Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Simptome:

1. porneste greu, doar daca tin apasat butonul mai mult si trag de acceleratie

2. porneste intr-un cilindru sau porneste normal si in timpu mersului motoru ramane intr-un cilindru

3. nu porneste deloc

 

sunt disperat, nu stiu ce sa-i fac.

 

Ajutor!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Legat de becurile care se ard, am avut probleme cu faza scurta - se ardea mereu - destul de dubios. Am deventi suspicios si am verificat tensiunea de la bornele bateriei cu motorul pornit -> aveam vreo 16v la relanti!! Am schimbat regulatorul si acum totul este ok (tensiunea este de 14.5 - max 15v). La mine se mai intampla sa scada foarte repede electrolitul din baterie (cam la 7 zile scadea la jumatate) iar aceasta fierbea de cum porneam motorul.

Deoarece "suzi a mea" suferea de amortizorita (cunoscuta si ca telescopita ) :baldy: am cumparat simeringuri de pe louis (de ulei si de praf = 20euro) si scule (set imbusuri + alte chei fixe si surubelnitze = 30lei) + ulei (castrol 72lei). Deoarece a fost pentru prima data cand desfac furca mi-a luat cam 6 ore toata operatiunea.

Am fost asistat de manual + documente de pe net.

Operatiunea a fost un success!!!! :banana:

 

O alta operatie a fost sa ii sincronizez carburatoarele.

 

Ieri i-am facut consumul

=> cu o viteza de 80-90 consuma cam 3,7 litri (cu un litru am mers 27km)

=> daca o tin in 110 - 120 cu sprinturi pana la 140 - 150 sare la 4,7 litri (cu 2 litri am mers 43km)

 

Azi am fost pe A2 impreuna cu Laur (cred ca pe forum este AlexLau_81 dar nu sunt sigur) si am facut schimb de motoare . Nu am constatat diferente in functzionare! Nu vibreaza vreuna mai mult ca celalta. Sunt lafel. :banana: :D

Corect !

Subscriu la asta shi sunt foarte multzumit de suzi...till next time :banana:

Legat de scule shi experientza dobandita sigur ai sa'tzi recuperezi investitzia...macar in bere :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simptome:

1. porneste greu, doar daca tin apasat butonul mai mult si trag de acceleratie

2. porneste intr-un cilindru sau porneste normal si in timpu mersului motoru ramane intr-un cilindru

3. nu porneste deloc

 

sunt disperat, nu stiu ce sa-i fac.

 

Ajutor!!!!!!!!!

 

Trebuie sa verifici in primul rand daca ai scinteie. Daca esti sigur ca merge aprinderea atunci singurul loc in care sunt probleme este carburatia.

 

Eu de curand am umblat la carburatoare (le-am desfacut pentru prima data) si dupa ce le-am pus la loc m-am chinuit destul sa porneasca. Deoarece la demaror nu dadea semne sa porneasca , am luat-o la impins -> a pornit intr-un piston si incet incet a pornit si celalalt. Suzi a mea intotdeauna (atunci cand e rece motorul) vrea cu shocul tras. Ulterior am constatat ca daca ma "joc" la suruburile de amestec , ori porneste si merge foarte prost (turatie mica sau doar intr-un piston) ori nu porneste. Din mai multe incercari am opservat ca la mine merge bine la "doua ture jumate" (cand il desfaci amestecul devine mai bogat).

 

In mod normal simptomele pe care le enumeri tu , eu le am atunci cand mai am foarte putina benzina , sau deloc.

 

Daca nu ai filtru de benzina este foarte posibil sa ai gunoaie in carburatoare.

 

Atentie! nu sunt expert - am povestit doar cum mi-a mers mie.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scanteie am.

 

Si eu pornesc cu socul tras, dar acum nu vrea sa porneasca sau daca porneste dupa un timp ramana intr-un cilindru sau porneste direct intr-un cilindru.

 

La suruburile de amestec nu am umblat. Inainte cu o zi de face figuri a mers bine.

