Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de folosit folosesc Motul :) dar am optiune pt un ulei nou ,ceva rusesc:) stiu multi cred ca este o prostie dar,, il voi folosi la cb :) da sunt din bucuresti,

Nu folosi orice ulei iti iese in cale. E o vorba pe care o zic mereu „Uleiul e cel mai ieftin mecanic”!

Motul folosesc si eu, mai exact Motul 3000 20W50 mineral. E o mare diferenta intre uleiuri pt aceste motoare.

Nu recomand uleiul sintetic!

Ramai pe Motul, 4 L de Motul 20W50 mineral gasesti la 110 lei, nu e asa mult, dar face bine motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu folosesc sintetic decat daca este specificat pt motor , in general folosesc semisintetic . dar te asigur ca uleiul ala rusesc chiar merita, este semisintetic se comercializeaza sub sigla unei firme olandeze , laboratorul si fabricatia este sub controlul firmei olandeze deci, fara frica, ,acum tre sa plec la munca vb mai multe maine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze am dar numai cum era, adica jalnic , l-am dat spre folosire la baieti in club ,si l-au cam folosit , acum tre sa repar si motor si rotii ,,voi pune ceva poze maine :)

In cazul in care nu le ai deja:

- manualul de utilizare: http://www.fileshare.ro/e31039514

- manualul de service: http://www.fileshare.ro/e31039522

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

 

N-am suportat niciodata parbrizele (de nici un fel) pe naked-uri (nici alea de pe monstere).

 

Dar parbrizu de pe mobra asta din clip, are ceva aparte, mi se pare ca o completeaza superb. Are un alt unghi + forma.......ii da o dinamica aparte. Ar arata mai naspa fara el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca depinde si de gusturi, nici mie nu-mi plac in general. Dar cica-s bune la drumuri lungi. Ma gandeam odata sa-mi montez si eu unul, dar am preferat sa ma lupt cu vantul, vorba aia It's better in the wind! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Un parbriz e eficient daca vorbim de un V Strom si parbrizul cu care e echipat el .


Cand vine vorba de un Monster, parbrizele alea micute is frectie, mai mult: pot muta curentul fix in mutra, si-ti face ''turbulente'' :)

 

Daca vrei sa nu simti vantul, te urci pe o Busa, K1200S, etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

cati bani implica punerea la punct a mobrelor ( mai ales transformari de genul asta), si daca vrei sa o dai ulterior, lumea se uita stramb la tine,daca ceri o suma anume, se asteapta sa o cumpere la pret de ''dumping''....

 

Numai gumele noi + ulei,filtre lichide si kit de lant deja trec de pretul uneia SH (neservisata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am de munca :) in mod special la roti, ca nu toti inteleg ca levieru nu rezilva problema :)) trebuie toba refacuta, ceasurile, garnituri ghiuloasa pinion spate,, bani adica .

Pare un inceput promitator!

Rotile cu spite le mai ai?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Top 3-ul meu:

 

Norton Commando 961 Cafe Racer

2011-Norton-Commando-961-Cafe-Racer-02.j

 

 

Ducati Sport Classic 1000

5423510031_5008dd8fe0.jpg

 

 

Triumph Thruxton

Triumph-Thruxton-John-Player-Special-14.

 

 

 

Ar mai fi:

 

Royal Enfield Continental GT

Royal%2BEnfield_AutoExpo2012%2B17.JPG

 

MotoGuzzi V7

moto-guzzi-cafe-racer.jpg

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pare un inceput promitator!

Rotile cu spite le mai ai?

nu :) nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta .

» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58

Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)?

nu recomand :) dar daca ti neaparat :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu :) nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta .

» Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58

nu recomand :) dar daca ti neaparat :))

 

am ajuns la faza asta:

 

 

 

As putea lasa coada asa daca adaug un "bubble" din fibra/metal care sa acopere cadrul.

 

Problema esta ca iese prea lung si ma gandesc sa renunt doar la bucata de dupa capatul seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta stiu

» Post actualizat in 26 Nov 2014 17:42

Asta stiu

 

Am lamurit 99% zona din care va trebui sa reduc subframe-ul si raman intrebarile:

 

ce linie sa ii dau rezevorului? il mai ridic/cobor?

folosesc varianta actuala a seii si mai reduc din spuma/burete sau fac una de la zero?

aparatoarea de noroi + suportul bateriei l-as mai pastra, dar optic parca nu este ce trebuie?

....

 

Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile...

» Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce moto e aia?

Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva.

Editat de adidas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...