ivan pedala Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Eu am o vorba; "pana nu dai cu capul de grinda de sus,nu vei vedea niciodata pragul",asa ca hai sa il lasam, sa vedem daca se descurca,dar nu putem merge pe varianta esti praf... Sunt de acord!SA CITEASCA! altfel nu va ajunge departe,poate nici nu va incepe bine.Pana una alta,mai MARIUS ce sunt cusaturile alea?!?!? Pai ori facem treaba ori nu...poti mai bine! Sa-l lasam sa ce?! Sa vedem cum isi fringe gitul ca si copchilul celalalt pentru care am avut inca de la primul lui post aceeasi impresie?! Si nu-i primul, poti verifica faptul ca am facut aceleasi observatii si altora ca el, care intre timp au abandonat subit pasiunea moto in favoarea altor placeri, absolut paralele cu motociclismul, si la fel de paralele si cu invatatura. Si in ce sa se descurce?! Atita timp cit el nu stie sa scrie, ce pretentii poti avea de la el, un viitor semianalfabet, cu diploma?! Poate sa faca ce vrea, e liber si nimeni nu-l poate opri, fiindca parintii lui, primii care ar fi trebuit sa ia atitudine si masuri cu el, n-au facut-o, si asta inseamna lipsa de educatie...care nu poate fi inlocuita de reparatia fiarelor sau de pasiunea pentru motoare. Nu am incercat sa-l opresc, nu voi incerca...dar niciodata nu voi pune carul inaintea boilor! Daca nu stie sa scrie si sa citeasca, nu va sti niciodata sa repare si sa exploateze un motor! Spor la treaba...si nu va voi mai plictisi cu sfaturi, fiindca e pacat de timpul meu liber, si-i pacat ca adeptii prostiei sa se chinuie sa-si sustina candidatul la titlul suprem, iar io sa le spulber sperantele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Sa-l lasam sa ce?! Sa vedem cum isi fringe gitul ca si copchilul celalalt pentru care am avut inca de la primul lui post aceeasi impresie?! Si nu-i primul, poti verifica faptul ca am facut aceleasi observatii si altora ca el, care intre timp au abandonat subit pasiunea moto in favoarea altor placeri, absolut paralele cu motociclismul, si la fel de paralele si cu invatatura. Si in ce sa se descurce?! Atita timp cit el nu stie sa scrie, ce pretentii poti avea de la el, un viitor semianalfabet, cu diploma?! Poate sa faca ce vrea, e liber si nimeni nu-l poate opri, fiindca parintii lui, primii care ar fi trebuit sa ia atitudine si masuri cu el, n-au facut-o, si asta inseamna lipsa de educatie...care nu poate fi inlocuita de reparatia fiarelor sau de pasiunea pentru motoare. Nu am incercat sa-l opresc, nu voi incerca...dar niciodata nu voi pune carul inaintea boilor! Daca nu stie sa scrie si sa citeasca, nu va sti niciodata sa repare si sa exploateze un motor! Spor la treaba...si nu va voi mai plictisi cu sfaturi, fiindca e pacat de timpul meu liber, si-i pacat ca adeptii prostiei sa se chinuie sa-si sustina candidatul la titlul suprem, iar io sa le spulber sperantele! doar adevar curat si nimic in plus,jos "clopu" pt @ ivan pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgemierlut Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Adevar graiti D-le,sunt prea mic si prea tanar sa ma bag,asa ca ma las.Vom vedea ce va fi cu "copchilul".Poate are o sansa!Stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 seile de mz spun tot,ce vrei mai mult stimate domn?te pomenesti ca va segmenta mz ul cu motorul stand la relanti!?in viata am invatat un lucru : NU STI NU TE BAGA,iar daca ti neaparat sa te bagi documenteaza te inainte.Ce strica un "inteligent" nu vor repara nici zece destepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Domnilor, eu zic asa: aveti in principiu dreptate in ce spuneti, dar poate ar trebui privite lucrurile Putin si din alta perspectiva: Omul, indiferent de statutul social, varsta sau educație, a dat peste un mz pe care vrea să-l faca, poate pentru el, poate doar sa se dea, poate.... cine stie. Dar cert e ca a fost in stare sa găsească forumul asta, sectiunea asta si sa ceara sfaturi. Probabil ca nu va termina proiectul, dar posibil sa-l termine. Da cred ca s-ar fi bucurat sa primească niste sfaturi prietenoase de la cei care împărtășesc pasiunea pentru mz-uri, si poate ceva critici constructive, in loc de o palma peste ceafa. Toti am pornit de undeva in pasiunile noastre, si chiar daca pentru el este una trecătoare, nu ar trebui tratat asa. N-am idee ce varsta are, dar eu la 15 ani deja eram ucenic de vopsitor, si nu m-a întrebat nimeni daca stiu sa scriu corect. Chiar nu vad legatura, si nici nu cred ca forumul asta e doar pentru cei cu studii superioare sau cu experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Iulie 29, 2014 Share Postat Iulie 29, 2014 Domnilor, eu zic asa: aveti in principiu dreptate in ce spuneti, dar poate ar trebui privite lucrurile Putin si din alta perspectiva: Omul, indiferent de statutul social, varsta sau educație, a dat peste un mz pe care vrea să-l faca, poate pentru el, poate doar sa se dea, poate.... cine stie. Dar cert e ca a fost in stare sa găsească forumul asta, sectiunea asta si sa ceara sfaturi. Probabil ca nu va termina proiectul, dar posibil sa-l termine. Da cred ca s-ar fi bucurat sa primească niste sfaturi prietenoase de la cei care împărtășesc pasiunea pentru mz-uri, si poate ceva critici constructive, in loc de o palma peste ceafa. Toti am pornit de undeva in pasiunile noastre, si chiar daca pentru el este una trecătoare, nu ar trebui tratat asa. N-am idee ce varsta are, dar eu la 15 ani deja eram ucenic de vopsitor, si nu m-a întrebat nimeni daca stiu sa scriu corect. Chiar nu vad legatura, si nici nu cred ca forumul asta e doar pentru cei cu studii superioare sau cu experienta. toti am pornit de jos,nu as prea crede ca este cineva dintre noi pe aici care a plecat "cu buzunarele pline" in cautare de fiare vechi,multi au cheltuit si ultimi bani pt a finaliza un proiect,nu as prea crede ca un "copchil"ar fi in stare sa finalizeze un proiect care necesita timp si bani, asta fara a mai aduce in discutie ca iti trebuie neaparat si "o roaba de nervi de otel".forumul nu ii doar pt cei cu studii superioare sau cu experienta ii pt toata lumea ce imbratiseaza aceasi pasiune si nu strica putinele fiare ce au mai ramas.toti avem dreptul la cel putin un fier dar nu avem dreptul sa ne batem joc de acel fier."copchii"din ziua de azi fac ce au facut si unii dintre bunicii nostrii la terminarea razboiului,distrugeau Zundapp ul si B m w ul doar pt ca era fabricat sub titualtura nazista si nu pt ca erau de calitate inferioara,iar noi acum ne dorim din tot sufletul sa mai gasim cate o bucata de Zundapp sau Bmw,asa o sa se intample si cu MZ,Simson,Jawa, Ij si alte fiare iar nepotii nostrii vor plange dupa o bucata de fier,au sa gaseasca doar plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 eu am toate piesele pe ea aproape noi...si am si de rezerva de la bunicumeu » Post actualizat in 29 Jul 2014 07:43 in momentul de fata diamul e singura problema ... si tot ce e de cauciuc e copt, inclusiv garnitura de robinet, simeringurile de palier si de pinion de tractiune, si degeaba ti le-a lasat bunicul tau, sunt moarte. Asa ca ai de lucrat in matele motorului, nu scapi. Recomandarea 1 - Nu te apropia cu ciocanul de motocicleta, nu ai voie sa folosesti ciocan. 