Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

cumetre, nu stiu cum este la mz, dar 1 mm intre cartere este muuuult, trebuia sa iei de 0,3, eu dupa ce fac garnitura o ung bine bine cu vaselina si aia e, se lipeste imediat, dar tre sa ai carterele plane si bine curatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de ce 1 mm? atat am gasit.... :)... merge nu'i problema...am mai avut la grosimea asta.. :) ms... deci trebuie uns...

 

carterele normal ca sunt plane... ca doar nu am desfacut la dalta. :)... de curatat.... le'am curatat mereu...

 

ia zi?? daca invart cu bormasina...o ia km'trajul de la 0?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cate cva pt rt.....

 

 

 

 

o intrebare... am cumparat foaie de clingherit de 0,5 sa fac garniturile.... inainte sa strang motorul....ud graniturile cu benzina sau ceva??? sau le pun asa uscate.

 

 

 

aaaa..mai am o intrebare.... a mai invratit cineva un vitezometru cu bormasina??? ce se intampla cu km'trajul??? cand ajunge la sfarsit o ia de la 0?

 

Daca nu iti planeizeaza bine carterele pui degeaba clingherit,(nu trebuie udat cu nimic doar pusa putine vaselina ) de fapt clingherit nu se mai gaseste pt ca contine azbest , cred ca ce se gaseste pe piata este marsit.

Cu vitezometru nu cred ca are rost sa folosesti masina de gaurit incearca sa desfaci usor toate butoiasele si apoi sa le pui de la 0 .ca si sfat incearca sa cureti bine cifrele si mai ales interiorul cu un ac si apoi sa pui lac de unghii (binenteles alb) tine foarte bine si la UV.

spor.

 

Fishy mersi de becurile galbene arata altfel mobrele cu ele .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce 1 mm? atat am gasit.... :)... merge nu'i problema...am mai avut la grosimea asta.. :) ms... deci trebuie uns...

 

carterele normal ca sunt plane... ca doar nu am desfacut la dalta. :)... de curatat.... le'am curatat mereu...

 

ia zi?? daca invart cu bormasina...o ia km'trajul de la 0?

am incercat eu cu kilometraju si m-am plictisit la un moment dat si nu am dat decat vreo 50 de km ... merge destul de greu :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel mai potrivit pentru garnitura dintre cartere este prespanul. Daca ai noroc si gasesti prespan pune din ala. N-are moarte. Are aproximativ 0,15 - 0,20 mm grosime. Daca il mai imbibi si in lac termic......n-o sa mai ai probleme cu etanseitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ms lolo... o sa incerc cu toate,,,, saptamana viitoare iau si cilindrul de la alezat... si ma apuc de treaba... nu am dat nici'o tura pe anu asta.. abia astept.... referitor la km'traj... ai idee daca o ia de la 0?

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adventist?? cred ca il stiu... oricum.... m'am gandit tarziu sa il dau la 0.... dupa ce l'am asamblat si l'am etansat.... il las asa.... am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... :) multumesc mult.

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adventist?? cred ca il stiu... oricum.... m'am gandit tarziu sa il dau la 0.... dupa ce l'am asamblat si l'am etansat.... il las asa.... am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... :) multumesc mult.

 

 

 

 

 

 

exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat în sfarÂşit de treaba.

 

Am desfăcut roțile, am scos spițele, am curățat tamburii Âşi urmează la lustruit.

Cu jantele am ceva de furcă. Uite cum arată una buna:

post-28174-0-50892700-1330266804_thumb.jpg

 

 

Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos.

Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată:

post-28174-0-93995000-1330266843_thumb.jpg

 

 

headscratch.gifcum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos.

Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată:

post-28174-0-93995000-1330266843_thumb.jpg

 

 

headscratch.gifcum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă?

:) trebuie ascuns.......e marca Favorit , CZ.

