Ionut Vasile_85388 Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Salutare, am un bec de-asta http://www.aliexpress.com/snapshot/6728775102.html?orderId=67808436715577 si nu gasesc un loc unde sa-l montez. Idei? ma gandeam sa il pun exact pe aripa fata, pe placa de metal din furci, dar credeti ca ar fi ok sa o gauresc pe-aia, sau e un element de rigidizare intre furci si n-ar fi bine...? Ce ziceti? » Post actualizat in 10 Jul 2015 11:37 Salut, Vreun cablu de ambreiaj ai disponibil? Ia kit de reparatie cabluri de la kronau, e 25 RON, am luat eu ieri. Recomand sa fie nelipsit un kit de-asta la drum lung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Ia kit de reparatie cabluri de la kronau, e 25 RON, am luat eu ieri. Recomand sa fie nelipsit un kit de-asta la drum lung Salut, am sa incerc sa vad la ei, totusi nu prea am incredere, sa vad cum arata mai intai daca rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Salut tuturor. De curand am achizitionat un al 2-lea gs , insa am o problema la el , cand este motorul rece sta la relanti si se aud niste batai , tacheti posibil , dar cand se incalzeste nu mai sta la relantii , urca de nebun la 5k ture .... are cineva vre-o idee de la ce ar fii ?.. posibil ambreajul de vina ? ...P.s dezemebrez suzuki gs500e 92 Am toate piesele disponibile !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Botos Postat Iulie 11, 2015 Share Postat Iulie 11, 2015 Salut tuturor. De curand am achizitionat un al 2-lea gs , insa am o problema la el , cand este motorul rece sta la relanti si se aud niste batai , tacheti posibil , dar cand se incalzeste nu mai sta la relantii , urca de nebun la 5k ture .... are cineva vre-o idee de la ce ar fii ?.. posibil ambreajul de vina ? ...P.s dezemebrez suzuki gs500e 92 Am toate piesele disponibil e !!! Salut crash bar ai?as avea eu nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 12, 2015 Share Postat Iulie 12, 2015 Malasorte, verifica jocurile de la supape si pleci de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Salut , am crash-barr si toate piesele disponibile . Contact 0761138182 , Cristi. Dacro le-am verificat , inchid bine , merg bine , in schimb pastilele nu prea imi place cum sunt asezate , posibil de la ele sa se auda acel tacanit de la relanti ? , am incercat sa le masor dar nu am leva( sau cum so numii ) mai subtire de 0,8 si nu intra aia in nici o pastila .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
thesaw Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 am incercat sa le masor dar nu am leva( sau cum so numii ) Da o fuga la bulgari daca nu mai ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Da o fuga la bulgari daca nu mai ai . Acum ma duc . Lasand gluma la o parte era vorba de lera. Daca stie cineva un magazin de unde se pot procura acele lere , de respectiv 0.3-0.4-0.5 ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salutare, Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema? Am un trancanit la motor ce apare cand accelerez pe la 4000 rpm in sus. La relanti nu se aude nici un zgomot ciudat. Am gasit pe net un clip cu o problema asemanatoare numai ca la mine se aude un pic mai tare: https://www.youtube.com/watch?v=h4CJ2K9ejGQ Orice parere e binevenita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Salut, Vreun cablu de ambreiaj ai disponibil? salut, din pacate nu ... cablurile erau cam blocate toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Acea baataie la relanti o am eu , cine ma poate ajuta sa dezlusesc aces mister ? . Se lasa cu baut dupa operatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Gs-urile mai vechi au o problema la axele cu came, au un mic joc lateral care se aude in special la ralanti. In turatii se stabilizeaza si dispare. Posibil ca aia sa se auda, e ca un clunk clunk grosolan, se aude si la mine, nu e daunator. Malasorte, daca nu ma insel pe admisie trebsa ai 0,3 si pe evacuare 0,8, daca nu esti in specificatii schimbi shimurile la cea mai apropiata valoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Am revenit cu un filmulet Zgomotul apare in turatii, e un bârâit cam enervant. Pe la secunda 4 se aude, apoi pe la 7 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 fratilor.....o problema cu gs`ul meu.....motorul merge perfect ( tocmai i`am schimbat ambielajul "vibrochen/cuzineti/biele"....probleme la vibrochen...cred ca e vorba de acelasi lucru si la tine EVIL ALIEN... am avut ceva bataie si eu la motor, apoi s`a dus dracului ) si am dat peste o alta problema.....nu foarte grava, doar ca.... dupa ce il accelerz...urca in turatie, dar revine foarte greu la relantiu....ce poate avea? ca sa fiu mai exact....ii dau gas..., las acceleratia la liber....totul revine in pozitia initiala, turatiile scad normal...pana undeva la 2-3000, sta cateva secunde acolo si doar dupaia revine la relantiu (1200).... dc nu scade cum trebuie? iar daca sunt in sarcina ( din mers) ii dau gas....iar dupa ce las acceleratia.....merge mult si bine tot asa turat.......revine, dar foarte greu la turatii mici...deci....nu mai am frana de motor deloc.... problema cred ca ar fi de la carburatoare... ca sa`i fac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 Verifica si cablurile de soc si de acceleratie inainte sa te apuci sa desfaci mai mult... La mine s-a rezolvat cu smucirea cablului de soc. S-a asezat mai bine si a disparut problema. Urmeaza sa il schimb saptamana viitoare oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje.......... alte idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje.......... alte idei? Isi trage aer fals pe undeva?! ma gandesc ca daca isi trage aer fals, trage mai mult decat trebe, si se simte pe decelerare. Mi se pare ca are logica. Nu sunt expert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 azi le`am dat jos....curatat, verificat tot..... garnituri, etc...totul e luna si bec.... iar problema persista..... ce mama ma`sii are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Cum arata bujiile? 100% sunt albe, adica amestec sarac, adica mult aer-putina benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 si ce e de facut in cazul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Reglate carburile, verificat sa nu traga aer fals pe undeva(mansoane,furtun vacuum). Seteaza surubul de amestec la 2 ture juma si cuiul de dozaj la a treia pozitie de sus in jos sincronizeaza carburile si vezi cum face atunci. Apropo, desfa un pic si surubul de ralanti, poate sta prea sus, incepe cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate... mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri ar putea fi alta problema? ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru... e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Da, e posibil sa traga pe acolo. Ca sa verifici pornesti motorul si dai cu spray de carburator sau wd40 pe mansoane, in jurul lor si daca motorul face vreo miscare(se tureaza) acolo e buba. Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gorea Bogdan Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salutare,vrea cineva kit reparație etrier (fata/spate),sunt luate de pe romimoto,dar in curând o sa plec din țara si nu mai am timp de moto...prețul ,nici nu stiu cat sa cer,faceți voi o oferta NR contact 0742 912 760 (Cristi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 va salut. fiind proaspat, mi-am completat plasticul cu motoreta din imagine. e foarte buna pentru incepatori, frane bune, acceleratie ok. tinuta de drum ma incomodeaza foarte...are ghidonul schimbat, insa la viteze de peste 60 km/h ghidonul vibreaza putin zici ca merg pe pietris... tipul de la care l-am luat l-a scurtat cam 2 cm stanga-dreapta, iar mansoanele sunt mai lungi decat acesta. ce-i drept, nu am capete de ghidon la ea, sunt in cautarea unui set oarecare, dar nu cred ca asa ar trebui sa faca ghidonul. voi cei din bucuresti cand va intalniti si unde ? drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.