Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

nu are nicio adaptare de la Simson la MZ - absolut nici unaunsure.gif

 

Bratul de prindere din fata a atasului ptr. Mz,e mult mai inalt fata de cel neceasar prinderii de un Simson.Dealtfel,se vede diferenta chiar in pozele puse de tine mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bratul de prindere din fata a atasului ptr. Mz,e mult mai inalt fata de cel neceasar prinderii de un Simson.Dealtfel,se vede diferenta chiar in pozele puse de tine mai sus.

 

Nu ma refer la acela, restul cadrului la atas este identic.

post-28174-0-59247500-1328857171_thumb.jpg

Acea prindere vine pe cadru in fata si se prinde pe aceasta piesa.

La jumatate pe nuca de la axul basculei , iar in spate pe bascula asta...

post-28174-0-60734500-1328857235_thumb.jpg

 

cam asta este.....post-28174-0-24115800-1328857316_thumb.jpg

 

Cu toate că mi-aș fi dorit mult să fie lustruită tabla de aluminiu a bărcii, din cauza stării inițiale foarte precare și datorită sudurii de calitate slabă am fost nevoit să renunț la această soluție. Ulterior, dacă o să-mi permit d.p.d.v. financiar și o să găsesc meseriașul potrivit mai pot opta pentru această variantă, deocamdată însă o să fie vopsită.

 

Cine știe, poate mai găsesc un Stoye în stare mai bună, pe care îl fac sticlă. :rolleyes: Revin cu poze.

post-61874-0-51197300-1328813623_thumb.jpg

 

Dupa cum bine vezi si din fabrica au iesit vopsite ..... post-28174-0-31143300-1328857624_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refer la acela, restul cadrului la atas este identic.

 

Din păcate nu este identic. Am avut nevoie de modificări serioase ca brațul din mijloc, jos să ajungă la bila de pe axul basculei, și ultimul braț de pe care se și urcă în ataș să ocolească toba Mz-ului. Se pare că trebuie să alungim și suportul în formă de L de pe cadru, de care se prinde în mijloc, sus atașul fiindcă la un decalaj de 16 cm abia îmi mai rămâne o bucățică de țeavă la suportul acela.

 

Am montat barca pe cadru, acum totul este demontat și va fi vopsit, după care urmeză reasamblarea lui. :bigstar:

post-61874-0-27890200-1328890041_thumb.jpgpost-61874-0-92134300-1328889966_thumb.jpg

post-61874-0-19533800-1328889779_thumb.jpg

post-61874-0-72046900-1328890488_thumb.jpg

Editat de Vitos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din păcate nu este identic. Am avut nevoie de modificări serioase ca brațul din mijloc, jos să ajungă la bila de pe axul basculei, și ultimul braț de pe care se și urcă în ataș să ocolească toba Mz-ului. Se pare că trebuie să alungim și suportul în formă de L de pe cadru, de care se prinde în mijloc, sus atașul fiindcă la un decalaj de 16 cm abia îmi mai rămâne o bucățică de țeavă la suportul acela.

 

Am montat barca pe cadru, acum totul este demontat și va fi vopsit, după care urmeză reasamblarea lui. :bigstar:

post-61874-0-27890200-1328890041_thumb.jpgpost-61874-0-92134300-1328889966_thumb.jpg

post-61874-0-19533800-1328889779_thumb.jpg

 

Sincer sa fiu,nu pot sa inteleg de ce mai ceri sfaturi daca nu ti cont de ele si lasi toti carpacii sa-ti fac tot felul de improvizatii si taieturi pe rama atasului!Sti ca prin alte parti nu ai primi in veci verificare tehnica?Mai grav e ca poti sa-ti rupi si gatul cu asa ceva.Cum naiba te-ai gandit sa tai chiar prinderea fixa :rusinica: !Nu am zis mai sus ca cu aia ar trebui sa incepi montajul?Crezi tu ca esapamentul tau e original?Cand il vad asa cu prindere cu colier,intodeauna imi da de gandit si din pozele tale,mi se pare ca e putin prea sus si e scos in exterior,putin,dar suficient cat sa nu-ti ajunga prinderile.Trebuia sa-l dai jos,sa lasi motocicleta jos de pe cric si sa ai in vedere ca nu ai motor pe cadru,prinderea de sus mai stransa si cea de fata lasata liber peste tot ca sa poti jongla cu ea.Pana atunci,iti zic bravo,ai taiat un lucru bun ca sa faci...nu stiu ce!

