu seamana deloc cu alea de masina... Ma uitam ca prostul la carburatoare si nu gaseam jiglerul... Sa ma vezi pe mine, ieri la ora 01.30 AM cum puneam motorul la loc, pe ceata aia si cu mainile inghetate... Macar sa-mi spuneti cum se spune la jigler in germana sau in engleza, sa ma uit in cartea tehnica dupa el L.E. Mi s-a spus sa bag carbu in decarurol, dar doar partile metalice. Faza e ca am gasit la benzinarii o solutie pentru injectoare si carburatoare pe spatele careia scrie ca tre sa torn continutul in rezervor si pe urma sa fac plinul... Curata odata ce se duce pe traseu? Editat Decembrie 8, 2007 de grumpy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 in germana nu stiu, in engleza e "jet" needle jet - tubul jet needle - acul main jet - jicglorul principal, ala infiletat la baza tubului idle jet - glorul de relanti, e mai mic si intr-o parte oarecum in camera de nivel constant De la benzinarie, nu solutia aia iti trebuie, ci una de-i zice "gum cutter", de la 2+2 de exemplu, la spray. Se foloseste sprayul si tubuletul aferent pentru a sufla prin toate canalele carbului (si sunt multe). Dupa se sufla cu aer comprimat (se poate folosi si o pompa de roti). Vezi sa nu-ti dai in ochi cu solutia aia. A, si nici pe vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Decembrie 9, 2007 Autor Share Postat Decembrie 9, 2007 Hai, multzam mult tuturor. Asa o sa fac, maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.