marcone Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Ai destule ofete pe piata moto, nu cred ca vrei sa te legi la cp cu o mobra de 33 de ani care nici macar nu porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiustefan Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Multumesc mult. M-am oprit la modelul asta pentru ca si incepator e un motor ok de invatat. Iar ca design imi place cel mai mult modelul asta cum iese ca si cafe racer. » Post actualizat in 25 Sep 2015 14:30Ca sa nu vorbesc doar din povesti asta e anuntul http://olx.ro/oferta/vand-motor-yamaha-xs400-cafe-racer-ID4FwUy.html#7e840b655c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roni Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 un curatat de platini nu-ti ia scanteia de tot. Mai ai pe acolo un condensator, o bobina, niste fise etc. Orice mobra iti iei, mai ales una veche, mergi cu cineva care stie mecanica. PS - la banii aia ar trebui sa gasesti mobre din categoria cautata de tine pe care sa si ajungi acasa. Succes, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Depinde cum curatat, cat de priceput e. Mi s-a mai intamplat sa nu mai am scanteie dupa ce am umblat la platini, dar mereu a fos usor de rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Ia-ti frate un motor mai nou,mai ieftin, chiar si un CB 500 ceva, cu care sa-ti faci mana.....si dupa aia o sa vezi daca vrei cafe racer, sau enduro sau speed sau chopper... Vrei sa iei ala,sa bagi bani in el,sa-l faci frumos si apoi sa-l scapi de pe cric sau sa blochezi fata pe o trecere si sa-l dai de pamant si sa plangi dupa munca depusa? Pt ca inevitabil,orice incepator , la un moment dat o culca, o scapa, face ceva.... Daca n-ai bani de un motor decent, asteapta pana strangi,nu te grabi sa-i arunci pe 'ocazii' din astea false. Se vor dovedi sac fara fund... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Modelul respectiv e cunoscut pentru probleme pe partea electrica, mai precis, contacte imperfecte la mufe. In rest, este o motocicleta simpla, fara electronica, marele avantaj fiind pornirea la pedala. Pretul este unul corect, motocicleta nu are nicio modificare in afara de cadru scurtat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiustefan Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 Mersi, da asta am citit si eu legat de electrica.de asta o parere? http://olx.ro/oferta/suzuki-gsx400-cafe-ID3Qb44.html#999b1f8a43 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
med_tuning Postat Septembrie 25, 2015 Share Postat Septembrie 25, 2015 (editat) este vb de motocicleta de la sibiu , are pb mari , merge intrun piston si are pb mari la motor , apropo omul zicea ca mai are un motor dar si ala e defect .... motocicleta nu are itp demult nici culoarea nu este trecuta in talon .... este gri in talon nu iti lua cv care sa il faci cafe racer din mai multe motive 1. e greu cu omologarea , 2 costa mult proiectul daca vrei sa il faci ca la carte 3, fiind incepator o sa o trantesti de cateva ori e pacat .. Editat Septembrie 25, 2015 de med_tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Proxi Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 1. alege ce-ti place 2. musai sa o testezi si sa mearga, sa fie in firea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiberiustefan Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 Va multumesc!A fost o idee buna sa deschid acest topic.Clar am renuntat la ideea acelui yamaha si mai caut alte variante.o zi buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Septembrie 27, 2015 Share Postat Septembrie 27, 2015 Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc. xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors ! gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc. omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret... Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 omul oscileaza intre mobre de 400 si 800 euro si tu-i sugerezi modele cu inca un 0 la pret... Cam cata minte sa ai sa-i recomanzi omului Triumph Thruxton sau Moto Guzzi? Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna )) acum daca vrei sa mergi spre un cafe racer --- el nu costa 400-800 eur (asta e clar) asta e si ideea - cumperi un motor vechi si il customizezi intr-un cafe racer - ceea ce va costa functie de dorinte. din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine :) » Post actualizat in 29 Sep 2015 10:21 xjr-u de 1300 e buna rau pentru incepatori, mai ales din aia mai mici si slabi, dealtfel e si eftina, cam cat 5-10 XS-uri asa Tiberiustefan, e o idee proasta din start sa incepi aventura pe 2 roti pe o motocicleta modificata de un nene sub sopron, aia din linkul tau nu-i cafe racer, e un gunoi cu sha "modificata" si ghidonul intors ! gandeste-te bine inainte de a face o achizitie, vrei sa devii motociclist sau hypster cu motocicleta (mai mult sau mai putin functionala) ??? acum am vazut si eu link-ul; il omisesem. e clar ) dar gustul omului nu se discuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sly06 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 sunt și pe forum prezentate niște cafe uri foarte mișto mai căuta și încearcă să nu mai generalizezi,pentru ca și la noi se fac motoare de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Loool. Pai de unde sa stiu eu ce buget are el disponibil..? - si oricum daca adaugi un 0 la pret - zero nu se aduna )) din ce stiu eu - sper sa ma insel - nu am vazut nici un proiect cafe racer de calitate in Romania; daca stiti pe cineva ma intereseaza si pe mine : ) pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri.... Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer... Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Septembrie 29, 2015 Share Postat Septembrie 29, 2015 Un cafe racer este un custom care poate fi de la ieftin la extrem de scump, in functie de baza de plecare, modificari si add on-uri. Asa cum la bobber/chopper varietatea stilistica este foarte mare, si la cafe racer se regaseste acea varietate, in functie de inspiratie/imaginatie si posibilitati financiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Recomandarile mele: 1. Daca esti tentat de un proiect cafe racer/brat/scrambler/bobber, cauta un "donator" ok d.p.d.v. tehnic & acte, fa toate formalitatile de inmatriculare pe numele tau si abia dupa sa te apuci de modificat.... risc major sa nu mai iei ITP-ul ... EVER.... mai ales daca nu sti ce faci/tai/modifici.... 2. Nu te baza pe el ca si motor de zi de zi - este in multe cazuri lipsit de comfort si orice drum mai lung de 100km va fi o corvoada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 ma gandesc sa construiesc o "codita" de cafe si sa trec la monopost.... ma apuc de ciocanit tabla si vad ce iese E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Sfatul meu este un moto guzzi cafe racer, triumph thruxton, yamaha xjr 1300 (are un kit de cafe racer), etc. Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 (editat) Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? naaaaaaa.... sunt in faza avansata de ciocanit tabla de seat pan/monopost.... nu are farmec daca nu trece prin mainile tale... este ca atunci cand mergi la pescuit cu bat de alun (sau ce gasesti), pluta facuta din talpa de slapi turcesti si pana de gasca, plumb de pe la o roata de masina (aplatizat cu o piatra).... firul si carligul erau "dedicate", in rest maxima improvizatie... ce nu iti place, iei de la inceput.... Before: 144 work hours later: in progress (iarna este lunga): Editat Octombrie 21, 2015 de florinelu07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 pai probabil esti lobotomizat si citesti printre randuri.... Daca ai fi citit ce-a scris omul si ce vroia sa-si cumpere, iti dadeai seama de buget. Nu e ca si cum avea vreo 12.000 eur de spart, si se gandea la un CB500 cazut ,sa-l faCA CAfe racer... Cat despre ce-ai vazut tu in Romania ,iti dai seama cam cate parale da lumea pe parerea ta Vai ce dragut esti. Cuvintele tale amabile ma inspira si sunt convins ca parerea ta este un adevarat munte de parale )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 @florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hutul Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Sunt si unii care fac lumea in lung si in lat pe cafe-uri » Post actualizat in 20 Oct 2015 20:58 E mai simplu sa iei un kit de pe ebay si adaptezi la ce ai tu acolo. Dar daca iti face tie placere sa construiesti..si mai bine Mai adauga Norton Domiracer )) Ai Guzzi V7 cafe racer? Da.. Am un moto v7 racer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 @florinelu07, arunca-i si o ciozvarta de aripa pe spate, cat sa fie suport de numar, din capacele laterale croieste unele adaptate pentru noua infatisare. in rest, arata promitator. In mod sigur mai este de lucru... proiectul a fost inceput in noimbrie 2014 si in mod sigur va mai suferi modificari... poate ies la capat in 2016. Dupa multe modificari si rasmodificari, am optat sa scurtez planul si sa finalizez inmatricularea in Iulie 2015 - in conditiile in care rezervorul nu ma multumeste in totalitate (caut unul cafe-style "accesibil" pe ebay, saua a ramas doar cea din concept (testare pozitie - urmeaza varianta finala pt. 2 locuri (pentru ITP)si cu schimbare rapida sa pot trece la monopost), jantele vor fi revopsite pana in noul sezon, aripa spate in studiu, panouri laterale tot in studiu... Am zis ca daca il am cu actele la zi voi fi mai degraba incurajat sa finalizez proiectul (cu posibilitate de test drive & anvelope noi), altfel voi ramane pe veci la faza de proiect si cautare piese.... Ce ma multumeste cel mai mult este ca totul este facut cu mana mea (inclusiv vopsitul), iar cei 350 km facuti cu el sezonul acesta au fost cu zambetul pana la urechi.... In mod sigur va ramane motor de ture scurte/foarte scurte (motiv sa ies la 25km de garaj sa beau o cafea) - line-up -ul din garaj imi permite sa fiu selectiv in functie de dispozitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan03 Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 tare line-up ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.