edyneagu Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 Pai de unde sa iau unul ca mi-ar cam trebui, acum moto este desfacuta complet dar in 2 saptamani ma apuc de assmblare si cum am desfacut- o dupa capul meu nu prea stiu cu o sa o fac la loc. Deci unde pot gasi un manual ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Am tot cautat o "mobra" comunista sa o transform in cross gasisem una deja cross si anume cz 250 cross dar am zis ca ar fi prea usor doar sa o iau si sa o vopsesc sa o restilizez asa ca in cautarea mea disperata am ajuns la concluzia ca cea mai potrivita mobra ar fi un mz etz 250 zis si facut acum caut sa cumpar una nu prea stiu nimic despre ele decat ca , din spusele unui batranel , ar fi facuta de cehi si ca , cele mai bune mz-uri au fost cele de 125 ! Pe mine ma intereseaza sa o cumpar sa o dezbrac toata si sa incep de la cadru sa o fac boboc pentru ca in toamna vreau sa particip la concursul de motocross din bh ! Bani nu sunt multi de aceea nu am ales sa imi iau un cr mai nou ! Deci cat de fiabile sunt motoretele astea ? Se pot folosi piese de la ceva motoare generatie mai noua pentru a creste fiabilitatea si performantele ? stiu ca sunt motoare 2t si toata lumea cand aude de fiabilitate la 2t se cacao de ras dar eu numai cu 2t am avut treaba si nu ma plang ! Nu o sa iasa o carpeala romaneasca de mantuiala deci nu ma judecati ca o sa stric un mz care ar putea fi piesa de muzeu cine e iubeste asa mult si vrea sa se uite la ele sa faca una eu o iau sa o folosesc de aceea vreau sa o transform intr-un KTM(z) ! Rezultatul final este mai jos ! Am cautat si s-au facut multe mz-uri de 250 cross si rezultatul este uluitor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Este manual original de ES la bursa . User-ul Hufo il are la vanzare. 100 lei parca (daca nu ma insel) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 ce tari is batranii astia, cum le stiu ei. O alegere foarte proasta sa faci cross din etz 250, dar cine te opreste. Mai bine luai cz- ul ala de cross. MZ GE 250 e ce ai vrea probabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Eu nu am vrut sa ma dau atot-stiutor ca nu stiu nmic de comuniste....daca am fost mintit , mint si eu ! Poti argumenta de ce este o decizie proasta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgemierlut Postat Iulie 12, 2014 Share Postat Iulie 12, 2014 Salutare din nou! In legatura cu problema legata de ambreiaj era defecta melcul de la debraiere.Acum cam scoate fum si dupa ce se incalzeste se ineaca...o fi din carburator? ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 13, 2014 Share Postat Iulie 13, 2014 @shoby - batranii, nu tu. Argument : studiaza GE 250 si diferentele. Apoi tu nu vrei sa bagi bani, dar ala cu aia verde a bagat mult. Tu vrei sa defrisezi un Etz dar e departe de a fi suficient. Cum am zis, poti incerca, dar nu se preteaza nativ la cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shoby13 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 M-am facut gresit inteles nu am bani odata sa ma apuc sa aduc mobra acasa si in 3 zile sa o fac dar cum banii vin rand pe rand si modificarile lafel ! Deci banii n'ar fi o problema pentru ca nu am obligatii/responsabilitati ,doar timpul in care i fac ! Pentru o motoreta ca asta am un plan bine stabilit si stiu ce vreau de la ea vreau sa fie un cross oldschool cu foarte multe modificari moderne si digitale Din cine se alatura prieteni d'ai mei+cunostintele mele + motociclism.ro lista de modificari ar fi urmatoarea : - Aprindere electronica CDI asta sper sa fie prima chestie pe care o sa o fac ( am inteles ca motoplat s-ar potrivi pe asa ceva ) nici nu as vrea sa fac tiganii cu fir lipit la rece.... - Furca fata mai inalta + suport etrier (pt ca ma gandesc ca frana fata mar tenta sa o dau pe disc dar cea spate ramane clar