1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 de folosit folosesc Motul dar am optiune pt un ulei nou ,ceva rusesc:) stiu multi cred ca este o prostie dar,, il voi folosi la cb da sunt din bucuresti, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Organizam o iesire la primavara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 vb despre asta ) mai este pin in primavara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 de folosit folosesc Motul dar am optiune pt un ulei nou ,ceva rusesc:) stiu multi cred ca este o prostie dar,, il voi folosi la cb da sunt din bucuresti, Nu folosi orice ulei iti iese in cale. E o vorba pe care o zic mereu „Uleiul e cel mai ieftin mecanic”! Motul folosesc si eu, mai exact Motul 3000 20W50 mineral. E o mare diferenta intre uleiuri pt aceste motoare. Nu recomand uleiul sintetic! Ramai pe Motul, 4 L de Motul 20W50 mineral gasesti la 110 lei, nu e asa mult, dar face bine motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 nu folosesc sintetic decat daca este specificat pt motor , in general folosesc semisintetic . dar te asigur ca uleiul ala rusesc chiar merita, este semisintetic se comercializeaza sub sigla unei firme olandeze , laboratorul si fabricatia este sub controlul firmei olandeze deci, fara frica, ,acum tre sa plec la munca vb mai multe maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Organizam o iesire la primavara? vb despre asta ) mai este pin in primavara Aaaa...doar voi doi sau era la modul general?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 Oricine e pasionat de subiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 poze am dar numai cum era, adica jalnic , l-am dat spre folosire la baieti in club ,si l-au cam folosit , acum tre sa repar si motor si rotii ,,voi pune ceva poze maine In cazul in care nu le ai deja: - manualul de utilizare: http://www.fileshare.ro/e31039514 - manualul de service: http://www.fileshare.ro/e31039522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 23, 2014 Share Postat Noiembrie 23, 2014 un manual de GPZ550 are cineva? am gasti unul, dar este incomplet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 N-am suportat niciodata parbrizele (de nici un fel) pe naked-uri (nici alea de pe monstere). Dar parbrizu de pe mobra asta din clip, are ceva aparte, mi se pare ca o completeaza superb. Are un alt unghi + forma.......ii da o dinamica aparte. Ar arata mai naspa fara el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Cred ca depinde si de gusturi, nici mie nu-mi plac in general. Dar cica-s bune la drumuri lungi. Ma gandeam odata sa-mi montez si eu unul, dar am preferat sa ma lupt cu vantul, vorba aia It's better in the wind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Un parbriz e eficient daca vorbim de un V Strom si parbrizul cu care e echipat el . Cand vine vorba de un Monster, parbrizele alea micute is frectie, mai mult: pot muta curentul fix in mutra, si-ti face ''turbulente'' Daca vrei sa nu simti vantul, te urci pe o Busa, K1200S, etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 24, 2014 Share Postat Noiembrie 24, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) mai am de munca in mod special la roti, ca nu toti inteleg ca levieru nu rezilva problema ) trebuie toba refacuta, ceasurile, garnituri ghiuloasa pinion spate,, bani adica . Editat Noiembrie 25, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 cati bani implica punerea la punct a mobrelor ( mai ales transformari de genul asta), si daca vrei sa o dai ulterior, lumea se uita stramb la tine,daca ceri o suma anume, se asteapta sa o cumpere la pret de ''dumping''.... Numai gumele noi + ulei,filtre lichide si kit de lant deja trec de pretul uneia SH (neservisata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 mai am de munca in mod special la roti, ca nu toti inteleg ca levieru nu rezilva problema ) trebuie toba refacuta, ceasurile, garnituri ghiuloasa pinion spate,, bani adica . Pare un inceput promitator! Rotile cu spite le mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 (editat) Top 3-ul meu: Norton Commando 961 Cafe Racer Ducati Sport Classic 1000 Triumph Thruxton Ar mai fi: Royal Enfield Continental GT MotoGuzzi V7 Editat Noiembrie 25, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 25, 2014 Share Postat Noiembrie 25, 2014 Pare un inceput promitator! Rotile cu spite le mai ai? nu nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta . » Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58 Recomandari de taire a cadrului spate (pro/contra/sugestii)? nu recomand dar daca ti neaparat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 nu nu le-am avut ., nici contactul . , sasua tre si ea refacuta . » Post actualizat in 25 Nov 2014 20:58 nu recomand dar daca ti neaparat ) am ajuns la faza asta: As putea lasa coada asa daca adaug un "bubble" din fibra/metal care sa acopere cadrul. Problema esta ca iese prea lung si ma gandesc sa renunt doar la bucata de dupa capatul seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Comanda pe ebay o sea si in functie de ea modifici cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) ai de munca pt al tranf in cafe.race Editat Noiembrie 26, 2014 de deceneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 Asta stiu » Post actualizat in 26 Nov 2014 17:42 Asta stiu Am lamurit 99% zona din care va trebui sa reduc subframe-ul si raman intrebarile: ce linie sa ii dau rezevorului? il mai ridic/cobor? folosesc varianta actuala a seii si mai reduc din spuma/burete sau fac una de la zero? aparatoarea de noroi + suportul bateriei l-as mai pastra, dar optic parca nu este ce trebuie? .... Era de vanzare pe aici un GT550, practic 95% aceiasi baza ca si la mine, dar nu este prea multa vorba pe tema ei.... deci slabut cu inspiratia si sfaturile... » Post actualizat in 26 Nov 2014 17:47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 26, 2014 Share Postat Noiembrie 26, 2014 (editat) Ce moto e aia? Eu as zice sa-ti iei de pe ebay o codita cu tot cu sa, gata facuta. Sunt multi care vand, sunt bine facute din ce am vazut si sunt ieftine. Referitor la rezervor, s-ar putea sa fie nevoie sa-l mai decupezi pentru a fi in linie cu codita. SUnt niste baieti in Bucuresti care sunt buni la asa ceva. Editat Noiembrie 26, 2014 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.