schumydan Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 cumetre, nu stiu cum este la mz, dar 1 mm intre cartere este muuuult, trebuia sa iei de 0,3, eu dupa ce fac garnitura o ung bine bine cu vaselina si aia e, se lipeste imediat, dar tre sa ai carterele plane si bine curatate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 de ce 1 mm? atat am gasit.... ... merge nu'i problema...am mai avut la grosimea asta.. ms... deci trebuie uns... carterele normal ca sunt plane... ca doar nu am desfacut la dalta. ... de curatat.... le'am curatat mereu... ia zi?? daca invart cu bormasina...o ia km'trajul de la 0? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 cate cva pt rt..... o intrebare... am cumparat foaie de clingherit de 0,5 sa fac garniturile.... inainte sa strang motorul....ud graniturile cu benzina sau ceva??? sau le pun asa uscate. aaaa..mai am o intrebare.... a mai invratit cineva un vitezometru cu bormasina??? ce se intampla cu km'trajul??? cand ajunge la sfarsit o ia de la 0? Daca nu iti planeizeaza bine carterele pui degeaba clingherit,(nu trebuie udat cu nimic doar pusa putine vaselina ) de fapt clingherit nu se mai gaseste pt ca contine azbest , cred ca ce se gaseste pe piata este marsit. Cu vitezometru nu cred ca are rost sa folosesti masina de gaurit incearca sa desfaci usor toate butoiasele si apoi sa le pui de la 0 .ca si sfat incearca sa cureti bine cifrele si mai ales interiorul cu un ac si apoi sa pui lac de unghii (binenteles alb) tine foarte bine si la UV. spor. Fishy mersi de becurile galbene arata altfel mobrele cu ele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 ms ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sharky_boy Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 de ce 1 mm? atat am gasit.... ... merge nu'i problema...am mai avut la grosimea asta.. ms... deci trebuie uns... carterele normal ca sunt plane... ca doar nu am desfacut la dalta. ... de curatat.... le'am curatat mereu... ia zi?? daca invart cu bormasina...o ia km'trajul de la 0? am incercat eu cu kilometraju si m-am plictisit la un moment dat si nu am dat decat vreo 50 de km ... merge destul de greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Cel mai potrivit pentru garnitura dintre cartere este prespanul. Daca ai noroc si gasesti prespan pune din ala. N-are moarte. Are aproximativ 0,15 - 0,20 mm grosime. Daca il mai imbibi si in lac termic......n-o sa mai ai probleme cu etanseitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 @red bandit : Becurile le-am primit de la un amic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 ms lolo... o sa incerc cu toate,,,, saptamana viitoare iau si cilindrul de la alezat... si ma apuc de treaba... nu am dat nici'o tura pe anu asta.. abia astept.... referitor la km'traj... ai idee daca o ia de la 0? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 Daca vrei sa-l dai de la zero mergi la un ceasornicar si te rezolva el. Nu e indicat sa pui bormasina pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 in Ramnic am un prieten ceasornicar du-te la el te rezolva Paul se cheama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 e adventist?? cred ca il stiu... oricum.... m'am gandit tarziu sa il dau la 0.... dupa ce l'am asamblat si l'am etansat.... il las asa.... am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... multumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Februarie 25, 2012 Share Postat Februarie 25, 2012 e adventist?? cred ca il stiu... oricum.... m'am gandit tarziu sa il dau la 0.... dupa ce l'am asamblat si l'am etansat.... il las asa.... am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... multumesc mult. exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 M-am apucat în sfarÂşit de treaba. Am desfăcut roțile, am scos spițele, am curățat tamburii Âşi urmează la lustruit. Cu jantele am ceva de furcă. Uite cum arată una buna: Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos. Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată: cum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos. Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată: cum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă? trebuie ascuns.......e marca Favorit , CZ. Sau fa schiumb cu al meu....aceiasi calitate, doar cu 1200 km rulati, si e negru. CZ-ul meu are aparatoare de lant "deschisa", e galben, si "da bine". Doar nu te deranjaza culoarea ! ..... la Cugir ninge usor....cu ceva raze de soare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 M-am apucat în sfarÂşit de treaba. Am desfăcut roțile, am scos spițele, am curățat tamburii Âşi urmează la lustruit. Cu jantele am ceva de furcă. Uite cum arată una buna: Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos. Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată: cum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă? La jenti te pot ajuta ,exact cum am fost sfatuit de un prieten din Ploiesti iei janta la smirghel de 180 eventual sa il pui pe o piatra ponce (de plastic din magazine )nu de alta dar faci besici in palma si degete de la frecat. apoi il iei la smirghel mai fin 300-400 si apoi ultima data 1500-2000 apoi confectionezi un variator cu un triac plus ceva piese mai mici , iei un disc de pasla pentru flex (a da toate sa fie de la carbochim)nu de alta dar sa promovam produsul romanesc. apoi dai cu ceara si gata .uite vezi ce simplu e . ps toata operatiile sa le faci cu apa nu de alta dar nu prea e sanatos praful de aluminiu. cine mai are nevoie de sfaturi le dau cu drag pe pm. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 La jenti te pot ajuta ,exact cum am fost sfatuit de un prieten din Ploiesti iei janta la smirghel de 180 eventual sa il pui pe o piatra ponce (de plastic din magazine )nu de alta dar faci besici in palma si degete de la frecat. apoi il iei la smirghel mai fin 300-400 si apoi ultima data 1500-2000 apoi confectionezi un variator cu un triac plus ceva piese mai mici , iei un disc de pasla pentru flex (a da toate sa fie de la carbochim)nu de alta dar sa promovam produsul romanesc. apoi dai cu ceara si gata .uite vezi ce simplu e . ps toata operatiile sa le faci cu apa nu de alta dar nu prea e sanatos praful de aluminiu. cine mai are nevoie de sfaturi le dau cu drag pe pm. spor ar fi bine ca dupa ce face treaba asta sa le si lacuiasca ca dac nu in timp va oxida si iar va trebui sa frece la jante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... Te încăpățânezi. Ia fă un calcul simplu pentru datele tale. Îți dau un exemplu mai jos. Kilometrajul lui Corcodel arăta 35000 km. L-am învârtit cu strungul la 1200 rot/min și arăta 110 km/h. Dacă îl învârteam invers, afișajul se dădea inapoi cu 110 km în fiecare oră de învârteală așa încât, pentru a-l aduce la zero am fi avut nevoie de 35000 km : 110 km/oră = 318,18 ore = 13,25 zile. Rezultă astfel că ar fi fost nevoie de peste 13 zile de învârtit continuu kilometrajul cu strungul, ceea ce mi se pare absurd să încerci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 ar fi bine ca dupa ce face treaba asta sa le si lacuiasca ca dac nu in timp va oxida si iar va trebui sa frece la jante sti cum reactioneaza lacul pe o suprafata lustruita ?sti de ce se matuieste vopseaua ultimul strat inainte sa dai cu lac ?pentru a crea mici suprafete unde sa adere lacul altfel cand o mica pietricica o sa faca o mica zgarietura absolut tot se exfolieaza, sti cate pietricele intra la roata spate (fara numar) deci se pot lacui suprafete care nu sufera abraziune ulterioara (accidentala binenteles) restu trebe lasate asa cum as , oricum dispare placerea de a mai slefuit cu dremelul jentile odata cu spiele nu? spor in toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Te încăpățânezi. Ia fă un calcul simplu pentru datele tale. Îți dau un exemplu mai jos. Kilometrajul lui Corcodel arăta 35000 km. L-am învârtit cu strungul la 1200 rot/min și arăta 110 km/h. Dacă îl învârteam invers, afișajul se dădea inapoi cu 110 km în fiecare oră de învârteală așa încât, pentru a-l aduce la zero am fi avut nevoie de 35000 km : 110 km/oră = 318,18 ore = 13,25 zile. Rezultă astfel că ar fi fost nevoie de peste 13 zile de învârtit continuu kilometrajul cu strungul, ceea ce mi se pare absurd să încerci. N'ea Petcu m'am gandit si la aspectu asta.... ...oricum il las asa la 54898....era frumos sa il duc la 0.... insa nu m'am gandit de la bun inceput... abia dupa ce l'am capsat mi'a venit ,,revelatia"... si sa il redesfac?? nici gand.... i'am lipit sticla cu silicon... si cand l-am capsat i-am mai scapat silicon si pe la planul de separare... asa sa stea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Eu am km la 69000 si sper sa-l vad la 100000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Eu am km la 69000 si sper sa-l vad la 100000 multi inainte.... i-ai facut vreodata setul in kilometrii astia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 sti cum reactioneaza lacul pe o suprafata lustruita ?sti de ce se matuieste vopseaua ultimul strat inainte sa dai cu lac ?pentru a crea mici suprafete unde sa adere lacul altfel cand o mica pietricica o sa faca o mica zgarietura absolut tot se exfolieaza, sti cate pietricele intra la roata spate (fara numar) deci se pot lacui suprafete care nu sufera abraziune ulterioara (accidentala binenteles) restu trebe lasate asa cum as , oricum dispare placerea de a mai slefuit cu dremelul jentile odata cu spiele nu? spor in toate. atunci jantele auto de ce sunt date in lac supa ce sunt lustruite?sti ?de lac ceramic dumneata ai auzit vreo dat?lacul acela ii foarte rezistent la socuri mecanice.dac nu sti mai intai intreaba si pe urma dati cu parerea .fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Nu vă mai contrați. Eu am mai făcut două Âşi au iesit oglinda, parcă sunt cromate. ....Âşi dacă foloseÂşti o pasta de Âşlefuit "minune" Âşi freci pînă la încălzire, nu vor oxida. Se va forma un strat rezistent la suprafața materialului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 Nu vă mai contrați. Eu am mai făcut două Âşi au iesit oglinda, parcă sunt cromate. ....Âşi dacă foloseÂşti o pasta de Âşlefuit "minune" Âşi freci pînă la încălzire, nu vor oxida. Se va forma un strat rezistent la suprafața materialului cu timpul vor oxida ai sa vezi.nu ingriji si nu sterge gentiile si ai sa vezi.eu am patit o cu butucii de la jawa lipsa lacului s a simtit.ii drept ca nu i am ingrijit dar ce sa faci asa ii cand nu esti langa fiare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Februarie 26, 2012 Share Postat Februarie 26, 2012 (editat) cu timpul vor oxida ai sa vezi.nu ingriji si nu sterge gentiile si ai sa vezi.eu am patit o cu butucii de la jawa lipsa lacului s a simtit.ii drept ca nu i am ingrijit dar ce sa faci asa ii cand nu esti langa fiare Nu Âştiu ce să zic. De 3 ani aceste jante lustruite Âşi paharele telescoapelor arată cam aÂşa : Editat Februarie 26, 2012 de red bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.