4bike Postat Aprilie 7, 2012 Share Postat Aprilie 7, 2012 Seara buna, O intrebare: Cum se scot rulmentii din butucii rotilor de la MZ RT 125/3? Multumesc Poti improviza o presa de scos rulmentii din 2 suruburi mai tari ca si material,din care,pe strung sau mai rudimentar pe flex,le faci 2 sfere in varf de dimensiunea bilelor de rulment,pe care la aplatizezi.Pe urma le bati intre bilele rulmentului,rasucesti ca sa intre capul in canalul bilelor,pui presa si basta,il poti extrage.Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Papa_Bear Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Poti improviza o presa de scos rulmentii din 2 suruburi mai tari ca si material,din care,pe strung sau mai rudimentar pe flex,le faci 2 sfere in varf de dimensiunea bilelor de rulment,pe care la aplatizezi.Pe urma le bati intre bilele rulmentului,rasucesti ca sa intre capul in canalul bilelor,pui presa si basta,il poti extrage.Succes. Salut, Iti multumesc mult pentru explicatie. Numai bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 Iei rulmentul nou, te duci la bricostore/altele, cauti conexpand XP care sa intre. Daca gasesti unul mai mic dar totusi pe aproape, bagi un guler interior din tabla de aluminiu, si merge. Tragi de rulment cu conexpandul doar cat sa tensionezi conexpandul, apoi incalzesti cu un foehn industrial butucul, si la un moment o sa auzi rulmentul cum iese. atunci, tinand temperatura, cam trebuie sa iasa tragand cu mana de conexpand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nixes76 Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Cumpar chiuloasa si cilindru pt.Mz 125 rt din 1961,nu conteaza ce cota are.tel: 0721445555 Numai chiuloasa mai trebe...la pret avantajos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 sal.. mezeriasi apelez iarasi la voi ,la es250 cand montez motorul dupe ce l am dat an doua este vro smecherie la cutia de viteze ca dupa ce l am montat, ia an taia restu doar carie craboti dar nu le ia,se simte la pedala ca selecteaza vitezele dar nu le ia doar antaia,ambreiajul lucreaza,pe aceasta cale multumesc userului petcudan cu inf reglaj la ambreaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 sal.. mezeriasi apelez iarasi la voi ,la es250 cand montez motorul dupe ce l am dat an doua este vro smecherie la cutia de viteze ca dupa ce l am montat, ia an taia restu doar carie craboti dar nu le ia,se simte la pedala ca selecteaza vitezele dar nu le ia doar antaia,ambreiajul lucreaza,pe aceasta cale multumesc userului petcudan cu inf reglaj la ambreaj. Cu placere si-al tadata. Daca ia do-ar an taia si carie craboti, an seamna ca ai facut tu vo smecherie negativa prin cutie. E niste semne pacolo pa la selector, ca re trebuie sa le respec-ti cand i-l montezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 sal.. mezeriasi apelez iarasi la voi ,la es250 cand montez motorul dupe ce l am dat an doua este vro smecherie la cutia de viteze ca dupa ce l am montat, ia an taia restu doar carie craboti dar nu le ia,se simte la pedala ca selecteaza vitezele dar nu le ia doar antaia,ambreiajul lucreaza,pe aceasta cale multumesc userului petcudan cu inf reglaj la ambreaj. Salut. in primul rand iti recomand cand desfaci motorul sa folosesti prese si nu ciocane si leviere (pentru ca nu se cade , daca o sa faci asa poti sa te faci pe el motor) acum trebuie sa faci urmatoare treaba -baga mana (sau degetul)in selectorul de viteze , harta sau cum ior mai zice altii (apropo Feri bacsi daca i zice altcumva te rog sa ma corectezi ) bun bagi degetul acolo si vezi daca are joc , daca are confectioneaza-ti saibe distantiere de 0.5, 2, 3 bucati dupa aia verifica daca ambele axe cele cu pinioanele daca is pe buza rulmentului daca as mai in fata si cativa mm sa stii ca nu intra bine apoi verifica la rece tot si asambleza-l fara a pune ambielajul , fa teste la rece si