Hutul Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret... Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi? Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna )) acum daca vrei sa mergi spre un cafe racer --- el nu costa 400-800 eur (asta e clar) asta e si ideea - cumperi un motor vechi si il customizezi intr-un cafe racer - ceea ce va costa functie de dorinte. din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine :) » Post actualizat in 29 Sep 2015 10:21 xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors ! gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ??? acum am vazut si eu link-ul; il omisesem. e clar ) dar gustul omului nu se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 sunt și pe forum prezentate niște cafe uri foarte mișto mai căuta și încearcă să nu mai generalizezi,pentru ca și la noi se fac motoare de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna )) din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine : ) pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri.... Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer... Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Un cafe racer este un custom care poate fi de la ieftin la extrem de scump, in functie de baza de plecare, modificari si add on-uri. Asa cum la bobber/chopper varietatea stilistica este foarte mare, si la cafe racer se regaseste acea varietate, in functie de inspiratie/imaginatie si posibilitati financiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Recomandarile mele: 1. Daca esti tentat de un proiect cafe racer/brat/scrambler/bobber, cauta un "donator" ok d.p.d.v. tehnic & acte, fa toate formalitatile de inmatriculare pe numele tau si abia dupa sa te apuci de modificat.... risc major sa nu mai iei ITP-ul ... EVER.... mai ales daca nu sti ce faci/tai/modifici.... 2. Nu te baza pe el ca si motor de zi de zi - este in multe cazuri lipsit de comfort si orice drum mai lung de 100km va fi o corvoada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost.... ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc. Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 (editat) Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? naaaaaaa.... sunt in faza avansata de ciocanit tabla de seat pan/monopost.... nu are farmec daca nu trece prin mainile tale... este ca atunci cand mergi la pescuit cu bat de alun (sau ce gasesti), pluta facuta din talpa de slapi turcesti si pana de gasca, plumb de pe la o roata de masina (aplatizat cu o piatra).... firul si carligul erau "dedicate", in rest maxima improvizatie... ce nu iti place, iei de la inceput.... Before: 144 work hours later: in progress (iarna este lunga): Editat Octombrie 21, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri.... Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer... Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta Vai ce dragut esti. Cuvintele tale amabile ma inspira si sunt convins ca parerea ta este un adevarat munte de parale )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 @florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? Da.. Am un moto v7 racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 @florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. In mod sigur mai este de lucru... proiectul a fost inceput in noimbrie 2014 si in mod sigur va mai suferi modificari... poate ies la capat in 2016. Dupa multe modificari si rasmodificari, am optat sa scurtez planul si sa finalizez inmatricularea in Iulie 2015 - in conditiile in care rezervorul nu ma multumeste in totalitate (caut unul cafe-style "accesibil" pe ebay, saua a ramas doar cea din concept (testare pozitie - urmeaza varianta finala pt. 2 locuri (pentru ITP)si cu schimbare rapida sa pot trece la monopost), jantele vor fi revopsite pana in noul sezon, aripa spate in studiu, panouri laterale tot in studiu... Am zis ca daca il am cu actele la zi voi fi mai degraba incurajat sa finalizez proiectul (cu posibilitate de test drive & anvelope noi), altfel voi ramane pe veci la faza de proiect si cautare piese.... Ce ma multumeste cel mai mult este ca totul este facut cu mana mea (inclusiv vopsitul), iar cei 350 km facuti cu el sezonul acesta au fost cu zambetul pana la urechi.... In mod sigur va ramane motor de ture scurte/foarte scurte (motiv sa ies la 25km de garaj sa beau o cafea) - line-up -ul din garaj imi permite sa fiu selectiv in functie de dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 tare line-up ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) tare line-up ) asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... Editat Octombrie 22, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 asta zis si tantitzele de la taxe si impozite.... Pai iNpozitul e mic, is de cilindree mica... Mie mi-ar placea un cafe v2 (maxim 600/650 cc) si Africana pe care o am (dar functionala,nu cum e acu )) ) M-am tot uitat la ce mobre se preteaza...aveam niste ganduri cu un NTV 650, ca e fiabil si cardan...dar ai de munca mult ca sa arate decent... Avantajul e ca-s ieftine si fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 eu stiu ca nu am ales un model ideal de moto pentru un astfel de proiect, dar a picat la bani prea buni ca sa il refuz, plus ca era si inmatriculat. tehnic relativ ok (probleme de carburatie, dar fara surprize prin motor ... sper sa ramana asa), roti inguste (18 pe ambele roti), destul de vechi (1984).... planul initial era sa schimb si rezervorul, dar unul cafe-style este aproape prohibitv... cu riscul de a ma repeta, este un motor de moft, la care nu termini niciodata de surubarit, pe care nu te poti baza la o tura mai lunga de 500km/cateva zile (comfort&tehnic). mai picura ulei pe la cate un surub, mai strangi, inlocuiesti cate un simering, dar overall este ok pentru spalare de creier si surubarit prin garaj.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 pt 500+km ai transalp... asta il vad exact pt ce-ai spus, o geaca de piele fancy, oras, o cafea, o aroganta (prin jurul orasului)... Tu ai si Transalp pt enduro-touring si DR ul pt arogante in noroi cu carmponate (unde masa transalpului nu e de ajutor) O motoreta pe care as lasa-o aproape stock e NT650V varianta cu lant (Hawk GT), dar e rara si scumpa... » Post actualizat in 22 Oct 2015 13:02chiar si asa ceva m-ar coafa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 Ăla este un retro sport, nu chiar un cafe racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=613714&selpic=4&zoom=1#foto Ce am gasit pe bikeshop. Foarte misto facuta la prima vedere. @Florinelu, frumoasa si motoreta ta. Vezi ca e posibil pe la comuniste / chinezesti sa gasesti rezervor asemanator cu cele de cafe racer. Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata. Sunt cu ochii pe net oricum... daca apare ceva... pana atunci ramane cu cel stock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 (editat) Stiu.... initial am vrut sa pun unul de MZ 175 dar era prea ingust si modificarea era destul de complicata. Cauta un rezervor care sa se potriveasca la lungime (zona prinderilor), ii tai partea inferioara si sudezi/adaptezi piesa respectiva de la actualul rezervor, este o practica des intalnita. Editat Octombrie 26, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 stiu asta, doar ca problema este ca sub rezervor sunt bobinele de inductie si destula cablaraie, si trebuie facut destul de mult spatiu (mai jos o poza de pe net): incerc sa gasesc unul de GPZ 550 naked, care se va potrivi cel mai bine pe linia de cafe (fara modificari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Cauta eventual si unul de XS Special, am impresia ca s-ar potrivi mai bine cerintelor, sau unul de XV500. http://www.ebay.com/itm/81-YAMAHA-XV750-XV-750-VIRAGO-H-OEM-GAS-FUEL-PETROL-TANK-HOLDER-RESERVOIR-/381294980719?hash=item58c6f3ae6f Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Mno, ia de vede. https://www.louis.de/en/artikel/fehling-m-handlebar-22-mm-chromed-tuev/10021601?list=123822525&filter_article_number=10021601 Editat Noiembrie 2, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Noiembrie 4, 2015 Share Postat Noiembrie 4, 2015 Ghidonul "clubman" este ok daca nu vrei sa faci modificari majore... Ce XJ ai ca si donator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Vand rezervor Inazuma 750, rezervorul trebuie reconditionat, il dau cu 150 lei pret fara transport, poze fac la cerere daca este cineva interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.