Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600?

Pls help

Editat de q_simi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600?

Pls help

 

 

ma omu..asc aici la mine, eu am pus cauciuc de 140, pehjanta mea de gs si numai la fix imi incape acolo la locul lui... aproape freaca in tija aia de care e prins etrierul... 150 ma indoiesc ca ti-ar incapea fara sa faci cv modoficari...si sincer iti zic ca nici motorul nu mai merge la fel ca inainte.. ii mai fura putin din putere...

 

amu no..faci cum vrei si cum stii, eu ti-am zis parerea mea, dar eu cand il mai schimb trec iar la 130...

 

spor la treaba, numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma omu..asc aici la mine, eu am pus cauciuc de 140, pehjanta mea de gs si numai la fix imi incape acolo la locul lui... aproape freaca in tija aia de care e prins etrierul... 150 ma indoiesc ca ti-ar incapea fara sa faci cv modoficari...si sincer iti zic ca nici motorul nu mai merge la fel ca inainte.. ii mai fura putin din putere...

 

amu no..faci cum vrei si cum stii, eu ti-am zis parerea mea, dar eu cand il mai schimb trec iar la 130...

 

spor la treaba, numai bine :laugh:

intra si un cau de 150 dar cu mici modificari la bratul etrierului spate si decupaj de la aripa de lant.dar nu e recomandat sa bagi asa mare cau este afectata ciclistica sau cam asa ceva.cu multe pag in urma a fost o discutie despre punerea unui cau mai mare.eu personal cred k tot un 140[ca si kanguru] imi voi pune pe spate.cat despre schimbatul jantei spate cred ca era vb de una cu un gsxr model mai vechi nu mai stiu sigur.[e doar parerea mea] :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Nu mai e ce a fost . Eu am luat Motorex. Am vrut sa mai incerc si alta marca.

 

Revin cu impresii : nu sunt prea incantat de Motorex desi e mai scump ca Motul mi se pare mai zgomotos . E adevarat ca nu mai fluctueaza relantiul deci inseamna ca rezista la temperatura dar cred ca o sa il schimb .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra si un cau de 150 dar cu mici modificari la bratul etrierului spate si decupaj de la aripa de lant.dar nu e recomandat sa bagi asa mare cau este afectata ciclistica sau cam asa ceva.cu multe pag in urma a fost o discutie despre punerea unui cau mai mare.eu personal cred k tot un 140[ca si kanguru] imi voi pune pe spate.cat despre schimbatul jantei spate cred ca era vb de una cu un gsxr model mai vechi nu mai stiu sigur.[e doar parerea mea] :laugh:

 

 

marea prostie e ca eu mi-am pus de 140/80... deci e si mai inalt

 

cand il schimb iar, ori pun 140/70 ori pun iara 130/70...oricum m-ar tenta un 140/70 ca asa la latime arata super din spate...dar al meu cum e si mai inalt arata cam ciudat :)

 

numai bine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marea prostie e ca eu mi-am pus de 140/80... deci e si mai inalt

 

cand il schimb iar, ori pun 140/70 ori pun iara 130/70...oricum m-ar tenta un 140/70 ca asa la latime arata super din spate...dar al meu cum e si mai inalt arata cam ciudat :)

 

numai bine :)

POATE ZIC CEVA PROSTII ACUM DA EU VROIAM CEVA GEN 140-60-17 daca nu un 70 dar in nici un caz 80.e inalt si cred ca arata si ciudat. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

POATE ZIC CEVA PROSTII ACUM DA EU VROIAM CEVA GEN 140-60-17 daca nu un 70 dar in nici un caz 80.e inalt si cred ca arata si ciudat. :)

 

ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 :laugh:

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frati gs-isti....care-mi face si mie mobra asa? dau o bere :)

De desenat e simplu, insa va trebui sa bagi bani in:

- evacuare finala cumparata

- coturi intermediare facute pana la ea

- semi-cadru spate schimbat

- partea de dedesubt a semicadrului (intre Âşa si roata) - plastic/fibra

- suspensie spate schimbata

- masca far + instalatie

- ghidon si prinderi de ghidon

- Âşa+sistem prindere

- alte "nimicuri": - prinderi evacuare, prinderi+suport numar, kilometraj+turometru electronice, prinderi tehnologice, etc.

- vopsitorie/aerografiere

 

As zice un 1500-2000 E cu tot cu manopera.

