Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Eu verificam nivelul cu joja filetata si mergea la fel de bine ca cel al unui amic de al meu care verifica cu ea nefiletata, cica a gasit el in nu stiu ce manual d'al GS-ului ca nivelul se verifica cu ea nefiletata. Ideea e ca sunt motoare vechi care nu sunt asa sensibile sau pretentioase ca astea noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La mine in manual (gs500e din 1995) scrie ca se merge cu motocicleta pana ajunge la temperatura mai mare (specificat ca nu se sta pe loc cu motorul pornit, ci se merge cu ea in conditii normale), apoi se aseaza pe cricul central si se lasa un timp sa se aseze uleiul, apoi se masoara cu joja in pozitia desfiletata. Nu mai trebuie sa iti spun ca terenul sa nu fie in panta :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se masoara cu joja in pozitia desfiletata

Exact asta zicea si amicul meu care a citit manualul. Asa o fi... Inseamna ca eu am facut mii de km sub nivel LoL :crack:

Deci e clar... nu are nici pe draq, si cum am facut eu cand aveam GS-ul garantat asa au facut multi si mai fac, noroc ca la astealalte am gemulet de vizitare in care vad nivelul :)

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

 

In timp ce cautam sa cumpar carburator (set) am gasit la vanzare YBR 250/2007. Am fost, am vazut si-am cumparat. Intre timp mi-au sosit si carburatoarele. Din dorinta de a schimba setul si a avea motocicleta, am comandat doua - (generatii diferite 1993 si 2001, ale mele fiind din 1991). In plus am cumparat si legatura dintre carburatoare si motor + furtunele care imi lipseau.

 

Deoarece am luat YBR-ul si din lipsa de timp, m-am apucat tarziu de curatare. Am inceput cu setul din 1993 deoarece cel din 2001 are suruburile lipite/gripate (nu stiu inca ce si cum) la partea inferioara. Inca nu-l pot demonta pentru curatare dar se poate monta fara probleme pe acest motor din 1991.

 

Am fost foarte incantat de cum merge o motocicleta (YBR-ul) asa ca m-am apucat greu de suzuki. Dupa ce-am inceput sa demontez carburatoarele, am inteles ca setul din 1993 poate fi folosit daca luam toate piesele schimbate de mine in setul vechi (1991).

 

Asa ca am pus ambele seturi pe masa si ... pas cu pas am schimbat garniturile/ oringurile / cuiele pontou (sau cum s-or scrie) inclusiv membranele de vacum (alea erau ale setului vechi. cel nou avea o singura membrana gaurita).

 

Surprizele au inceput sa apara........... Setul meu avea marite duzele, inclusiv duzele din corpul carburatorului (partea de surub amestec aer, etc).

 

Pe partea cuiului de dozaj .... iarasi am gasit surprize. Subarul (partea de plastic care sustine cuiul de dozaj - pozitia 8 din poza atasata) avea lipsa o gaura din doua . este drept ca acest fapt l-am sesizat mai demult cu ajutorul manualului de service "owner" dar n-am avut "tupeul" sa modific nimic.

Evident am lasat subarul celui din 1993.

 

La cuiul de dozaj am avut alta surpriza. La partea inferioara, vine cuiul (poz6), o saiba de teflon (poz5) si siguranta (poz4) care se pozitioneaza la a treia crestatura de sus in jos (setare standard suzuki). Cand l-am vazut in comparatie ......... am ramas fara cuvinte. Saiba mea (poz 5) era aproape la jumatate din grosimea celei din 1993. Si astfel am inteles de ce am avut probleme ...... Fiind mai subtire (diferenta de grosime corespundea cam cu 1-1.5 din distantele de calibrare - pozitiea saibei 4) nu avea alimentare ...... In plus arcul (poz 2) era mai scurt !!!

 

Sa nu lungesc descrierea ..........

 

Am montat carburatoarele si am facut o proba..........

 

Ce sa vezi? N-am cumparat un set de carburatoare ci ... o motocicleta!

