Lone wolf0 Postat Martie 1, 2018 Share Postat Martie 1, 2018 Salut. Am văzut ceva idei pe net cu Yamaha FZR cafe Racer... Și mă întrebam dacă e vreo problemă la ITP cu modificări pe cadrul codiței și lipsa locului de pasager... Mulțumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 (editat) Am gasit in targ o casca retro si imadiat am fost pe ea !Are un sticker cu 1966 dar putea fi pus ulterior.Nici nu stiu ce marca este casca dar se poate deosebi de altele prin faptul ca dunga de jos nu este dreapta, e mai lasata in dreptul urechilor. Editat Martie 2, 2018 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 2, 2018 Share Postat Martie 2, 2018 La prima vedere seamana cu Bell Star. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 Un proiect terminat,pacientul fiind Yamaha XS400 1980 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 Frumoasa jucaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 Multumesc! Mai am aripile de fabricat si cateva chestii ,dar in mare este ce trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 Interesanta! Piesele date jos le mai ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 22, 2018 Share Postat Martie 22, 2018 (editat) Si pe mine m-ar interesa capacele laterale de plastic. Alea de la baterie și filtrul de aer. Editat Martie 22, 2018 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 piese am,capacele le caut si vorbim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 Ok! Mersi frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_nos Postat Martie 23, 2018 Share Postat Martie 23, 2018 (editat) Salutare Ca tot vad ceva miscare pe topicul asta , poate gasesc colegi interesati de ceva piese ramase prin garaj ..... Piesele se pot vedea / cumpara in Bucuresti ( sos Giurgiului , Eroii Revolutiei ) sau Ilfov ( 1 Decembrie , Jilava ) Telefon : 0769 674 499 1 - Sa + suport prindere , gel cu burete , husa este dintr-un material impermeabil si foarte elastic Pret = 300 lei 2 - Sa cafe racer , gel si burete , husa este dintr-un material impermeabil foarte elastic Pret = 200 lei 3 - Sa cafe racer , burete cu spuma si husa dintr-un material impermeabil foarte elastic . Pret = 300 lei 4 - Sa cafe racer , burete cu gel si husa este dintr-un material impermeabil foarte elastic . Pret = 300 lei 5 - Oglinzi aluminiu , n-am apucat sa le folosesc ... Pret = 40 lei 6 - Lampa cu pozitie / stop frana noua . Pret = 35 lei 7 - Manete frana / ambreiaj noi >> Suzuki GS500 Pret = 95 lei 8 - Butoias lichid frana fata Rizoma ( China ) nefolosit Pret = 45 lei 9 - Semnale aluminiu pe led , folosite dar ca si noi ( 4bucati ) , sunt foarte robuste, in momentul de fata sunt montate becuri de 21w in ele , oricand se pot pune la loc ledurile ... Pret = 200 lei Editat Martie 23, 2018 de dany_nos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Pentru DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 Un pret pe Pm daca se poate, pentru ambele piese, cauciucul de pe janta nu ma intereseaza. M-ar mai interesa si ceasurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 25, 2018 Share Postat Martie 25, 2018 (editat) Sa nu ma uiți, te rog, cu capacele alea! Editat Martie 25, 2018 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 26, 2018 Share Postat Martie 26, 2018 (editat) Jantele sunt Akront,foarte usoare,spitele sunt custom din inox si butucii sunt de la un Suzuki DR,modifica cel din fata pt disc de frana de Yamaha r1 2004 de 320mm. » Post actualizat in 26 Mar 2018 07:54 Din punctul meu de vedere,jantele sunt foarte importante in orice proiect... A fost foarte greu de modificat,sudata,centrat,echilibrat si bucsat,dar am avut tot timpul din lume,lucrand dupa job, de la ora 17 pana cand ma tineau curelele. Singura piesa nemodificata a fost rezervorul,in rest totul s-a eliminat sau s-a repozitionat.Am inceput cu furca,care este de Ducati,inclusiv etrierul brembo,pentru care si discul de 320 de yamaha..de ce nu am folosit disc de ducati este pt ca interiorul discului de ducati este mic si nu imi permitea sa ajung la spite..bla bla..La jug