lubrifiaza bine toate piesele . spor in toate si Sarbatori Fericite tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Salut. in primul rand iti recomand cand desfaci motorul sa folosesti prese si nu ciocane si leviere (pentru ca nu se cade , daca o sa faci asa poti sa te faci pe el motor) acum trebuie sa faci urmatoare treaba -baga mana (sau degetul)in selectorul de viteze , harta sau cum ior mai zice altii (apropo Feri bacsi daca i zice altcumva te rog sa ma corectezi ) bun bagi degetul acolo si vezi daca are joc , daca are confectioneaza-ti saibe distantiere de 0.5, 2, 3 bucati dupa aia verifica daca ambele axe cele cu pinioanele daca is pe buza rulmentului daca as mai in fata si cativa mm sa stii ca nu intra bine apoi verifica la rece tot si asambleza-l fara a pune ambielajul , fa teste la rece si lubrifiaza bine toate piesele . spor in toate si Sarbatori Fericite tuturor. multumesc pentru informatie prese am pentru abreaj si magnetou carterele sau desfacut instant dupa ce am scos suruburile cred ca a mai fost desfacut de en ori,dar cand l am luat schimba pe toate dar a trebuit sa schimb rulmenti de la ambielaj si antre cartere am pus o garnitura de marasit de 0,5 cand el avea una cam de 1 si ceva,ori cum trebuie sa al desfac din nou,vroiam sa stiu daca se monteaza an puctul mort sau an vreo viteza, multumesc si din partea mea un paste fericit si sa ne vedem sanatosi pe safalt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 multumesc pentru informatie prese am pentru abreaj si magnetou carterele sau desfacut instant dupa ce am scos suruburile cred ca a mai fost desfacut de en ori,dar cand l am luat schimba pe toate dar a trebuit sa schimb rulmenti de la ambielaj si antre cartere am pus o garnitura de marasit de 0,5 cand el avea una cam de 1 si ceva,ori cum trebuie sa al desfac din nou,vroiam sa stiu daca se monteaza an puctul mort sau an vreo viteza, multumesc si din partea mea un paste fericit si sa ne vedem sanatosi pe safalt cutia se va monta la punctul mort.numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Cu placere si-al tadata. Daca ia do-ar an taia si carie craboti, an seamna ca ai facut tu vo smecherie negativa prin cutie. E niste semne pacolo pa la selector, ca re trebuie sa le respec-ti cand i-l montezi. va salut.. cred ca acolo este smecheria la selector cand am desfacut motorul selectorul a cazut eu l am pus dar cred ca trebuia sa respect ceva semne eu nici nu m am uitat l am pus si gata am crezut ca este OK dar na belea,acum dupe pasti ma mai ating de el ,ne dam cu ivanul,paste fericit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Cu placere si-al tadata. Daca ia do-ar an taia si carie craboti, an seamna ca ai facut tu vo smecherie negativa prin cutie. E niste semne pacolo pa la selector, ca re trebuie sa le respec-ti cand i-l montezi. Cata subtilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 14, 2012 Share Postat Aprilie 14, 2012 Cata subtilitate. Mersii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mpc Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) Cu placere si-al tadata. Daca ia do-ar an taia si carie craboti, an seamna ca ai facut tu vo smecherie negativa prin cutie. E niste semne pacolo pa la selector, ca re trebuie sa le respec-ti cand i-l montezi. KLASS ! Christos a inviat ! Editat Aprilie 15, 2012 de mpc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 (editat) multumesc pentru informatie prese am pentru abreaj si magnetou carterele sau desfacut instant dupa ce am scos suruburile cred ca a mai fost desfacut de en ori,dar cand l am luat schimba pe toate dar a trebuit sa schimb rulmenti de la ambielaj si antre cartere am pus o garnitura de marasit de 0,5 cand el avea una cam de 1 si ceva,ori cum trebuie sa al desfac din nou,vroiam sa stiu daca se monteaza an puctul mort sau an vreo viteza, multumesc si din partea mea un