 

Pe partea de sincronizare ........ o joaca de copil (raportat la vechiul set).

 

Au fost ceva probleme la partea de reglaj surub amestec aer. carburatoarele cumparate aveau reglajul la 6 ture (asa cum erau si ale mele) fata de 2 si un sfert (setare de baza), dar cu mici corectii (micsorarea surubului de relanti) acum am 1200 turatii si reglajul de aer 2 si un sfert / 2 si jumatare.

Am parcurs 100 de km a doua zi, deoarece am dorit sa vad cum merge. A mers excelent. Nici nu-mi vine sa cred cat de frumos poate merge acest motor (comparativ cu acelasi motor dar carburatoarele initiale).

De mentionat ca imi cam "suge" uleiul. Nu stiu la cati km dar cam 400 ml am completat dupa ce in acest an (august) i-am schimbat uleiul si n-am mers mai mult de 300 Km (estimativ).

 

Morala ............

 

Cei care nu se pricep la reglaje sa lase in pace carburatoarele si sa mearga la meseriasii adevarati. Sa nu faca experiente pe nervii altora (cei care cumpara de buna credinta).

 

Sunt convins ca mai sunt multe de reglat la ea, dar nici nu va imaginati cum era si cum este.

 

Sa ne auzim cu bine.

 

 

 

 



Am uitat sa multumesc tuturor celor care m-au incurajat si mi-au dat din timpul lor pentru a face sa mearga motocicleta.

 

Va multumesc ca aveti rabdare sa explicati si ca o faceti bine.

 

Mentionez ca:

- SUNT INCEPATOR in categoria A (in iulie 2012 am luat examenul) dar am ceva experienta in ale mecanicii si asta datorita Daciei vechi ..... Nu insa in ale "motoarelor" (motociclete). Sunt de formatie tehnica deci inteleg cu ce se "mananca".

 

- Nu sunt fan motocicleta, desi imi place sa merg cu ea, dar mai mult pe campurile patriei (la propriu, nu figurat). Motiv pt care am rezistat >365 zile cu suzuka defecta sau bolnavioara. Insa zilele trecute cand am scos motocicleta la proba (in Bucuresti (orele 18)), am inteles cum cele 40+ de minute in trafic (bara la bara pe 2-3 Km) s-au transformat in circa 10 minute (sunt inca incepator, nu?).

 

Sa ne auzim cu bine.

post-69331-0-93446600-1381745961_thumb.jpg

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Tovarasi, broblem la GS. Stiu ca e frig afara, tocmai de aia motorul e in casa la caldurica.

Am incercat sa-l pornesc si nu mai vrea nicicum. Are scanteie, bateria e fresh, are benzina ( poate prea multa?! ) Zic prea multa pentru ca am scos bujiile si erau ude. In primul rand am zis ca poate l-am inecat eu asa ca le-am scos, le-am lasat sa se usuce si am incercat a doua zi. Tot nu a vrut sa porneasca, am scos bujiile ude din nou.

 

Suspecti? Ma gandesc la cui pontou/ scaun defect si rezultatul e rauri de benzina in cilindri.

Sa ma uit la altceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tovarasi, broblem la GS. Stiu ca e frig afara, tocmai de aia motorul e in casa la caldurica.

Am incercat sa-l pornesc si nu mai vrea nicicum. Are scanteie, bateria e fresh, are benzina ( poate prea multa?! ) Zic prea multa pentru ca am scos bujiile si erau ude. In primul rand am zis ca poate l-am inecat eu asa ca le-am scos, le-am lasat sa se usuce si am incercat a doua zi. Tot nu a vrut sa porneasca, am scos bujiile ude din nou.

 

Suspecti? Ma gandesc la cui pontou/ scaun defect si rezultatul e rauri de benzina in cilindri.

Sa ma uit la altceva?

