Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Nu se vede nimic. Ce sa se vada? Sticker cu 'motoreta asta are 34 de cai'. Cauta mai sus ca s-a discutat despre sta. Nu va fie teama sa folositi functia 'search'.

 

Salut,

Tcmai mi-am laut un GS 500 F si inca nici incepator nu sunt...sper in 3 saptamani sa am carnetul.

Am cautat cu " search" si nu am gasit...asa ca...daca ma repet imi cer scuze..

Intrebare

Cum pot sa limitez un gs 500 (ceva mecanic pe la carburatoare)...?..ca tare imi e teama ca cine stie ce reusesc sa fac..si nu vreau sa se tureze la maxim...+ alte chesti care pot rezulta.

Va multzumesc anticipat :baldy: :baldy:

:baldy: :baldy:

 

Te duci la Suzuki si le zici ca vrei kit de limitare pt GS 500. :wave: Eu am acasa un kit de limitare de GeSeu da-l mai tin ca nu se stie niciodata. Se pune in carburice.

Daca nu... bucataresti acceleratia aka ii limitezi cursa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:baldy:((((((( off offf.. greu ii la inceput..

a picat frumusetea mea de Suzy.. la o manevra de intoarcere s-o lasat cu greutatea intr-o parte si fiind ceva rum cu pietre naspa n-am putut sa o tin.

Problema cea mai mare e ca s-a rupt maneta de frana.. si era asa de frumoasa si destul de noua.. Oare stiti pe cineva care poate repara asa ceva? sau de unde sa imi iau nou? in zona clujului ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poza nu am inca , dar ma straduiesc sa rezolv "problema".

 

Pana "rezolvi" problema cu pozele, uite cateva facute inainte cu cateva minute de a pornii spre tine :baldy:

 

salutare

 

intrebare: se poate curata lantul cu motorina???????????????????????????

 

DA !!!!!! :baldy: (motorina da, benzina nu).....dupa care trebuie uns....gasesti spray pt lant inclusiv la unele statii Petrom

post-243-1174838552_thumb.jpg

post-243-1174838580_thumb.jpg

post-243-1174838588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

helau :baldy: acum am vazut si eu topicul asta si ma gandeam sa ma laud si io cu suzuka mea :baldy: ii din mai 2006 it goes like a dream darrrr...astept sa iau carnetul :baldy: vinerea viitoare ma programez la examen. Daca poate cineva sa ma ajute cu o chestie : vreau sa ii pun alta toba ca am auzit ca se aude bine rau pe gs 500 o toba de carbon. stie cineva o toba omologata pt gs eventual pana in 200-230 E ? sau mai ieftina ? ca nu am multi bani dar na :baldy: ma descurc eu cu 200. sa pun si niste poze cu ea http://w2.bikepics.com/pics/2006/11/25/bik...731901-full.jpg

http://w2.bikepics.com/pics/2006/11/25/bik...731903-full.jpg

http://w2.bikepics.com/pics/2007/03/25/bik...840992-full.jpg

http://w2.bikepics.com/pics/2007/03/25/bik...840993-full.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare:

ati avut vreodata pana in timpul vreunei deplasari?

daca da cum ati reparat-o

exista ceva kituri cu petice si lipici?

de ce intreb: in weekend am facut vreo 300 km, si cand eram la vreo 100 km de casa am prins o portiune de drum rau ( cu pietre, sarme, cioburi) si ma gandeam ce drac fac daca fac pana; noroc c a nu am facut

dar e bine sa stiu

:kick:

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am luat bateria sambata de la ploiesti de la paula's si am vazut ca aveau de vanzare un kit din asta de reparat

 

http://www.louis.de/_303fda80eec345d9c6269...9&anzeige=0

 

era cam mult 20 de euro..

cam multi bani..dar cand esti noaptea in camp..cu roata desumflata...nu mai pare asa scump

 

 

 

 

problema mea

are cineva un manual de reparatii pentru GS 500 E model GM 51 B /96

ca am unul pana in 1995, dar cred ca am luat teapa la forma placutelor de frana

cred ca le-au schimbat bulangii fix in 96

 

 

adica asta e modelul cu serii de motor de la GM51 B 000001 pana la GM51 B 124310

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10044284.pdf

 

 

iar asta e modelul din 1996 cu serii de motor de la GM51B 124310.....pana la infinit

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10044255.pdf

 

 

sunt curios in manual ce tip de placute de frana da

le-am comandat ca prostul pe ultimele si parca vad ca nu se potrivesc

seria mea este GM51 B 137982..deci ar intra la al doilea...dar stiu ca am mai cumparat anul trecut unele si nu s-au potrivit!