 

Intrebare: Chiar daca ai putina benzina nu e impartita in mod egal la cele doua carburatoare??? Sau intra numa intr-un singur carburator. Ieri de exemplu a pornit bine de acasa cu benzina numa cat sa zic ca este. La pompa am bagat un litru ca nu mai aveam bani la mine si cand am pornit-o a pornit intr-un singur piston. Am oprit motoru si cand lam pornit din nou a pornit normal, am plecat si dupa 2 kilometriia inceput sa mearga numa intr-un piston. Am oprit din nou. Cand l-am pornit a pornit iara numa intr-un piston. L-am oprit iar cand am incercat sa-l pornesc din nou nu a mai vrut. Atunci cand ramane intr-un piston daca nu tragi de gaz motorul moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt mai mult ca sigur ca nu e de la reglaje , ci de la gunoaiele din carburaotr.

 

La mine cand ramane fara benzina incepe sa mearga intr-un singur piston .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauze posibile care-mi vin acum in minte, in ordinea crescatoare a gravitatii:

- mergi cu farul stins. Regulatorul de tensiune e calculat sa reduca tensiunea cu farul in sarcina. Fara el creste tensiunea si prajeste becurile de pozitie (sunt foarte sensibile) la prima acceleratie mai serioasa. In timp risti sa strici regulatorul.

- un scurt in instalatie. Trebuie reparat urgent, pentru ca poate duce la distrugerea regulatorului si apoi a alternatorului.

- regulatorul prajit, eventual partial (i.e. doar una din faze). Trebuie schimbat urgent, desi e cam scump, dar nu vrei sa afli cat costa alternatorul :blbl:.

 

Daca nu e cazul 1 si nu te descurci sa determini/repari cauza, mergi la cineva care se pricepe, pentru ca e pacat sa ajungi sa arzi regulatorul sau alternatorul :banana: cand se putea rezolva inlocuind un fir la timp.

 

Mersi inainte de toate pentru Service Manual!!! :banana: In sfarsit am idee si eu cam ce am sub mine :D .

 

- intr-adevar am mers cam 100 km fara farul aprins. La inceput nu prea stiam :banana: . In afara de asta la mers in relantina chiar nu am aprins nici un fel de far. In momentul de fata, let's just say: mi-am facut temele! :banana:

 

Azi verific si eu firele, sa vad daca am noroc. Sper sa nu fie regulatorul ars (circuitul de la franare la aceleasi becuri e ok) si sa fiu fericit diseara :baldy:

 

Asfalt uscat si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzashi cu GS-uri, Haide sa ne intalnim Sa vorbim cu totzii ptr o mega intalnire de gs-isti, dar ceva mai moca, nu ptr mine neaparat. Dar cred ca daca ne-am intalni undeva prin centrul tarii, prin brasov, sinaia, ceva cu corturile, un miculetz ce va la un sf. de saptamana, nu ar fi mare chestie shi ar putea veni mai multi. Eu am o gramada de prieteni care merg frecvent la munte, dar nu se pot compara cu noi, au rf-uri, hayabuse, R1, shi altzi monstruletzi din ashtya shi stau la hotel....Hmm.... Ashtept reply-uri cat mai multe. Eu cred ca ar fi super bine in august...vedem va pup pt totzi...[{eu cred ca in romania "asfalt uscat" e cam demodat.. fiindca mai bine sa ploua cu galeata... decat cu tot felu de idiotzi in trafic...... parerea mea... eu ash zice: Fara blonde, Tzarani, Manelishty in trafic.... aceshtia ishi au rostul lor... dar nu pe strada. Inca o data va pup

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ati vrea sa veniti la intalnire la Brasov?

 

Incepe de vineri intr-o saptamana. Stabilim un loc si ne intalnim sambata dupa parada undeva prin oras... sau in afara si mai vorbim si noi una alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asteptati-ma si pe mine pt ca sunt rookie si am ex abia in 22.06. De multi ani sunt de parere ca Brasovul e cel mai fain oras din RO (din mai multe unghiuri), asa ca imi pare rau ca nu pot veni la intalnire.

 

O intalnire intre GS-isti se poate si mai tarziu, nu? Prin iulie august asa ceva, dar trebuie sa alegem locul din timp ca sa putem selecta organizatorul principal. Eu fac reclama pe site-ul meu :banana: (sper sa numa omoare adminii) :banana:

 

De altfel, care nu aveti cartea de service pt gs-urile voastre se poate descarca in format pdf de pe site-ul klikk discret(posibil prin bunavointa lui bcristian).

