Nedelcu. Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 probabil.... imi cer scuze daca am gresit... oricum... atunci de rt am desfacut eu... sa vedem cu asamblatul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 master alexut cred ca a desfacut pt schimbarea cadranului, mai bine il intrebi pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 0747106860 sal.. multumesc am vorbit cu omu chiar au ieftinit toba 150lei maine o pune la curier,mai ramane cu cromatu,omdic sa aruncat la preturi dar na ancotro daca nu gases pe altu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 sal.. multumesc am vorbit cu omu chiar au ieftinit toba 150lei maine o pune la curier,mai ramane cu cromatu,omdic sa aruncat la preturi dar na ancotro daca nu gases pe altu Pe care o iei? Scurtă sau lungă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Pe care o iei? Scurtă sau lungă? va salut nici nu stiu cred ca cea scurta,maine dimineata perfectez detaliile cu omu,si totusi care este diferenta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 (editat) va salut nici nu stiu cred ca cea scurta,maine dimineata perfectez detaliile cu omu,si totusi care este diferenta.. Diferența e la lungime: cea lungă, e mai lungă decât cea scurtă și invers. Cred, sau poate doar mi se pare, că sunetul celei lungi e mai "mișto". Cea scurtă are un sunet cam "sport", iar cea lungă are un sunet "de luxe". Editat Februarie 22, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Diferența e la lungime: cea lungă, e mai lungă decât cea scurtă și invers. Cred, sau poate doar mi se pare, că sunetul celei lungi e mai "mișto". Cea scurtă are un sunet cam "sport", iar cea lungă are un sunet "de luxe". OK..multumesc o sa optez varianta scurta ca si asa am boala le zgari de porti si garduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 multumesc user'ului ,,Cuxi",,,, oala de far si vitezometru au ajuns azi... in proportii de 80%ok... sticla vitezometrului este putin dezlipita... sa gasesc o modalitate sa il desfac si sa pun sticla la locul ei..... Nea Petcu sustinea dezasamblarea unui vitezometru de rt. .. sunt curios daca a reusit..... din greseala am postat la bursa.... imi cer scuze. In sfarsit dupa atatia ani, ai si tu far...ia si arunca reflectorul ala de tractor .Probabil ca l-ai si desfacut, chiar acum cateva saptamani intreba cineva pe aici cum se desface dar nu mai caut.Se desface din interior, iese tot kilometrajul apoi desfacu piulita mare ce tine filetul unde intra cablul.La rama va fi mai dificil, trebuie desfacuta pe margine cu un cutit- surubelnita, foarte atent sa nu o deformezi.Dupa ce ai desfacut astea este simplu, o sa vezi pe acolo cum merg fiecare.Cel mai dificil o sa fie sa scoti acul kilometrajului care poate fi intepenit de atatia ani.Nu forta nimic findca se poate rupe, sunt piese foarte fine pe acolo si sensibile.Daca nu iese ceva da cu lichid de frana sau ceva asemanator si incearca a doua zi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 nu il pun acum.... ... eu strang toate piesele si cand le-oi avea... o bag rpd in service... vopsea si restu... momentan lucrez la motoras sa fie nou ce poate fi nou in el. sambata ma duc sa fac alezaj... sa cumpar rulemtii si semeringurile. farul nu e complet.... mai imi trebuie o rama de far cu sticla si lupa..... o pandesc si p'aia... ai cumva ,master?? platim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 n-avem .Daca imi aduc eu bine aminte ai ratat acum vre-un an un far complet si cu cozoroc cum cauti tu la oldbiker_jon parca.Mai cauta ca apare el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaai Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 nu il pun acum.... ... eu strang toate piesele si cand le-oi avea... o bag rpd in service... vopsea si restu... momentan lucrez la motoras sa fie nou ce poate fi nou in el. sambata ma duc sa fac alezaj... sa cumpar rulemtii si semeringurile. farul nu e complet.... mai imi trebuie o rama de far cu sticla si lupa..... o pandesc si p'aia... ai cumva ,master?? platim... Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...? Stiu ce important este sa-i faci pe cei dragi sa isi retraiasca tineretea pe doua roti 1962 2010 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mPWKCTSNWOs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Stiu ce important este sa-i faci pe cei dragi sa isi retraiasca tineretea pe doua roti 1962 2010 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mPWKCTSNWOs Super-poze : super - film , Red-Banditule !