Sudeaza-l la loc pana nu e prea tarziu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa fiu,nu pot sa inteleg de ce mai ceri sfaturi daca nu ti cont de ele si lasi toti carpacii sa-ti fac tot felul de improvizatii si taieturi pe rama atasului!Sti ca prin alte parti nu ai primi in veci verificare tehnica?Mai grav e ca poti sa-ti rupi si gatul cu asa ceva.Cum naiba te-ai gandit sa tai chiar prinderea fixa :rusinica: !Nu am zis mai sus ca cu aia ar trebui sa incepi montajul?Crezi tu ca esapamentul tau e original?Cand il vad asa cu prindere cu colier,intodeauna imi da de gandit si din pozele tale,mi se pare ca e putin prea sus si e scos in exterior,putin,dar suficient cat sa nu-ti ajunga prinderile.Trebuia sa-l dai jos,sa lasi motocicleta jos de pe cric si sa ai in vedere ca nu ai motor pe cadru,prinderea de sus mai stransa si cea de fata lasata liber peste tot ca sa poti jongla cu ea.Pana atunci,iti zic bravo,ai taiat un lucru bun ca sa faci...nu stiu ce!

Sudeaza-l la loc pana nu e prea tarziu.

 

Eu am respect deosebit față de majoritatea forumiștilor, în special față de cei care m-au ajutat cu sfaturi, idei, îndrumări, însă uneori cred că tonul discuțiilor nu este la locul lui.

Desigur eu sunt începător din oirce punct de vedere în domeniul recondiționărilor, și nu contest că majoritatea dintre Voi sunteți mult mai experientați; din această cauză și frecventez acest site.

 

Mai demult (pag. 210) Dl. Profesor Petcu (fiind singurul, după ce știu eu, de pe acest forum cine a recondiționat modelul EL-ES) mi-a zis după ce s-a uitat la pozele cadrului meu că ”doar prinderea din spatele rezervorului ar putea fi identică”.

Eu am încercat să prind prima dată cadrul atașului la axul basculei, însă la un decalaj minim de 15 cm al roților prinderea nici nu se apropia de acesta (poza 1,2 încă nu este montată bila).

 

post-61874-0-97444000-1328975282_thumb.jpgpost-61874-0-50839800-1328975335_thumb.jpg

 

Știind (crezând) că prinderile celor două modele nu sunt identice, nu vedeam altă soluție dacât să alungesc prinderea fixă (nicidecum cu coliere!). (poza 3,4)

post-61874-0-58431100-1328975658_thumb.jpgpost-61874-0-28410200-1328975741_thumb.jpg

 

Acum dându-mă seama că am făcut o prostie, regret nespus de mult, însă știu în mod sigur că prinderea originală din mijloc, și decalajul de minim 15 cm nu se împac.

 

De asemenea, prinderea din spatele basculei, nu văd cum ocolește toba, fiind ea originală sau nu.

Repet, eu nu contest că cadrurile ar fi identice (EL-SI, EL-ES) dar ceva nu e în regulă la mine.

 

post-61874-0-29817700-1328976188_thumb.jpg

:disappointed:

Editat de Vitos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dami emailul tau pe privat si iti trimit ala de cz 175

 

Bravo ,,un om cu initiativa!

 

Sorry dar nu e site-ul meu. Poti trimite manualul la adresa de contact de pe site.

Eu doar l-am share-uit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am respect deosebit față de majoritatea forumiștilor, în special față de cei care m-au ajutat cu sfaturi, idei, îndrumări, însă uneori cred că tonul discuțiilor nu este la locul lui.

