Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

S-a rezolvat prin reparare.

 

 

Am o problema cu GS-ul [evident alta].

 

Poate s-a mai discutat pe aici dar n-am rabdare sa caut. Daca stie cineva il rog sa-mi trimita link-ul [legatura] la respectivul post.

 

Problema:

pornesc motorul, [cu socul tras], merge bine [fara soc, pe care il opresc dupa cateva momente ] dar atunci cand merg cu ea, ramane motorul turat la 3.000 ture si revine in cateva secunde [1-2 sec]. Este un lucru neplacut atunci cand vrei sa reduci viteza si motorul nu asculta.

 

Am demontat carburatoarele, le-am curatat, am schimbat tot ce se putea [kit de raparatie] cu exceptia membranelor si a cuiului [exceptia zonei superioare]. Tot la fel face.

 

Stie cineva ce poate avea? Am facut cu ea maxim 1200 Km si am numai probleme ..........

 

Am schimbat si robinetul de benzina [alimentarea carburatorului], am schimbat aproape toate furtunurile de cauciuc ...........

Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic.

 

Iti multumesc mult pentru raspuns.

 

 

Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?!

 

Cum ar trebui sa procedez?

 

Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii].

 

Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect.

 

Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina.

 

Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub.

 

Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea.

 

Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc mult pentru raspuns.

 

 

Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?!

 

Cum ar trebui sa procedez?

 

Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii].

 

Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect.

 

Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina.

 

Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub.

 

Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea.

 

Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme .....

Iti garantez eu ca acolo e buba, la fel ca tine am cautat solutii de m-am zapacit, atat aici pe forum cat si la anumiti mecanici, cum am zis am sincronizat carburile, am pus kit de reparatie si tot la fel, orice ii faceam cand era calda bine revenea f greu din ture sau chiar deloc uneori, statea undeva intre 2000 si 3000 si daca lasam putin ambreiajul sau luam contactul si il puneam rpd inainte sa moara motorul atunci statea la 1.200-1.500rpm. Am incercat pe forum si am vazut ca si altii au intrebat de problema exact aceasi si nu au rezolvat, asa ca am ajuns la concluzia ca singurul lucru poate fi amestecul sarac, sau putin mai sarac decat ar trebui. Tu fa asa: iti trebuie capul de surubelnita dreapta din trusa unui clicket, doar capul, si strangi ambee suruburi pana la capat fara sa fortezi, eu zic sa incerci din start sa destrangi 2 ture complete si apoi pornesti motorul normal si vezi instant daca sa schimbat ceva, daca nu sa schimbat mai dai o tura completa la ambele, mare atentie, ambele sa fie la fel de desfacute, numeri exact turele eventual faci un semn pe capul de surubelnita, si tot asa dai cate o tura de surub pana merge, normal maxim ar fi 4 ture, o sa primesti rezultatul asteptat, iti garantez, la mine dupa ce am reglato calumea cadea turometrul cand trageam ambreiajul sau scoteam din viteza de zici ca moare motorul, asa cum ar trebui, cadea pana la 1.200rpm si acolo statea. Multa bafta si sa ne dai de stire daca ti-a iesit.

P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Error1132, daca se accelereaza cand tragi stanga/dreapta inseamna ca e cablul de acceleratie prea strans, tre sa aiba un pic de joc.

Nu se accelera, pur si simplu nu revenea din turatie din cauza amestecului sarac, daca aveam 5.000rpm cand trageam ambreiajul sau o scoteam la liber, turatia scadea pana la 3.000rpm si ramanea acolo, dupa ce i-am reglat amestecul corect nu am mai avut nici o problema, turatia scadea pana la 1.200rpm instant.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului.

 

Inca o data multumesc.

 

Am crezut ca este vorba de un surub de mixare aer-benzina [ ca la dacia 1300] . Daca este cum spui, are logica. Deoarece cred ca am strans un pic mai mult surubul de relanti, pentru a fi in plaja de 1200 [ nu statea la relanti]. Si evident, cand motorul se tura, aparea un surplus de benzina din cauza ca asa era reglat surubul pt a suplinii lipsa de benzina [la relanti].

