owene Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Eu am magnetou Merge pusa? Aia de dacie nu tot pe magnetoul tau e pusa? "15" la + sau faza in cazul tau, "1" la platina. Asta de MZ ETZ are un pic sub 5 Ohmi pe primar. Masoara cat are aia de dacie, si daca are macar 3 Ohmi, (intre borne) nu bobina iti mananca platina. Tinand cont ca tu bagi tensiune alternativa pe o bobina, aia e o reactanta si reduce curentul de pe platina, dar iti creste tensiunea pe ea si trebuie condensatorul ala sa fie bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 @Nedelcu: Pune un condensator de dacie si o sa mearga. Parerea mea este ca nu are rost sa o schimbi si bobina de inductie ca alea deobicei merg mult si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Salutare, Mă gândesc sa schimb cauciucul de pe spate și m-ar interesa unul cât se poate de lat ... Vă rog să ma ajutați cu ceva dimensiuni ... Mulțumesc mult! pune 3.50 x 18 standard, cu altele nu merge asa bine, scade manevrabilitatea,nu o sa-ti mai arate corect viteza, o sa creasca consumul si nu mai treci ITP-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 Eu am magnetou Merge pusa? ce magnetou ai? evident ca trebuie sa mearga si de mz, iti recomand de ij-minsk-voshod. consuma putin si merg brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 14, 2013 Share Postat August 14, 2013 magnetou de mz?raman in urma!.....a iesit vreun mz din fabrica cu magnetou? am magnetou Bosch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 nu magnetou bre, bobina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 De dacie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Asa va trebuie daca vorbiti cu jumatati de propozitie, fara subiect si predicat :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb. Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) salut baieti ! a avut tata cand era de varsta mea un mz de 125 sau 250 si l-a dat cand eram mic cuiva.as vrea sa il iau inapoi si sa il restaurez.intrebarea e: cum il aduc in legalitate?in caz ca nu mai are acte? Editat August 18, 2013 de Seb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 (editat) intrebarea e: cum il aduc in legalitate? Mai întâi arată-ne fierul. in caz ca nu mai are acte? și vezi care e cazul: are sau n-are acte? Și funcție de datele din teren, îți dăm un sfat. Editat August 18, 2013 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb. Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Mai întâi arată-ne fierul. In cel mai scurt timp o sa vi-l arat. Astept acuma sa vad in ce stare e. Merci , revin . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Ce rulmenti are pe roata fata un MZ ES? 6302 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 6302 zic documentatiile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 23, 2013 Share Postat August 23, 2013 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Tot nu vrea.....dinamul acum baga curent,acum nu mai baga.... Iulica mi-a trimis un releu de trabant ,dar nici asta nu zice nimic oricum a ramas sa schimbam rulmentii..... sunt uzati si la turatie rotorul bate in stator.... apropo...are cineva un rotor de RT3? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 24, 2013 Share Postat August 24, 2013 Incearca sa-l pui pe aprindere de scuter fara sa modifici carterul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-mz-251-din-1990-535198.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Desi e de la mine din sat nu stiu cine ar putea fi. Parerea mea e ca cere cam mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Ai mers vreodata asa 300km cu un ETZ251? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 Nu, dar m-as duce Am tot vazut ETZ-uri la 300-350 de euro, de-aia 550 mi se pare scump. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat August 25, 2013 Share Postat August 25, 2013 ETZ-ul este foarte distractiv si foarte placut la mers filmuletul asta arata cum merge un ETZ standard si cum trebuie condus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Daca ti se pare scump, iei ieftin, si diferenta o bagi inzecit in piese si manopera, si posibil nici nu te dai cum trebuie. Aia economie. Prefer sa am motor bun si sa bag gaz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Eu zic ca meritã! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 (editat) Ca sa nu vorbim pareri si credinte; janta fata este din otel cromat, aftermarket, janta spate e din aliaj, originala. Asta inseamna ca a avut ceva "eveniment" care i-a terminat roata fata si a trebuit schimbata janta. In acest caz trebuie luate la control telescoape, jug, cadrul sub rezervor. Jambe revopsite. Dar daca janta a fost schimbata doar fiindca aia fata nu mai putea fi centrata, aia de otel e chiar ok, doar ca e mai grea si nu e originala. Amortizoarele spate nu-s de MZ, sunt altceva, arc cu firul subtire - de Jawa aftermarket sau chinezarie aftermarket. La fel, daca astea de acum sunt bune si se simt bine, care e problema. Refurbisarea amortizoarelor de ETZ nu e chiar strangerea unui surub si nu oricine e in stare sa o faca. Siu ce spun. Asta doar dintr-o poza de stanga, ca alte poze lipsesc(de ce ?) Deci daca merita mai putin nu e din cauza ca e MZ ETZ 251, ci din cauza posibilelor probleme daca se gasesc la fata locului. Uitati-va pe mobile.de cat e un ETZ251 in buna stare, unul in proasta stare samd. In Romania, un ETZ de orice tip care este functional irerprosabil si estetic foarte frumos, cu actele in regula si ITP facut, sub 450E nu gasiti. Mai ieftine gasiti dar la alea mai e de lucru. Nu vand nu cumpar nu am interese, luati-o cum vreti. Editat August 26, 2013 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat August 26, 2013 Share Postat August 26, 2013 Fain owene, cel putin pentru mine, asa mai invat una alta! eu unul zic mersi pentru informatii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.