Desigur eu sunt începător din oirce punct de vedere în domeniul recondiționărilor, și nu contest că majoritatea dintre Voi sunteți mult mai experientați; din această cauză și frecventez acest site.

 

Mai demult (pag. 210) Dl. Profesor Petcu (fiind singurul, după ce știu eu, de pe acest forum cine a recondiționat modelul EL-ES) mi-a zis după ce s-a uitat la pozele cadrului meu că ”doar prinderea din spatele rezervorului ar putea fi identică”.

Eu am încercat să prind prima dată cadrul atașului la axul basculei, însă la un decalaj minim de 15 cm al roților prinderea nici nu se apropia de acesta (poza 1,2 încă nu este montată bila).

 

post-61874-0-97444000-1328975282_thumb.jpgpost-61874-0-50839800-1328975335_thumb.jpg

 

Știind (crezând) că prinderile celor două modele nu sunt identice, nu vedeam altă soluție dacât să alungesc prinderea fixă (nicidecum cu coliere!). (poza 3,4)

post-61874-0-58431100-1328975658_thumb.jpgpost-61874-0-28410200-1328975741_thumb.jpg

 

Acum dându-mă seama că am făcut o prostie, regret nespus de mult, însă știu în mod sigur că prinderea originală din mijloc, și decalajul de minim 15 cm nu se împac.

 

De asemenea, prinderea din spatele basculei, nu văd cum ocolește toba, fiind ea originală sau nu.

Repet, eu nu contest că cadrurile ar fi identice (EL-SI, EL-ES) dar ceva nu e în regulă la mine.

 

post-61874-0-29817700-1328976188_thumb.jpg

:disappointed:

 

http://www.ostmotorrad.de/mz/beiwagen/

 

http://stoye-seitenwagen.de/gal_88.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e,ca foarte greu se gasesc informatii despre cuplajul lui EL-ES la Mz.Dupa alte cateva sapaturi,am ajuns la concluzia ca toate cele 3 prinderi de jos difera de la EL-ES la EL-SI

Priderea din fata e clar ca e diferita.

 

Cu prinderea din mijloc nu am gasit poze foarte buna dar se pare ca bratul este mult mai inalt si se prinde cu bride,cam ca si la bratul din fata.Asta se vede din schita Mz-Stoye.In alte poze studiate am vazut bratul sudat...

Brat sudat:

post-19117-0-61883100-1329170046_thumb.jpgpost-19117-0-43089200-1329170003_thumb.jpg

 

Brat cu brida:

post-19117-0-36652400-1329170288_thumb.jpg

 

Schema cadru atas EL-ES.Din pacate,nu se vad prinderile foarte bine:

post-19117-0-86563900-1329170371_thumb.gif

 

Prinderea din spate e diferita si ea.Din ce se vede in poze,urechea scaritei de urcare in atas e sudata pe brat in partea de jos iar cuplajul pe cadrul atasului se face in partea de sus iar la Simson jos,dedesubt de brat,iar tzeava dreptunghiulara sudata pe bratul de prindere este sudata invers la cele doua tipuri,adica la una sus si cealalta jos...

post-19117-0-01528600-1329171302_thumb.jpgpost-19117-0-54390800-1329171432_thumb.jpg

 

post-19117-0-00782700-1329171635_thumb.jpgpost-19117-0-10561900-1329171594_thumb.jpg

post-19117-0-51438500-1329171569_thumb.jpgpost-19117-0-50019100-1329171542_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e,ca foarte greu se gasesc informatii despre cuplajul lui EL-ES la Mz.Dupa alte cateva sapaturi,am ajuns la concluzia ca toate cele 3 prinderi de jos difera de la EL-ES la EL-SI

Priderea din fata e clar ca e diferita.

 

Cu prinderea din mijloc nu am gasit poze foarte buna dar se pare ca bratul este mult mai inalt si se prinde cu bride,cam ca si la bratul din fata.Asta se vede din schita Mz-Stoye.In alte poze studiate am vazut bratul sudat...