 

Din cate spui ai verificat (sau trebuie sa verifici) + cateva idei generale aplicate:

- nivel benzina in carburatoare (cu furtunul legat la evacuare, trebuie ca nivelul sa fie constant, la nivelul capacului inferior [partea cu suruburi]. Daca acest nivel variaza, atunci este cuiul pontou [se blocheza fie pe deschis fie pe inchis]). Pui robinetul pe direct si asa se verifica nivelul constant static (fara actionarea demaror) si atunci cand dai la demaror; + [neimportant dar trebuie verificat si vacumul. Este acel furtun care duce la robinetul de benzina].

- scanteia. Se scoate fiecare bujie si legata la sistemul de aprindere se da la demaror. Normal ar trebui sa ai scanteie pe fiecare. Se poate intampla ca o bujie sa nu functioneze corespunzator. Ca precautie, micsorezi distanta la maxim 0.6 (normal este 0.7-0.8 - parca). Uzual 0.4 -0.5 pentru bujii uzate pana ajungi sa le schimbi. Este bine si sa le speli un pic cu benzina si nu uita sa le usuci (prin suflare, chiar si cu flacara de la aragaz sau cu o bricheta, etc).

- chiar daca bateria invarte demarorul, este obligatoriu s-o pui la incarcat minim 7 ore cu un redresor de acumulatori auto. Daca este automat iti spune cand este incarcata. Daca ai un voltmetru, acumulatorul se considera minim incarcat cand cu redresorul la borne ai un 14.5 V si maxim incarcat cand ai 16.2 V (cazul unui banal redresor - transformator de 12 V + punte redresoare dublu alternanta).

- daca poti, verifica si presiunea in cilindrii. Nu trebuie sa fie egala, trebuie sa fie. In caz contrar, ai supapele care nu inchid. (vezi mai jos).

 

Ca idee, daca toate acestea le-ai facut si tot nu porneste, trebuie sa scoti filtrul de aer si sa folosesti un spray de curatat bujiile si sa spreyezi in locul filtrului. Daca carburatorul este infundat sau cu probleme, ar trebui sa dea sa porneasca atunci cand dai imediat la demaror. Caz in care trebuie sa scoti carburatorul si sa-l cureti.

 

Daca nici asa nu porneste, problema este mai complicata si nu te pot ajuta. Probabil ceva in legatura cu lantul de distributie, cu momentul de aprindere, supapele , etc. Pe scurt, probleme mecanice (adica cu motorul).

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Ai furnizat informatii utile dar parerea mea este ca nu are rost sa se apuce sa modifice reglaje sau sa se gandeasca pana la probleme la distributie etc.

 

Tovarasi, broblem la GS.

Incarca bine bateria pe redresor, asigurate ca ai bujiile uscate si curate si daca tot le uda incearca sa dai la automat cu acceleratia deschisa la maxim, din moment ce ai oprito normal fara probleme tot asa ar trebui sa-ti si porneasca, poate putin mai greu daca sta o perioada.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am mai verificat/incercat urmatoarele.

 

Am verificat nivelul cu metoda furtunasului, se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net.

Bateria a fost pe redresor 8 ore inainte sa incerc. Dupa prima incercare in care n-a pornit am tras cablurile de pornire de la masina. Acelasi rezultat, nimic. N-are cum sa fie problema electrica.

 

Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata.

 

Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai furnizat informatii utile dar parerea mea este ca nu are rost sa se apuce sa modifice reglaje sau sa se gandeasca pana la probleme la distributie etc .[...]

 

 

Intre timp am mai verificat/incercat urmatoarele.

 

Am verificat nivelul cu metoda furtunasului, se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net.

Bateria a fost pe redresor 8 ore inainte sa incerc. Dupa prima incercare in care n-a pornit am tras cablurile de pornire de la masina. Acelasi rezultat, nimic. N-are cum sa fie problema electrica.

 

Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata.

 

Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie :D

 

Vreau sa incerc sa te ajut (de fapt cred ca toti vrem asta, inclusiv Error) dar trebuie sa intelegi ca luam de bun tot ceea ce ne zici (sau nu). Practic esti ochii si urechile noastre.

