darkwolf Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 Da,citesc cartea,insa nu am inteles absolut tot.Pana la urma cine stie tot si la 17 ani.De cand tot repar la motociclete( 2 ani) , tot timpul invat ceva nou.Inca mai este loc de invatat.Plus ca stiam o vorba de la tatal meu : " Omul cat traieste invata ".Multumesc mult de promtitudine si raspuns.Cu respect. Dupa cum am mai zis: motorul nu a functionat decat 10-15 secunde,dar mi sa parut ciudat sa nu pot da la pedala.Intre timp am aflat ca ambreiajul are legatura si cu ambreiajul de aceea nici la pedala nu merge ( este diferit de la mz-ul meu de 125 ).Da stiu ce este un "cioban".Multumesc mult de raspuns.Cu respect. mestereste luni la ambreaj si vb dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 mestereste luni la ambreaj si vb dupa. Ok,asa ramane atunci.Salutari.Cu respect. Dupa cum am spus ,azi am desfacut la ambreiaj.Acum am intampinat o problema.Ambreiajul se invarte pe con.Acolo intre con si ambreiaj am gasit ceva( gen o bucsa,dar era sfarmata).Acuma problema mea este: Asa trebuie sa se invarta sau este o mare\mica problema?Am pus si niste poze si un video pentru exemplificare.Multumesc anticipat pentru raspunsuri.Cu respect. https://www.youtube.com/watch?v=qR2qVmbaj3g&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Da' te-ai uitat bine daca nu ai uitat ceva piese p'afara? Tu vinde cartea aia tehnica,ca si asa nu ti-e de folos!Mai bine intrebi p'aci o mie de tampenii,decat sa o rasfoiesti o data. Hai ca pun eu o poza si ghiceste tu ce-ti lipseste; Editat Martie 24, 2014 de 4bike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Da,m-am uitat pe carte si am pus totol.Problema este ca acum cand am desfacut acolo era o bucsa de 0.1-0.2 mm de aluminiu si era cam tocita.Eu zic ca acolo s-a "uzat" conul si fostul proprietar a pus acea bucsa.Eu nu inteleg ce ar putea opri ambreiajul sa patineze ca nu are pana.Si inca o data.Da,m-am uitat si tot ma uit pe acea carte!Si daca va supara lucrul acesta am sa imi fac un topic special,dar am zis ca mai bine postez aici.Multumesc.Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Ambreiajul se fixeaza pe con fara pana . Trebuie doar strins bine. Acea tabla este pusa drept "baelagar" un adaos care se pune cind conurile de pe ambielaj si ambreiaj sunt uzate. Poti pune o foita de cupru in locul celei de aluminiu. Cuprul este mai dur ,aluminiul se taseaza foarte usor si vei avea probleme tot timpul. Cam atit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Ambreiajul se fixeaza pe con fara pana . Trebuie doar strins bine. Acea tabla este pusa drept "baelagar" un adaos care se pune cind conurile de pe ambielaj si ambreiaj sunt uzate. Poti pune o foita de cupru in locul celei de aluminiu. Cuprul este mai dur ,aluminiul se taseaza foarte usor si vei avea probleme tot timpul. Cam atit!! Ok,mai mult ca sigur aceasta era problema,si acum stiu cum sa o rezolv.Multumesc tare mult pentru interventie si sfaturi.Cu respect si stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Ok,mai mult ca sigur aceasta era problema,si acum stiu cum sa o rezolv.Multumesc tare mult pentru interventie si sfaturi.Cu respect si stima. Emi la tine problema nu ii ca nu ai pus toate piesele la locul lor,problema ii ca tu ai uzura in asa numita "placa sau oala la ambreaj",nu mai strange conul de la "oala" pe ambielaj.Ambielajul fiind confectionat dintr un aliaj mai tare ca "oala"respectiva ii normal sa apara o mica usura incat sa nu mai stranga conul pe ambielaj.metode de reparatie sunt 2 si anume: 1 metoda cioban sau 2 metoda minitehnicus depinde de tine pe care o abordezi.zi mi ce metoda vrei si iti dau raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Emi la tine problema nu ii ca nu ai pus toate piesele la locul lor,problema ii ca tu ai uzura in asa numita "placa sau oala la ambreaj",nu mai strange conul de la "oala" pe ambielaj.Ambielajul fiind confectionat dintr un aliaj mai tare ca "oala"respectiva ii normal sa apara o mica usura incat sa nu mai stranga conul pe ambielaj.metode de reparatie sunt 2 si anume: 1 metoda cioban sau 2 metoda minitehnicus depinde de tine pe care o abordezi.zi mi ce metoda vrei si iti dau raspuns Da,si eu am spus mai sus ca am pus toate piesele si ca am observat ca aro uzura conul si oala.Este foarte adevarat ca oala are in proportie de 90% uzura iar ambielajul are doar 10%.Ati putea sa imi dati solutia minitehnicus va rog frumos? Multumesc.Cu respect si stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Da,si eu am spus mai sus ca am pus toate piesele si ca am observat ca aro uzura conul si oala.Este foarte adevarat ca oala are in proportie