Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal.. multumesc am vorbit cu omu chiar au ieftinit toba 150lei maine o pune la curier,mai ramane cu cromatu,omdic sa aruncat la preturi dar na ancotro daca nu gases pe altu

 

Pe care o iei? Scurtă sau lungă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut nici nu stiu cred ca cea scurta,maine dimineata perfectez detaliile cu omu,si totusi care este diferenta..

 

Diferența e la lungime: cea lungă, e mai lungă decât cea scurtă și invers.

Cred, sau poate doar mi se pare, că sunetul celei lungi e mai "mișto".

Cea scurtă are un sunet cam "sport", iar cea lungă are un sunet "de luxe".

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferența e la lungime: cea lungă, e mai lungă decât cea scurtă și invers.

Cred, sau poate doar mi se pare, că sunetul celei lungi e mai "mișto".

Cea scurtă are un sunet cam "sport", iar cea lungă are un sunet "de luxe".

OK..multumesc o sa optez varianta scurta ca si asa am boala le zgari de porti si garduri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc user'ului ,,Cuxi",,,, oala de far si vitezometru au ajuns azi... in proportii de 80%ok... sticla vitezometrului este putin dezlipita... sa gasesc o modalitate sa il desfac si sa pun sticla la locul ei.....

 

Nea Petcu sustinea dezasamblarea unui vitezometru de rt. .. sunt curios daca a reusit.....

 

 

 

 

din greseala am postat la bursa.... imi cer scuze.

 

 

In sfarsit dupa atatia ani, ai si tu far...ia si arunca reflectorul ala de tractor :).Probabil ca l-ai si desfacut, chiar acum cateva saptamani intreba cineva pe aici cum se desface dar nu mai caut.Se desface din interior, iese tot kilometrajul apoi desfacu piulita mare ce tine filetul unde intra cablul.La rama va fi mai dificil, trebuie desfacuta pe margine cu un cutit- surubelnita, foarte atent sa nu o deformezi.Dupa ce ai desfacut astea este simplu, o sa vezi pe acolo cum merg fiecare.Cel mai dificil o sa fie sa scoti acul kilometrajului care poate fi intepenit de atatia ani.Nu forta nimic findca se poate rupe, sunt piese foarte fine pe acolo si sensibile.Daca nu iese ceva da cu lichid de frana sau ceva asemanator si incearca a doua zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu il pun acum.... :) ... eu strang toate piesele si cand le-oi avea... o bag rpd in service... vopsea si restu... momentan lucrez la motoras sa fie nou ce poate fi nou in el.

 

sambata ma duc sa fac alezaj... sa cumpar rulemtii si semeringurile.

 

farul nu e complet.... mai imi trebuie o rama de far cu sticla si lupa..... o pandesc si p'aia... :) ai cumva ,master?? platim...

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu il pun acum.... :) ... eu strang toate piesele si cand le-oi avea... o bag rpd in service... vopsea si restu... momentan lucrez la motoras sa fie nou ce poate fi nou in el.

 

sambata ma duc sa fac alezaj... sa cumpar rulemtii si semeringurile.

 

farul nu e complet.... mai imi trebuie o rama de far cu sticla si lupa..... o pandesc si p'aia... :) ai cumva ,master?? platim...

Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...?

 

 

Stiu ce important este sa-i faci pe cei dragi sa isi retraiasca tineretea pe doua roti :rolleyes:

1962

post-28174-0-68275000-1329978968_thumb.jpg

2010

post-28174-0-83678400-1329979029_thumb.jpg

2011

post-28174-0-36283900-1329979001_thumb.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=mPWKCTSNWOs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-avem :).Daca imi aduc eu bine aminte ai ratat acum vre-un an un far complet si cu cozoroc cum cauti tu la oldbiker_jon parca.Mai cauta ca apare el.

 

 

 

 

daca ai sti cat regret...... as plati dublu chiar acum pt el.

 

 

 

 

Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...?

 

 

 

sincer??? cu toate ca muncesc 10 ore pe zi.... sunt % la % sigur ca nu pentru asta traiesc.... eu cred ca traim pentru a avea prieteni adevarati pt a socializa cu oricine., PENTRU A IUBI SI PENTRU A FI IUBIT.......ETC.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai sti cat regret...... as plati dublu chiar acum pt el.

