Sari la conținut

Consum Mare,bujii Inecate Des,sunet Schimbat Putin.


Adyp
 Share

Postări Recomandate

Salut tuturor,sper sa imi dati ceva idei cu o problema la o Honda Cbr 600 RR din 2004.Consumul e de peste 15%;se ineaca foarte des,mai ales la pornirea de la rece;sunetul tobei e un pic schimbat(se observa la mers constant fara accelerare sau decelerare,se aude o mica balbaiala ce nu se auzea inainte);capatul tobei e afumat(semn al consumului mare de benzina);ralanti-ul variaza cateodata,dand sa se opreasca uneori. Cam astea sunt simptomele,in rest funcioneaza perfect,trage foarte bine,uleiul e la nivel si nu scade...clar o problema de alimentare.Bujiile par bune,o sa le schimb preventiv dar nu cred sa fie asta problema.Sper sa imi dati idei ce sa verific. Bafta tuturor. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sincronizate carburatoarele ! parerea mea :crack: sar PUTEA si segmenti...

:crack: Mane...Cbr 600 rr e injectie,deci nu are carburatoare,de tras,trage foarte bine,compresia pun pariu ca e ceas,eu zic ca iese din discutie;clar o problema din alimentare...ceva nu lucreaza la parametrii,dar ce?Ms oricum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Verifica filtrul de aer,avand motor pe injectie nu prea ai mari solutii decat sa o pui pe tester,sper sa fie din filtrul de aer daca ai ghinion trebuie sa o duci la service.Succes

Verificat...nu cred ca e de la filtru de aer...e schimbat de 1 an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi-a placaut faza cu carburatoarele. chiar asteptam sa vad cati scriu de ele...

ai schimbat cumva evacuarea? intreb asta , ptr ca sonda aia lambda care este pe galerie iti regleaza amestecul carburant in functie de gazele iesite. daca ai schimbat toba este posibil sa o fi "decalibrat" si sa "citeasca" eronat, dandu-ti un amestec prea bogat. si daca este anulata, poate sa faca la fel...

succes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi-a placaut faza cu carburatoarele. chiar asteptam sa vad cati scriu de ele...

ai schimbat cumva evacuarea? intreb asta , ptr ca sonda aia lambda care este pe galerie iti regleaza amestecul carburant in functie de gazele iesite. daca ai schimbat toba este posibil sa o fi "decalibrat" si sa "citeasca" eronat, dandu-ti un amestec prea bogat. si daca este anulata, poate sa faca la fel...

succes.

:crack: E o vorba:"Omul cat traieste ,invata",asa si baietii cu carburatoarele dar e de apreciat buna intentie.

Intradevar,am o sonda lambda defecta dar am in locul lor acei senzori care "pacalesc" sistemul post-16982-1197273155.jpg si a mers inainte sa consume atat de mult chiar fara probleme chiar daca aveam doar senzorii.Am facut combinatia si doar sonda lambda defecta inlocuita cu acel senzor iar cealalta functionala dar in zadar. Ma gandesc sa nu fi ramas "tras" socul automat... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul automat e de fapt doar o deschidere mai mare a valvelor bypass aer pt marirea relantiului la rece.

Ledul rosu clipeste dupa ce ai pornit motorul? daca clipeste de cate ori?(in prima instanta numarul de clipiri -lungi si/sau scurte indica nr erorii sist alimentare

daca ledul nu clipeste foarte putin probabil sa fie sist alimentare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

socul automat e de fapt doar o deschidere mai mare a valvelor bypass aer pt marirea relantiului la rece.

Ledul rosu clipeste dupa ce ai pornit motorul? daca clipeste de cate ori?(in prima instanta numarul de clipiri -lungi si/sau scurte indica nr erorii sist alimentare

daca ledul nu clipeste foarte putin probabil sa fie sist alimentare

Nu clipeste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: E o vorba:"Omul cat traieste ,invata",asa si baietii cu carburatoarele dar e de apreciat buna intentie.

