bandit red Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Maine ma apuc de instalatia electrica (dupa schema domnului profesor) si daca mai ramane putin timp si vremea ne ajuta....dau si o tura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Maine ma apuc de instalatia electrica Mîine mă duc în obor să-mi cumpăr o Teslă. Că dacă se mai întâmplă ca în timp ce muncesc să mai și greșesc, s-o am la îndemână și să-mi dau cu ea ... Toată dimineața am lucrat în birou la niște materiale și am zis că înainte de a pleca acasă, să mă duc în atelier, să beau o cafea și să mă relaxez un pic. Mă așez pe scăunel în stânga MZ-ului, în mâna stângă cafeaua, în gură țigara, cu mâna dreaptă mișcam ușor ghidonul. Când mă uit la rulmentul inferior de presiune, țeapăn. Blocat în cadru, în loc să se miște odată cu furca. Să turbez, nu alta. Nici n-a trecut o săptămână de când am demontat toată fața, pentru șaiba aia nenorocită de sub el. Măsor 56,5 mm diametrul exterior și-l sun pe Nea Manea la service, să se ducă în magazie și să măsoare rulmentul unei furci din arhiva de piese. Răspunsul e 54,5 mm. Când un avion se prăbușește, toate avioanele de același tip rămân la sol până se lămurește problema, așa că în calitatea cu care am fost investit, am consemnat la sol toate MZ-urile din zonă. Nevasta mă aștepta acasă să-i duc 4 kg de spanac, dar eu m-am dus direct la service, să scot rulmentul acela și să lămuresc problema. M-a ajutat și Nea Manea. Se observă în poza 4 că în urma rulmentului, rămân pe ax niște urme circulare. Astfel de urme nu sunt și în față, ceea ce conduce la concluzia că acest rulment nu a mai fost scos niciodată. Arheologie curată. Ce-o fi fost în sufletul acelui rulment, când o fi realizat că doi lunatici s-au apucat să-l ia la ciocane după 50 ani? Și întradevăr, 54,5 mm la exterior și 47,5 mm gulerul inferior pe care-l îmbracă umerii cromați. Că aia e! Omul care muncește, mai și greșește! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Ma gandeam eu ca nu va lasa sufletul sa asteptati inca o zi.... Nu a-ti fi putut dormii, cu siguranta , cu gandul la el. In alta ordine de idei, cam aceasta este pozitia releului (cu contactele ascunse) la tipul de caroserie ce il am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Nu e vorba doar de un tip de caroserie ci de un model mai vechi de MZ (fabricat pana in 1960 - inclusiv) si anume MZ 250/0 Einport. Pune o poza de ansamblu, te rog, cu MZ-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 (editat) Incredibil... Surse demne de încredere din obor, și care doresc să-și păstreze anonimatul declară că datorită crizei, producția mondială de tesle s-a redus dramatic. Obținerea unei astfel de scule se poate face de la dealer-ii autorizați, numai cu programare și pe baza unui algoritm ce are la origine teoria firelor de așteptare. De asemenea, solicitantul trebuie să posede rețetă de la medicul de familie, permis port teslă de minim 5 ani, iar la livrare, să predea tesla veche. Și totuși, se pot cumpăra la negru o serie de scule echivalente teslelor, care conduc la rezultate satisfăcătoare, dar care au și prețuri pe măsură. Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel. La prima vedere aranjamentul de pe perete pare a fi natură moartă, dar nu-i așa: voi folosi secera ca să mi le tai, cu ele și cu racheta mă apuc de tenis de câmp, iar dacă nu ajung în sferturile de la Wimbledon, le turtesc cu ciocanul. Editat Aprilie 2, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 2, 2011 Share Postat Aprilie 2, 2011 Astazi m-am ocupat de lucrari mai de migala. Am montat la final stopul spate dupa restaurare si ceva piese marunte. Apoi m-am apucat de roti. Am montat anvelopele pe jante si .....o montare pe cadru Incet, incet inaintez cu lucrare. o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 "Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel." Poate nu am eu IQ-ul destul de ridicat ca sa inteleg .......... vrea sa fie o gluma sau vreo subtilitate negativa/pozitiva ? "o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa" Stiu cum arata 250/0 ( /index.php?...9123&st=800 ) . Eram curios doar cum arata al tau. Sa inteleg ca cel pe cel pe care il restaurezi este 250/0 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 vrea sa fie o gluma sau vreo subtilitate negativa/pozitiva ?/quote] Fii liniștit, e doar o glumă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 "Întrucât nu-mi permit, mă gândeam să apelez la LoloID, poate are el ceva printre sculele de IJ, dar nu... o să mă descurc cu sculele pe care le găsesc prin gărăjel." Poate nu am eu IQ-ul destul de ridicat ca sa inteleg .......... vrea sa fie o gluma sau vreo subtilitate negativa/pozitiva ? "o poza de ansamblu pentru 250/0 , dupa cum bine vezi, nu am.....dar te pot ajuta asa" Stiu cum arata 250/0 ( /index.php?...9123&st=800 ) . Eram curios doar cum arata al tau. Sa inteleg ca cel pe cel pe care il restaurezi este 250/0 ? Da, la baza, dar cu ceva ajutor (donatoare de organe) de la un 250/1. Asa arata cand l-am gasit abandonat in ograda de unde l-am si cumparat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Arata binisor MZ-ul. Pacat ca nu mai avea cutiile de scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Da, mare pacat asa ca am comandat imediat noi noute din Germania si sa se asorteze cu seile, am ales tot culoarea crem Asa mai merge, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 asa ca am comandat imediat noi noute din Germania Gabi, pune te rog poze cu Âşeile Âşi cutiile pe care le-ai primit tu din Germania