Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Maine ma apuc de instalatia electrica

 

Mîine mă duc în obor să-mi cumpăr o Teslă.

Că dacă se mai întâmplă ca în timp ce muncesc să mai și greșesc, s-o am la îndemână și să-mi dau cu ea ...

 

Toată dimineața am lucrat în birou la niște materiale și am zis că înainte de a pleca acasă, să mă duc în atelier, să beau o cafea și să mă relaxez un pic.

Mă așez pe scăunel în stânga MZ-ului, în mâna stângă cafeaua, în gură țigara, cu mâna dreaptă mișcam ușor ghidonul. Când mă uit la rulmentul inferior de presiune, țeapăn. Blocat în cadru, în loc să se miște odată cu furca. Să turbez, nu alta. Nici n-a trecut o săptămână de când am demontat toată fața, pentru șaiba aia nenorocită de sub el.

 

 

Măsor 56,5 mm diametrul exterior și-l sun pe Nea Manea la service, să se ducă în magazie și să măsoare rulmentul unei furci din arhiva de piese. Răspunsul e 54,5 mm.

Când un avion se prăbușește, toate avioanele de același tip rămân la sol până se lămurește problema, așa că în calitatea cu care am fost investit, am consemnat la sol toate MZ-urile din zonă.

Nevasta mă aștepta acasă să-i duc 4 kg de spanac, dar eu m-am dus direct la service, să scot rulmentul acela și să lămuresc problema.

 

M-a ajutat și Nea Manea. Se observă în poza 4 că în urma rulmentului, rămân pe ax niște urme circulare. Astfel de urme nu sunt și în față, ceea ce conduce la concluzia că acest rulment nu a mai fost scos niciodată. Arheologie curată.

Ce-o fi fost în sufletul acelui rulment, când o fi realizat că doi lunatici s-au apucat să-l ia la ciocane după 50 ani?

 

Și întradevăr, 54,5 mm la exterior și 47,5 mm gulerul inferior pe care-l îmbracă umerii cromați.

 

Că aia e! Omul care muncește, mai și greșește!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandeam eu ca nu va lasa sufletul sa asteptati inca o zi....

Nu a-ti fi putut dormii, cu siguranta , cu gandul la el.

 

In alta ordine de idei, cam aceasta este pozitia releului (cu contactele ascunse) la tipul de caroserie ce il am

post-28174-1301722180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e vorba doar de un tip de caroserie ci de un model mai vechi de MZ (fabricat pana in 1960 - inclusiv) si anume MZ 250/0 Einport. Pune o poza de ansamblu, te rog, cu MZ-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incredibil...

 

Surse demne de încredere din obor, și care doresc să-și păstreze anonimatul declară că datorită crizei, producția mondială de tesle s-a redus dramatic.

Obținerea unei astfel de scule se poate face de la dealer-ii autorizați, numai cu programare și pe baza unui algoritm ce are la origine teoria firelor de așteptare. De asemenea, solicitantul trebuie să posede rețetă de la medicul de familie, permis port teslă de minim 5 ani, iar la livrare, să predea tesla veche.

Și totuși, se pot cumpăra la negru o serie de scule echivalente teslelor, care conduc la rezultate satisfăcătoare, dar care au și prețuri pe măsură.

Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel.

 

La prima vedere aranjamentul de pe perete pare a fi natură moartă, dar nu-i așa: voi folosi secera ca să mi le tai, cu ele și cu racheta mă apuc de tenis de câmp, iar dacă nu ajung în sferturile de la Wimbledon, le turtesc cu ciocanul.

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi m-am ocupat de lucrari mai de migala.

Am montat la final stopul spate dupa restaurare si ceva piese marunte.

post-28174-1301779052_thumb.jpgpost-28174-1301779084_thumb.jpg

post-28174-1301779106_thumb.jpg

Apoi m-am apucat de roti. Am montat anvelopele pe jante si .....o montare pe cadru :)

post-28174-1301779128_thumb.jpgpost-28174-1301779149_thumb.jpg

post-28174-1301779171_thumb.jpg

Incet, incet inaintez cu lucrare.

 

o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa :D

post-28174-1301779281_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel."

 

Poate nu am eu IQ-ul destul de ridicat ca sa inteleg .......... vrea sa fie o gluma sau vreo subtilitate negativa/pozitiva ?

 

"o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa"

 

Stiu cum arata 250/0 ( /index.php?...9123&st=800 ) . Eram curios doar cum arata al tau. Sa inteleg ca cel pe cel pe care il restaurezi este 250/0 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel."

 

Poate nu am eu IQ-ul destul de ridicat ca sa inteleg .......... vrea sa fie o gluma sau vreo subtilitate negativa/pozitiva ?

 

"o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa"

 

Stiu cum arata 250/0 ( /index.php?...9123&st=800 ) . Eram curios doar cum arata al tau. Sa inteleg ca cel pe cel pe care il restaurezi este 250/0 ?

 

Da, la baza, dar cu ceva ajutor (donatoare de organe) de la un 250/1.

post-28174-1301842093_thumb.jpg

Asa arata cand l-am gasit abandonat in ograda de unde l-am si cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa ca am comandat imediat noi noute din Germania

Gabi, pune te rog poze cu Âşeile Âşi cutiile pe care le-ai primit tu din Germania Âşi dacă reluăm producția de tesle, ne facem oameni.