 

 

 

 

 

 

 

 

sincer??? cu toate ca muncesc 10 ore pe zi.... sunt % la % sigur ca nu pentru asta traiesc.... eu cred ca traim pentru a avea prieteni adevarati pt a socializa cu oricine., PENTRU A IUBI SI PENTRU A FI IUBIT.......ETC.

 

 

 

far cu cozoroc am eu, este de es 250,nu este de vanzare .da misto.:wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

on topic care a incercat seturi de trabant la mz-urile de 250 cmc.

 

Tatăl lui Paduc.

 

http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=479

 

Super-poze : super - film ,

Red-Banditule !!

:ok:

 

Pentru rolul meu secundar din acest film, am primit de la nevastă-mea marele premiu "Bascula Lustruită", pe care mi-l acordă o dată la câțiva ani.

De atunci, joc numai roluri principale.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai de mine ce lunga e iarna asta si ce BRAS facem prin butoiul cu melancolie.

 

 

on topic care a incercat seturi de trabant la mz-urile de 250 cmc.

 

mersi.

Uite aici prietene pe cineva care are piston de trabant pe ES. Stiam eu ca am vazut pe undeva :) http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=479

 

ps. acuma vad ca s-a postat linkul mai sus ... mea culpa

 

Daca tot m-am bagat in seama ... am montat bec galben la farul de RT 35/35w si am schimbat cablul de acceleratie cu unu nou.

 

Nu are careva un arc pentru crick central de RT ? sau ES.. ca din poze par a fi la fel ( Gen pompita )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dracones, se foloseste numai pistonul de Trabant. Cilindrul de MZ- ES-250 se alezeaza la diametrul pistonului cu tolerantele de rigoare. La pistonul de Trabant se mai fac unele "ajustari". Se strunjeste din cap ( este mai innalt decit cel de MZ), se fac doua bucse intermediare ptr. boltul pistonului. Nu mai tin minte exact, diferenta dintre bolturi parca era 2 mm. Eu am mai luat si din fusta putin ptr. a ma apropia de greutatea celui de MZ. Cred ca am schimbat si pozitia stifturilor de la segmenti. Am facut adaptarea asta in 1987 si motorul-motocicleta a fost apta de drum in 1988. Dupa un calcul facut asa moto-groso, motorul avea spre ~290cmc. Cit consuma? Cam pe la 6,5- 7l/100km. Am renuntat la ghidonul lui original si i-am confectionat un ghidon din teava de inox de 1/2 inch cu "acceleratie rapida" (sistemul cu cablul de acceleratie pe tambur, nu pe sanie cum avea MZ-ul). Sa nu ma intrebi de cite ori am plecat pe o roata la semafor, ca nu mai stiu. Au fost mai multe chestii care le-am facut la motocicleta aia. Avea putere, viteza buna, si un lucru care m-a multumit. Am mers cu ea '88,-'89,-'90. Spre toamna lui '90 nu am mai scapat de rugamintile unui pusti si i-am vindut-o. In aceasta perioada nu m-a suparat nimic la motorul in sine (unde mi-era frica, -ambielaj-piston-segmenti)ma omora cablul de ambreiaj in schimb. Una-doua, culca motocicleta pe dreapta, desfa capacul de pe stinga cu toate hangaralele ambreiajului si schimba cablul. (Dupa prima patanie, aveam permanent cablu de ambreiaj si de frina la mine). Salvarea a venit de la MZ Trophy, cel cu farul git de lup patrat. La el cablul de ambreiaj se schimba fara sa demontezi capacul de pe stinga motorului. Imediat am "plagiat" sistemul si nu ma mai durea la sapca de cablu, putea sa se rupa in fiecare saptamina. I-l schimbam in 5 minute. Am amintiri frumoase si cu MZ-ul ala de 250. Este o treaba si cu pistonul de Trabant, dar, (intotdeauna exista un -dar-) trebuie sa ai meseriasi buni care sa faca prelucrarile necesare cum trebuie. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Dracones, se foloseste numai pistonul de Trabant. Cilindrul de MZ- ES-250 se alezeaza la diametrul pistonului cu tolerantele de rigoare. La pistonul de Trabant se mai fac unele "ajustari". Se strunjeste din cap ( este mai innalt decit cel de MZ), se fac doua bucse intermediare ptr. boltul pistonului. Nu mai tin minte exact, diferenta dintre bolturi parca era 2 mm. Eu am mai luat si din fusta putin ptr. a ma apropia de greutatea celui de MZ. Cred ca am schimbat si pozitia stifturilor de la segmenti. Am facut adaptarea asta in 1987 si motorul-motocicleta a fost apta de drum in 1988. Dupa un calcul facut asa moto-groso, motorul avea spre ~290cmc. Cit consuma? Cam pe la 6,5- 7l/100km. Am renuntat la ghidonul lui original si i-am confectionat un ghidon din teava de inox de 1/2 inch cu "acceleratie rapida" (sistemul cu cablul de acceleratie pe tambur, nu pe sanie cum avea MZ-ul). Sa nu ma intrebi de cite ori am plecat pe o roata la semafor, ca nu mai stiu. Au fost mai multe chestii care le-am facut la motocicleta aia. Avea putere, viteza buna, si un lucru care m-a multumit. Am mers cu ea '88,-'89,-'90. Spre toamna lui '90 nu am mai scapat de rugamintile unui pusti si i-am vindut-o. In aceasta perioada nu m-a suparat nimic la motorul in sine (unde mi-era frica, -ambielaj-piston-segmenti)ma omora cablul de ambreiaj in schimb. Una-doua, culca motocicleta pe dreapta, desfa capacul de pe stinga cu toate hangaralele ambreiajului si schimba cablul. (Dupa prima patanie, aveam permanent cablu de ambreiaj si de frina la mine). Salvarea a venit de la MZ Trophy, cel cu farul git de lup patrat. La el cablul de ambreiaj se schimba fara sa demontezi capacul de pe stinga motorului. Imediat am "plagiat" sistemul si nu ma mai durea la sapca de cablu, putea sa se rupa in fiecare saptamina. I-l schimbam in 5 minute. Am amintiri frumoase si cu MZ-ul ala de 250. Este o treaba si cu pistonul de Trabant, dar, (intotdeauna exista un -dar-) trebuie sa ai meseriasi buni care sa faca prelucrarile necesare cum trebuie. Numai bine.