Recunosc ca arata bine in desen :laugh: insa ai banii necesari sa investesti in asa ceva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pe spate 150/60/17 și arată ca 140. Dacă aș schimba janta ar arăta mult mai bine și ar avea și loc, fără modificări la brațul de la etrier sau apărătoarea de la lanț. Nu știu dacă Angel și-a modificat ceva la a lui dar la mine nu ar fi nevoie.

 

Deci cine are 2 jante de bandit 600? Că vreau și eu una :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 :laugh:

 

numai bine

da. dar iar am o opinie .tu incercand sa bagi un cau de 140 -60 pe janta facuta pt 130 -70 cauciucul o sa se curbeze mai mult . tot ce e posibil sa ajunga aprope de inaltimea de 70[nu 70 dar cred k aproape]mentionez k nu e probat de mn si nush daca chiar se intampla asa. :)

 

Eu am pe spate 150/60/17 și arată ca 140. Dacă aș schimba janta ar arăta mult mai bine și ar avea și loc, fără modificări la brațul de la etrier sau apărătoarea de la lanț. Nu știu dacă Angel și-a modificat ceva la a lui dar la mine nu ar fi nevoie.

 

Deci cine are 2 jante de bandit 600? Că vreau și eu una :)

vad k ai gs 500f 2004 deci mai nou eu unde am vazut modificarile facute erau la un gs din '90.nu stiu dar se poate sa fi schimbat baieti de la suzuki dimensiunea basculei.corectati daca gresesc :)

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni... vreau sa imi schimb roata pe spate, sa fie mai lata (evident, ca asta vrem toti). So.... eu am 130/70/17 si imi trebuie un cauciuc 150/70/17, dar exista una mare problema : daca inlocuiesc cauciucul si pastrez janta de GS, atunci cauciul isi pierde din latime si nu va fi de 150 asa ca trebuie sa schimb janta cu totul si cica trebuie una de Bandit. Dar ce Bandit? Clar ca nu d-ala cu masca pe fatza si pistol la brau ci unul de 400 cmc, de 600?

Pls help

 

 

si eu am inlocuit guma spate de 130 cu una de 140 si se simte o oarecare dierenta in bine la franare, atat...mai lat de atat nu se recomanda sa pui fiindca schimba ciclistica motocicletei, si cu atat mai rau daca ii pui pe spate 150 si pastrezi fata de 110... cel putin mie asa mi-a spus tipul de la kawamotors unde am schimbat cauciucul spate. ai loc sa pui de 150 si pe janta de GS, tu stii mai bine ce vrei:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cauciuc de 140 si singura diferenta pe care am observat-o a fost ca parca e nevoie de putin mai multa forta la inclinare, isi pierde foarte putin din manevrabilitate. Asta se compenseaza cu o ceva mai mare stabilitate pe curbe, te poti apleca ceva mai mult, cel putin teoretic. Daca nu vand motocicleta pana se duce si cauciucu asta pe spate am sa incerc sa pun un cauciuc de 150, macar de curiozitate. Ajustarile au fost facute de vechii proprietari, respectiv bratu ce tine etrieru' de la frana spate putin indoit, iar aparatoare de plastic a lantului putin scobita in dreptul contactului cu cauciucul.

 

Janta nu cred ca e prea potrivita pentru un cauciuc de 150, cred ca ar merge mai bine o janta de bandit 400, pe aia se vine cu cauciuc de 150. Din ce stiu, banditul de 600 are aceeasi janta ca si gsxfu de 600 pe spate si ar fi un cauciuc de 160 care cred ca-i cam prea mare. Mai daduse cineva linkul de pe gstwin, da' il postez si eu.

 

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25426.0

 

+++

 

/index.php?showtopic=65360

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma frate, nu ai zis nici o prostie, dar sincer eu cred ca 140/70 ar arata super...pe 60 nush ce sa zic, nu pot sa-mi dau seama...totusi macar inaltimea ar fi bine sa ramana stas, ca dimensiunile alea nu-s facute degeaba...oricum, mai vedem pe parcurs ce si cum..poate ne mai dau altii cv idei bune, oricum ti-am zis ca eu ma gandesc la un 140/70 :laugh:

 

numai bine

 

Uite cam asa arata cu un cauciuc de 140/60 pe gs500. Inainte am avut 130/80 si mi s-a parut ca e prea scund cauciucu' asta de 140/60 atunci cand l-am pus. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De desenat e simplu, insa va trebui sa bagi bani in:

- evacuare finala cumparata

- coturi intermediare facute pana la ea

- semi-cadru spate schimbat

- partea de dedesubt a semicadrului (intre Âşa si roata) - plastic/fibra

- suspensie spate schimbata

- masca far + instalatie

- ghidon si prinderi de ghidon

- Âşa+sistem prindere

- alte "nimicuri": - prinderi evacuare, prinderi+suport numar, kilometraj+turometru electronice, prinderi tehnologice, etc.