 

Buna informatia si cu surubelnita din trusa mecanica. Multumesc.

 

 

Din raspunsul tau anterior [pentru dacro], rezulta ca avem EXACT aceleasi simptome, deci sunt convins c-o rezolv. Dupa am sa revin cu informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ?

are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h.

 

 

multumesc.

Daca tii la aspect, da se merita, dar pentru vant... nu stiu ce sa zic, viteza mea de croaziera afara din localitati era de ~140 cu gs-ul si nu m-am simtit deloc deranjat de vant, acum depinde cu ce viteza circuli tu si cat esti de sensibil. Oricum nu cred ca o sa mergi tu prea mult cu burta pe rezervor la GS ca sa fii protejat de parbrizul ala...

P.S. De banii aia as baga benzina si as face 400Km cu gs-ul :)

 

 

 

Exact.

 

Multumesc pentru ajutor.

Np, bafta la surubarit :)

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ?

are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h.

 

 

multumesc.

Salut. Eu am pus parbrizul asta (care pare mai ieftin decat ce ai dat tu link acolo) pe un gs 500 din 1995 si sunt extrem de multumit de el, dar tine cont si de inaltimea ta, eu sunt mic de statura (1.67m), si ma ajuta, nu stiu daca pe unul mai inalt il ajuta cu ceva.

Editat de kelygab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de aceiasi parere cu kevinn in mare parte nu te ajuta asta ca a meu si care il vroaiai tu la mai nimic in afara de aspect.orienteaza la ceva mai inalt daca vrei protectie la vant , evntual faci comanda custom de unul ,parca erau ceva baieti aici pe forum care faceau parbize.spor la orice ai alege

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru pareri.

ma asteptam la raspunsurile astea.

intra devar arata frumos, dar l as lua pt utilitatea lui.

ca sa nu se infoaie vantul in mine la viteza.

 

deci...pass!

 

o zi buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parbriz eu am din asta:http://www.louis.de/_10b0db4b0501c100b92d0d081874f91ebc/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10006536 pe gs si in afara de aspect mare lucru nu face

 

Salut. Eu am pus parbrizul asta (care pare mai ieftin decat ce ai dat tu link acolo) pe un gs 500 din 1995 si sunt extrem de multumit de el, dar tine cont si de inaltimea ta, eu sunt mic de statura (1.67m), si ma ajuta, nu stiu daca pe unul mai inalt il ajuta cu ceva.

oricare dintre ele, mare branza nu fac.

 

am eu unul, de pe GS, il dau degeaba - contacteaza-ma pe privat. vii cu o bere buna si ti-l dau, il am la munca.

 

post-34332-0-61572200-1375350672_thumb.jpg

post-34332-0-63454300-1375350678_thumb.jpg

 

post-34332-0-58707000-1375352607_thumb.jpg

post-34332-0-68020400-1375352614_thumb.jpg

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Doua intrebari am :

 

1. Ce ulei imi recomandati pentru un gs500f 2007 ?

 

2. Sunteti de parere ca toba stock ar trebui schimbata? Daca da, ce imi recomandati si de unde?

 

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai intrat in randul posesorilor de gs500. Ca si ulei am folosit motul 5100 10w40 ar merge si 7100 dar nu cred ca is are rostul la gs cel din urma. Acum motocicleta mea are un repsol care zic eu ca face aceiasi treaba ca si motul poate chiar asi zice ca se aude motorul o idee mai silentios sau poate mi se pare.Mai asteptam si alte pareri de la colegi. o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si bine ai intrat in randul posesorilor de gs500. Ca si ulei am folosit motul 5100 10w40 ar merge si 7100 dar nu cred ca is are rostul la gs cel din urma. Acum motocicleta mea are un repsol care zic eu ca face aceiasi treaba ca si motul poate chiar asi zice ca se aude motorul o idee mai silentios sau poate mi se pare.Mai asteptam si alte pareri de la colegi. o seara buna

Eu personal nu vreau sa se auda mai silentios. As prefera sa se auda chiar mai tare daca se poate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu personal nu vreau sa se auda mai silentios. As prefera sa se auda chiar mai tare daca se poate.