2) Foloseste carte de service, subler, lera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosminx11 Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Ciocanul,flexul,aparatul sudura,dalta, etc.....înseamnă bunăstare la casa omului.....cine știe,cunoaște!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Show Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 motoul e bun doar ca a stat pe loc....azi umflai rotile si bagai in ele cate 3 admosfere jumate si nu au boonit Mai sus sunt poze facute ieri....azi am uitat sa fac.... P.S. :Poate am gresit cand am zis "RESTAURARE" Poate trebuia sa zic "RECONDITIONARE" Eu vreau doar sa o fac sa mearga sa ma plimb cu ea.....nu sa o fac sa arate cum arata ea cand a iesit din fabrica.... » Post actualizat in 30 Jul 2014 18:26 motoul e bun doar ca a stat pe loc....azi umflai rotile si bagai in ele cate 3 admosfere jumate si nu au boonit IMG_20140729_190258.jpgIMG_20140729_190319.jpgIMG_20140729_190327.jpgIMG_20140729_190332.jpgIMG_20140729_190345.jpg Mai sus sunt poze facute ieri....azi am uitat sa fac.... P.S. :Poate am gresit cand am zis "RESTAURARE" Poate trebuia sa zic "RECONDITIONARE" Eu vreau doar sa o fac sa mearga sa ma plimb cu ea.....nu sa o fac sa arate cum arata ea cand a iesit din fabrica.... » Post actualizat in 31 Jul 2014 18:09Stie cineva de cat este condensatorul acela de pe dinam?....si de unde pot lua unul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 scrie in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelilinca84 Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 revin cu intrebarea Nu are nimeni niste acte de es 250 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Salut.revin cu o problema daca nu supara pe nimeni legat de 175-ul meu.am tot incercat sa il pornesc si dupa multe pedale si apoi am trecut la impins,niciodata nu am reusit sa ud bujia..chiar si cu fisa scoasa..eu zic ca este carburatorul dar cineva mi-a zis ca ar fi de la piston sau semeringuri :-??..credeti ca este plauzibil asa ceva?..Scuzati daca am gresit la scris sau nu stiu mecanica..sunt inca invatacel.Cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 2, 2014 Share Postat August 2, 2014 Treaba cu compresia mica (piston cu segmenti uzati) pica daca ai incercat prin impingere. Inafara cazului in care ai gaura in piston. Baga un pai pe la bujie si sondeaza. Uzura de simering ti-ar face aer fals si motorul odata porni s-ar tura, infierbanta samd, pana la gripare sau gaura in piston. Ai trecut cumva prin asa ceva? Baga un pic de amestec pe la bujie direct si vezi daca iti porneste. Daca nu, e carburatia. Porneste cu soc? Ala ar trebui sa ude bujia. Daca nu, vezi ce ar putea sa-ti astupe curgerea benzinei: jiclor infundat, cui pontou infundat, furtun, robinet... orice impiedica carbul sa-si faca treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailor_one Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 (editat) Salutam comunitatea ! Prima data sa ma prezint( si apoi intreb daca mai sunt locuri sau daca ma primiti si pe mine pe aici )...nume de scena ...SAILOR..din GL...posesor de anul de trecut de MZ 125 RT 3 din 1961...achizitionat anul trecut de la Jean-taxi....am sa incerc sa pun si o poza pe aici...sunt la inceput...sa vad cum ma descurc pe aici...am luat moto din pasiune...ca