tambur + amortizoare spate ( ce dimensiuni au armotizoarele " stock " ? ) - Taiat cadru spate modificat inaltat - Ce carburator are stock ? (firma si mm) - Daca fac rost de un set motor complet am sa il alezez pana la ultima cota si cilindrul si chiuloasa apoi honuire o sa incerc si ceva piston cap plat 1 segment - Aprinderea dupa cum am spus modificata rebobinata - Toba sport de cross 250 si asta modificata - Acceleratie rapida - Boost bottle - foaie si pinion facute la un batran care facea transmisii pentru kart Cam astea sunt ideile luam in calcul motoreta + planurile + calculele modificarilor + preturile gasite o cam scald la 1500 dar decat sa dau pe un cr stock de 125 mai bine una de 250 "reconditionata" si modificata in acelasi timp si la final sa rezulte un bivol ! Sunt pe principiul iubesc fiarele vechi care merg mai tare ca plasticele de ultima generatie ! Cross-ul verde din imagine este un etz 250 cc dus la 300 cc ! O mica intrebare deh nu stiu.... sper sa nu ma fac de ras sau sa fiu luat la misto pistoanele in 2t stiu ca au 2 segmenti astea de mz de ce au 3 ? Al 3-lea pt ce este ? Daca cineva nu stie de boost bottle sa ma intrebe si il lamuresc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 ti-am dat si pm ieri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgemierlut Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Bujia era veche si praf. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 A desfacut cineva telescoape de Rt? Care e metoda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fishy86 Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 Se poate desface , dar eu personal , nu am reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 14, 2014 Share Postat Iulie 14, 2014 @shoby13 scriu de pe tel, ignora-mi te rog greselile; te-ai gandit bine, ai foarte multe de schimbat, practic ramai cu motorul si un sfert de cadru.Si ala subtirel, poti sa il transformi in rezervor, nu iti trebuie 17l. are deja frana disc, dar fata iti trebuie aer-ulei ca telescoapele stock nu ti-s bune. alea spate iar iti trebuie ceva pe gaz, mai ales ca trebuie sa faci cadrul din nou. bascula numai de cross nu este. pinion fatase gaseste si z13 fata de z19 stock, dar foaia nu e schimbabila, e turnata in etrier. aprindere electronica e o idee excelenta, si noi avem. carbul e de 30mm, lasi carbil stock deoparte si bagi un mikuni macar, cu adaptarile de rigoare. Toba iti urez succes, la motorul asta toate tobele ne-stock au produs doar mai mult zgomot, poate ai noroc. 300 cmc este mult peste ultima cota, nu mai ramane mult din camasa, esti pe barba ta cum se zice. Piston exista, chiar si cu un segment, de competitie. Stock are 3 segmenti pentru compresie 1:10,5. Intre cota0 si 4 diferenta e nesemnificativa. Cross si enduro toaca tot ce inseamna transmisie, vezi un pic si cat costa piesele din cutie si (ne)usurinta accesului la cutie. etz e magic in felul lui, dar la plimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 salut..! are cineva o astfel de prindere (gat).... pt carburator de 250 cc am schimbat carburatorul la es si nu vreau sa mai improvizez cu furtune sau altceva. din cate stiu nu sunt probleme de prindere pe cilindru... am avut unul mai demult dar ca desteptu... l-am donat. . multumesc...astept opinii...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 deci ce carburator vrei sa pui pe ce anume? Sa nu existe dubii fiindca nu stiu ce e ala carb de 250cc. iarasi despre ce model de ES vorbim? /1, /2 Flansele difera deci daca vrei carb de ETZ250 pe un ES, iei 2 tipuri de galerii, le tai si le sudezi. » Post actualizat in 22 Jul 2014 13:25http://www.emzett-web.de/vergaser.