Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Cilindrul meu de debraiere care il am pe motor acum arata asa:

11jxbvl.jpg

Am altul de schimb dar daca nu sunt altfel de probleme nu deschid motorul ca sa il schimb. Habar nu am de ce a ajuns in starea asta.

Din cite am inteles se gaseste nou la Ocany la Tg Mures pentru 80 lei.

Editat de poetu2007
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut.Am si eu o problema .Mz-ul meu de 125 nu porneste decat impins.Am verificat compresia si daca pun degetul nu mi-l scuipa afara .Stiti daca asta ar fi problema.Multumesc

Pot fii mai multe cauze... nu neaparat legate de compresie.

Intrebare: cu motorul pornit poti regala carburatia in asa fel ca turatia sa scada pana la cca 6-700 rot/min? Daca reusesti sa faci asta si turatia ramane stabila si dupa accelerari repetate, atunci opresti motorul si porneste cu usurinta la pedala...

 

Ar fi o problema cu uzura motorului,segmenti,piston,cilindru!

Nu neaparat! Spre exemplu neetanseitatea simeringului de ambielaj dinspre dinam poate creea aceeasi problema... avans prea mare, etc...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu neaparat! Spre exemplu neetanseitatea simeringului de ambielaj dinspre dinam poate creea aceeasi problema... avans prea mare, etc...

Dupa ce pistonul urca deasupra ferestrelor, nu mai are nicio treaba simeringul. Ar trebui sa nu poata tine cu degetul compresia, ceea ce zice ca poate face. Cu bujia infiletata, dand incet din pedala, pistonul se opreste in compresie si trebuie sa fortezi. Daca nu, n-are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant. motorul nu este de MZ, este altceva, daca s-ar vedea mai bine sigla...

 

Am sa pun link si la "ajutor pdentificare

Este motor de Tula .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Într-o instalație de motocicletă bateria nu se încarcă din două motive:

1. dinam defect

2. releu defect.

 

Ca să nu zic o mie, un dinam poate să nu producă curent din aproximativ 999 motive. Din cele 999, doar câteva pot fi descoperite prin măsurători directe. De aceea zice Owene că un dinam stricat e greu de reparat.

 

Ca să fii convins că dinamul produce curent faci așa:

a) legi la cărbunii rotorului un bec de far de 12V

b. un capăt al statorului e deja legat la masă, iar celuilalt (DF) îi dai dai +6V

c) pornești motorul și

d) dacă se aprinde becul, dinamul e bun

e) dacă nu se aprinde becul, dinamul nu e bun

 

P.S. Am zis bec de 12V de far pentru că dacă dinamul e bun și îi exciți statorul cu 6V, produce o tensiune care ți-ar arde orice bec de 6V.

Baftă!

multumesc de explicatii o sa fac si verificarea acesta dar deja mi-am comandat becuri de 12 volti si o sa incerc sa pun magnetoul de minsk ce il am pe cz ca sa nu mai am probleme cu incarcarea

am becul martor rosu din bord care se stinge cand pornesc motorul am mers cu el prin oras dar nu stiu daca imi merge sau nu pe baterie , cand arpind farurile motorul da se se opreasca

 

multumesc de explicatii o sa fac si verificarea acesta dar deja mi-am comandat becuri de 12 volti si o sa incerc sa pun magnetoul de minsk ce il am pe cz ca sa nu mai am probleme cu incarcarea

am becul martor rosu din bord care se stinge cand pornesc motorul am mers cu el prin oras dar nu stiu daca imi merge sau nu pe baterie , cand arpind farurile motorul da se se opreasca

astazi am probat dinamul cu becul de 12 volti si cand accelerez creste lunima la bec cand este la relanti becul se stinge iar becul martor rosu din bord face invers se stinge cand accelerez si se aprinde cand este la relanti

acum trebuie sa verific releul cel pus acum e electromecanic dar nu stiu ca sa verific daca imi duce curentul in baterie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar nu stiu ca sa verific daca imi duce curentul in baterie

 

1. Legi instrumentul de măsură la baterie.

2. Cu motorul oprit trebuie să arate 6 - 6,2 V

3. Dacă pornești motorul și arată 7,2 - 7,4 V e bine.

4. Dacă arată mai mult sau mai puțin, nu e bine și trebuie să mai reglezi din releu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Legi instrumentul de măsură la baterie.

2. Cu motorul oprit trebuie să arate 6 - 6,2 V

3. Dacă pornești motorul și arată 7,2 - 7,4 V e bine.

4. Dacă arată mai mult sau mai puțin, nu e bine și trebuie să mai reglezi din releu.

cel elecronic trebuie sa il reglez din semireglabil dar cel electromecanic cum il reglez?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel electromecanic m-ai prins. Nu mă pricep.

 

După ce am studiat asiduu documentele de mai jos (traduse cu Google) și mi-am dat seama că din acest punct de vedere sunt tufă de Veneția,

Comutator de control al incarcarii.doc

Comutator de control al incarcarii 2.doc

Comutator de control al incarcarii 3.doc

Comutator de control al incarcarii 4.doc

mi-am luat aprindere electronică VAPE, la care mă pricep doar s-o montez conform instrucțiunilor.

Ce face, ce drege, ce reglează, ea știe. Eu știu doar că funcționează impecabil atât prin patrie cât și pe afară, și că merită toți banii.

 

Am mers și eu o perioadă cu releul electromecanic pe care mi-l regla un Nene (alias Nea Manea); apuca cu patentul o chestie și o rotea stânga-dreapta până îi dădea pe voltmetru 7,2-7,4V.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mz-ul meu imi da dureri de cap!

In 40 km imi impusca platina o face ciur!

Sa fie de la condensator?

evident. Condensatorul stinge scanteia de la platina. Ia uita-te pe intuneric la platina, ce vezi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Momentan sunt la servici! Abia astept sa ajung acasa sa rezolv problema!

Inca ceva...eu merg pe bobina de inductie de dacie....mi-a spus cineva odata ca ar manca curent mult si sa folosesc o bobina de ij parca... ce model de bobina sa cumpar si daca gasesc la Gaspar si c-am care ar fi pretul ei!

Ms!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...