mai era loc in garaj...si am zis sa tin in viata o legenda adevarata...am ajuns deja la pag 100 a discutiilor voastre si incep sa prind aripi si cunostinte noi...moto arata destul de bine...e vopsita...cromata etc...mai am ceva maruntisuri de pus la punct..schimbat lampile martor de pe far..oglinda de far..embleme de rezervor de pus etc...cu astea voi reveni mai tarziu...insa pb sunt la partea electrica...instalatia e originala cea de 6 V...i-am pus baterie noua..si dai fugareala prin sat de se uitau copchiii la mine intreband...da shii aia veshini ???...ei zic...o jucarie mai mare..in fine...s-a descarcat bateria...am pus aparatul de masura...nebunie...17...18 V...razna...de oprit nu se mai oprea motorul...decat dupa ce i-am scos fisa la bujie...selectorul ala cu cheie...numai facea nimic....acu vad ca sunt sfatuit sa o trec pe 12 V...banuiesc ca cea mai buna varianta e cea de la VAPE...vreo 250 euro...vad pe ost2rad.de....apoi carburatorul e varza...curge benzina potop...probabil nu inchide cuiul...sau plutitor spart..etc...mai am un carb de rezerva...parca nu e chiar al ei..trebuie sa vad...mentionez ca nu prea am avut timp de bibilit pe la moto.....instalatia electrica e refacuta...zicea Jean de un electricos auto...cabluri mult mai groase decat cele care trebuie 0,75..1,5...nu cred ca conteaza..da trebuie sa o refac...ca facuta cam din topor...contacte etc...motorul cand porneste...e ok...merge frumusel ( cica ar avea o bataie de bolt din nastere...dupa spusele unui nene mecanic)...nu-i prea stiu exact istoria moto...motor...km etc...pe km scrie ceva de vreo 9000 km...da nu prea cred...curge ceva ulei..pe la axul de la schimbator....benzina & oil pe la esapament...la iesirea din chiulasa...acolo inteleg ca ar fi avut o garnitura de Cu...la mine...missing in action !!!...e de treaba oricum la ea ca sa o pot face cat mai aproape de gandirea lu' neamtu...gata nu va mai plictisesc...astept parerile voastre ( mai ales daca trebuie sa o trec pe 12 V...cu Vape...sau mai sunt variante sa ma chinui cu 6 V )...ideea de baza este ca vreau la un moment dat...si calculat..sa dau o tura de RO cu ea...o fi posibil ...nu stiu...voi stiti mai bine ! Weekend placut va doresc si numai bine ! Si poate mai stiti baieti de prin GL...cu aceeasi nebunie.... nu stiu sa pun poza...mai caut » Post actualizat in 03 Aug 2014 03:25e belea cu poza...nu stiu...am si netul slab....sunt pe o barca momentan Editat August 3, 2014 de sailor_one Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Treaba cu compresia mica (piston cu segmenti uzati) pica daca ai incercat prin impingere. Inafara cazului in care ai gaura in piston. Baga un pai pe la bujie si sondeaza. Uzura de simering ti-ar face aer fals si motorul odata porni s-ar tura, infierbanta samd, pana la gripare sau gaura in piston. Ai trecut cumva prin asa ceva? Baga un pic de amestec pe la bujie direct si vezi daca iti porneste. Daca nu, e carburatia. Porneste cu soc? Ala ar trebui sa ude bujia. Daca nu, vezi ce ar putea sa-ti astupe curgerea benzinei: jiclor infundat, cui pontou infundat, furtun, robinet... orice impiedica carbul sa-si faca treaba Da,am uitat sa mentionez.Compresia are destul de multa.Daca pun degetul pe la buje si dau la pedala,mi-l scuipa afara.Am mai incarcat sa vad daca trage pe la galeria de la carburator.cu carburatorul scos am pus o punga ceva aproape de galerie si am dat la pedala.O trage destul de tare inauntru. .Am uitat sa mentionez ca si pistonul e "nou".Adica l-am schimbat , dar tot cu unu sh,dar e in stare perfecta.Fara zgarieturi.PRoblema ar fi doar ca celalalt piston era de alte dimensiuni( cred ca era de trabant si avea si fusta destul de tare crapata,aia si fiind motivul pentru care l-am schimbat) si de aia mi-a si trebuit intru-un timp ceva inaltator sub cilindru. Tin minte ca am reusit sa il pornesc de cateva ori,iar ultima data se tura tare,dar am presupus ca escanteia nu e la timpul ei.Nu prea a stat pornita atunci,din cauza ca avea scos esapamentul,si mai am vecini din pacate. Atunci cand mi-a pornit si se tura,stiu ca bagam amestec pe la bujie,si prima si a doua rotatie a motorului aveam ratou tot timpul.Acum se pare ca e moarta.Nici nu mai da rateu. De pornit nu porneste cu shoc.am dat la shoc pana s-a umplut acolo sub el la motor,si bujia tot uscata.De curatat l-am curatat de sute de ori.Sper sa nu se uzeze ) , robinetul si furtunul ii da benzina cat ii trebuie,benzina ajunge in camera plutitorului. Multumesc mult.Cu respect. » Post actualizat in 03 Aug 2014 09:19 LE: cand a pornit si se tura a fost cu pistonul vechi care era alte dimensiuni si care totusi am observat ca era fisurat si fusta rupta.Inainte dadea rateuri daca puneam amestec pe la bujie,acum deloc De cand am pus pistonul nou nu am mai reusit sa o pornesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Degetul nu-i un masurator de compresie, e doar asa sa te incante. Faza cu punga e iarasi ceva de ne-luat in seama. Nu poti trage o concluzie pe baza ei. "se tura" inseamna ca iti crestea turatia fara sa tragi de gaz, sau tragand de gaz? Ca normal ca trebuie sa se tureze cand tragi de gaz. aptul ca cu pistonul vechi se tura, e un semn de aer fals. Schimbarea pistonului nu rezolva aerul fals deci s-ar putea sa-l ai in continuare. Trebuie sa-l gasesti, dar pentru asta ar trebui sa pornesti motorul. Dar ai spus ca si cu pistonul nou se tura, aerul fals e clar. Simeringuri de palier ai schimbat? sau sunt alea lu' bunicul din anii '60? Alea mor, timpul le nenoroceste. Am un prieten care exact asa nu putea sa porneasca un ETZ de nici o culoare, nu dadea nici macar un rateu. Benzina nu era inflamabila, cumparase o substanta care nu era benzina. Nu a vrut sa spuna ce benzinarie era deci suspectez ca era o zeama pe sub mana, nu benzina din benzinarie. A bagat de la Petrom si surpriza, pornit bine, merge bine. Daca ti-e similara povestea, schimba benzina. Daca ai benzina buna, scoate ce ai in carb si lasa sa intre benzina proaspata, fiindca de sta mult, isi pierde componenetele usor inflamabile si se aprinde greu. Bujia nu trebuie sa se ude ca sa porneasca, cand e uda porneste greu. Trebuie sa ai vapori de amestec in cilindru. Daca aprinderea nu ti-e buna, tot trebuie sa iasa un abur alb cu miros de benzina pe toba = benzina nearsa. Daca nu ai vaporii aia pe toba, nu iti vine benzina in cilindru. Daca iti ies vaporii de benzina si nu ai nici un rateu, ai problema cu aprinderea. Oricat de rau e reglat avansul, cand ai vapori peste tot, scanteia va aprinde ceva si vei avea rateu macar. Daca ti-ai umplut carterul cu benzina, fa cumva si aeriseste acolo, acolo nu trebuie sa fie plin cu benzina. Opresti robinetul, scoti bujia si impingi o vreme motorul sa aeriseasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Degetul nu-i un masurator de compresie, e doar asa sa te incante. Faza cu punga e iarasi ceva de ne-luat in seama. Nu poti trage o concluzie pe baza ei. "se tura" inseamna ca iti crestea turatia fara sa tragi de gaz, sau