de 90% uzura iar ambielajul are doar 10%.Ati putea sa imi dati solutia minitehnicus va rog frumos? Multumesc.Cu respect si stima. solutia minitehicus ii in felu urmator: inlocuiesti oala de la ambreaj cu alta in stare buna fara uzura in con si pt asta trebuie sa demontezi ambreajul,adica il desfaci bucati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Da,si eu am spus mai sus ca am pus toate piesele si ca am observat ca aro uzura conul si oala.Este foarte adevarat ca oala are in proportie de 90% uzura iar ambielajul are doar 10%.Ati putea sa imi dati solutia minitehnicus va rog frumos? Multumesc.Cu respect si stima. Tine la fel de bine si metoda cioban daca pui un baelagar din cupru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nea Costica...era sa lesin, am citit din graba "balegar"...fiindca denumirea corecta este, dupa stiinta mea, bailagar. http://www.mobilindustrial.ro/current_version/index.php/truse-cu-laser/tabla-adaos Hai sa-i invatam denumirile corecte pe cei mai tineri, fiindca si-asa sint varza la cultura generala...si daca mai invata si de la cei batrini denumiri gresite, vor ajunge sa vorbeasca in viitor limbi straine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Nea Costica...era sa lesin, am citit din graba "balegar"...fiindca denumirea corecta este, dupa stiinta mea, bailagar. http://www.mobilindustrial.ro/current_version/index.php/truse-cu-laser/tabla-adaos Hai sa-i invatam denumirile corecte pe cei mai tineri, fiindca si-asa sint varza la cultura generala...si daca mai invata si de la cei batrini denumiri gresite, vor ajunge sa vorbeasca in viitor limbi straine! Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Tine la fel de bine si metoda cioban daca pui un baelagar din cupru. tine dar ii cu risc treaba,de poate desface in mers ambreajul de pe ambielaj,am patit treaba asta pe propria piele la ETZ,deci nu o recomand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
constantin57 Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Nea Costica...era sa lesin, am citit din graba "balegar"...fiindca denumirea corecta este, dupa stiinta mea, bailagar. http://www.mobilindustrial.ro/current_version/index.php/truse-cu-laser/tabla-adaos Hai sa-i invatam denumirile corecte pe cei mai tineri, fiindca si-asa sint varza la cultura generala...si daca mai invata si de la cei batrini denumiri gresite, vor ajunge sa vorbeasca in viitor limbi straine! Bailagar ,balegar pina la urma ai inteles. Asa-s mosnegii vorbesc dupa ureche noi sa fim sanatosi. Pe viitor voi fi mai atent ,consult dex-ul si dupa aia postez. Multumesc !! Editat Martie 24, 2014 de constantin57 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 solutia minitehicus ii in felu urmator: inlocuiesti oala de la ambreaj cu alta in stare buna fara uzura in con si pt asta trebuie sa demontezi ambreajul,adica il desfaci bucati Tine la fel de bine si metoda cioban daca pui un baelagar din cupru. Deocamdata am lasat cum era dar am strans mult mai tare piulita.SI am observat ca functioneaza corect acum.Eu cred ca de la aceea bucata de aluminiu se invartea.Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi.Cu respect si stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Deocamdata am lasat cum era dar am strans mult mai tare piulita.SI am observat ca functioneaza corect acum.Eu cred ca de la aceea bucata de aluminiu se invartea.Multumesc tuturor pentru ajutor si sfaturi.Cu respect si stima. ba copile sincer iti spun ca esti dus cu pluta si sper sa nu te intorci cu iacht ul si iti spun si de ce,pt ca ai alarmat tot forumul pt niste chestii pt care urlai ca din gura de sarpe ca nu gasesti rezolvare si pana la urma ai facut tot cum ai vrut tu(adica metoda cioban),daca esti mare mester rezolva ti singur problemele pt ca vad ca nu ti cont de sfaturi (nu ii vorba de sfaturile mele,vorbesc de sfaturile bune pe care ti le au dat cam toti din coltu comunistelor).Sparge tu motorul ala de MZ in timpul functionarii si mai adauga inca un motor bulit in palmaresul tau si vezi ti de drum.Sunt curios cum o sa reglezi tu ambreajul la MZ,cu siguratntza iar o sa te smiorcai ca nu sti ce sa ii faci si iar o vei tine pe a ta idee cum ca ai citit cartea tehnica dar de fapt tu te rogi s a sune careva sa ii vinzi cartea.