- vopsitorie/aerografiere

 

As zice un 1500-2000 E cu tot cu manopera.

Recunosc ca arata bine in desen :laugh: insa ai banii necesari sa investesti in asa ceva ?

 

Costurile nu-s chiar la 1500 euro......poate undeva la 700. Pe langa ce ai enumerat tu, apar complicatii la filtrul de aer, ce trebuie musai schimbat cu alt model ( eu am folosit filtre sport), asta ca sa poti renunta la cutia aceea de plastic in care este filtrul original, asta sa ai loc pt acumulator. Trbuie facute multe modificari marunte, inclusiv robinetul de benzina trebuie repozitionat. Si sa faci toba sub sa ii aproape imposibil. Si cel care a pus poza aceea a renuntat la idee si a pus doua tobe de monster una deasupra celeilallte.

 

In link-ul de mai jos ii gs-ul meu, mi-a luat cam 1 luna sa-lmodific, cu tot cu vopsit........daca vrea cineva detalii,inclusiv poze din unele faze, va stau la dispozitie cu placere. :)

 

 

 

P>S> - cu modificarea asta, marele dezavantaj este pozitia incomoda a pasagerului.......

Editat de vazilro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuzati ca postez iar, dar daca tot m-am pus sa bag poze, sa pun si una cu cauciucu de 130/80. Acum mi se pare cam hidos comparand cu cel de 140/60.

 

 

mai frate 140/60 arata oke, 130/80 arata cam nasol....asa arata al meu 140/80(nu prea bine nici asta), dar eu totusi dupa asta o sa incerc un 140/70...totusi e mai gros talonul decat ala al tau de 60 in caz de ogroapa mare cv e mai oke...zic eu...

 

numai bine :laugh:

post-45327-1246135690_thumb.jpg

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa 1 an de mers pe un Suzuki Marauder GZ250 aproape zilnic, a venit timpul pentru ceva putin mai "mare" (ce-i drept m-a gasit o persoana care si-a dorit destul de tare GZ-ul, motive intemeiate nu prea aveam sa-l vand).

Si, din seara asta am sub geam un GS 500, 2003, aproape 10k km.

Maine o sa fac documentele ce tin de mine si apoi la politie. Teoretic pe seara am numar, evident o sa fie tot un ZUK.

 

Planuri? oh. da, cam in ordinea asta:

- schimb ulei, filtru ulei, filtru aer;

- oglinzile alea rotunde nu imi plac deloc, si nici nu vad in ele. vreau astea. nu stiu cum dau pe GS, ma mai gandesc. Daca e vreun doritor de oglinzi rotunde sa zica;

- set cauciucuri, ma mai tin, dar tin la pielea mea mai mult.

 

apoi mai sunt multe alte accesorii necesare la dum, plus alte idei pe care sigur le voi gasi si la alti GS-isti.

am ezitat sa fac iesiri din oras prea multe, pt ca peste 90 nu mai aveam deloc rezerva de putere, si vibratiile deveneau deranjante..

niste mii de km sa mai pape....

 

De ce am ales GS500?

- este adresata incepatorilor (da, inca ma consider)

- are motor nu foarte mare, insa suficient incat sa pot merge usor 120-130 pe autostrada, cand o fi cazul

- manevrabila in oras, consum mic (merg usor, relaxat, de placere), rezervor mare;

- are 2 cilindri, vibratii nu prea mari, la turatii rezonabile;

- popularitate si fiabilitatea dovedita de-a lungul timpului;

- model relativ nou, sa aiba cateva chestii utile pentru mersul zilnic, to work;

Plus ca sunt deja invatat cu comenzile Suzuki.

 

 

Mai jos e pozuca ei. mai tarziu o sa mearga la "sedinta foto".

post-34332-1245878795_thumb.jpg

 

 

faina moreta ..am si eu una exact ca a ta:d

s-o porti sanatos !!

 

revin cu topicul Top99+ vs premium 95 de la petrom.