tragand de gaz? Ca normal ca trebuie sa se tureze cand tragi de gaz. aptul ca cu pistonul vechi se tura, e un semn de aer fals. Schimbarea pistonului nu rezolva aerul fals deci s-ar putea sa-l ai in continuare. Trebuie sa-l gasesti, dar pentru asta ar trebui sa pornesti motorul. Dar ai spus ca si cu pistonul nou se tura, aerul fals e clar. Simeringuri de palier ai schimbat? sau sunt alea lu' bunicul din anii '60? Alea mor, timpul le nenoroceste. Am un prieten care exact asa nu putea sa porneasca un ETZ de nici o culoare, nu dadea nici macar un rateu. Benzina nu era inflamabila, cumparase o substanta care nu era benzina. Nu a vrut sa spuna ce benzinarie era deci suspectez ca era o zeama pe sub mana, nu benzina din benzinarie. A bagat de la Petrom si surpriza, pornit bine, merge bine. Daca ti-e similara povestea, schimba benzina. Daca ai benzina buna, scoate ce ai in carb si lasa sa intre benzina proaspata, fiindca de sta mult, isi pierde componenetele usor inflamabile si se aprinde greu. Bujia nu trebuie sa se ude ca sa porneasca, cand e uda porneste greu. Trebuie sa ai vapori de amestec in cilindru. Daca aprinderea nu ti-e buna, tot trebuie sa iasa un abur alb cu miros de benzina pe toba = benzina nearsa. Daca nu ai vaporii aia pe toba, nu iti vine benzina in cilindru. Daca iti ies vaporii de benzina si nu ai nici un rateu, ai problema cu aprinderea. Oricat de rau e reglat avansul, cand ai vapori peste tot, scanteia va aprinde ceva si vei avea rateu macar. Daca ti-ai umplut carterul cu benzina, fa cumva si aeriseste acolo, acolo nu trebuie sa fie plin cu benzina. Opresti robinetul, scoti bujia si impingi o vreme motorul sa aeriseasca. In primul rand vreau sa va multumesc ca ati scris atat si ca inca ma ajutati. Apoi ,prin acea punga si cu degetul,era doar asa,ca sa va faceti o impresie. Apoi,poate nu m-am adresat corect sau am gresit.Cu pistonul nou nu a pornit niciodata,iar cu cel vechi se tura singur.Adica aceiasi turatie era indiferent daca acceleram sau nu. La mine nu e problema de la benzina.Am cateva luni de cand tot incerc si am incercat cred ca 10-15 tipuri de benzina ( chiar si de 100 ).Cand aveam timp luam ceva benzina de la 125 si iar incercam si o mai bijutaream. La aprindere in cel mai rau caz nu o sa o dea la timp dar scanteie am foarte buna. Eu tot mai incercam fara esapament,nu prea am bagat de seama dar stiu ca nu scotea nici pe la esapament nici un vapor.De aia si banuiesc carburatorul.Daca as avea pe cineva sa ii trimit carburatoarele sa le puna pe un mz sa vada daca sunt bune as face asa ceva,dar nu cunosc pe nimeni cu 175-250 din pacate ( am citit ca sunt interschimbabile ) Prima data am sa aerisesc carterul asa cum mi-ati spus.Cu respect! PS: din pacate saptamana asta nu mai pot raspunde nimic ca nu voi fi in localitate si nici nu voi avea acces la internet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Toba face parte din admisie deci ar fi bine sa fie montata, evident sa fie desfundata. Daca nu scoate vapori, nu are benzina. Nu trebuie de 100 si din astea etilate, alea se aprind mai greu, sunt pentru motoare foarte comprimate, aia de 95 e perfecta. Sper ca ai filtrul de aer montat, fara filtru sa opuna rezistenta la vacuum, nu prea trage benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 9, 2014 Share Postat August 9, 2014 Toba face parte din admisie deci ar fi bine sa fie montata, evident sa fie desfundata. Daca nu scoate vapori, nu are benzina. Nu trebuie de 100 si din astea etilate, alea se aprind