Brat sudat:

post-19117-0-61883100-1329170046_thumb.jpgpost-19117-0-43089200-1329170003_thumb.jpg

 

Brat cu brida:

post-19117-0-36652400-1329170288_thumb.jpg

 

Schema cadru atas EL-ES.Din pacate,nu se vad prinderile foarte bine:

post-19117-0-86563900-1329170371_thumb.gif

 

Prinderea din spate e diferita si ea.Din ce se vede in poze,urechea scaritei de urcare in atas e sudata pe brat in partea de jos iar cuplajul pe cadrul atasului se face in partea de sus iar la Simson jos,dedesubt de brat,iar tzeava dreptunghiulara sudata pe bratul de prindere este sudata invers la cele doua tipuri,adica la una sus si cealalta jos...

post-19117-0-01528600-1329171302_thumb.jpgpost-19117-0-54390800-1329171432_thumb.jpg

 

post-19117-0-00782700-1329171635_thumb.jpgpost-19117-0-10561900-1329171594_thumb.jpg

post-19117-0-51438500-1329171569_thumb.jpgpost-19117-0-50019100-1329171542_thumb.jpg

 

Mersi pentru informații! Cred că fără să tai și să alungesc prinderea din mijloc nu puteam lega acest ataș la Mz.

 

post-61874-0-46824900-1329204455_thumb.jpg post-61874-0-58098600-1329204495_thumb.jpg

 

De asemenea prinderea paralelă cu motocicleta la un decalaj de minim 15 cm abia ajunge să fie legată, ce zici de alungirea ei cu 4-5 cm, să cadă în mijloc colierul? Cu toate că această parte a cadrului pare că este la fel cu cea a modelului ES, poate că sunt diferențe și aici, altfel nu văd cum vine așa scurt...

 

post-61874-0-87670500-1329204754_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Băi, da' parcă n-arată deloc a români :). Lenin se odihneÂşte acum culcat în grădina din spatele palatului MogoÂşoaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi pentru informații! Cred că fără să tai și să alungesc prinderea din mijloc nu puteam lega acest ataș la Mz.

 

post-61874-0-46824900-1329204455_thumb.jpg post-61874-0-58098600-1329204495_thumb.jpg

 

De asemenea prinderea paralelă cu motocicleta la un decalaj de minim 15 cm abia ajunge să fie legată, ce zici de alungirea ei cu 4-5 cm, să cadă în mijloc colierul? Cu toate că această parte a cadrului pare că este la fel cu cea a modelului ES, poate că sunt diferențe și aici, altfel nu văd cum vine așa scurt...

 

post-61874-0-87670500-1329204754_thumb.jpg

 

Nu inteleg deloc de ce trebuie sa lungesti acele tronsoane de teava.

Uite asa arata cadrul de la EL-ES al meu. L-am pus langa moto si vine corect .

post-28174-0-97006600-1329212987_thumb.jpg post-28174-0-48133400-1329212974_thumb.jpg

 

si asa bascula spate cu urechea de prindere.

 

post-28174-0-91532900-1329213206_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg deloc de ce trebuie sa lungesti acele tronsoane de teava.

Uite asa arata cadrul de la EL-ES al meu. L-am pus langa moto si vine corect .

post-28174-0-97006600-1329212987_thumb.jpg post-28174-0-48133400-1329212974_thumb.jpg

 

si asa bascula spate cu urechea de prindere.

 

post-28174-0-91532900-1329213206_thumb.jpg

 

Dacă aveți posibilitatea, măsurați vă rog această distanță:

post-61874-0-61627200-1329221338_thumb.jpg

 

Modelul EL-SI fiind dotat din fabrică cu roată de 18” s-ar putea ca și furca atașului să fie mai lungă, ceea ce ar explica de ce am probleme cu decalajul. Vă rog, când vă permite timpul să măsurați și aceasta!

post-61874-0-91620300-1329222659_thumb.jpgpost-61874-0-35701100-1329222628_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă aveți posibilitatea, măsurați vă rog această distanță:

post-61874-0-61627200-1329221338_thumb.jpg

 

Modelul EL-SI fiind dotat din fabrică cu roată de 18” s-ar putea ca și furca atașului să fie mai lungă, ceea ce ar explica de ce am probleme cu decalajul. Vă rog, când vă permite timpul să măsurați și aceasta!

post-61874-0-91620300-1329222659_thumb.jpgpost-61874-0-35701100-1329222628_thumb.jpg

 

Tu nu asculți de loc.