(sper ca alea care nu s-au potrivit sa fi fost din primul model..deh nu mai tin minte..scleroza...)

eram curios cum arata placutele alea in carte

ar putea fi un motor din 96 si sa fie adus de la nemti cu frana pe fatza schimbata?

 

si dupa ce sunt sclerozat mai sunt si lenes..ca nu m-am uitat ce fel de placute sunt aste de pe moto acum!

Editat de HONDANEGRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

problema mea

are cineva un manual de reparatii pentru GS 500 E model GM 51 B /96

ca am unul pana in 1995, dar cred ca am luat teapa la forma placutelor de frana

cred ca le-au schimbat bulangii fix in 96

 

Eu am ceva manual, dar e pt modelele 89 - 97 deci nu cred ca s-a schimbat ceva chiar in 96.. din pacate e 73 mb si cu netu meeeu. nu pre il pot atasa.. dar din cate am citit sin manual la frane face diferenta intre modele K, L M, N P, S sau T si V cea ce nu stiu exact ce sunt, dar nu zice nimic de anii de productie.

 

Okk.. si normaal ca trebuia sa am si eu o problema.. nu cred ca e normal, ca dupa ce se incalzeste mai mult motorul. adica umblu cu ea 20 min 30 urca relantinul pana pe la 2000-2500 rpm.. oare ce o fi baiul? :lol: :crack:

si in caz ca aveti careva ceva protectii din metal la motor.. in partea de jos si puteti sa puneti ceva poze in care sa se vada clar cum arata si cum trebe prins as fi tare recunoscator :kick: ( am pe cineva care poate mi-ar putea manufactura una)

Mersi anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca tot manualul ala il am si eu..si de aia am luat tzeapa data trecuta cu placutele

cred ca imi trebuie un manual 1996-2000

la fel in ala spunea de k, l...la la la..dar nu am gasit modelul meu acolo

adica astia de la louis la bike datenbank le impart asa:

 

1. GS 500 E / EU Bj 2001- WVBK

2. GS 500 E / EU Bj 1989-1995 GM51 B

3. GS 500 E / EU Bj 1996-2000 GM51/96

 

iar la date tehnice dau asa:

pentru 1:

Baujahr: 2001-

Fahrgestellnr.:

 

pentru 2:

Baujahr: 1989-1995

Fahrgestellnr.: GM51B 100001 bis GM51B 124310 U.HĂHER

 

pentru 3:

Baujahr: 1996-2000

Fahrgestellnr.: GM51B 124310 U.HĂHER

 

 

in manualul ala pe care il am si eu erau impartite dupa altceva..nu ca pe site la louis, ci asa cum spui tu cu alea..k, l , m...

deci sper ca folosindu-ma de serii sa fi comandat corect..

o fi existand un manual la gs-uri din 96? ca poate au considerat ca ar fi minore deosebirile..???

 

pentru engine-guard-ul tau..sper sa te lamuresti de aici...la louis au asa

pentru cod 10023323

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10023323.pdf

 

pentru cod 10023950

http://www.louis.de/shop/zusatz/anl/10023950.pdf

 

sunt cam scumputze..dar cred ca estetic vor arata mai bine decat ce produce cineva in garaj...

Editat de HONDANEGRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt "rezolvare".imi prind foarte bine pozele astea pt. ca eu mi-am uitat camera acasa sambata , si pana sapt viitoare nu o mai vad.

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Assa si referitor la relantinul meu foarte ridicat dupa ce se incalzeste mai bine motorul?? e grav sau sa stau linistit pana gasesc un mester care sa isi bage nasul pe acolo sa vada ce are? f ridicat adica in jur de 2000-2500 cateodata si mai mult (daca nu merge farul sau stopul de la frana etc )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu, nu ma pricep...

dar eu nu as sta linistit

mai ales ca intra prost in viteza daca e turata...

nu te incurca cand bagi in viteza 1-a?

vezi ca pe la inceputul topicului e un numar de mecanic din bucuresti..daca o mai fi pus

 

PS: mda, vad ca esti din cluj, nu te ajuta numarul ala...

