adidas Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) Top 3-ul meu: Norton Commando 961 Cafe Racer Ducati Sport Classic 1000 Triumph Thruxton Ar mai fi: Royal Enfield Continental GT MotoGuzzi V7 Editat Noiembrie 25, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Pare un inceput promitator! Rotile cu spite le mai ai? nu nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta . » Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58 Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)? nu recomand dar daca ti neaparat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 nu nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta . » Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58 nu recomand dar daca ti neaparat ) am ajuns la faza asta: As putea lasa coada asa daca adaug un "bubble" din fibra/metal care sa acopere cadrul. Problema esta ca iese prea lung si ma gandesc sa renunt doar la bucata de dupa capatul seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Comanda pe ebay o sea si in functie de ea modifici cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) ai de munca pt al tranf in cafe.race Editat Noiembrie 26, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Asta stiu » Post actualizat in 26 Nov 2014 17:42 Asta stiu Am lamurit 99% zona din care va trebui sa reduc subframe-ul si raman intrebarile: ce linie sa ii dau rezevorului? il mai ridic/cobor? folosesc varianta actuala a seii si mai reduc din spuma/burete sau fac una de la zero? aparatoarea de noroi + suportul bateriei l-as mai pastra, dar optic parca nu este ce trebuie? .... Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile... » Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Ce moto e aia? Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva. Editat Noiembrie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 sfatul meu monteaza pe cadru motor far,aripa spate, apoi faci rost de o saa de cb 400 f, macar cu imprumut si vezi atunci cat tai sau ridici, daca trebuie, rezervorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ce moto e aia? Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva. https://dogsville.wordpress.com/2010/07/13/suzuki-djebel-cafe-racer/ Kawasaki GPZ 550 (model '84) Zephyr 550, KZ 550, GT 550 sunt pe aceiasi baza si bloc doar ca sunt cu ceva mai putini cai si diferentele sunte de suspensie/transmisie.... Vreau sa pastrez si locul pasagerului si in acest caz prefer sa optez pentru se sea mai lunga usor bombata spre capat. Problema cu rezervorul este ca are degajari pentru a face loc bobinelor de inductie si inlocuirea lui cu unul mai "simpatic" este complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile... » Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47 20141126_174819.jpg20141126_174819.jpg /index.php?/topic/718619-vand-kawasaki-gt550-cafe-racer/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 poti pastra si locul pasagerului , tre sa gandesti ca un inginer ,si sa privesti totul ca un artist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Daca vrei sa pastrezi si locul pasagerului nu taia cadrul, eventual tai minimul necesar asfel incat saua sa stea fara probleme. poti sa construiesti o codita in prelungirea seii care sa dea linia de cafe, iar peste locul pasagerului poti gandi un capac gen monopost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) inginer sunt.... :-) iar partea artistica o influentez prea mult cu logica.... o sa mai pierd ceva zile prin garaj doar cu bere/cafea ... poate imi pica fisa... » Post actualizat in 26 Nov 2014 18:40 Daca vrei sa pastrezi si locul pasagerului nu taia cadrul, eventual tai minimul necesar asfel incat saua sa stea fara probleme. poti sa construiesti o codita in prelungirea seii care sa dea linia de cafe, iar peste locul pasagerului poti gandi un capac gen monopost. am incercat sa asez niste linii si "simbolic" coada pe cadrul curent si iese ca pixu'... ( este doar un carton pentru ajutor "vizual") incerc sa gasesc o aliniere rezonabila... Editat Noiembrie 26, 2014 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Rabdare, surse de inspiratie gasesti pe net, eventual niste schite pe hartie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 salut va pun o poza cu a doua cafe racer a mea ... mobra a ramas inchisa intrun garaj f mult dupa ce am terminat-o deoarece nu stau in romania iar cand m-am intors acasa pt un an am decis sa imi fac 2 cafe racere... am terminat mobra si am plecat dupa o saptamana ....a ramas la tatal meu in garaj si deoarece avea nevoie de spatiu i-am zis sa o vanda pe o suma simbolica de 1500 de euro ( eu am bagat in ea mult peste acea suma fara sa calculez valoarea mobrei) nu a fost nimeni interesat si am decis sa o tin chiar cu costul inchirierii unui garaj. ma bucur sa vad ca acest curent ia amploare si in romania ( un tip din italia mi-a zis sa o duc ila roma sa o expuna intr-un bar , fara sa ii dau acte doar ceva sa ateste provenienta mobrei mi-a oferit 2000 de euro ) dar deja am decis ca va ramane in familie pana va creste fiul meu. sper sa va placa. va felicit pe toti pentru proiectele voastre ,abea astept sa le vad gata dar vreau sa va atrag atentia ca desi nu pare la inceput o sa depasiti cu f mult bugetul fixat. » Post actualizat in 26 Nov 2014 19:44 poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Hmmm Interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 uite si mobra mea abandonata intr-un garaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Foarte frumoasa Raul, are un aspect curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 mersi mersi e tatul lucrat in metal inclusiv aripa fata si prinderea totul facut de mana. m-a costat f mult...a pus-o tatal meu de vanzare pe o suma modica dar nimika numai schimburi si am decis sa o pastrez chiar daca nu o folosesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Ai facut o alegere buna. Nu o vinde. Banii se duc repede dar amintirile raman. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 asa e dar nu pentru bani am ales sa o vand ci pentru ca il incurca pe tatal meu si nu a avut loc pt ea in garaj. iar eu am un bmw r1150r pe care il folosesc zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 dar vreau sa va atrag atentia ca desi nu pare la inceput o sa depasiti cu f mult bugetul fixat. Mai ales cand te razgandesti si vrei sa obtii altceva si te apuci de modificat cand proiectul a ajuns la final. Sau cand vrei doar anumite piese si ajungi sa cumperi in final inca o troaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 din fericire, pretul de achizitie al motocicletei sustine o rezerva financiara rezonabila.... plus ca este deja inmatriculat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Raul Adrian Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 eu mai am probleme cu omologarea la r.a.r deoarece motorul are furca fata si roti de kawa ninja (160 spate )iar original erau roti de bicicleta de 110 » Post actualizat in 27 Nov 2014 13:50 sfatul meu este sa evitati fibra deoarece nu da prea bine (in opinia mea ) pe un cafe racer...e mai ok pt un streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 » Post actualizat in 27 Nov 2014 13:50 sfatul meu este sa evitati fibra deoarece nu da prea bine (in opinia mea ) pe un cafe racer...e mai ok pt un streetfighter Nu e bun pentru ca reduci din greutate si nu rugineste ? Poate " nu da bine " pe terase , dar aia oricum habar n'au ce e sub vopsea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.