Intradevar,am o sonda lambda defecta dar am in locul lor acei senzori care "pacalesc" sistemul post-16982-1197273155.jpg si a mers inainte sa consume atat de mult chiar fara probleme chiar daca aveam doar senzorii.Am facut combinatia si doar sonda lambda defecta inlocuita cu acel senzor iar cealalta functionala dar in zadar. Ma gandesc sa nu fi ramas "tras" socul automat... :crack:

dar si senzorii aia care "pacalesc" sistemul, sunt niste piese aftermarket, la care nu ai garantia ca o sa isi faca treaba forever...cauta sa imprumuti de la cineva o sonda ok, si daca ai evacuarea schimbata...o evacuare. :lol:

nu cumva sta si motorul mai turat? teoretic socul inchide partial/total aerul, si da parca ceva mai mult gaz. daca nu reusesti cu senzori & shit, cauta ce cacao actioneaza socul, si vezi daca este vreo clapeta inchisa, sau vreo electrovalva blocata. pana mea...incercarea moarte n-are...

 

 

good luck

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar si senzorii aia care "pacalesc" sistemul, sunt niste piese aftermarket, la care nu ai garantia ca chiar o sa isi faca treaba forever...cauta sa imprumuti de la cineva o sonda ok, si daca ai evacuarea schimbata...o evacuare.

nu cumva sta si motorul mai turat? teoretic socul inchide partial/total aerul...daca nu reusesti cu senzori & shit, cauta ce cacao actioneaza socul, si vezi daca este vreo clapeta inchisa, sau vreo electrovalva blocata. pana mea...incercarea moarte n-are...

good luck

Mda...eu am verificat sistemul ala reglabil de relanti care,zic eu,e si socul automat(e actionat de o termovalva prin care trece lichidul de racire)si nu am gasit nimic sa nu para ca functioneaza normal.Ma mai gandesc sa nu fie vreun senzor/valva pe circuitul de aer si sa nu ii dea aer cat trebuie iar injectia ,ca urmare a lipsei aerului,sa compenseze si sa ii dea benzina cat cuprinde....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este posibil. eu zic sa iei manualul, si sa o desfaci cu manualul in fata. de fapt, aerul sa fie mai inchis, dar mobra necitind gazele evacuate, ea da benzina ca in conditii normale, deci un amestec prea bogat. pana mea. desfa ce actineaza termovalva aia, si vezi ce-i pe acolo... :crack:

cateodata ca sa vezi de ce nu merge un lucru, trebuie sa vezi intai de ce merge... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este posibil. eu zic sa iei manualul, si sa o desfaci cu manualul in fata. de fapt, aerul sa fie mai inchis, dar mobra necitind gazele evacuate, ea da benzina ca in conditii normale, deci un amestec prea bogat. pana mea. desfa ce actineaza termovalva aia, si vezi ce-i pe acolo... :crack:

cateodata ca sa vezi de ce nu merge un lucru, trebuie sa vezi intai de ce merge... :lol:

Verificata termovalva..functioneaza...chiar nu mai stiu unde sa ma uit...mi-e sa nu fie un alt senzor/valva ce nu sa functioneze...dar care? :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai scos sonda lambda de ce te miri??? :crack:

 

Ai idee ce face sonda lambda? Identifica nivelul de oxigen / benzina din evacuare si ajusteaza in timp real debitul injectoarelor. "Senzorii" tai trimit in centrala aceeasi informatie tot timpul (probabil de amestec sarac) astfel incat sa creasca nivelul de benzina si sa "traga mai bine".

 

Vara cand e cald merge treaba, dar pe frig si umezeala cand arderea e mai proasta se impute treaba.

Deci nu ai nimic stricat... doar "supertunat" :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca ai scos sonda lambda de ce te miri??? :crack:

 

Ai idee ce face sonda lambda? Identifica nivelul de oxigen / benzina din evacuare si ajusteaza in timp real debitul injectoarelor. "Senzorii" tai trimit in centrala aceeasi informatie tot timpul (probabil de amestec sarac) astfel incat sa creasca nivelul de benzina si sa "traga mai bine".