Am zis că mai întâi trebuie să faci montajul, să mergi cu el pe drum, să faci toate reglajele și când ești mulțumit, demontezi totul, vopsești, galvanizezi etc. Tu ai început cu vopsitul.

 

Cred că te-ai dus mult prea în față cu șasiul atașului, față de motocicletă.

Eu am EL-ES și dacă te uiți la poza de mai jos, o să vezi că pilonul vertical al cadrului atașului vine cu puțin în spatele pedalei de frână (săgeata albă).

De asemenea, prinderea de axul basculei și cea de la rezervor vin la fix.

Ceea ce nu știu exact și practic nici nu m-a interesat este dacă decalajul dintre roți este de 150 - 200 mm, dar după ochiul meu de vultur în retragere, nu e... și atașul e original iar înaintea mea, nu a umblat nimeni la prinderi.

 

post-59949-0-49775700-1329248125_thumb.jpg

 

De îndată ce voi avea acces la garaj, voi face toate măsurătorile pe care le vrei. Din cauza căderilor masive de zăpadă, garajul meu e "classified" și e posibil să nu am acces la el în următorii 50 ani.

 

E o vorbă care ilustrează situațiile de criză: Purceaua e moartă în coteț, cu fundul în ușă, iar ușa se deschide spre interior.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu asculți de loc.

Am zis că mai întâi trebuie să faci montajul, să mergi cu el pe drum, să faci toate reglajele și când ești mulțumit, demontezi totul, vopsești, galvanizezi etc. Tu ai început cu vopsitul.

 

Cred că te-ai dus mult prea în față cu șasiul atașului, față de motocicletă.

Eu am EL-ES și dacă te uiți la poza de mai jos, o să vezi că pilonul vertical al cadrului atașului vine cu puțin în spatele pedalei de frână (săgeata albă).

De asemenea, prinderea de axul basculei și cea de la rezervor vin la fix.

 

 

Dl. Profesor, sunt diferențe mari între șasiul meu și cel al Dvs. La mine nici o prindere nu vine la fix. Aștept măsurările!

 

Vă mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl. Profesor, sunt diferențe mari între șasiul meu și cel al Dvs. La mine nici o prindere nu vine la fix. Aștept măsurările!

 

Vă mulțumesc!

 

Te contrazic. Cadrele sunt la fel; diferă doar prinderile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te contrazic. Cadrele sunt la fel; diferă doar prinderile.

 

Cadrul meu avea un braț sudat, fix la mijloc, care era altfel poziționat și mergea perfect la Simson Sport.

post-61874-0-56663000-1329325436_thumb.jpg

Și s-ar putea să fie și diferențe de dimensiuni la furcă...

 

Pe cadrul lui Red Bandit acea prindere este cu bridă, cum este și pe schițele Stoye, iar pe cadrul Dvs. este sudată. Ambele cadre fiind de EL-ES, cum se explică această diferență?

post-61874-0-95718000-1329324985_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cadrul lui Red Bandit acea prindere este cu bridă, cum este și pe schițele Stoye, iar pe cadrul Dvs. este sudată. Ambele cadre fiind de EL-ES, cum se explică această diferență?

 

Se explică prin faptul că al meu e făcut în 1961 toamna, iar al lui tot în 61 dar primăvara.

Puii mei! Tu chiar vrei să ai răspuns la toate?

 

Am muncit de m-a luat gaia și am făcut măsurătorile de care ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explică prin faptul că al meu e făcut în 1961 toamna, iar al lui tot în 61 dar primăvara.

Puii mei! Tu chiar vrei să ai răspuns la toate?