E o diferenta in a se auzi motorul in sine mai silentios si sa se auda mai tare motocicleta ,in speta toba. problema cu auzitul mai tare o rezolvi in diferite moduri de la clasicile scos tot din toba originala pana la tobe sport de firma si nu numai. dar dupa cum ti ai dat seama motorul motociletei nu trbuie sa faca zgomote ciudate sau sa se auda mai tare si aiurea decat ar trebui.o seara buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o diferenta in a se auzi motorul in sine mai silentios si sa se auda mai tare motocicleta ,in speta toba. problema cu auzitul mai tare o rezolvi in diferite moduri de la clasicile scos tot din toba originala pana la tobe sport de firma si nu numai. dar dupa cum ti ai dat seama motorul motociletei nu trbuie sa faca zgomote ciudate sau sa se auda mai tare si aiurea decat ar trebui.o seara buna

Am inteles ce vrei sa spui. Da probabil o sa merg cu uleiul mentionat de tine atunci.

 

Numai bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Np, bafta la surubarit :)

 

Am ceva noutati.

Am umblat la reglajul celor doua suruburi. Am reusit sa fac motorul sa mearga binisor.

 

Scade la relanti. [Nu ramane la 3000]. Dar..... ... Nu-l pot face sa mearga rotund la 1200. Nu merge si pace. Rotund este undeva intre 1500-1700 rotatii [deci noul punct de relanti] si pot spune ca merge binisor. Acum pot merge in treapta 1 la relanti. Inainte nu puteam. Avea un smucit... daca nu eram atent fie se oprea motorul fie ma smucea pana turam [deci ieseam din plaja relantiului] . Smucitura poate a disparut odata cu schimbarea pinionului mic de la lantul de tractiune sau poate de la curatarea carburatoarelor. Inca nu stiu.

 

Ca afirmatii generale.

 

Intotdeauna a mers bine peste 3000 turatii. Nu puteam merge constant cu 30Km (in nici o treapta [1 sau a 2]). Acum parca este ok. N-am mers mult decat pt teste (2-3 Km).

 

Daca aveti ceva idei ............. pentru ca sunt in pana de ele ............

 

Astept raspuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am ceva noutati.

Am umblat la reglajul celor doua suruburi. Am reusit sa fac motorul sa mearga binisor.

 

Scade la relanti. [Nu ramane la 3000]. Dar..... ... Nu-l pot face sa mearga rotund la 1200. Nu merge si pace. Rotund este undeva intre 1500-1700 rotatii [deci noul punct de relanti] si pot spune ca merge binisor. Acum pot merge in treapta 1 la relanti. Inainte nu puteam. Avea un smucit... daca nu eram atent fie se oprea motorul fie ma smucea pana turam [deci ieseam din plaja relantiului] . Smucitura poate a disparut odata cu schimbarea pinionului mic de la lantul de tractiune sau poate de la curatarea carburatoarelor. Inca nu stiu.

 

Ca afirmatii generale.

 

Intotdeauna a mers bine peste 3000 turatii. Nu puteam merge constant cu 30Km (in nici o treapta [1 sau a 2]). Acum parca este ok. N-am mers mult decat pt teste (2-3 Km).

 

Daca aveti ceva idei ............. pentru ca sunt in pana de ele ............

 

Astept raspuns.

incearca sa reglezi relantiul de la chestia incercuita cu albastru.daca tin eu bine minte si nu gresesc de acolo se regla relantiul. o seara buna

post-40872-0-69439100-1375649560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...