 

La fiecare comandă, livrăm gratis Âşi o cutie de ouă, pentru teste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia cu piese se afla la "atelier" asa ca va mai dura o zi pana le postez :)

Mesaj completat

Dupa cum am promis am fost sa pozez piesele (o mica parte) comandate in Germania.

Gentile laterale (coburii):

post-28174-1302029509_thumb.jpgpost-28174-1302029554_thumb.jpg

si toate celelalte elemente ce se "asorteaza" cu ele :

post-28174-1302029618_thumb.jpg

+ cateva componente auxiliare: pompa, lulea metalica...

 

 

O asamblare preliminara la aripa fata :

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cutia cu piese se afla la "atelier" asa ca va mai dura o zi pana le postez :)

Mesaj completat

Dupa cum am promis am fost sa pozez piesele (o mica parte) comandate in Germania.

Gentile laterale (coburii):

post-28174-1302029509_thumb.jpgpost-28174-1302029554_thumb.jpg

si toate celelalte elemente ce se "asorteaza" cu ele :

post-28174-1302029618_thumb.jpg

+ cateva componente auxiliare: pompa, lulea metalica...

 

 

O asamblare preliminara la aripa fata :

O sa iasa ceva frumos din 250/0 al tau. Spor la treaba !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac.

 

Desfa si masoara (cilindrul nu pistonul) daca vrei sa faci ceva. Este 35 de euro nou nout cu segmenti, sigurante si bolt toate in set. :) desfa si masoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput sa ma simt un amator oarecare

D'aia e liniștea asta p'aci? Am avut la un moment dat senzația că vorbesc singur, sau mă rog, cu Bandit'ul.

Fii liniștit, amatori suntem toți, unii ce-i drept..., mai amatori decât ceilalți sau invers ...

 

 

P.S. Și mai e ceva. Eu mai am încă 10 - 15 ani, voi aveți tot timpul ...

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac.

Citeva pistoane am io nu noi dar folosibile si nu am sgmenti . Eventual alezezi cilindru dupa piston si cauti segmenti noi sau poate faci undeva la vreun atelier care mai face si asa ceva .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat pesimism.....................

 

E realitatea, dar se lucrează puternic pe mai multe fronturi.

 

Făcând c u r a t în pod la socrii, am găsit o valiză veche care se va potrivi la fix pe portbagajul ataÂşului. E plină de găinați de vrabie, dar are conținut istoric.

O să restaurez exteriorul, iar interiorul, îl vând la licitație sau îl trec la accesorii pentru clasice.

 

Pensulez spiță cu spiță cu vopsea argintie, atât pe intrados cât Âşi pe extrados, ca să maschez rugina apărută în urma procesului de cromare pe care am plătit o sumă care mi-ar fi permis să cumpăr spițe noi. Cine-o mai face ca mine, aÂşa o să pățească!

 

La omul sărac, nici b o i i nu trag!

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E realitatea, dar se lucrează puternic pe mai multe fronturi.

 

Făcând c u r a t în pod la socrii, am găsit o valiză veche care se va potrivi la fix pe portbagajul ataÂşului. E plină de găinați de vrabie, dar are conținut istoric.

O să restaurez exteriorul, iar interiorul, îl vând la licitație sau îl trec la accesorii pentru clasice.

 

Pensulez spiță cu spiță cu vopsea argintie, atât pe intrados cât Âşi pe extrados, ca să maschez rugina apărută în urma procesului de cromare pe care am plătit o sumă care mi-ar fi permis să cumpăr spițe noi. Cine-o mai face ca mine, aÂşa o să pățească!

 

La omul sărac, nici b o i i nu trag!

 

Sfat

 

incercati sa curatati spitele cu Nufarul (solutie pentru detartrare) apoi galvanizati-le si dati un lac protector (si eftin si bun )

 

toate cele bune

 

apropo as dori sa imi ziceti si mie unde e laboratorul de cromari a lui nea Caisa sa stiu sa nu apelez.

 

ps nufar lichid si nu gel.

post-28163-1302165694_thumb.jpg

Editat de dracones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am curatat la luciu metalic (nu Nicoleta), le-am degresat si le-am dat cu lac (din doua componente) si au iesit cam asa....

post-28174-1302173078_thumb.jpg

 

Va spun anul viitor rezultatul :bounce: dupa o iarna de stat in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spițele din pozele precedente sunt de la roțile lui Ionuț. Motocicleta lui a stat numai în garaj, a mers cu ea vreo 400 km și spițele au ajuns în halul în care le-ați văzut.

Ele au fost cromate în același timp cu cele de la MZ-ul meu cu ataș. Cele de pe al meu au fost și mai rău. Eu am 3500 km cu el pe roțile lui și alți 5000 km cu el pe platformă. La întoarcere din Muntenegru a plouat cotinuu, dar spițele erau deja ruginite. Roata atașului făcută astă vară la foc automat în 2 ore, n-are nici pe dracu. Am spălat-o, am dat-o la perie cât s-a putut și am vopsit-o cu spray de jante. Acum arată ca și atunci.

Acum vreo două zile, ca o soluție de compromis, am pensulat și spițele mele cu vopsea din spray de jante.

Inițial am vrut să le tratez și cu o sticlă de "Beciul Domnesc - demisec", dar m-am răzgândit.

Cu ăla m-am tratat eu și culmea, mi-a mai trecut ...

 

P.S. Spițele lui Red Bull le-am galvanizat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...