Sau fa schiumb cu al meu....aceiasi calitate, doar cu 1200 km rulati, si e negru. CZ-ul meu are aparatoare de lant "deschisa", e galben, si "da bine".

:burnout: Doar nu te deranjaza culoarea !

..... :( la Cugir ninge usor....cu ceva raze de soare ! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat în sfarÂşit de treaba.

 

Am desfăcut roțile, am scos spițele, am curățat tamburii Âşi urmează la lustruit.

Cu jantele am ceva de furcă. Uite cum arată una buna:

post-28174-0-50892700-1330266804_thumb.jpg

 

 

Apropos, făcand un inventar prin stocul de piese, am scos Âşi lanțul din cutie. De cand l-am primit nu l-am scos.

Âşi....nu mica mi-a fost mirarea cand am văzut cum arată:

post-28174-0-93995000-1330266843_thumb.jpg

 

 

headscratch.gifcum să-l mai pitesc eu acum in burdufe si carcasă?

 

 

La jenti te pot ajuta ,exact cum am fost sfatuit de un prieten din Ploiesti

 

iei janta la smirghel de 180 eventual sa il pui pe o piatra ponce (de plastic din magazine )nu de alta dar faci besici in palma si degete de la frecat.

apoi il iei la smirghel mai fin 300-400 si apoi ultima data 1500-2000 apoi confectionezi un variator cu un triac plus ceva piese mai mici , iei un disc de pasla pentru flex (a da toate sa fie de la carbochim)nu de alta dar sa promovam produsul romanesc.

apoi dai cu ceara si gata .uite vezi ce simplu e .

ps toata operatiile sa le faci cu apa nu de alta dar nu prea e sanatos praful de aluminiu.

cine mai are nevoie de sfaturi le dau cu drag pe pm.

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La jenti te pot ajuta ,exact cum am fost sfatuit de un prieten din Ploiesti

 

iei janta la smirghel de 180 eventual sa il pui pe o piatra ponce (de plastic din magazine )nu de alta dar faci besici in palma si degete de la frecat.

apoi il iei la smirghel mai fin 300-400 si apoi ultima data 1500-2000 apoi confectionezi un variator cu un triac plus ceva piese mai mici , iei un disc de pasla pentru flex (a da toate sa fie de la carbochim)nu de alta dar sa promovam produsul romanesc.

apoi dai cu ceara si gata .uite vezi ce simplu e .

ps toata operatiile sa le faci cu apa nu de alta dar nu prea e sanatos praful de aluminiu.

cine mai are nevoie de sfaturi le dau cu drag pe pm.

spor

 

ar fi bine ca dupa ce face treaba asta sa le si lacuiasca ca dac nu in timp va oxida si iar va trebui sa frece la jante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un vitezometru mai vechi pe undeva...fac proba pe el cu bormasina.... :)

 

Te încăpățânezi. Ia fă un calcul simplu pentru datele tale. Îți dau un exemplu mai jos.

 

Kilometrajul lui Corcodel arăta 35000 km. L-am învârtit cu strungul la 1200 rot/min și arăta 110 km/h.

Dacă îl învârteam invers, afișajul se dădea inapoi cu 110 km în fiecare oră de învârteală așa încât, pentru a-l aduce la zero am fi avut nevoie de 35000 km : 110 km/oră = 318,18 ore = 13,25 zile.

Rezultă astfel că ar fi fost nevoie de peste 13 zile de învârtit continuu kilometrajul cu strungul, ceea ce mi se pare absurd să încerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ar fi bine ca dupa ce face treaba asta sa le si lacuiasca ca dac nu in timp va oxida si iar va trebui sa frece la jante

 

 

sti cum reactioneaza lacul pe o suprafata lustruita ?sti de ce se matuieste vopseaua ultimul strat inainte sa dai cu lac ?pentru a crea mici suprafete unde sa adere lacul altfel cand o mica pietricica o sa faca o mica zgarietura absolut tot se exfolieaza, sti cate pietricele intra la roata spate (fara numar)

deci se pot lacui suprafete care nu sufera abraziune ulterioara (accidentala binenteles) restu trebe lasate asa cum as , oricum dispare placerea de a mai slefuit cu dremelul jentile odata cu spiele nu?