 

Reiau ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Imi imaginez ca EU incerc sa pornesc motocicleta si ea nu porneste.

 

1. Pun motocicleta pe cricul central si am grija ca cel lateral sa fie ridicat iar motorul sa fie scos din viteza.

2. Verific nivelul de benzina in rezervor.

3. pun robinetul pe direct si astept cateva secunde. Pentru ca am informatia ca poate sa nu porneasca datorita lipsei benzinei din carburator, umblu la cele doua suruburi de sub carburator si am grija ca benzina sa nu curga. Astfel vad si care este nivelul " se ridica pana la garnitura, deci e ok conform a ce am mai gasit pe net. ".

4. Trag socul la maxim si dau la demaror NU MAI MULT DE 5-6 secunde. Aici ar trebui sa fie multe de discutat si de auzit. Presupun ca motorul nu da nici un semn. Incerc de inca 2 sau 3 ori. Daca se comporta ca si cum nu are aprindere (nu da semne ca porneste) atunci,

5. Scot ambele bujii. Preupun ca voi gasi bujiile inecate. Curat bujiile si incerc sa le usuc (suflare, flacara, etc). Daca consider ca bujiile sunt ok, pun fisele bujiilor si las bujiile sa atinga cilindrul. Dau la demaror si observ daca au scantei si ce culoare au acestea. Daca scanteile exista este semn bun. Am benzina, am si scanteie, trebuie sa porneasca, cu atat mai mult ca a functionat si dupa o pauza de ceva timp am vrut s-o pornesc si nu vrea!

6. Cam întotdeauna cu bujiile scoase dau la demaror (cam 5-6 secunde de 2-3 ori) si apoi dupa ce pun bujiile la loc nu vad de ce n-ar da semne ca ar putea porni.

 

Nu gasesc alte probleme dupa descrierile tale, deci trebuie sa porneasca.

 

Legat de "Am deconectat rezervorul si am legat carburatorul la un furtun transparent pe care l-am umplut cu benzina ca sa vad daca scapa peste noapte benzina din el. De ieri seara pana azi dimineata, nivelul benzinei din furtun a cazut minim 6 centimetri. Imi vine greu sa cred ca s-a evaporat atata". Iti recomand sa te uiti la nivelul de ulei. Este posibil sa fi intrat benzina in ulei dar nu se explica de ce nu da rateuri, de ce nu porneste. Acest fapt iti spune ca trebuie sa desfaci carburatorul pentru verificari.

 

Oricum, In final, iti recomand sa desfaci carburatoarele de pe motor si sa le faci o curatare, asta daca n-ai luat inca bujiile noi si sa incerci asa cu ele.

Sunt bune bujiile noi, dar tot ar fi trebuit sa porneasca atat timp cat exista scanteie si la cele vechi. O bujie iti poate crea probleme mari (consum, mers neregulat, etc). Ideea de baza este sa micsorezi distanta intre electrozi pana iti porneste pentru ca atat timp cat ai benzina, scanteie si distributia este ok este ilogic sa nu porneasca.

 

Problema mare cu bujiile este atunci cand ele sunt in scurt si nu ai scanteie. Atunci n-ai de ales si trebuie sa inlocuiesti bujiile daca vrei sa porneasca. Se schimba in pereche.

 

 

"Problema mecanica nu cred ca e, nu are cum sa fi sarit distributia de la punct in sufragerie :D "

Sper sa fie cum zici. Este foarte adevarat ca este greu sa se strice singura distributie, dar fi atent ca nu este si imposibil :hug:

 

Vezi ce-a zis Error. "nu are rost sa se apuce sa modifice reglaje sau sa se gandeasca pana la probleme la distributie etc" Are dreptate.

 

 

Te rog sa ne tii la curent cu operatiile si te rog sa dai o tura si pentru mine ........... asta daca nu este prea frig.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cezar, pasii descrisi de tine i-am facut intocmai. Tu ai fost mai detaliat insa :D

Aia ma socheaza pe mine, ca a mers si acum nu mai vrea. Nivelul uleiului nu a crescut, cel putin nu sesizabil.