 

 

Multumesc de raspuns , m-am sfatuit si io cu un posesor mai in etate cu mz si atasul aferent si el mi-a confirmat ca se poate , de fapt si de drept mi-a recomandat pistoane de trabant vechi (dar noi )deoarece acestea noi sant facute in Prc plimbate pe la polonezi apoi pe la nemti sau maghiari si uite asa periplu mai ceva ca un perpetum mobile .Nu contest ca , pistoanele de pe piata nu ar fi bune dar.....In fine multumesc tuturor de sfaturi incet incet am sa imi termin si eu mz-ul cu atasul aferent.

toate cele bune tuturor si multumesc de link.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici prietene pe cineva care are piston de trabant pe ES. Stiam eu ca am vazut pe undeva :) http://mzbrothers.21...topic.php?t=479

 

ps. acuma vad ca s-a postat linkul mai sus ... mea culpa

 

Daca tot m-am bagat in seama ... am montat bec galben la farul de RT 35/35w si am schimbat cablul de acceleratie cu unu nou.

 

Nu are careva un arc pentru crick central de RT ? sau ES.. ca din poze par a fi la fel ( Gen pompita )

 

De unde ai luat bec de 35 W galben ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate cva pt rt.....

 

 

 

 

o intrebare... am cumparat foaie de clingherit de 0,5 sa fac garniturile.... inainte sa strang motorul....ud graniturile cu benzina sau ceva??? sau le pun asa uscate.

 

 

 

aaaa..mai am o intrebare.... a mai invratit cineva un vitezometru cu bormasina??? ce se intampla cu km'trajul??? cand ajunge la sfarsit o ia de la 0?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...