am folosit rulmenti conici modificand axul,inclusiv pentru a folosi surubul original de la XS,fiind cromat si dupa parerea mea aratand mai bine asa. Codita avand unghiuri foarte ciudate,a fost putin de munca pt a o centra si dupa toate astea m.am apucat de saua care a iesit exact ce trebuie,fiind din aluminiu partea de sustinere. Sub sa am construit o cutie unde sa ascund tot ce e electric si electronica de la aprindere (PAMCO). Editat Martie 26, 2018 de tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 (editat) Toate piesele le-am facut rost in mare majoritate de la prieteni Jantele sunt destul de scumpe dar eu am avut noroc si le-am luat la un pret foarte bun Spitele ti le poate face un meserias din electrozi de inox,inclusiv piulitele deci nu ar trebui sa fie o problema Eu am avut jante si butuci cu 36 de spite,fiind pe 17 ca marima...personal nu iti recomand sa pui jante pe 18,fiind greu de gasit cauciucuri la un pret rezonabil. Ce mai recomand,este vopsitul in camp electrostatic,nefiind foarte scump si rezultatele in timp se vor vedea » Post actualizat in 27 Mar 2018 06:32Totul a fost reconditionat si in consecinta schimbat. Editat Martie 27, 2018 de tuning Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuning Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Gasesti prin tara spite second...stiu ca am cautat si am gasit,dar nu a mai fost cazul sa le iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 27, 2018 Share Postat Martie 27, 2018 Roti de super moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ursuleinen Postat August 8, 2019 Share Postat August 8, 2019 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aldraqraudetot Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 Va salut. Pretul nu mi-a permis sa refuz motocicleta pe care am incercat sa o modific in asa fel incat sa se apropie de o motocicleta decenta. Este o yamaha fz6s 2000. Inca se lucreaza la ea IMG_4725.MP4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 (editat) E prea ridicat de c#r pentru un cafe. Inca mai ai timp sa-i faci semicadrul ala drept. O sa muncesti oleaca, pana gasesti un unghi potrivit incat sa-ti ramana si ceva distanta pana la roata. Editat Aprilie 6, 2020 de adidas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 1 oră în urmă, aldraqraudetot a spus: Este o yamaha fz6s 2000 FZ6 a apaut in 2004, are alt motor si cadrul de Al, asta e un FZS600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aldraqraudetot Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 (editat) 1 oră în urmă, john17 a spus: FZ6 a apaut in 2004, are alt motor si cadrul de Al, asta e un FZS600. Corect. Scuze! 1 oră în urmă, adidas a spus: E prea ridicat de c#r pentru un cafe. Inca mai ai timp sa-i faci semicadrul ala drept. O sa muncesti oleaca, pana gasesti un unghi potrivit incat sa-ti ramana si ceva distanta pana la roata. Eu am impresia ca este prea apropiat de roata. Sunt tare curios cum o sa stea pasagerul tinand cont ca scaritele au ramas pe pozitia normala. Uite poza din lateral din care iti poti da seama de unghiul cadrului. Am crezut ca pot monta saua din poza dar este prea ingusta si am construit-o de la 0. Am impresia ca este prea lata fata de roata spate chiar si cu anvelopa de 200. Editat Aprilie 6, 2020 de aldraqraudetot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 Asa zis si eu ca e prea aproape. Scaritele se pot muta dar cadrul prea jos nu e bun. Poti face saua mai subtire de vreo 3-4 cm si mai castigi ceva. Oricum distanta pana jos sa fie in jurul la 800mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aldraqraudetot Postat Aprilie 6, 2020 Share Postat Aprilie 6, 2020 Acum 3 minute, adidas a spus: Asa zis si eu ca e prea aproape. Scaritele se pot muta dar cadrul prea jos nu e bun. Poti face saua mai subtire de vreo 3-4 cm si mai castigi ceva. Oricum distanta pana jos sa fie in jurul la 800mm. Sunt curios cum o sa vina de la tapitat. Cu siguranta o sa fie mai lata pentru ca are de imbracat si pe lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.