 

Din pacate nu mai apuc anul asta sa fac nici un fel de incercari insa in primele saptamani din ianuarie e musai sa ii dau de cap. Promit sa va tin la curent. Multumesc pana aici, apreciez :)



Revin. Am cumparat bujii noi, le-am pus sus, i-am dat cheie si aceeasi poveste.

Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin. Am cumparat bujii noi, le-am pus sus, i-am dat cheie si aceeasi poveste.

Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt.

Cred ca un specialist ar fi cel mai recomandat sa o vada ce povestesti tu e cam ilogic, are scanteie, benzina, baterie dar nu porneste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt.

Las-o vreo 2 zile in pace. Curata cu o carpa bujiile alea si lasa-le in cutie. Dupa 2 zile te intorci la motor, bagi bujiile, tragi 3/4 socul (sau chiar 1/2, simti unde trebuie sa o ia) si dai la automat cum zicea colegul de mai sus, max 5-6 sec. Daca nu o ia din prima sau a 2-a incercare, la frigul care e, sunt sanse sa nu o ia mai departe ca se ineaca si degeaba ii faci manevrele de mai sus. Daca nu o ia, inseamna probleme, 99% carbelitor reglat prost sau piese uzate prin carbelitor.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

Atunci lasa-o in pace pana o scoti la plimbare la vara, nu te apuca de reglaje, scoate-i bateria si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

 

Este bine ca a pornit.

 

Insa daca tot esti fericit, ma gandeam ca asa usor, usor te vei apuca sa demontezi carburatorul, ocazie cu care poti verifica si acceleratia.

 

Poate fi cablul inghetat sau sa aiba desprinderi (rupturi) care agata. Am facut anul trecut o tura pe camp cu minsk-ul (GS-ul este prea greu si in plus nu functiona). Nu trebuie sa-ti spun ca a fost o idee proasta. In fine, era zapada care incepuse sa se topeasca. Am adus motorul acasa [cu greu] si l-am spalat. Era plin de noroi. L-am depozitat si peste un timp, cand eram pregatit sa fac o tura cu el, .... am rupt cablul de la ambreiaj. A inghetat si in acelasi timp a ruginit. Sunt convins ca nu este aceeasi poveste, dar putem invata din greselile altora.

 

Nu cred ca este complicat sa cureti/repari carburatorul. Este simplu. Chiar daca n-ai manualele de pe net, te poti descurca, cu conditia sa fii cat de cat tehnic, atent si disciplinat (in sensul de ordonat). Scoti rezervorul (de preferabil dupa ce-l golesti, altfel trebuie inchis robinetul de sub el), scoti cutia filtrului de aer, scoti si robinetul cu tur si rezerva, scoti carburatorul de pe motor. Pentru a nu uita, la asamblare se pune carburatorul pe cutia filtrului de aer (cutia fara filtru) in cele doua prinderi (cele doua "mansoane") si apoi asa fixat ferm (se strang colierele) se pune carburatorul in celelalte legaturi (din cauciuc) de pe pistoane si se strang ferm.

 

Dupa ce dai jos carburatoarele, le faci un semn (stanga - dreapta) si le desfaci SEPARAT. Desfaci unul complet, il cureti, verifici si apoi il asamblezi. Urmeaza si celalalt identic. De preferat sa nu le desfaci, sa ramana un singur corp cu doua carburatoare (- asta daca nu esti cumva un expert - dar in acest caz imi pierd timpul aici) sau sa le demontezi in acelasi timp. [O poti face daca grupezi elementele pe parti - stanga sau dreapta].