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 n-avem .Daca imi aduc eu bine aminte ai ratat acum vre-un an un far complet si cu cozoroc cum cauti tu la oldbiker_jon parca.Mai cauta ca apare el. daca ai sti cat regret...... as plati dublu chiar acum pt el. Tare filmuletul...chiar asa pentru ce traim...? sincer??? cu toate ca muncesc 10 ore pe zi.... sunt % la % sigur ca nu pentru asta traiesc.... eu cred ca traim pentru a avea prieteni adevarati pt a socializa cu oricine., PENTRU A IUBI SI PENTRU A FI IUBIT.......ETC. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Ai de mine ce lunga e iarna asta si ce BRAS facem prin butoiul cu melancolie. on topic care a incercat seturi de trabant la mz-urile de 250 cmc. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 daca ai sti cat regret...... as plati dublu chiar acum pt el. sincer??? cu toate ca muncesc 10 ore pe zi.... sunt % la % sigur ca nu pentru asta traiesc.... eu cred ca traim pentru a avea prieteni adevarati pt a socializa cu oricine., PENTRU A IUBI SI PENTRU A FI IUBIT.......ETC. far cu cozoroc am eu, este de es 250,nu este de vanzare .da misto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 poi eu vreau de 125 si daca nu e de vanzare,,,, la ce bun??? oricum.. vedem poze cu frumusetea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 (editat) on topic care a incercat seturi de trabant la mz-urile de 250 cmc. Tatăl lui Paduc. http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=479 Super-poze : super - film , Red-Banditule !! Pentru rolul meu secundar din acest film, am primit de la nevastă-mea marele premiu "Bascula Lustruită", pe care mi-l acordă o dată la câțiva ani. De atunci, joc numai roluri principale. Editat Februarie 23, 2012 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Ai de mine ce lunga e iarna asta si ce BRAS facem prin butoiul cu melancolie. on topic care a incercat seturi de trabant la mz-urile de 250 cmc. mersi. Uite aici prietene pe cineva care are piston de trabant pe ES. Stiam eu ca am vazut pe undeva http://mzbrothers.21.forumer.com/viewtopic.php?t=479 ps. acuma vad ca s-a postat linkul mai sus ... mea culpa Daca tot m-am bagat in seama ... am montat bec galben la farul de RT 35/35w si am schimbat cablul de acceleratie cu unu nou. Nu are careva un arc pentru crick central de RT ? sau ES.. ca din poze par a fi la fel ( Gen pompita ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salut. Dracones, se foloseste numai pistonul de Trabant. Cilindrul de MZ- ES-250 se alezeaza la diametrul pistonului cu tolerantele de rigoare. La pistonul de Trabant se mai fac unele "ajustari". Se strunjeste din cap ( este mai innalt decit cel de MZ), se fac doua bucse intermediare ptr. boltul pistonului. Nu mai tin minte exact, diferenta dintre bolturi parca era 2 mm. Eu am mai luat si din fusta putin ptr. a ma apropia de greutatea celui de MZ. Cred ca am schimbat si pozitia stifturilor de la segmenti. Am facut adaptarea asta in 1987 si motorul-motocicleta a fost apta de drum in 1988. Dupa un calcul facut asa moto-groso, motorul avea spre ~290cmc. Cit consuma? Cam pe la 6,5- 7l/100km. Am renuntat la ghidonul lui original si i-am confectionat un ghidon din teava de inox de 1/2 inch cu "acceleratie rapida" (sistemul cu cablul de acceleratie pe tambur, nu pe sanie cum avea MZ-ul). Sa nu ma intrebi de cite ori am plecat pe o roata la semafor, ca nu mai stiu. Au fost mai multe chestii care le-am facut la motocicleta aia. Avea putere, viteza buna, si un lucru care m-a multumit. Am mers cu ea '88,-'89,-'90. Spre toamna lui '90 nu am mai scapat de rugamintile unui pusti si i-am vindut-o. In aceasta perioada nu m-a suparat nimic la motorul in sine (unde mi-era frica, -ambielaj-piston-segmenti)ma omora cablul de ambreiaj in schimb. Una-doua, culca motocicleta pe dreapta, desfa capacul de pe stinga cu toate hangaralele ambreiajului si schimba cablul. (Dupa prima patanie, aveam permanent cablu de ambreiaj si de frina la mine). Salvarea a venit de la MZ Trophy, cel cu farul git de lup patrat. La el cablul de ambreiaj se schimba fara sa demontezi capacul de pe stinga motorului. Imediat am "plagiat" sistemul si nu ma mai durea la sapca de cablu, putea sa se rupa in fiecare saptamina. I-l schimbam in 5 minute. Am amintiri frumoase si cu MZ-ul ala de 250. Este o treaba si cu pistonul de Trabant, dar, (intotdeauna exista un -dar-) trebuie sa ai meseriasi buni care sa faca prelucrarile necesare cum trebuie. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Nu are careva un arc pentru crick central de RT ? sau ES.. ca din poze par a fi la fel ( Gen pompita ) Nu sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Salut. Dracones, se foloseste numai pistonul de Trabant. Cilindrul de MZ- ES-250 se alezeaza la diametrul pistonului cu tolerantele de rigoare. La pistonul de Trabant se mai fac unele "ajustari". Se strunjeste din cap ( este mai innalt decit cel de MZ), se fac doua bucse intermediare ptr. boltul pistonului. Nu mai tin minte exact, diferenta dintre bolturi parca era 2 mm. Eu am mai luat si din fusta putin ptr. a ma apropia de greutatea celui de MZ. Cred ca am schimbat si pozitia stifturilor de la segmenti. Am facut adaptarea asta in 1987 si motorul-motocicleta a fost apta de drum in 1988. Dupa un calcul facut asa moto-groso, motorul avea spre ~290cmc. Cit consuma? Cam pe la 6,5- 7l/100km. Am renuntat la ghidonul lui original si i-am confectionat un ghidon din teava de inox de 1/2 inch cu "acceleratie rapida" (sistemul cu cablul de acceleratie pe tambur, nu pe sanie cum avea MZ-ul). Sa nu ma intrebi de cite ori am plecat pe o roata la semafor, ca nu mai stiu. Au fost mai multe chestii care le-am facut la motocicleta aia. Avea putere, viteza buna, si un lucru care m-a multumit. Am mers cu ea '88,-'89,-'90. Spre toamna lui '90 nu am mai scapat de rugamintile unui pusti si i-am vindut-o. In aceasta perioada nu m-a suparat nimic la motorul in sine (unde mi-era frica, -ambielaj-piston-segmenti)ma omora cablul de ambreiaj in schimb. Una-doua, culca motocicleta pe dreapta, desfa capacul de pe stinga cu toate hangaralele ambreiajului si schimba cablul. (Dupa prima patanie, aveam permanent cablu de ambreiaj si de frina la mine). Salvarea a venit de la MZ Trophy, cel cu farul git de lup patrat. La el cablul de ambreiaj se schimba fara sa demontezi capacul de pe stinga motorului. Imediat am "plagiat" sistemul si nu ma mai durea la sapca de cablu, putea sa se rupa in fiecare saptamina. I-l schimbam in 5 minute. Am amintiri frumoase si cu MZ-ul ala de 250. Este o treaba si cu pistonul de Trabant, dar, (intotdeauna exista un -dar-) trebuie sa ai meseriasi buni care sa faca prelucrarile necesare cum trebuie. Numai bine. Multumesc de raspuns , m-am sfatuit si io cu un posesor mai in etate cu mz si atasul aferent si el mi-a confirmat ca se poate , de fapt si de drept mi-a recomandat pistoane de trabant vechi (dar noi )deoarece acestea noi sant facute in Prc plimbate pe la polonezi apoi pe la nemti sau maghiari si uite asa periplu mai ceva ca un perpetum mobile .Nu contest ca , pistoanele de pe piata nu ar fi bune dar.....In fine multumesc tuturor de sfaturi incet incet am sa imi termin si eu mz-ul cu atasul aferent. toate cele bune tuturor si multumesc de link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 23, 2012 Share Postat Februarie 23, 2012 Cateva poze gasite pe google cu modelul de es250 si trophy.Intradevar , difera cricul de cel de es175. http://www.ddrmoped.de/mz/es_250/MZ_ES_250_Doppelporta.jpg http://www.metmopeds.de/MZES1967.jpg http://vroum52.com/vroumallemandes.img/MZ250es1956mono2t4vit14cv.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 Uite aici prietene pe cineva care are piston de trabant pe ES. Stiam eu ca am vazut pe undeva http://mzbrothers.21...topic.php?t=479 ps. acuma vad ca s-a postat linkul mai sus ... mea culpa Daca tot m-am bagat in seama ... am montat bec galben la farul de RT 35/35w si am schimbat cablul de acceleratie cu unu nou. Nu are careva un arc pentru crick central de RT ? sau ES.. ca din poze par a fi la fel ( Gen pompita ) De unde ai luat bec de 35 W galben ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 cate cva pt rt..... o intrebare... am cumparat foaie de clingherit de 0,5 sa fac garniturile.... inainte sa strang motorul....ud graniturile cu benzina sau ceva??? sau le pun asa uscate. aaaa..mai am o intrebare.... a mai invratit cineva un vitezometru cu bormasina??? ce se intampla cu km'trajul??? cand ajunge la sfarsit o ia de la 0? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.