 

Asfalt uscat = deja banal

Soferi selecti = utopie

Fara accidente = SF gen star trek

Asa ca va urez ca macar mobra sa nu va lase!!!!

 

//////// Intrebare banala:

 

- Motorul tau de ce nu suna asa de tare ca al lui celalalt din strada vecina??? (Motorul in cauza este un Hoinar de 50cc, turat la maxim de un pustan de 17 ani, la care i s-a ridicat permisul A1 la 2 saptamani dupa ce l-o luat.) :banana:

Raspunsul era cat se poate de firesc:

- Cine are prietena nu tureaza motorul la maxim; cine nu are, incearca sa impresioneze! ---- Asa ca luati gagica in spate si lasati-o mai moale cu viteza si blondele :banana: - amandoua ne omoara. :D /////////

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietzashi cu GS-uri, Haide sa ne intalnim Sa vorbim cu totzii ptr o mega intalnire de gs-isti, dar ceva mai moca, nu ptr mine neaparat. Dar cred ca daca ne-am intalni undeva prin centrul tarii, prin brasov, sinaia, ceva cu corturile, un miculetz ce va la un sf. de saptamana, nu ar fi mare chestie shi ar putea veni mai multi. Eu am o gramada de prieteni care merg frecvent la munte, dar nu se pot compara cu noi, au rf-uri, hayabuse, R1, shi altzi monstruletzi din ashtya shi stau la hotel....Hmm.... Ashtept reply-uri cat mai multe. Eu cred ca ar fi super bine in august...vedem va pup pt totzi...[{eu cred ca in romania "asfalt uscat" e cam demodat.. fiindca mai bine sa ploua cu galeata... decat cu tot felu de idiotzi in trafic...... parerea mea... eu ash zice: Fara blonde, Tzarani, Manelishty in trafic.... aceshtia ishi au rostul lor... dar nu pe strada. Inca o data va pup

Daca se stabileshte ceva ma bag shi eu...cu sperantza ca o sa'i driblez pe idiotzi care'mi fuck programu' la servici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cazut si eu in pacat si mi-am luat ieri GS 500 :banana:

 

Am luat carnetu in mai si de-atunci n-am mers. Azi o iau de la om si...stupoare..mi-era tarsa sa ma urc pe ea. I-am dat telefon lu Cold as Ice (ala cu KTM) si i-am zis sa vie sa-mi tina fatza cat ies si io in trafic. Zis si facut. Plimbat ieri (deja) cu voie buna!

Frumoasa motocicleta, frumos comportament. Daca faceti vreo intalnire de gs-isti 500 luati-ma in calcul!!!

 

Asfalt uscat confratzi :D

 

Iata si animala

post-5375-1150329946_thumb.jpg

Editat de ahonen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cazut si eu in pacat si mi-am luat ieri GS 500 :banana:

 

Am luat carnetu in mai si de-atunci n-am mers. Azi o iau de la om si...stupoare..mi-era tarsa sa ma urc pe ea. I-am dat telefon lu Cold as Ice (ala cu KTM) si i-am zis sa vie sa-mi tina fatza cat ies si io in trafic. Zis si facut. Plimbat ieri (deja) cu voie buna!

Frumoasa motocicleta, frumos comportament. Daca faceti vreo intalnire de gs-isti 500 luati-ma in calcul!!!

 

Asfalt uscat confratzi :D

 

Iata si animala

 

S-o stapanesti sanatos si sa ne intalnim pe sosea!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in randul nostru :cheers: !

 

Eu tot sunt stresat de consumul in orash. Voi cum mergeti si cat va consuma in oras ?

 

eu fac aprox 30km/zi prin orash (15km dimineatza la 7.30 si restul seara pe la 19.00). O las sa se incalzeasca vreo 5 min , pana sta singura la relanti(adica pe la 1100rot/min). Sub 4000rot/min nu o tin. Multe sprint-uri pana pe la 6000 si 9000(mai rar). Cand prind portiuni libere o tin constant la 4500rot/min . In stilul asta in orash imi ia 6 %.