 

spor in toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te încăpățânezi. Ia fă un calcul simplu pentru datele tale. Îți dau un exemplu mai jos.

 

Kilometrajul lui Corcodel arăta 35000 km. L-am învârtit cu strungul la 1200 rot/min și arăta 110 km/h.

Dacă îl învârteam invers, afișajul se dădea inapoi cu 110 km în fiecare oră de învârteală așa încât, pentru a-l aduce la zero am fi avut nevoie de 35000 km : 110 km/oră = 318,18 ore = 13,25 zile.

Rezultă astfel că ar fi fost nevoie de peste 13 zile de învârtit continuu kilometrajul cu strungul, ceea ce mi se pare absurd să încerci.

 

 

 

 

N'ea Petcu m'am gandit si la aspectu asta.... ...oricum il las asa la 54898....era frumos sa il duc la 0.... insa nu m'am gandit de la bun inceput... abia dupa ce l'am capsat mi'a venit ,,revelatia"... si sa il redesfac?? nici gand.... i'am lipit sticla cu silicon... si cand l-am capsat i-am mai scapat silicon si pe la planul de separare... asa sa stea....

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sti cum reactioneaza lacul pe o suprafata lustruita ?sti de ce se matuieste vopseaua ultimul strat inainte sa dai cu lac ?pentru a crea mici suprafete unde sa adere lacul altfel cand o mica pietricica o sa faca o mica zgarietura absolut tot se exfolieaza, sti cate pietricele intra la roata spate (fara numar)

deci se pot lacui suprafete care nu sufera abraziune ulterioara (accidentala binenteles) restu trebe lasate asa cum as , oricum dispare placerea de a mai slefuit cu dremelul jentile odata cu spiele nu?

 

spor in toate.

 

atunci jantele auto de ce sunt date in lac supa ce sunt lustruite?sti ?de lac ceramic dumneata ai auzit vreo dat?lacul acela ii foarte rezistent la socuri mecanice.dac nu sti mai intai intreaba si pe urma dati cu parerea .fara suparare.:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roflol.gifNu vă mai contrați. Eu am mai făcut două Âşi au iesit oglinda, parcă sunt cromate.

....Âşi dacă foloseÂşti o pasta de Âşlefuit "minune" Âşi freci pînă la încălzire, nu vor oxida. Se va forma un strat rezistent la suprafața materialului thumb.gif

post-28174-0-47068200-1330279752_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

roflol.gifNu vă mai contrați. Eu am mai făcut două Âşi au iesit oglinda, parcă sunt cromate.

....Âşi dacă foloseÂşti o pasta de Âşlefuit "minune" Âşi freci pînă la încălzire, nu vor oxida. Se va forma un strat rezistent la suprafața materialului thumb.gif

post-28174-0-47068200-1330279752_thumb.jpg

 

 

cu timpul vor oxida ai sa vezi.nu ingriji si nu sterge gentiile si ai sa vezi.eu am patit o cu butucii de la jawa lipsa lacului s a simtit.ii drept ca nu i am ingrijit dar ce sa faci asa ii cand nu esti langa fiare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu timpul vor oxida ai sa vezi.nu ingriji si nu sterge gentiile si ai sa vezi.eu am patit o cu butucii de la jawa lipsa lacului s a simtit.ii drept ca nu i am ingrijit dar ce sa faci asa ii cand nu esti langa fiare

 

Nu Âştiu ce să zic. De 3 ani aceste jante lustruite Âşi paharele telescoapelor arată cam aÂşa :

post-28174-0-10454500-1330282067_thumb.jpg

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...