Evil_Alien Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare, Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema? Am un trancanit la motor ce apare cand accelerez pe la 4000 rpm in sus. La relanti nu se aude nici un zgomot ciudat. Am gasit pe net un clip cu o problema asemanatoare numai ca la mine se aude un pic mai tare: https://www.youtube.com/watch?v=h4CJ2K9ejGQ Orice parere e binevenita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut, Vreun cablu de ambreiaj ai disponibil? salut, din pacate nu ... cablurile erau cam blocate toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Acea baataie la relanti o am eu , cine ma poate ajuta sa dezlusesc aces mister ? . Se lasa cu baut dupa operatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Gs-urile mai vechi au o problema la axele cu came, au un mic joc lateral care se aude in special la ralanti. In turatii se stabilizeaza si dispare. Posibil ca aia sa se auda, e ca un clunk clunk grosolan, se aude si la mine, nu e daunator. Malasorte, daca nu ma insel pe admisie trebsa ai 0,3 si pe evacuare 0,8, daca nu esti in specificatii schimbi shimurile la cea mai apropiata valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am revenit cu un filmulet Zgomotul apare in turatii, e un bârâit cam enervant. Pe la secunda 4 se aude, apoi pe la 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 fratilor.....o problema cu gs`ul meu.....motorul merge perfect ( tocmai i`am schimbat ambielajul "vibrochen/cuzineti/biele"....probleme la vibrochen...cred ca e vorba de acelasi lucru si la tine EVIL ALIEN... am avut ceva bataie si eu la motor, apoi s`a dus dracului ) si am dat peste o alta problema.....nu foarte grava, doar ca.... dupa ce il accelerz...urca in turatie, dar revine foarte greu la relantiu....ce poate avea? ca sa fiu mai exact....ii dau gas..., las acceleratia la liber....totul revine in pozitia initiala, turatiile scad normal...pana undeva la 2-3000, sta cateva secunde acolo si doar dupaia revine la relantiu (1200).... dc nu scade cum trebuie? iar daca sunt in sarcina ( din mers) ii dau gas....iar dupa ce las acceleratia.....merge mult si bine tot asa turat.......revine, dar foarte greu la turatii mici...deci....nu mai am frana de motor deloc.... problema cred ca ar fi de la carburatoare... ca sa`i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Verifica si cablurile de soc si de acceleratie inainte sa te apuci sa desfaci mai mult... La mine s-a rezolvat cu smucirea cablului de soc. S-a asezat mai bine si a disparut problema. Urmeaza sa il schimb saptamana viitoare oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje.......... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje.......... alte idei? Isi trage aer fals pe undeva?! ma gandesc ca daca isi trage aer fals, trage mai mult decat trebe, si se simte pe decelerare. Mi se pare ca are logica. Nu sunt expert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 azi le`am dat jos....curatat, verificat tot..... garnituri, etc...totul e luna si bec.... iar problema persista..... ce mama ma`sii are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Cum arata bujiile? 100% sunt albe, adica amestec sarac, adica mult aer-putina benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 si ce e de facut in cazul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Reglate carburile, verificat sa nu traga aer fals pe undeva(mansoane,furtun vacuum). Seteaza surubul de amestec la 2 ture juma si cuiul de dozaj la a treia pozitie de sus in jos sincronizeaza carburile si vezi cum face atunci. Apropo, desfa un pic si surubul de ralanti, poate sta prea sus, incepe cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate... mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri ar putea fi alta problema? ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru... e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Da, e posibil sa traga pe acolo. Ca sa verifici pornesti motorul si dai cu spray de carburator sau wd40 pe mansoane, in jurul lor si daca motorul face vreo miscare(se tureaza) acolo e buba. Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gorea Bogdan Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salutare,vrea cineva kit reparație etrier (fata/spate),sunt luate de pe romimoto,dar in curând o sa plec din țara si nu mai am timp de moto...prețul ,nici nu stiu cat sa cer,faceți voi o oferta NR contact 0742 912 760 (Cristi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 va salut. fiind proaspat, mi-am completat plasticul cu motoreta din imagine. e foarte buna pentru incepatori, frane bune, acceleratie ok. tinuta de drum ma incomodeaza foarte...are ghidonul schimbat, insa la viteze de peste 60 km/h ghidonul vibreaza putin zici ca merg pe pietris... tipul de la care l-am luat l-a scurtat cam 2 cm stanga-dreapta, iar mansoanele sunt mai lungi decat acesta. ce-i drept, nu am capete de ghidon la ea, sunt in cautarea unui set oarecare, dar nu cred ca asa ar trebui sa faca ghidonul. voi cei din bucuresti cand va intalniti si unde ? drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut! Stiti cumva codita si saua de pe modelele noi se potrivesc si pe modelele vechi. Eu am mobra din 94 si imi place tare mult cum arata spatele de pe modelele de dupa 2000. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 la o prima vedere nu cred ca se potrivesc. in orice caz, trebuie schimbat si rezevorul ca sa se pupe cu saua, daca te apuci de adaptari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Daca reueseste cineva sa faca o adaptare scrieti aici cu poze si alte cele. Sunt si eu interesat de modificarea asta. La fel si carena fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Salut...stie careva daca joja de la 500F si cea 500E au aceeasi lungime?......Si daca este posibil sa imi manance mai mult de un 1L de ulei la 500 km ....mentionez ca doar ce i-am schimbat arborele cu bielele...cuzineti garnitura chiuloasa...garnitura cilindru....schimb ulei + filtru....Multumesc Anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 salut! voi ce ulei folositi la motoretele voastre ? si cam la cat timp se schimba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo. Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Chestia e ca imi scoate fum alb....de la ce ar putea fi ?....Mentionez ca nu imi curge pe nicaieri ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo. Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator mersi de info! din cate am observat la a mea imi cam mananca ulei fiindca daca verific joja este sub indicatorul de Full inca o chestie de minitechnicus: tipul de la care am luat-o i-a montat ghidon renthal din aluminiu, pe care l-a scurtat la capete vreo 1,5-2 cm st-dr. problema acum e ca i-am schimbat mansoanele si nu pot sa ii montez capete de ghidon ca nu ajunge ghidonul pana in capat, ca in pozele de mai jos astfel incat cand loveste ghidonul pe dreapta tot impactul se propaga in comenzile de pe ghidon direct si imi sparge ghidajul cablului de acceleratie (lucru patit o data)... ma gandeam la o treaba taraneasca dar poate merge: sa ii pun niste tzeava de PVC atat cat ii lipseste si sa incerc sa ii montez capetele de ghidon asa... plus ca intre 4.500 si 5.500 turatii imi vibreaza ghidonul si ma gandeam ca poate e de la "scurtatura" asta... voi ce parere aveti ? sa incerc sa il fac cu niste PVC ? atasez si niste poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.