 

Am muncit de m-a luat gaia și am făcut măsurătorile de care ai nevoie.

 

:cheers: Într-o bună zi o să mă revanșez pentru toate acestea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explică prin faptul că al meu e făcut în 1961 toamna, iar al lui tot în 61 dar primăvara.

Puii mei! Tu chiar vrei să ai răspuns la toate?

 

Am muncit de m-a luat gaia și am făcut măsurătorile de care ai nevoie.

:lol:

Editat de AdrianS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am muncit de m-a luat gaia și am făcut măsurătorile de care ai nevoie.

 

Ca să fac acele măsurători a trebuit să ajung în garaj, ceea ce a fost extrem de complicat.

Când am ajuns la Socrello, mi-am pus mâinile în cap și după ce mi-am mai revenit puțin, am hotărât că fiind și locotenent în rezervă al armatei române, trebuie să aplic tehnici și tactici de război.

 

1. Primul obiectiv tactic a fost să deschid poarta imobilului.

post-59949-0-19274200-1329335793_thumb.jpg post-59949-0-87524900-1329335800_thumb.jpg post-59949-0-46534000-1329335808_thumb.jpg

 

2. Al doilea obiectiv a fost să sap o tranșee în lungul proprietății, până la beciul cu provizii de hrană pentru familie și băuturi pentru mine și prietenii mei.

Destul de dificil pentru că de pe casa vecinilor Vică și Magda, a căzut o avalanșă de zăpadă în curtea mea și ei vor, ori să le-o plătesc, ori să arunc zăpada înapoi pe acoperișul lor.

post-59949-0-51735700-1329339878_thumb.jpg post-59949-0-03968300-1329339888_thumb.jpg

 

post-59949-0-06957300-1329339896_thumb.jpg post-59949-0-10004300-1329339906_thumb.jpg

 

3. La beci am ajuns dar cheia e în garaj, iar în fața garajului e o mașină și nu continui până nu mă conving că e a mea.

post-59949-0-16475300-1329340162_thumb.jpg post-59949-0-70174200-1329340171_thumb.jpg

 

4. Da, e mașina mea și o atac frontal și în creștet, apoi pe flancuri dar nu simultan pentru că divizia de deszăpezire, în afară de comandant, nu mai are pe nimeni: mai întâi pe flancul stâng, apoi pe flancul drept.

post-59949-0-62905700-1329340578_thumb.jpg post-59949-0-15122100-1329340586_thumb.jpg

 

5. Ca să deschid garajul trebuie să mișc autoturismul de familie mai în față,

post-59949-0-48585000-1329340774_thumb.jpg post-59949-0-33384700-1329340785_thumb.jpg

 

6. și apoi să degajez și să deschid ușile garajului.

post-59949-0-22471900-1329341020_thumb.jpg post-59949-0-57174900-1329341034_thumb.jpg post-59949-0-35127800-1329341049_thumb.jpg

 

7. Mi-e o sete de mor. Iau cheia, intru în beci și ies cu un borcan de bulion home made din seria 3 pentru familie, și o sticlă de apă plată pentru mine.

post-59949-0-86027800-1329341367_thumb.jpg

 

8. Fumez vreo două țigări și apoi fac măsurătorile:

- decalajul dintre roți circa 120 mm (de fabrică)

- bascula circa 380 mm

- brat longitudinal circa 380 mm

post-59949-0-33964100-1329341930_thumb.jpg post-59949-0-86531700-1329341941_thumb.jpg post-59949-0-14600600-1329341954_thumb.jpg

 

9. Pentru restul lucrării, în seara aceasta am să chem rezervele: Regimentul Bandit și Batalionul Corcodel, sau poate doar comandanții.

post-59949-0-65504000-1329342171_thumb.jpg

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca să fac acele măsurători a trebuit să ajung în garaj, ceea ce a fost extrem de complicat.

Când am ajuns la Socrello, mi-am pus mâinile în cap și după ce mi-am mai revenit puțin, am hotărât că fiind și locotenent în rezervă al armatei române, trebuie să aplic tehnici și tactici de război.