(banii sunt mai buni ca informatiile dar sa vezi tu ce scumpe sunt informatiile atunci cand nu le ai).distrugere placuta stimate kinder Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) ba copile sincer iti spun ca esti dus cu pluta si sper sa nu te intorci cu iacht ul si iti spun si de ce,pt ca ai alarmat tot forumul pt niste chestii pt care urlai ca din gura de sarpe ca nu gasesti rezolvare si pana la urma ai facut tot cum ai vrut tu(adica metoda cioban),daca esti mare mester rezolva ti singur problemele pt ca vad ca nu ti cont de sfaturi (nu ii vorba de sfaturile mele,vorbesc de sfaturile bune pe care ti le au dat cam toti din coltu comunistelor).Sparge tu motorul ala de MZ in timpul functionarii si mai adauga inca un motor bulit in palmaresul tau si vezi ti de drum.Sunt curios cum o sa reglezi tu ambreajul la MZ,cu siguratntza iar o sa te smiorcai ca nu sti ce sa ii faci si iar o vei tine pe a ta idee cum ca ai citit cartea tehnica dar de fapt tu te rogi s a sune careva sa ii vinzi cartea.(banii sunt mai buni ca informatiile dar sa vezi tu ce scumpe sunt informatiile atunci cand nu le ai).distrugere placuta stimate kinder Aha,deci daca am pus pe forum si apoi am gasit rezolvarea,nu conteaza ca am gasit ci trebuie sa fac exact cu zici tu?!?! Si sa stii ca nu e singurul lucru care l-am facut.Si piulitele de la arcuri erau putin desfacute si cred ca si pe acolo patina.Si vreau sa imi zici ceva.Atunci dece exista forumul asta?Asa,sa nu spuna nimeni nimic?!Dar nahh,asta e. LE: Cum reglez eu ambreiajul?? Pai daca l-am pus cum era el din fabrica,cum pot sa il reglez oare?!?!?!?!? Editat Martie 24, 2014 de EmanuelEmy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Aha,deci daca am pus pe forum si apoi am gasit rezolvarea,nu conteaza ca am gasit ci trebuie sa fac exact cu zici tu?!?! Si sa stii ca nu e singurul lucru care l-am facut.Si piulitele de la arcuri erau putin desfacute si cred ca si pe acolo patina.Si vreau sa imi zici ceva.Atunci dece exista forumul asta?Asa,sa nu spuna nimeni nimic?!Dar nahh,asta e. LE: Cum reglez eu ambreiajul?? Pai daca l-am pus cum era el din fabrica,cum pot sa il reglez oare?!?!?!?!? vezi tu,te descurci tu ca doar sti vezi tu,te descurci tu ca doar sti ce tari suntem din spatele tastaturii dar cand intampinam o problema tehnica ne scarpinam in cap si o rezolvam dupa ureche,consecintele nu mai conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ma fratilor ati intrat in jocul juniorului , voi nu vedeti ca aceasta creanga uscata de pe forum nu vrea altceva decat sa aiba cat mai multe bile negre sub semnatura. deja a devenit super membru. Moare daca nu are trei pana la pasti si sase pana de ziua copilului. Si aveti grija cum comentati, acusi ajunge moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 am gasit pe un forum german modalitatea de asamblare a motorului de mz es. postez aici fotografiile. ei monteaza totul pe partea stanga a carterului, inclusiv rulmentii de pe partea dreapta, apoi incalzesc carterul din dreapta si-l aseaza peste celalalt. daca aveti si alte metode sau opinii v-as ruga sa le expuneti, poate gasim ceva mai bun........ in alta ordine de idei, lucrul la mz-eul meu continua, multumita si unora de pe forum rotile sunt gata, telescoapele mai necesita asamblarea, totul este sablat, mai am la cadru de schimbat suportul la cric, apoi trebuie duse toate" pleauale" la vopsitor, motorul e demontat, spalat, pentru capitala........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat Aprilie 3, 2014 Share Postat Aprilie 3, 2014 Am nevoie tare urgent de acest ax din cutia de viteza de la Mz Es 175 1962 ,modelul "gat de lup".Acest ax este acelasi cu cel pe care vine pinionul cu lantul pentru tractiune. Telefon 0763751608.Se mai adauga si acest pinion care este dus si el.Multumesc. EmanuelEmy, on 01 Apr 2014 - 21:24, said: Am nevoie tare urgent de acest ax din cutia de viteza de la Mz Es 175 1962 ,modelul "gat de lup".Acest ax este acelasi cu cel pe care vine pinionul cu lantul pentru tractiune. Telefon 0763751608.Se mai adauga si acest pinion care este dus si el.Multumesc. Valabil!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 salutare, as avea nevoie de aceste piese de la cuplajul ambreiajului de mz es in stare cat mai buna si de piesa din ghidon de la acceleratie. daca are cineva va rog sa-mi lase un mesaj. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 salutare, as avea nevoie de aceste piese de la cuplajul ambreiajului de mz es in stare cat mai buna si de piesa din ghidon de la acceleratie. daca are cineva va rog sa-mi lase un mesaj. multumesc image611.jpgacceleratie'.jpg Prietene ai pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 salutare, daca stiti cumva un cadru cu acte de rt125, sunt cumparator... am luat o mobra prin curier si din pacate cadrul a fost schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George28 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 paste fericit tuturor si asfalt uscat!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.