mai greu, sunt pentru motoare foarte comprimate, aia de 95 e perfecta. Sper ca ai filtrul de aer montat, fara filtru sa opuna rezistenta la vacuum, nu prea trage benzina. Salutari.Acum am reusit sa ajung acasa.Din pacate nu stiam de faza cu filtru.El este pus,dar nu este strans acolo.Posibil aceasta sa fie,insa as mai avea o intrebare.Cu cati mm ar trebui sa reglez scanteia inainte de PMS,dat fiind faptul ca nu mai am una originala ci una de minsk?.Multumesc mult.Cu respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poetu2007 Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 (editat) Salutari.Acum am reusit sa ajung acasa.Din pacate nu stiam de faza cu filtru.El este pus,dar nu este strans acolo.Posibil aceasta sa fie,insa as mai avea o intrebare.Cu cati mm ar trebui sa reglez scanteia inainte de PMS,dat fiind faptul ca nu mai am una originala ci una de minsk?.Multumesc mult.Cu respect. 2.5-3 mm inainte de PMS Ce nu inteleg eu, ce e cu noul piston care nu e "aceasi cota ca cea veche", poti detalia putin acest aspect, sau nu am inteles eu bine. Ce marime are pistonul si ce diametru cilindrul? In alta ordine de idei tu ar trebui sa ai un joc intre cilindru si piston 0,05-0,1 mm. Editat August 10, 2014 de poetu2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emanuel Iancu Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 2.5-3 mm inainte de PMS Ce nu inteleg eu, ce e cu noul piston care nu e "aceasi cota ca cea veche", poti detalia putin acest aspect, sau nu am inteles eu bine. Ce marime are pistonul si ce diametru cilindrul? In alta ordine de idei tu ar trebui sa ai un joc intre cilindru si piston 0,05-0,1 mm. Salut.Multumesc de informatie.Pistonul asta nou este mai "scurt" ca cel vechi.Adica inaltimea lui este mai mica.Cand foloseam celalalt piston imi trebuia un inaltator de 5mm sub cilindru ca sa nu imi bata pistonul in chiuloasa,iar acum fara acea garnitura,este perfect.Ajunge cat trebuie.Apoi celalalt piston avea la o fusta rupta si cred ca fusta aia avea si ea un rost.Fusta la pistonul vechi era mai inalta decat este in cilindru.Acum,fusta corespunde.Ca diametru este la fel.Cu respect. » Post actualizat in 17 Aug 2014 17:48 Salutari.Pana la urma am reusit sa readuc la viata inima acestui mz.Problema a fost ca esapamentul era infundat absolut de tot..dupa sute de pedale si de impins la ea,si-a revenit.Am reusit sa pornesc dar fara esapament deoarece inca nu am reusit sa-l curat.Nu reusesc sa scot parte de dupa cot..ar fi cam la jumatatea esapamentului.Nu stiu daca este pe filet,prin bataie,sudat :-??As fi recunoscator daca mi-ati putea da un indiciu. » Post actualizat in 19 Aug 2014 08:21 Stie careva cum se dezmembreaza un esapament de 175? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany xt Postat August 24, 2014 Share Postat August 24, 2014 CAUT PT MZ ETZ 250 AXUL PE CARE ESTE ROATA DINTATA ACTIONATA DE AMBREIAJ CEL CU PINION TURNAT PE EL SAU CUTIE DE VITEZE COMPLETA SAU MOTOR PENTRU PIESE DE SCHIMB DE ETZ 250 SAU 251 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgemierlut Postat August 25, 2014 Share Postat August 25, 2014 CAUT PT MZ ETZ 250 AXUL PE CARE ESTE ROATA DINTATA ACTIONATA DE AMBREIAJ CEL CU PINION TURNAT PE EL SAU CUTIE DE VITEZE COMPLETA SAU MOTOR PENTRU PIESE DE SCHIMB DE ETZ 250 SAU 251 NU STIU CAT ITI ESTE DE URGENT DAR CAM IN DOUA SAPTAMANI REVIN IN TARA SI AM NISTE PIESE DIN CE AM SCHIMBAT EU.CRED CA MAI AM TOATA CUTIA DE VITEZE COMPLETA SI VREO 2-3 TIJE.PUNE O POZA SA STIU