 

1. Primul obiectiv tactic a fost să deschid poarta imobilului.

post-59949-0-19274200-1329335793_thumb.jpg post-59949-0-87524900-1329335800_thumb.jpg post-59949-0-46534000-1329335808_thumb.jpg

 

2. Al doilea obiectiv a fost să sap o tranșee în lungul proprietății, până la beciul cu provizii de hrană pentru familie și băuturi pentru mine și prietenii mei.

Destul de dificil pentru că de pe casa vecinilor Vică și Magda, a căzut o avalanșă de zăpadă în curtea mea și ei vor, ori să le-o plătesc, ori să arunc zăpada înapoi pe acoperișul lor.

post-59949-0-51735700-1329339878_thumb.jpg post-59949-0-03968300-1329339888_thumb.jpg

 

post-59949-0-06957300-1329339896_thumb.jpg post-59949-0-10004300-1329339906_thumb.jpg

 

3. La beci am ajuns dar cheia e în garaj, iar în fața garajului e o mașină și nu continui până nu mă conving că e a mea.

post-59949-0-16475300-1329340162_thumb.jpg post-59949-0-70174200-1329340171_thumb.jpg

 

4. Da, e mașina mea și o atac frontal și în creștet, apoi pe flancuri dar nu simultan pentru că divizia de deszăpezire, în afară de comandant, nu mai are pe nimeni: mai întâi pe flancul stâng, apoi pe flancul drept.

post-59949-0-62905700-1329340578_thumb.jpg post-59949-0-15122100-1329340586_thumb.jpg

 

5. Ca să deschid garajul trebuie să mișc autoturismul de familie mai în față,

post-59949-0-48585000-1329340774_thumb.jpg post-59949-0-33384700-1329340785_thumb.jpg

 

6. și apoi să degajez și să deschid ușile garajului.

post-59949-0-22471900-1329341020_thumb.jpg post-59949-0-57174900-1329341034_thumb.jpg post-59949-0-35127800-1329341049_thumb.jpg

 

7. Mi-e o sete de mor. Iau cheia, intru în beci și ies cu un borcan de bulion home made din seria 3 pentru familie, și o sticlă de apă plată pentru mine.

post-59949-0-86027800-1329341367_thumb.jpg

 

8. Fumez vreo două țigări și apoi fac măsurătorile:

- decalajul dintre roți circa 120 mm (de fabrică)

- bascula circa 380 mm

- brat longitudinal circa 380 mm

post-59949-0-33964100-1329341930_thumb.jpg post-59949-0-86531700-1329341941_thumb.jpg post-59949-0-14600600-1329341954_thumb.jpg

 

9. Pentru restul lucrării, în seara aceasta am să chem rezervele: Regimentul Bandit și Batalionul Corcodel, sau poate doar comandanții.

post-59949-0-65504000-1329342171_thumb.jpg

 

Vă mulțumesc!

post-61874-0-05940800-1329508152_thumb.jpgpost-61874-0-12875800-1329508193_thumb.jpg

 

Cumpăr pentru ES: șa spate (sau două arcuri), partea cadrului pe care se află eticheta și pe care se fixează amortizoarele spate, sus, și furcă față, toate în stare cât mai bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vă mulțumesc!

post-61874-0-05940800-1329508152_thumb.jpgpost-61874-0-12875800-1329508193_thumb.jpg

 

Doar atât? Și doar ți-am zis că_cadrele sunt la fel.

 

Dl. Profesor, sunt diferențe mari între șasiul meu și cel al Dvs. La mine nici o prindere nu vine la fix.

 

Sunt dispus să te ghidonez step by step, ca să pui atașul ăla pe MZ. Gratis.

Vrei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt dispus să te ghidonez step by step, ca să pui atașul ăla pe MZ. Gratis.

Vrei?

 

Nimic în viața asta nu e pe gratis. :rolleyes: Sigur că vreau, cum aș putea refuza o astfel de ofertă? Problema este, că momentan nu am la ce pune atașul, Mz-ul este în bucăți. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...