theZip Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Un manual de reparatie pentru Gs500F 2006, unde gasesc? Ce bec de pozitie trebuie? Editat Iunie 2, 2014 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Ok. Multumesc. Trebuie sa rezolvam aceasta problema, cam universala, din pacate [nu numai la Gs-uri]. @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva The Zip Am gasit suruburile OEM la un furnizor din Hunedoara. Surubul, fara piulita costa 9 lei [pozitia 12 din poza]. Transportul, daca platesti ramburs, 25 lei [Hunedoara-Bucuresti] sau 15 lei pt plata in avans. Timp de livrare cca 2 saptamani. Sper ca te ajuta acest fapt. Cand o sa schimb aceste suruburi, o sa am grija sa pun pe filet putina solutie de lipit [loctite] pentru a nu se desface , atat in mers cat si la schimbul regulat de ulei. Revin cu detalii: codul comercial al acestui surub este: 01421-0620A-000 Poate astfel gasiti mult mai ieftin de 9 lei . o adresa aici [usa] sau Uk [aici] Editat Iunie 4, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 @Cezar - merci de info, am sa cumpar pana la urmatorul schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare, posesorii de GS se intalnesc undeva prin Bucuresti de obicei pentru diverse discutii si pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Sigur exista un arculet calibrat. Nu poate curge benzina pe on sau rezerva atat timp cat nu exista vacum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Multam.Asa am gandit si eu.Poate are cineva un astfel de arc?De aia nu vrea sa mearga ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Din pacate nu exista elemente separate pt acest robinet. El se cumpara ca element unitar. [nu exista kit de reparatie]. Poate gasesti la dezmembrari si cumperi un astfel de robinet numai pt arc. Personal mi-am schimbat acest robinet dar cred ca am aruncat vechiul robinet (uzual nu tin "gunoaiele"). Daca totusi dau peste el, vorbim.. Iti recomand sa-ti cumperi unul nou [cca 300 lei] sau unul vechi (pt arc) pt a nu introduce benzina in cilindrii, in cazul in care nu lucreaza cuiele pontou din carburator (poti introduce benzina in ulei). Rolul acestui robinet, in cazul in care este pozitionat pe "on" sau "rez", este sa impinga benzina in carburatoare cat timp motorul se invarte. In momentul in care motorul este oprit INCHIDE benzina. Robinetul mai are o pozitie in care benzina intra gravitational in carburatoare chiar daca motorul este oprit. Se foloseste in general pentru a porni motocicleta dupa perioade lungi, in care se presupune ca in carburatoare nu exista benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Multam de sfaturi Cezar.Vezi poate gasesti vechiul robinet.Da-mi de veste.Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Am sa caut vechiul robinet, dar dupa 7 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salut, Poate are cineva nevoie de niste suruburi care prind motorul pe cadru. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-suruburi+prindere+motor+suzuki+gs+500+pret+50+ron-219214.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 intrebare pentru posesori care au umblat la capacul de chiulasa , ce ati pus in locul garniturior alea circulare care etanseaza suruburile de prindere de la capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza). Uite cateva poze pentru a te lamuri. Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire. Editat Iulie 16, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire Ok. dar hai sa-i dam timp bietului om, o fi plecat in concediu. Daca timp de 7 zile nu primesc semn, vorbim. Oricum il tin in geanta si-l pot pierde............. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 24, 2014 Share Postat Iulie 24, 2014 saluti. de curand am reusit sa fac poc cu motorul. ploaie + sina tramvai ≠ LOVE in consecinta, am nevoie de urmatoarele (preferabil SH): - oglinda stanga /dreapta (s a rupt prinderea la stg, dar slabe sansa sa gasesc cum am eu) - carcasa de plastic in care stau ceasurile - si geam far sau far. astept oferte sau trimiteri la siteuri de dezmembrari sau piese moto, etc. va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 25, 2014 Share Postat Iulie 25, 2014 Ia legatura cu claudiucla de aici de pe forum sau intra pe saitu lui : dezmembrarimoto.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 30, 2014 Share Postat Iulie 30, 2014 Multam de sfaturi Cezar.Vezi poate gasesti vechiul robinet.Da-mi de veste.Salutari. Da-mi un semn ceva......... am gasit arculetul dar ............. am incercat sa-ti dau PM dar n-am reusit. astept un raspuns ceva sa pot merge mai departe ..... de fapt arculetul sa mearga la "dacro". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisLuca Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 (editat) Mi-am luat un GS aici sa-mi fac treaba cu el si vreau sa-i pun un parbriz ca ma cam lupt cu vantu' pe autostrada. Daca are careva mi-ar fi de folos niste pareri. Editat August 12, 2014 de CrisLuca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poK Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Buna ziua. Am achizitionat un GS 500 E din 1991, si am intampinat o problema sa zic asa ( nu este inmatriculata motocicleta, deci doar in parcare a mers ). O pornesc cu socul ON , o las 1-2 minute, dupa care opresc socul , sta in 1000 de rotatii , eh acum problema este ca daca vreau efectiv sa o misc dp loc impingando ( pe liber ) se inneaca, daca incerc sa o bag in viteza si sa plec doar din abreiaj se inneaca, nu moare motorul dar se inneaca foarte tare, in viraje la fel in viteza 1. Este posibil sa fie ceva de la reglaj sau ca nu este motorul incalzit? L-am lasat 10 minute, pornit la relantiu si tot asa se comporta. A 2-a problema ar fi , deasupra la chiuloasa scapa putin ulei la acele 2 suruburi imbus ( nu stiu exact daca asa se numeste dar din ce am auzit asa cred ) cand se tureaza la peste 6000 ture. Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea... Viziteaza un mecanic inainte sa ajungi la RAR ca or sa te scoata aia cu ea afara la efectuarea ITP-ului, dupa modul in care te-ai exprimat am o vaga banuiala ca nu prea te pricepi la mecanica, asa ca viziteaza neaparat un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
poK Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Aici ai dreptate, nu ma pricep deloc la mecanica. In afara de acel ulei scapat, nu are nici o problema, merge foarte bine, fum negru sau ceva de genul nu scoate, practic e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 vreau sa-i pun un parbriz louis.de cod 10006508 sau ceva mai mare (da' mare!) cod 10006548 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Aici ai dreptate, nu ma pricep deloc la mecanica. In afara de acel ulei scapat, nu are nici o problema, merge foarte bine, fum negru sau ceva de genul nu scoate, practic e ok. Cum poate merge foarte bine daca ea se ineaca la orice incercare de a o misca? Cel mai probabil ai carburatoarele dereglate, cauta pe cineva sa le rezolve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.