 

i-am facut consumul in afara orasului si nu pare sa imi ia mai mult decat trebuie (intre 3.6 si 4.6 %).

 

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ai venit in randul nostru :P !

 

Eu tot sunt stresat de consumul in orash. Voi cum mergeti si cat va consuma in oras ?

 

eu fac aprox 30km/zi prin orash (15km dimineatza la 7.30 si restul seara pe la 19.00). O las sa se incalzeasca vreo 5 min , pana sta singura la relanti(adica pe la 1100rot/min). Sub 4000rot/min nu o tin. Multe sprint-uri pana pe la 6000 si 9000(mai rar). Cand prind portiuni libere o tin constant la 4500rot/min . In stilul asta in orash imi ia 6 %.

 

i-am facut consumul in afara orasului si nu pare sa imi ia mai mult decat trebuie (intre 3.6 si 4.6 %).

 

merci.

 

Stai linistit. 4,5 afara si 6 in oras e normal. Mie imi ia cam 5 si ceva in oras, in Sibiu, si aici se circula cat de cat uman. :cheers: In sensul ca stai mai putin la stopuri si la mai putine stopuri, blocade, sprinturi etc. Cand am fost odata toamna trecuta (cald) in Buc la concert la Nightwish cu Suzi, cu pasager imi luase pe Valea Oltului, pana la intrarea pe autostrada cam 4,5. Iau pe autostrada + mers prin Buc in rush hour nestrecurandu-ma ca mai eram cu o conserva cu prieteni (deci stat la stopuri etc) mi-a sarit de 6%. Deci Stai linistit. Suzi a ta e "normala".

 

B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema e mersul cu 5-10Km/h la 4000rpm printre coloane si plecarile dese de pe loc duse pana la 8000-9000. Si mie imi ia peste 5%...merg in jur de 5000 rpm cand e drum liber..in fine nu e relevant pt k eu fac zilnic ~25Km in Buc shi 25 pe DN1 spre Otopeni iar la drumu' asta imi ia 5% poate DOAR in orash mi'ar lua mai mult dar ma scot un pic cu DN'ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti (si fete) vreau sa va anunt cu destula tristete , ca vreau sa o marit pe "suzi a mea". Am mai strans ceva bani si vreau sa imi iau ceva mai puternic in ture joase. Deoarece eu cel mai mult merg prin oras, am inceput sa o chinui - poate ca vreau mai mult de la ea.

 

Initial vroiam sa imi iau un BMW F650 , dar am discutat cu unu' si altu' si m-am decis la ceva cu motor in V .

Poate o honda transalp... dar ma mai gandesc.

 

Oricum indiferent de motor, voi fi alaturi de voi - atat cat imi este scris.

 

Asta e , viata merge inainte!

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti (si fete) vreau sa va anunt cu destula tristete , ca vreau sa o marit pe "suzi a mea". Am mai strans ceva bani si vreau sa imi iau ceva mai puternic in ture joase. Deoarece eu cel mai mult merg prin oras, am inceput sa o chinui - poate ca vreau mai mult de la ea.

 

Initial vroiam sa imi iau un BMW F650 , dar am discutat cu unu' si altu' si m-am decis la ceva cu motor in V .

Poate o honda transalp... dar ma mai gandesc.

 

Oricum indiferent de motor, voi fi alaturi de voi - atat cat imi este scris.

 

Asta e , viata merge inainte!

 

Dar momentan raman alaturi de voi :cheers: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am cazut si eu in pacat si mi-am luat ieri GS 500 :cheers:

 

Am luat carnetu in mai si de-atunci n-am mers. Azi o iau de la om si...stupoare..mi-era tarsa sa ma urc pe ea. I-am dat telefon lu Cold as Ice (ala cu KTM) si i-am zis sa vie sa-mi tina fatza cat ies si io in trafic. Zis si facut. Plimbat ieri (deja) cu voie buna!

Frumoasa motocicleta, frumos comportament. Daca faceti vreo intalnire de gs-isti 500 luati-ma in calcul!!!

 

Asfalt uscat confratzi B)

 

Iata si animala

 

Felicitari pt suzi . E frumoasa foc.

Sa va stapaniti reciproc si sa aveti parte de multi km frumosi. Bine ai venit in randurile noastre. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...