dacro Postat Iulie 17, 2015 Share Postat Iulie 17, 2015 Cum arata bujiile? 100% sunt albe, adica amestec sarac, adica mult aer-putina benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 si ce e de facut in cazul acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 18, 2015 Share Postat Iulie 18, 2015 Reglate carburile, verificat sa nu traga aer fals pe undeva(mansoane,furtun vacuum). Seteaza surubul de amestec la 2 ture juma si cuiul de dozaj la a treia pozitie de sus in jos sincronizeaza carburile si vezi cum face atunci. Apropo, desfa un pic si surubul de ralanti, poate sta prea sus, incepe cu asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan Holhos Postat Iulie 19, 2015 Share Postat Iulie 19, 2015 am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate... mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri ar putea fi alta problema? ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru... e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 20, 2015 Share Postat Iulie 20, 2015 Da, e posibil sa traga pe acolo. Ca sa verifici pornesti motorul si dai cu spray de carburator sau wd40 pe mansoane, in jurul lor si daca motorul face vreo miscare(se tureaza) acolo e buba. Bafta multa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gorea Bogdan Postat Iulie 21, 2015 Share Postat Iulie 21, 2015 Salutare,vrea cineva kit reparație etrier (fata/spate),sunt luate de pe romimoto,dar in curând o sa plec din țara si nu mai am timp de moto...prețul ,nici nu stiu cat sa cer,faceți voi o oferta NR contact 0742 912 760 (Cristi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 va salut. fiind proaspat, mi-am completat plasticul cu motoreta din imagine. e foarte buna pentru incepatori, frane bune, acceleratie ok. tinuta de drum ma incomodeaza foarte...are ghidonul schimbat, insa la viteze de peste 60 km/h ghidonul vibreaza putin zici ca merg pe pietris... tipul de la care l-am luat l-a scurtat cam 2 cm stanga-dreapta, iar mansoanele sunt mai lungi decat acesta. ce-i drept, nu am capete de ghidon la ea, sunt in cautarea unui set oarecare, dar nu cred ca asa ar trebui sa faca ghidonul. voi cei din bucuresti cand va intalniti si unde ? drumuri bune si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 Salut! Stiti cumva codita si saua de pe modelele noi se potrivesc si pe modelele vechi. Eu am mobra din 94 si imi place tare mult cum arata spatele de pe modelele de dupa 2000. Va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 la o prima vedere nu cred ca se potrivesc. in orice caz, trebuie schimbat si rezevorul ca sa se pupe cu saua, daca te apuci de adaptari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mutirips Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Daca reueseste cineva sa faca o adaptare scrieti aici cu poze si alte cele. Sunt si eu interesat de modificarea asta. La fel si carena fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 Salut...stie careva daca joja de la 500F si cea 500E au aceeasi lungime?......Si daca este posibil sa imi manance mai mult de un 1L de ulei la 500 km ....mentionez ca doar ce i-am schimbat arborele cu bielele...cuzineti garnitura chiuloasa...garnitura cilindru....schimb ulei + filtru....Multumesc Anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat August 3, 2015 Share Postat August 3, 2015 salut! voi ce ulei folositi la motoretele voastre ? si cam la cat timp se schimba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat August 4, 2015 Share Postat August 4, 2015 Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo. Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 Chestia e ca imi scoate fum alb....de la ce ar putea fi ?....Mentionez ca nu imi curge pe nicaieri ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
necu2k5 Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo. Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator mersi de info! din cate am observat la a mea imi cam mananca ulei fiindca daca verific joja este sub indicatorul de Full inca o chestie de minitechnicus: tipul de la care am luat-o i-a montat ghidon renthal din aluminiu, pe care l-a scurtat la capete vreo 1,5-2 cm st-dr. problema acum e ca i-am schimbat mansoanele si nu pot sa ii montez capete de ghidon ca nu ajunge ghidonul pana in capat, ca in pozele de mai jos astfel incat cand loveste ghidonul pe dreapta tot impactul se propaga in comenzile de pe ghidon direct si imi sparge ghidajul cablului de acceleratie (lucru patit o data)... ma gandeam la o treaba taraneasca dar poate merge: sa ii pun niste tzeava de PVC atat cat ii lipseste si sa incerc sa ii montez capetele de ghidon asa... plus ca intre 4.500 si 5.500 turatii imi vibreaza ghidonul si ma gandeam ca poate e de la "scurtatura" asta... voi ce parere aveti ? sa incerc sa il fac cu niste PVC ? atasez si niste poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 9, 2015 Share Postat August 9, 2015 Salut...va multumesc pentru ajutor...dar astazi am descoperit o scurgere de ulei pe care inainte nu o aveam care se poate observa in poze....chestia este ca nu mai scoate fum acum dar s-a dereglat relantiul...tot legat de ulei un mecanic m-a sfatuit sa mai completez cu 15w50(mentionez ca am 20w50) poate asa nu va mai consuma asa mult ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare) » Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06 ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alx Andrei Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare) » Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06 ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini. Mersi de raspuns ....am bagat 2 L de ulei in aprox 600 de km si abia acum imi apare ulei pe joja ...sa fie setul motor stricat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3y_87 Postat August 14, 2015 Share Postat August 14, 2015 Cam cred ca da... » Post actualizat in 15 Aug 2015 14:52 Cine doreste piese de pe ea...am dat evacuarea si gumele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Septembrie 15, 2015 Share Postat Septembrie 15, 2015 Salut dragi GS-isti, dupa 8 ani si 70.000km, suzi hiena a inceput sa faca mici figuri. Mai exact, indicatorul de "lipsa presiune ulei" nu se mai stinge asa repede cum o facea odata, ci mai sta aprins cam 1 secunda dupa pornirea motorului. Astazi am fost prins in aglomeratia capitalei cam multicel, iar o data ce temperatura uleiului a trecut de 110 grade, indicatorul a inceput sa lumineze intermitent la turatia de relanti. Cum cresteam turatia, chiar si cu 100 rot/min, becul se stingea imediat. Mentionez ca folosesc ulei motul 7100 10W40 de la primul schimb (eu fiind unicul proprietar) iar acum uleiul nu are decat 2500km. Uleiul este la nivel. Intrebarea este: a patit cineva ceva asemanator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 (editat) Salutare! Am si o mica buba la bici. Bujii afumate,carburatoare reglate la 2.5 ture apoi la 3 apoi la 3.5. Desfacute,curatate alea alea(carburatoarele) Mobra tacane un pic din pastilele de la supape, nu stiu exact ce si cum acolo, nu am desfacut capacul(urmeaza). Are si niste bujii cu alt cod, nu drp8ea(7ea sau 9ea). Acuma vine si intrebarea: In carburator suruburile de la main pilot si celalalt mai micut trebuie sa fie stranse la maxim? bine nu stranse sa iasa mustarul din ele,dar pana in capat? Problema poate aparea din cauza bujiilor? sau a supapelor? Mi-am batut capul cu problema asta mai mult sau mai putin,dar nu s-a rezolvat. Mentionez si ca moto merge bine trage,nu da semne de inec,nu porneste greu, face un pic figuri din soc, in sensul ca daca il trag pana in capat incepe sa se innece. Asa ca... aveti ceva idei? Editat Septembrie 19, 2015 de skeala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Septembrie 26, 2015 Share Postat Septembrie 26, 2015 In primul rand, verifica pastilele de reglaj. Probabil cer o ajustare daca tacane. Apoi, pune bujiile din manual, cele stock, nu iridium sau prostii. Am eu iridium si nu isi merita banii. In carburator nu ai nici un surub de reglaj, nici la main nici la pilot. Probabil tu vorbesti de jet-urile propriu zise care da, trebuiesc stranse. Singurul reglaj pe care il poti face e de la surubul de idle air mixture, " More turns out (Open) = More air and fuel, and need less throttle opening at idle More turns in (Close) = Less air and fuel, and need more throttle opening at idle " Si reglajul la asta se face in functie de tipul de filtru de aer pe care il ai montat si in functie de marimea jet-urilor. Eu am main jet de 127.5, pilot de 44 si 3 ture la idle air screw cu filtrul de aer stock. Inca afuma un pic si da rateuri mici pe decelerare da-mi place N.B. Mai poti regla pozitia cuiului de dozaj. GStwins.com is your friend Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 salut! pentru cine este interesat de un GS in stare buna, eu renunt la al meu. posibilitate de ''livrare" oriunde in tara. pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la tel: 0767277416 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Popa Ionut Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salutare tuturor! Are cineva idee daca pot monta Crash Pad-uri pe un GS500 naked? Nu as vrea sa ii pun engine guard ca mi se pare ca ii ia din frumusete. Si de asemenea as vrea sa stiu ce service imi recomandati in Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skeala Postat Noiembrie 17, 2015 Share Postat Noiembrie 17, 2015 de putut, cel mai probabil poti.sunt doar niste suruburi pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.