 

Important de verificat:

Partea inferioara

- daca scaunele cuielor ponton sunt ok (iti dai seama) , daca nu, le schimbi. Am cumparat un set pt ambele carburatoare cu circa 160 lei (de aici . Am sunat. A fost mai simplu). Avea absolut tot, de la scaun cu cui pana la oringurile mici (absolut toate garniturile din cauciuc - practic toata partea din capacul carburatorului)

- daca cuielor ponto inchid (de preferabil creezi vacum si observi)

In toata aceasta operatie este important sa ai si un compresor pentru suflat.

Scoti toate jigloarele si le cureti.

 

Partea superioara

- Aici trebuie sa verifici inelul de cauciuc (este o membrana care, in timp, se fisureaza);

- daca nivelul este in regula. Este un cui lung care are niste santulete. Acest cui (de jus in jos) are o saiba mai groasa de teflon, apoi siguranta de reglaj (in fabrica a fost stabilit nivelul 3 - numarat de sus in jos [- ideea ca tot trei este si numarat de jos in sus]) si apoi o alta saiba (ca un distantier, tot din teflon).

La aceasta parte poti gasi multe belele, dar nu de aici nu porneste, insa poate ineca bujiile, daca cuiul este sarit din scaun [alimenteaza motorul in gol] ori siguranta este sarita, etc.

 

Ai grija sa nu pierzi nimic. Daca n-ai mai lucrat asa ceva, iti recomand sa iti iei notite, inclusiv video, cu telefonul (asa daca ai uitat ceva, te uiti pe film si-ti amintesti sau pe hartie. "ex: Am desfacut capacul., bla, bla, etc")

 

Singura zona care este responsabila de plecarea motorului este partea inferioara.

 

Am avut o problema cu o motocicleta (Honda) care a facut ITP -ul in august si in decembrie m-am hotarat s-o pornesc. M-am chinuit fff mult (circa 1 ora pe bateria auto sau impins). Dupa pornire si o tura de circa 50km am demontat carburatorul. Jiglorul de mers ïn "gol" adica la relanti era OXIDAT. Avea depuneri de oxid de cupru din cauza lipsei benzinei un timp indelungat. Nu mi-a venit sa cred ce-am gasit. Evident dupa curatare si montare carburator, pleca la sfert. [Honda CBR 125].

 

Mult succes.

 

PS

Este bine sa te apuci acum deoarece atunci cand afara este cald si uscat, motorul sa fie gata. Ai timp sa cauti piesele necesare. Poate si banii necesari (ratia de benzina, nu?!)

 

Legat de rateurile in carburator ......

 

Curata carburatorul, ocazie cu care verifici si cat de deschis este surubul de amestec. Reglaj din fabrica - parca 2 ture si un sfert plecat de la surubul complet strans [asta pentru tine, nu pentru reglaj carburator]. Adica ii faci un semn surubului si pe corpul carburatorului si strangi surulbul la maxim. Dupa spalare carburator, refaci numaratoarea GASITA.

Este mult prea rece sa faci acum amestecul.

 

O sa urmeze si o echilibrare a carburatoarelor, dar nu uita. Orice modificare a surubului de amestec iti strica echilibrarea carburatoarelor. Din acest motiv se "pune la loc surubul de amestec".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. O intrebare am :

 

Detin un Suzuki GS500F 2007 si am comandat o toba de la un baiat de pe site. VSC ( Vascu Ionut), poate ati auzit de el. Baiatul imi face doar toba propriu-zisa si colierul de prindere de la scarita motorului. Intrebarea mea este : Vor fi nevoie de adaptari pentru legatura TOBA-COT , sau baiatul imi face direct toba pentru cotul meu? De altfel, daca stie cineva, care este diametrul cotului de la gs500f 2007 , sa ii spun baiatului (Eu am motocicleta in service, nu pot sa verific personal) .

 

Va multumesc frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Presupun[em] ca daca iai fi comunicat dimensiunea galeriei tale ti-ar fi facuto sa iti vina perfect acolo fara sa mai fie nevoie de adaptari.acum na, vsc mai facura evacuari de gs poate au ei o cota si ti-o fac pe aia sau de nu imi zici exact unde sa masor si iti dau eu maine dimensiunea. te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...