 

Vara cand e cald merge treaba, dar pe frig si umezeala cand arderea e mai proasta se impute treaba.

Deci nu ai nimic stricat... doar "supertunat" :crack:

Intradevar...pana sa dea frigul...a mers impecabil,nici nu consuma...sincer...cred ca mai e ceva...o sa ii iau si cea de-a 2-a sonda si sa vad vreo schimbare atunci desi nu m-as mira sa nu se intample nimic...m-am gandit si eu ca ar putea fi de la asa ceva si am pus sonda functionala sa mearga iar la cealalta am lasat senzorul...si nici o schimbare...nici macar cat de mica sa imi dau seama ca ar fi o cauza..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare daca tot veni vorba de somnde lambda. are cineva idee daca un gsx-r k5 de 600 are asa ceva? eu mi-am schimbat evacuarea si nu am vazut-o, motorul merge bine,are un pic de oscilatii la relanti dar imediat revine, banuiesc ca e de la frig si din faptul k o mai pornesc la 2-3 saptamani. intrebam si eu asa...pt cultura mea generala :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu clipeste...

daca era vreun senzor defect (IAT,IAP ,EGT etc)sau probleme electrice la vreun injector ledul ar fi clipit

schimba bujiile si sincronizeaza valvele bypass aer daca nu au fost sincronizate in ultimii 10000-12000 km

 

Daca motorul mergein continuare neregulat poate fi in afara de lipsa sondei lambda deci lipsa loop-ului informatiei si autocontrolului vreo defectiune mecanica la vreun injector sau chiulasa.Asta se va vedea la sincronizare-prima cauzeaza valori mai mici ale depresiunii

Ar fi recomandat sa o vada cineva care se pricepe

Editat de AlexM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca era vreun senzor defect (IAT,IAP ,EGT etc)sau probleme electrice la vreun injector ledul ar fi clipit

schimba bujiile si sincronizeaza valvele bypass aer daca nu au fost sincronizate in ultimii 10000-12000 km

 

Daca motorul mergein continuare neregulat poate fi in afara de lipsa sondei lambda deci lipsa loop-ului informatiei si autocontrolului vreo defectiune mecanica la vreun injector sau chiulasa.Asta se va vedea la sincronizare-prima cauzeaza valori mai mici ale depresiunii

Ar fi recomandat sa o vada cineva care se pricepe

pai nu ii clipeste pentru ca pacaleste senzorii cu nu stiu ce rahaturi care fac calculatorul sa creada ca sonda exista si citeste valori normale. mai pe romaneste are un fel de sunt...cauze pot fi multe. pare sa fie din necorcondanta senzor/injectie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ar trebui, daca este pe injectie.

Nu e adevarat. Un motor pe injectie poate fi:

- open loop (centrala cu harta de injectie prestabilita) - asa e la mine de exemplu

- closed loop (senzor de oxigen si debit de benzina ajustat in timp real)

 

Daca are senzor de oxigen, trebuie sa il gaseasca undeva imediat dupa jonctiunea galeriilor de evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va mai lamuresc un pic....sunt 2 sonde lambda,cele 4 galerii de la cele 4 pistoane se unesc si raman 2.Dupa locul unde se unesc pe o galerie este o sonda(stanga)iar pe cealalta parte,dupa ce se unesc si celelalte 2,inca o sonda lambda post-16982-1197290690_thumb.jpg (asta e o poza a unor galerii identice).O sonda,din cele 2 e defecta si am folosit acei sezori cu care a mers perfect pana acum.Am incercat sa las sonda functionala,iar in partea cealalta am pus senzorul.NICI O SCHIMBARE,cat de mica sa pot observa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara sonde sistemul nu mai primeste feedback . Una din valorile pe care le primeste unitatea control e constanta in cazul tau. Degeaba ai folosit doar una din sonde .Daca valvele starter sunt desincronizate aceasta cauzeaza dezechilibre la deschideri mici ale acceleratiei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...