Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Eu am magnetou

 

Merge pusa?

Aia de dacie nu tot pe magnetoul tau e pusa?

 

"15" la + sau faza in cazul tau, "1" la platina.

Asta de MZ ETZ are un pic sub 5 Ohmi pe primar.

Masoara cat are aia de dacie, si daca are macar 3 Ohmi, (intre borne) nu bobina iti mananca platina.

 

Tinand cont ca tu bagi tensiune alternativa pe o bobina, aia e o reactanta si reduce curentul de pe platina, dar iti creste tensiunea pe ea si trebuie condensatorul ala sa fie bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

Mă gândesc sa schimb cauciucul de pe spate și m-ar interesa unul cât se poate de lat ... Vă rog să ma ajutați cu ceva dimensiuni ...

Mulțumesc mult!

pune 3.50 x 18 standard, cu altele nu merge asa bine, scade manevrabilitatea,nu o sa-ti mai arate corect viteza, o sa creasca consumul si nu mai treci ITP-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am magnetou

 

Merge pusa?

 

ce magnetou ai? evident ca trebuie sa mearga si de mz, iti recomand de ij-minsk-voshod. consuma putin si merg brici ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ! a avut tata cand era de varsta mea un mz de 125 sau 250 si l-a dat cand eram mic cuiva.as vrea sa il iau inapoi si sa il restaurez.intrebarea e: cum il aduc in legalitate?in caz ca nu mai are acte?

Editat de Seb.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea e: cum il aduc in legalitate?

Mai întâi arată-ne fierul.

 

in caz ca nu mai are acte?

și vezi care e cazul: are sau n-are acte?

Și funcție de datele din teren, îți dăm un sfat.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu vrea.....dinamul acum baga curent,acum nu mai baga.... Iulica mi-a trimis un releu de trabant ,dar nici asta nu zice nimic

oricum a ramas sa schimbam rulmentii..... sunt uzati si la turatie rotorul bate in stator.... apropo...are cineva un rotor de RT3?

 

post-47359-0-69010400-1377359731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti se pare scump, iei ieftin, si diferenta o bagi inzecit in piese si manopera, si posibil nici nu te dai cum trebuie. Aia economie. Prefer sa am motor bun si sa bag gaz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu vorbim pareri si credinte;

 

janta fata este din otel cromat, aftermarket, janta spate e din aliaj, originala. Asta inseamna ca a avut ceva "eveniment" care i-a terminat roata fata si a trebuit schimbata janta. In acest caz trebuie luate la control telescoape, jug, cadrul sub rezervor.

Jambe revopsite.

Dar daca janta a fost schimbata doar fiindca aia fata nu mai putea fi centrata, aia de otel e chiar ok, doar ca e mai grea si nu e originala.

 

Amortizoarele spate nu-s de MZ, sunt altceva, arc cu firul subtire - de Jawa aftermarket sau chinezarie aftermarket. La fel, daca astea de acum sunt bune si se simt bine, care e problema. Refurbisarea amortizoarelor de ETZ nu e chiar strangerea unui surub si nu oricine e in stare sa o faca. Siu ce spun.

 

Asta doar dintr-o poza de stanga, ca alte poze lipsesc(de ce ?)

 

Deci daca merita mai putin nu e din cauza ca e MZ ETZ 251, ci din cauza posibilelor probleme daca se gasesc la fata locului. Uitati-va pe mobile.de cat e un ETZ251 in buna stare, unul in proasta stare samd.

In Romania, un ETZ de orice tip care este functional irerprosabil si estetic foarte frumos, cu actele in regula si ITP facut, sub 450E nu gasiti. Mai ieftine gasiti dar la alea mai e de lucru.

 

Nu vand nu cumpar nu am interese, luati-o cum vreti.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...