Âşi dacă reluăm producția de tesle, ne facem oameni. La fiecare comandă, livrăm gratis Âşi o cutie de ouă, pentru teste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Cutia cu piese se afla la "atelier" asa ca va mai dura o zi pana le postez Mesaj completat Dupa cum am promis am fost sa pozez piesele (o mica parte) comandate in Germania. Gentile laterale (coburii): si toate celelalte elemente ce se "asorteaza" cu ele : + cateva componente auxiliare: pompa, lulea metalica... O asamblare preliminara la aripa fata : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Cutia cu piese se afla la "atelier" asa ca va mai dura o zi pana le postez Mesaj completat Dupa cum am promis am fost sa pozez piesele (o mica parte) comandate in Germania. Gentile laterale (coburii): si toate celelalte elemente ce se "asorteaza" cu ele : + cateva componente auxiliare: pompa, lulea metalica... O asamblare preliminara la aripa fata : O sa iasa ceva frumos din 250/0 al tau. Spor la treaba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac. Desfa si masoara (cilindrul nu pistonul) daca vrei sa faci ceva. Este 35 de euro nou nout cu segmenti, sigurante si bolt toate in set. desfa si masoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 baietii astia 2 cu nunar de PH nu se joaca , incep eu sa devin nerabdator in ce priveste produsul finit.Aaaa si am inceput sa ma simt un amator oarecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 (editat) am inceput sa ma simt un amator oarecare D'aia e liniștea asta p'aci? Am avut la un moment dat senzația că vorbesc singur, sau mă rog, cu Bandit'ul. Fii liniștit, amatori suntem toți, unii ce-i drept..., mai amatori decât ceilalți sau invers ... P.S. Și mai e ceva. Eu mai am încă 10 - 15 ani, voi aveți tot timpul ... Editat Aprilie 6, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 Cat pesimism..................... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 mai are cineva un piston cu segmenti pt es 250? nustiu exact ce cota acum dar o sa il masor. ca idee macar vreau sa stiu daca gasesc ca sa il desfac. Citeva pistoane am io nu noi dar folosibile si nu am sgmenti . Eventual alezezi cilindru dupa piston si cauti segmenti noi sau poate faci undeva la vreun atelier care mai face si asa ceva . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 nu e al meu si deaia nustiu inca cat are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Cat pesimism..................... E realitatea, dar se lucrează puternic pe mai multe fronturi. Făcând c u r a t în pod la socrii, am găsit o valiză veche care se va potrivi la fix pe portbagajul ataÂşului. E plină de găinați de vrabie, dar are conținut istoric. O să restaurez exteriorul, iar interiorul, îl vând la licitație sau îl trec la accesorii pentru clasice. Pensulez spiță cu spiță cu vopsea argintie, atât pe intrados cât Âşi pe extrados, ca să maschez rugina apărută în urma procesului de cromare pe care am plătit o sumă care mi-ar fi permis să cumpăr spițe noi. Cine-o mai face ca mine, aÂşa o să pățească! La omul sărac, nici b o i i nu trag! Editat Aprilie 7, 2011 de petcudan55 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dracones Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) E realitatea, dar se lucrează puternic pe mai multe fronturi. Făcând c u r a t în pod la socrii, am găsit o valiză veche care se va potrivi la fix pe portbagajul ataÂşului. E plină de găinați de vrabie, dar are conținut istoric. O să restaurez exteriorul, iar interiorul, îl vând la licitație sau îl trec la accesorii pentru clasice. Pensulez spiță cu spiță cu vopsea argintie, atât pe intrados cât Âşi pe extrados, ca să maschez rugina apărută în urma procesului de cromare pe care am plătit o sumă care mi-ar fi permis să cumpăr spițe noi. Cine-o mai face ca mine, aÂşa o să pățească! La omul sărac, nici b o i i nu trag! Sfat incercati sa curatati spitele cu Nufarul (solutie pentru detartrare) apoi galvanizati-le si dati un lac protector (si eftin si bun ) toate cele bune apropo as dori sa imi ziceti si mie unde e laboratorul de cromari a lui nea Caisa sa stiu sa nu apelez. ps nufar lichid si nu gel. Editat Aprilie 7, 2011 de dracones Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandit red Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Eu le-am curatat la luciu metalic (nu Nicoleta), le-am degresat si le-am dat cu lac (din doua componente) si au iesit cam asa.... Va spun anul viitor rezultatul dupa o iarna de stat in garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petcudan55 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Spițele din pozele precedente sunt de la roțile lui Ionuț. Motocicleta lui a stat numai în garaj, a mers cu ea vreo 400 km și spițele au ajuns în halul în care le-ați văzut. Ele au fost cromate în același timp cu cele de la MZ-ul meu cu ataș. Cele de pe al meu au fost și mai rău. Eu am 3500 km cu el pe roțile lui și alți 5000 km cu el pe platformă. La întoarcere din Muntenegru a plouat cotinuu, dar spițele erau deja ruginite. Roata atașului făcută astă vară la foc automat în 2 ore, n-are nici pe dracu. Am spălat-o, am dat-o la perie cât s-a putut și am vopsit-o cu spray de jante. Acum arată ca și atunci. Acum vreo două zile, ca o soluție de compromis, am pensulat și spițele mele cu vopsea din spray de jante. Inițial am vrut să le tratez și cu o sticlă de "Beciul Domnesc - demisec", dar m-am răzgândit. Cu ăla m-am tratat eu și culmea, mi-a mai trecut ... P.S. Spițele lui Red Bull le-am galvanizat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.