EXACT LA CE SA MA UIT.TE SALUT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Septembrie 5, 2014 Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) Haideti sa va zic ceva ce poate va va lumina poate un aspect. Chichita asta nu exista specificata nici in manualul de service MZ ETZ250 de fabrica, nici in Haynes, nici in filmele de service nu se vede deloc. E meritul lui poetu2200 care a descoperit-o, dar lui i-e peste mana asta cu povestitul si desenatul si atunci am voluntariat eu. Se plang unii proprietari de ETZ250 ca nu iese usor la neutral. Cam aceiasi se plang ca e foarte proasta viteza a 3-a, au si probleme cu ea, dar cand desfac cutia, ori e totul OK acolo si incep sa dea vina pe furci de obicei, le schimba si tot nu merge si in ultima disperare cauta din dezmembrari si schimba cilindrul cu harta si merge. Se trage concluzia ca a fost uzata harta si problema este uitata. Atentie: nu e vorba de clasica problema a cutiei de ETZ si a oricarei cutii de motocicleta, ca fiind facuta cu craboti, se tocesc la impact si dupa 50-60000km(sau 1000 daca maltratezi) crabotii se rotunjesc si trebuie schimbate pinioane. In destule cazuri, problema este alta si rezolvarea e gratis, cauza sunt "meseriasii" care pun mana unde nu ar trebui sa atinga niciodata. In capatul stang al cilindrului cu harta vitezelor, exista o "steluta" acoperita cu un disc, rolul ei este fixarea exacta a unghiului acestui cilindru. In ea circula "taietorul de pizza". Strangerea discului si a stelutei o face un surub cu cap ingropat. Desi nimeni nu ar trebui sa desfaca acolo dupa fabricare(nici service-ul oficial nu mai atingea, de aia nu gasiti in carte), diversi "diversi" stiu ei mai bine, si la asamblare pun steluta pe verso. Sunt doua stifturi de fixare, steluta se poate pune doar corect sau gresit. Acum se vede clar de ce nu vrea in neutral - intra mai degraba in a 1-a; Daca intra in N, il tine bila in N; La altii in schimb intra foarte foarte usor in neutral. A 1-a e ok, a 2-a e ok pe deal ca unghiul e bun dar forteaza nitel furca, crabotul o tine, a 4-.a si a 5-a sunt la locul lor. Problema a 3-a care permite 2 pozitii si forteaza furca intotdeauna. Merge in suturi - cazul simplu; Cazul tipic este ca se feliaza pinionul mobil de a 2-a! Si pierzi in mers viteza a 2-a, ai 1-N-N-3-4-5. Degeaba schimbi pinionul ca se va felia din nou. Rezolvarea problemei sursa e simpla si clara acum, se intoarce steluta invers, se curata bine-bine si degreseaza surubul si la insurubare se pune o picatura de blocator de filet. De acum incolo nu o sa mai fie probleme, inafara de viteza a 3-a care se va uza din nou in 50.000km :-) » Post actualizat in 05 Sep 2014 16:54ERATA: am sa refac pozele fiindca vitezele nu stau exact acolo unde le-am pus, sunt shiftate in sens orar cu un pas. (cu steluta "CORECT" in loc de 2 e 1, N e pe platou, 2, 3, 4 in santuri si 5 sus unde am scris 1) In rest ce am scris e corect. » Post actualizat in 07 Sep 2014 00:13Corect - suntem in neutral, in sens orar dupa pozitia actuala a discului avem in santuri pozitia vitezelor 2,3,4,5,1 montare incorecta a stelutei, tot in neutral acum. asa se feliaza pinionul de a 2-a din cauza montarii gresite a stelutei: Succese si cati mai multi km frumosi Editat Septembrie 5, 2014 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu.D Postat Septembrie 7, 2014 Share Postat Septembrie 7, 2014 Salut! Resuscitarea unei bunicute Mz ES 250 intepenite si obosite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.