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) salut. scurt si la obiect, cochetez de ceva timp cu ideea de a-mi lua un mz es 250, am gasit la cineva asa ceva la un pret ff bun insa nu are acte. ce puteti sa imi ziceti se gasesc ceva acte pt asa ceva ? Editat Iulie 22, 2014 de cornelilinca84 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 (editat) deci ce carburator vrei sa pui pe ce anume? Sa nu existe dubii fiindca nu stiu ce e ala carb de 250cc. iarasi despre ce model de ES vorbim? /1, /2 Flansele difera deci daca vrei carb de ETZ250 pe un ES, iei 2 tipuri de galerii, le tai si le sudezi. » Post actualizat in 22 Jul 2014 13:25 http://www.emzett-web.de/vergaser.htm da.... ma refeream la un carburator pt un cilindru de 250. iar carburatorul este asta ES-ul meu este din 62 ....cred ca e /2 multumesc..! Editat Iulie 22, 2014 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 daca e din '62 e /0 sau cel mult /1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 (editat) daca e din '62 e /0 sau cel mult /1 ok..multumesc..! cam scump- strici doua galerii + sudura in AL Editat Iulie 23, 2014 de mariusMZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 pai tu ai intrebat Ia galerie de ES si parca e cu ajutaj de 28 pe partea carbului, bagi un Mikuni VM28 /1 sau /2 difera tipul cilindrului, mai rotund sau mai patrat, de care ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusMZ Postat Iulie 23, 2014 Share Postat Iulie 23, 2014 pai tu ai intrebat Ia galerie de ES si parca e cu ajutaj de 28 pe partea carbului, bagi un Mikuni VM28 /1 sau /2 difera tipul cilindrului, mai rotund sau mai patrat, de care ai? pai tu ai intrebat Ia galerie de ES si parca e cu ajutaj de 28 pe partea carbului, bagi un Mikuni VM28 /1 sau /2 difera tipul cilindrului, mai rotund sau mai patrat, de care ai? Rotund.... iar carburatorul e nou cca cel din poza din postul precedent.... mai studiez problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 ES250/1: Diametrul galeriei de admisie la priza de carb(transfer port): 28.5mm pt BVF28, (de-aia ti-am zis de Mikuni VM28 ca ar intra foarte bine direct in priza fara adaptari)ES250/2: Diametrul galeriei de admisie la priza de carb: 28.0mm pt BVF28N1-1 Carbul din poza pare a fi 30N2-5, dar daca e nou si made in China sper sa iti si mearga suficient de bine, nu am avut dar nici nu am auzit de bine. Oricum e de 30mm si nu intra direct in galeria de admisie vei fi fortat sa faci diverse adaptari. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edyneagu Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 Am si eu urmatoarea problema: vreau sa desfac bascula spate de pe cadru dar nu reusesc sa scot axul care o fixeaza. Am batut in el dar nu merge, i-am insurubat la un capat 2 piulite si am incercat sa il invart dar tot nu vrea. Are cumva vreo pozitie in care iese sau o fi doar intepenit si trebuie sa insist. Trebuie neaparat sa il dau jos, ca vrea sa vopsesc cadrul electrostatic si axul fiind gresat, in momentul vopsirii toata vaselina sau ce o fi inauntru se va scurge pe vopsea din cauza caldurii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 ii doar intepenit,nu are nici o pozitie in care sa iasa,poti incerca sa incalzesti bascula dar vei strica bucsile basculei,deci mai insista,da si cu ceva spray de rugina si poate isi va da drumul.bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BLACK SPIDER Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 (editat) Am si eu urmatoarea problema: vreau sa desfac bascula spate de pe cadru dar nu reusesc sa scot axul care o fixeaza. eu am reusit sa-l scot la presa hidraulica de la un service auto cu care scot ei bucsele . Am dat cu tot felul de spray-uri , am batut, am incercat cu piulite si distantiere si n-a iesit. N-am vrut sa deteriorez axul asa ca am apelat la service si l-au scos in 20 de secunde. Asa ca rabateaza banchetele de la masina si... spor la treaba Editat Iulie 24, 2014 de BLACK SPIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.