paste fericit si sa ne vedem sanatosi pe safalt Se poate sa scapi si mai usor cu motorul vezi ca selectorul de viteze are o tesitura pe unul din dinti(piesa nr 14) (ca si o taietura la 45 de grade)de asemenea vezi ca pe selectorul de viteze vine o piesa (nr 10) care are pe partea interioara un punct aliniaza acel punct cu suprafata tesita de la selector . spor Editat Aprilie 15, 2012 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Se poate sa scapi si mai usor cu motorul vezi ca selectorul de viteze are o tesitura pe unul din dinti(piesa nr 14) (ca si o taietura la 45 de grade)de asemenea vezi ca pe selectorul de viteze vine o piesa (nr 10) care are pe partea interioara un punct aliniaza acel punct cu suprafata tesita de la selector . spor christos a anviat, multumesc mult pentru informatie, chiar nu am dat atentie ca selectorul trebuie aliniat la semne ,aceasta informatie ma salvat la multe probe de dibuire a cutiei,fiind sarbatoare tocmai marti am sa o lucrez,multumesc mult va tin la curent si sa aveti un paste fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 christos a anviat, multumesc mult pentru informatie, chiar nu am dat atentie ca selectorul trebuie aliniat la semne ,aceasta informatie ma salvat la multe probe de dibuire a cutiei,fiind sarbatoare tocmai marti am sa o lucrez,multumesc mult va tin la curent si sa aveti un paste fericit ma bucur ca am reusit sa te ajut , incearca sa nu pui silicon la imbinarea semi-carterelor ci marsit (de 0,5mm) se gaseste la orice magazin cu piese auto , iar gaurile sa nu le dai cu preduceaua ci cu un cui inrosit in felul acesta nu strici garnitura , lubrifiaza foarte bine toate piesele in miscare . ambielajul la final sa il pui la rece (frigider congelator nu conteaza )iar rulmentii care vin in carter incearca sa i incalzesti prin tranfer termic (incearca cu o bila de rulment calda(la rosu) sau cu ce gasesti la indemna ) In mod normal trebuie sa intre usor orice ai face nu ciocani nimic in motor sau cutie si daca chiar trebuie incearca cu dornuri de alama sau ciocane cu cap de cupru) Ramai dator pentru sfaturi cu un zaibar si un ou rosu . spor in toate si Adevarat a Inviat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 , iar gaurile sa nu le dai cu preduceaua ci cu un cui inrosit in felul acesta nu strici garnitura Destul de greu de indeplinit procedeul expus de tine!Mai ales daca nu ai o sursa de a incalzi cu flacara la indemana,ceea ce presupune sa fugi in bucatarie la aragaz,dai oala cu ciorba la o parte,scrasnesti cateva replici cu consoarta care nu te lasa sa-ti gauresti garnitura acolo,iti iei cuiul care incepe sa se raceasca si alergi catre garaj.Dupa 28 de gauri,te loveste si febra musculara Cu preduceaua nu se rupe garnitura,oricat de subtire ar fi materialul,daca o gauresti inainte si pe urma ii tai forma,prima oara interior si la urma exterior. Se marcheza foarte usor o coala,daca se gaureste in cateva locuri ptr. fixare pe carter iar apoi se ciocaneste usor de jur imprejur,va ramane in cele mai mici detalii marcata pe dos...apoi se dau toate gaurile cu preduceaua,taierea si basta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Destul de greu de indeplinit procedeul expus de tine!Mai ales daca nu ai o sursa de a incalzi cu flacara la indemana,ceea ce presupune sa fugi in bucatarie la aragaz,dai oala cu ciorba la o parte,scrasnesti cateva replici cu consoarta care nu te lasa sa-ti gauresti garnitura acolo,iti iei cuiul care incepe sa se raceasca si alergi catre garaj.Dupa 28 de gauri,te loveste si febra musculara Cu preduceaua nu se rupe garnitura,oricat de subtire ar fi materialul,daca o gauresti inainte si pe urma ii tai forma,prima oara interior si la urma exterior. Se marcheza foarte usor o coala,daca se gaureste in cateva locuri ptr. fixare pe carter iar apoi se ciocaneste usor de jur imprejur,va ramane in cele mai mici detalii marcata pe dos...apoi se dau toate gaurile cu preduceaua,taierea si basta. cate bordeie atatea obieceie eu fac altfel :se ia una bucata tija de 4 mm si lunga de 10 cm , se incazeste cu flacara (lapa de gaz)apoi cu semicartrele lipite (cu vaselina) si prinse provizoriu se initiaza operatiunea de gaurire. oricum daca o sa vi pe la cj iti arat in detaliu procedeul la un pahar de vorba. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 Aduc eu paharele , teoria o tine dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 15, 2012 Share Postat Aprilie 15, 2012 cate bordeie atatea obieceie eu fac altfel :se ia una bucata tija de 4 mm si lunga de 10 cm , se incazeste cu flacara (lapa de gaz)apoi cu semicartrele lipite (cu vaselina) si prinse provizoriu se initiaza operatiunea de gaurire. oricum daca o sa vi pe la cj iti arat in detaliu procedeul la un pahar de vorba. spor sal.. garnitura dintre cartere am facuto din marasit de 05mm cu pduceaua de 6 la gauri si a iest perfect toata treaba este pe ce bati cu peduceaua ex pe brad iese nasol se rupe materialu eu folosesc bucati de parchet melaminat care este super tare dar are si elasticitate cand dai cu un ciocan de 500g iese perfect,peducelele sant staley am dat o gramada de bani pe set. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 cate bordeie atatea obieceie corect @fishy,neaparat sa nu uiti de pahare si dupa vo paispe' beri luate la bord,sa vezi ce garnituri ne tragem peduceaua ex pe brad iese nasol se rupe materialu eu folosesc bucati de parchet melaminat care este super tare dar are si elasticitate in lemn moale,conul preducelei va intra mai adanc si va rupe garnitura,mai ales daca e formata gata.am un prieten care bate pe plumb,si m-o rugat sa te intreb daca nu-i imprumuti preducelele tale alea scumpe,ca promite ca nu le stirbeste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 corect @fishy,neaparat sa nu uiti de pahare si dupa vo paispe' beri luate la bord,sa vezi ce garnituri ne tragem in lemn moale,conul preducelei va intra mai adanc si va rupe garnitura,mai ales daca e formata gata.am un prieten care bate pe plumb,si m-o rugat sa te intreb daca nu-i imprumuti preducelele tale alea scumpe,ca promite ca nu le stirbeste Io propun sa se faca o sesiune de comunicari stintifico-fantastice pe tema aceasta , Fyshy sa noteze Opisul comunicarii iar fiecare sa isi confectioneze singur garnitura. Paharul de vorba e din partea casei ca stiti vorba din batrani ,,De-aci de pe meleagurile Clujului nimeni nu a plecat neomenit" http://www.youtube.com/watch?v=rqAZ0uDPCRc ps hai sus cu topicul sa i depasim pe toti ca oricum dezbatem cate in luna si soare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 E tare... vin si eu cu 10L de Vrancea...pahare sunt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 christos a anviat, multumesc mult pentru informatie, chiar nu am dat atentie ca selectorul trebuie aliniat la semne ,aceasta informatie ma salvat la multe probe de dibuire a cutiei,fiind sarbatoare tocmai marti am sa o lucrez,multumesc mult va tin la curent si sa aveti un paste fericit Ce am mai uitat sa iti spun vezi ca selectorul are 2 suruburi cu arc si bila , incearca sa nu strangi foarte tare in prima faza acele suruburi si sa le lasi cat se poate de lejer. no spor ca cred ca ai terminat deja de asamblat motorul. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Ce am mai uitat sa iti spun vezi ca selectorul are 2 suruburi cu arc si bila , incearca sa nu strangi foarte tare in prima faza acele suruburi si sa le lasi cat se poate de lejer. no spor ca cred ca ai terminat deja de asamblat motorul. spor multumesc .lam desfacut am indentificat semnul de pe selector adica dintele la 45grade mai am sa identific semnul de pe piesa cu dinti care actioneaza selectorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.