 

Dupa 100 km facuti cu 95 mare diferenta nu am vazut, dar cu siguranta o scadere in puterea motorului este. Pornest la fel, relantiul e la fel, doar ca nu mai are suflul ala care il avea inainte. Deci trec pe 95 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ?

 

Pai hai sa vedem atunci :)

 

Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc.

 

:laugh:

Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!!

Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul.

Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele...

Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc...

Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul).

Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect.

Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept.

CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva?

Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!!

Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa.

Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii?

Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru?

Daca s-a dus naibii vre-un cilindru?

SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol.

DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!!!!!!!

Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluare GS-istilor,am o mica intrebare la voi,de unde pot achizitiona REPEDE fara ca sa fac comanda o maneta de ambreaj?sau macar in imprumut?

 

Imposibil sa nu gasesti la un magazin moto asa ceva . Nu originala dar sigur gasesti . Pe cea de la frana fata am schimbat-o eu si mi a dat una care zicea ca e pentru honda deci merge si de la alta marca . Trebuie doar sa te duci cu cea veche .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mare problema!!!!!!!!!!!!

Am un GS 500E din 94. Abia am luat carnetul si motorul.

Nu mergea bine asa ca am fost la 2 mecanici sa-mi sincronizeze si curete carburatoarele...

Nu mi-au facul nimic la el. Merge tot la fel de rau, se tureaza la relanti, scapa benzina pe la carburatoare, da in nas, etc...merge ca naibii. Aproape au reusit sa ma convinga ca asa merge GS-ul, ca e motor de turatie si ca trebuie accelerat brutal, ca nu poti sa pleci incet si lin de pe loc...

Astazi am reusit sa-mi reglez singur amestecul aer-benzina (pe care nu s-a obosit nimeni sa-l regleze; al doilea mecanic a invartit niste ture la suruburile de reglaj dar cu motorul oprit si din capul lui fara sa citeasca manualul).

Am reusit sa-l fac sa mearga lin si frumos, sa plece usor de pe loc, aproape perfect.

Cand, ce sa vezi...inainte sa reglez amestecul am dat bujiile jos sa le vad culoarea (neagra, evident de la amestec prea bogat in benzina) si am uitat sa pun o fisa la loc. Cea de la pistonul drept.

CONCLUZIE!!!!!!!!!! Oamenii aia mi-au sincronizat carburatoarele desi mergea doar 1 cilindru!!!!!!Cum e posibil asa ceva?

Pe ultimul l-am rugat sa dea o tura cu ea dupa ce a terminat treaba si mi-a spus ca merge bine!!!

Am probat bujia defecta punand-o la fisa pistonului care mergea si tot nu da scanteie. E moarta. Una da, una nu da. La aceeasi fisa.

Alta problema: In mers (norocul meu ca la relanti) mi-au sarit, pe rand, capacelele acelea mici si negre de la vacuumurile carburatoarelor. De ce naibii?

Alta problema: pe cand tot probam eu dupa ce am constatat ca nu merge decat 1 cilindru s-au auzit 2 impuscaturi de am trezit tot blocul!!!!!!!!! O data un POC!!!!!!!! si dupa 5 minutre alt POC!!!!!!!! N-a sarit nimic de la motor, de la carburatoare... Sa fi fost o explozie datorata benzinei nearse, intrucat nu mergea bujia si benzina s-a tot acumulat intr-un cilindru?

Daca s-a dus naibii vre-un cilindru?

SINCER mi-e si frica sa mai umblu la motor. Daca mai pocneste o data ma omoara vecinii sau cheama politia. S-a auzit de parca s-a tras cu un pistol.

DACA stie cineva un mecanic care se pricepe la GS din Bucuresti, PLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HELP!!!!!!!!!!!

Apropo. Dupa ce am fost la primul mecanic am dat o tura pe autostrada soarelui... si am ramas in pana de motor. Cititi Subforumul Service, post-ul "Robinet rezervor in pozitia PRI"

 

Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???!

 

Sa sti ca si eu am avut probleme cu carburile am aduso pe platforma, am reglat-o, sincronizat-o, filtre, ulei, si merge brici.

 

Iti intrerupe o bujie sau nu functioneaza de aceea pusca,

 

Verifica cuiele de dozaj sa fie la acelasi nivel, si dupaia mergi cu ea pina se incinge bine apoi verifici culoarea bujiilor. [sFATUL MEU]

 

Spor la lucru si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni bunii, de ce cumparati trompete cand sunt atitea motociclete bune in tara???!

 

Daniele, doar stii cum e "rumanu' "... Sarac, da' fudul! :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...