Editat de HONDANEGRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Assa si referitor la relantinul meu foarte ridicat dupa ce se incalzeste mai bine motorul?? e grav sau sa stau linistit pana gasesc un mester care sa isi bage nasul pe acolo sa vada ce are? f ridicat adica in jur de 2000-2500 cateodata si mai mult (daca nu merge farul sau stopul de la frana etc )

 

i'ai dat de surubelul de pe carburator de reglare a relatiului? nu poti sa reglezi relantiul de acolo?

reglezi relantiul frumos cand motorul e cald si gata, asta daca nu cumva ai carburile desincronizate. daca dai scurt de acceleratie raspunsul este prompt? apoi, dupa ce lasi brusc acceleratia, turatia scade brusc si constant?

cum se comporta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ce am invatat eu de la o pana /index.php?...c=50090&hl=

:crack:

probabil zilele astea o sa imi comand si kitul de reparatie de la luis, cand tre sa imi vina filtrul de aer si placutele de frana pe spate

momentan is lonely rider si nu cred ca ar fi placut sa am surprize la km de casa

aer in roata cu ce bagi? tre si pompa

ca din poza si limba germana nu imi dau seama

:kick:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cat m-am uitat la kitul ala, cred ca aerul e presurizat in buteliile alea mici

probabil ca o pui direct la ventil si se descarca in roata

buteliile alea seamna cu alea de la armele cu aer comprimat sau ... de sifon :kick:

e nomal sa te prapadesti de ras cand auzi asa intrebari

dar m am vazurt posesor de gs

si mi am dat seama ca cunostintele mele is exact cu zero

dar cresc eu mare

:crack:

oricum mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relax, nu radeam de tine

nimeni nu s-a nascut invatat..si nimeni nu le stie pe toate

radeam ca mi-am adus aminte cum aratau buteliile alea de pe vremea lui ceasca cu care se facea sifon

si de sifoanele alea din sticla si cu plasa de sarma :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

relax, nu radeam de tine

nimeni nu s-a nascut invatat..si nimeni nu le stie pe toate

radeam ca mi-am adus aminte cum aratau buteliile alea de pe vremea lui ceasca cu care se facea sifon

si de sifoanele alea din sticla si cu plasa de sarma :kick:

 

nici o problema

nu mam suparat

am luat o ca o gluma

maine vin in bucuresti la facultatea de agricultura

daca treci pe acolo dau o bere

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am trei vesti proaste:

1. nu am sonor la calculator la servici..dar banuiesc cum se aude

2. nu stiu cum te-as putea ajuta

3. (si cea mai grava) si a mea face la fel. si are 19.000 de km

 

aceleasi simptome, aceeasi chestie..face din cand in cand....la relanti se aude zgomotul ala..ca si cum ar fi ceva desprins si s-ar lovi din cand in cand

daca afli ceva sa imi dai un Pm si mie sau sa scrii aici

daca aflu eu ceva (as vrea sa ajung pe la suzuki sa o asculte aia) iti spun eu ce am aflat. doar ca va dura

e greu ca timp si..ca bani

si intr-adevar performantele motorului au ramas la fel ..nu am simtit schimbari..are putere, uleiul ok..etc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu pana sa repar motorul nu aveam problema asta , si aveam cam 70mii km. Totusi problema este destul de "populara" (vezi gstwin.com), chiar printre motoarele cu km intre 10mii si 20mii .

 

Daca am inteles bine , si din cercetarile mele este vorba de jocul axial al axului cu came (care intradevar are joc , cel putin la mine.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

helau ! am si io o intrebare..stie careva de unde cumpar o toba omologata pt gs 500 pana in 200-230 euro si sa fie buna ? consumul creste substantial daca schimb toba? si inca o chestie..toba neomologata se merita ? multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumul creste substantial daca schimb toba? si inca o chestie..toba neomologata se merita ? multumesc

 

da. consumul poate creste chiar mai mult decat substantial. Si asta in special la tobele racing. depinde de cum se impaca motorul cu noua evacuare.

Depinde ce vrei. Ori sa mearga bine si-l lasi asa cum a iesit din fabrica,

ori sa-l customizezi, dar mergi la risc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...