cristicbr Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 salut ce reprezinta aceasta 'chestie'' incercuita cu verde( de pe cbr 600 f3). are vreo legatura cu ceasurile din bord?( ca nu mi merg si nu stiu de ce) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bauz500 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 salut! acela cred ca este un releu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 nu se vede foarte bine dar pare sa fie releul de far Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 (editat) releu semnalizare , pt ceasuri cauta ceva sigurantza sau curata mufele ( contacte imperfecte )etc Editat Decembrie 15, 2007 de just_him Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 releu semnalizare , pt ceasuri cauta ceva sigurantza sau curata mufele ( contacte imperfecte )etc Sigur e releu,nu are leg cu bordul!! Nu mai merg,adica nu se mai aprind deloc,atunci poate fi si un fir de masa(-),sau se aprind,afiseaza dar cand o pornesti ele raman tot pe 0,atunci e mai complicata treaba inseamna ca nu primesc impulsuri de la sonde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 da dar nu vad ce legatura ar avea( sensoru viteze din cutie de viteza , senzoru de apa de langa cilindru , turometrul din centralina) nu prea as crede. merge tot doar ca turo si vitezo sta pe loc iar acu la apa urca brusc cand pun contactul si cu motorul rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 da dar nu vad ce legatura ar avea( sensoru viteze din cutie de viteza , senzoru de apa de langa cilindru , turometrul din centralina) nu prea as crede. merge tot doar ca turo si vitezo sta pe loc iar acu la apa urca brusc cand pun contactul si cu motorul rece. Bine ar fi sa te duc la un electrician ,chiar si auto pt ca e mai complicat la tine !! Daca te apuci sa faci incercari aiurea s-ar putea sa strici ceva mai rau,asa poate fi vreun simplu contact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 nooooo unde stau eu aici in tg neamt n-ai dea gasi vreunu sa se bage neam desi repara masini scumpe nu se baga la motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 nooooo unde stau eu aici in tg neamt n-ai dea gasi vreunu sa se bage neam desi repara masini scumpe nu se baga la motociclete. Nu stiu cat te pricepi tu la electrica,dar incearca sa cureti toate mufele,verifica sa aiba masa(-)altceva nu prea ai ce face . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 mufele is curate lacrima nu-s in scurt......nush nu pot sa mi dau seama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 ai verificat sigurantele? motocicleta porneste? ceea ce arati in foto este o componenta foarte importanta.nu stiu exact cum se numeste dar pot sa iti spun sigur ca este un distribuitor de plusuri iar daca ai un scurt pe instalatie acel asa zis releu iti transforma motocicleta intr-o leguma(adica nu mai functioneaza nimic pe ea). cauta scurtcircuituri sau fire intrerupte. succes 4pistons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 aha fct tot la ea numai ceasurile nu-mi merg atat. siguranta dedicata ceasurilor nu am . problema a aparut cand am schimbat releul si bateria ,dupa asta si-a revenit ( cu releul original , si nu a mai mers deloc dupa aia nici cu cel original nici cu cel nou. tin sa mentionez k bordul ceasurile nu sunt arse sau cv de geni si nici firele nu am umblat deloc la ele desi nu cred ca s-au topit sau sa faca vreun scurt. dau 70 euro celui care ma ajuta sa rezolv problema si ma tin de cuvant ca disper fara bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 releul acela nu are nici o treaba cu ceasurile bord (e ori cel pt pompa benzina ori cel pt semnalizare pt CBR F3) in poza nu se vede prea clar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 16, 2007 Autor Share Postat Decembrie 16, 2007 gata s-a rezolvat. multumita lui ALEX M e meserias tare nenea dak aveti probleme apelati la el . o sa va fie de folos 100% numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Sa-ti fie de bine dar nu ma fa nene ca inca nu am 40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Pai si mai nene si ce-o avu sa invete si alti nepriceputi sau patiti cu d`astea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 gata s-a rezolvat. multumita lui ALEX M e meserias tare nenea dak aveti probleme apelati la el . o sa va fie de folos 100% numai bine Unde era buba ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 17, 2007 Autor Share Postat Decembrie 17, 2007 firul de masa care ducea in bord nu avea continuitate. nu-mi venea sa cred, ca de 12 ani cat are motocicleta nu parea sa fie atins macar nu mai zic de desfacut , alea alea. am mers 4 luni fara bord parca mergeam cu ochii inchisi) dar na asta e noroc ca mai este cate cineva cu experienta sa-i ajute si pe altii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 firul de masa care ducea in bord nu avea continuitate. nu-mi venea sa cred, ca de 12 ani cat are motocicleta nu parea sa fie atins macar nu mai zic de desfacut , alea alea. am mers 4 luni fara bord parca mergeam cu ochii inchisi) dar na asta e noroc ca mai este cate cineva cu experienta sa-i ajute si pe altii Pai si io am zis de masa(-) unde este ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 (editat) La cebereu legatura de masa e pe un papuc cu 2 fire situat langa regulatorul de tensiune (verde fiind masa generala pt majoritatea consumatorilor iar verde cu negru fiind masa ceasurilor bord si a senzorului km- acesta din urma era cel intrerupt probabil in zona papucului fiindca nu am vazut motocicleta dar daca a functionat dupa o schimbare de regulator probabil a fost miscat firul de masa din vecinatatea acestuia si a facut contact intamplator)) Lipsa legaturii de masa se poate deduce datorita comportamentului ceasului temperatura. Restul se rezolva cu ohmetrul Editat Decembrie 17, 2007 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Decembrie 17, 2007 Autor Share Postat Decembrie 17, 2007 multumesc tuturor ca ati participat la aceste discutii. asa este la papuc era toate beleaua( am taiat 1 cm din fire si am pus alt papuc. functioneaza "ceas". sarbatori fericite tuturor si poate ne vedem la anul la o la vreo intrunire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 multumesc tuturor ca ati participat la aceste discutii. asa este la papuc era toate beleaua( am taiat 1 cm din fire si am pus alt papuc. functioneaza "ceas". sarbatori fericite tuturor si poate ne vedem la anul la o la vreo intrunire. La fel si tie si sa fim sanatosi !!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ierdna_17fzr Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 salut ce reprezinta aceasta 'chestie'' incercuita cu verde( de pe cbr 600 f3). are vreo legatura cu ceasurile din bord?( ca nu mi merg si nu stiu de ce) daca te uiti mai bine se vede ca pleaca firele de semnalizare din el deci este de semnalizare numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristicbr Postat Ianuarie 8, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2008 nu este de semnalizare cel de semnalizare este sub bord in fata astta este in lateralul bordului oricum nu am problema cu ea nu stiam exact daca are legatura cu bordul si nu are. doar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.