Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Reglate carburile, verificat sa nu traga aer fals pe undeva(mansoane,furtun vacuum). Seteaza surubul de amestec la 2 ture juma si cuiul de dozaj la a treia pozitie de sus in jos sincronizeaza carburile si vezi cum face atunci. Apropo, desfa un pic si surubul de ralanti, poate sta prea sus, incepe cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate...

mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri

 

ar putea fi alta problema?

 

ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu

 

si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru...

 

e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e posibil sa traga pe acolo. Ca sa verifici pornesti motorul si dai cu spray de carburator sau wd40 pe mansoane, in jurul lor si daca motorul face vreo miscare(se tureaza) acolo e buba. Bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.

 

fiind proaspat, mi-am completat plasticul cu motoreta din imagine.

post-12091-0-56875700-1438023723_thumb.jpg

 

e foarte buna pentru incepatori, frane bune, acceleratie ok.

tinuta de drum ma incomodeaza foarte...are ghidonul schimbat, insa la viteze de peste 60 km/h ghidonul vibreaza putin zici ca merg pe pietris... tipul de la care l-am luat l-a scurtat cam 2 cm stanga-dreapta, iar mansoanele sunt mai lungi decat acesta.

ce-i drept, nu am capete de ghidon la ea, sunt in cautarea unui set oarecare, dar nu cred ca asa ar trebui sa faca ghidonul.

 

voi cei din bucuresti cand va intalniti si unde ?

 

drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Stiti cumva codita si saua de pe modelele noi se potrivesc si pe modelele vechi.

Eu am mobra din 94 si imi place tare mult cum arata spatele de pe modelele de dupa 2000.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie careva daca joja de la 500F si cea 500E au aceeasi lungime?......Si daca este posibil sa imi manance mai mult de un 1L de ulei la 500 km ....mentionez ca doar ce i-am schimbat arborele cu bielele...cuzineti garnitura chiuloasa...garnitura cilindru....schimb ulei + filtru....Multumesc Anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo.

Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo.

Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator

mersi de info! din cate am observat la a mea imi cam mananca ulei fiindca daca verific joja este sub indicatorul de Full

inca o chestie de minitechnicus: tipul de la care am luat-o i-a montat ghidon renthal din aluminiu, pe care l-a scurtat la capete vreo 1,5-2 cm st-dr. problema acum e ca i-am schimbat mansoanele si nu pot sa ii montez capete de ghidon ca nu ajunge ghidonul pana in capat, ca in pozele de mai jos astfel incat cand loveste ghidonul pe dreapta tot impactul se propaga in comenzile de pe ghidon direct si imi sparge ghidajul cablului de acceleratie (lucru patit o data)... ma gandeam la o treaba taraneasca dar poate merge: sa ii pun niste tzeava de PVC atat cat ii lipseste si sa incerc sa ii montez capetele de ghidon asa...

plus ca intre 4.500 si 5.500 turatii imi vibreaza ghidonul si ma gandeam ca poate e de la "scurtatura" asta...

voi ce parere aveti ? sa incerc sa il fac cu niste PVC ?

atasez si niste poze:

 

09082015260.jpg

09082015261.jpg

09082015262.jpg

 

09082015263.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...va multumesc pentru ajutor...dar astazi am descoperit o scurgere de ulei pe care inainte nu o aveam care se poate observa in poze....chestia este ca nu mai scoate fum acum dar s-a dereglat relantiul...tot legat de ulei un mecanic m-a sfatuit sa mai completez cu 15w50(mentionez ca am 20w50) poate asa nu va mai consuma asa mult ulei

post-90959-0-77863600-1439138586_thumb.jpg

post-90959-0-12994400-1439138588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare)

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06

ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare)

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06

ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini.

Mersi de raspuns ....am bagat 2 L de ulei in aprox 600 de km si abia acum imi apare ulei pe joja ...sa fie setul motor stricat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut dragi GS-isti, dupa 8 ani si 70.000km, suzi hiena a inceput sa faca mici figuri. Mai exact, indicatorul de "lipsa presiune ulei" nu se mai stinge asa repede cum o facea odata, ci mai sta aprins cam 1 secunda dupa pornirea motorului. Astazi am fost prins in aglomeratia capitalei cam multicel, iar o data ce temperatura uleiului a trecut de 110 grade, indicatorul a inceput sa lumineze intermitent la turatia de relanti. Cum cresteam turatia, chiar si cu 100 rot/min, becul se stingea imediat. Mentionez ca folosesc ulei motul 7100 10W40 de la primul schimb (eu fiind unicul proprietar) iar acum uleiul nu are decat 2500km. Uleiul este la nivel. Intrebarea este: a patit cineva ceva asemanator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si o mica buba la bici. Bujii afumate,carburatoare reglate la 2.5 ture apoi la 3 apoi la 3.5. Desfacute,curatate alea alea(carburatoarele)

Mobra tacane un pic din pastilele de la supape, nu stiu exact ce si cum acolo, nu am desfacut capacul(urmeaza).

Are si niste bujii cu alt cod, nu drp8ea(7ea sau 9ea).

Acuma vine si intrebarea: In carburator suruburile de la main pilot si celalalt mai micut trebuie sa fie stranse la maxim? bine nu stranse sa iasa mustarul din ele,dar pana in capat?

Problema poate aparea din cauza bujiilor? sau a supapelor?

Mi-am batut capul cu problema asta mai mult sau mai putin,dar nu s-a rezolvat.

Mentionez si ca moto merge bine trage,nu da semne de inec,nu porneste greu, face un pic figuri din soc, in sensul ca daca il trag pana in capat incepe sa se innece.

Asa ca... aveti ceva idei?

Editat de skeala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, verifica pastilele de reglaj. Probabil cer o ajustare daca tacane. Apoi, pune bujiile din manual, cele stock, nu iridium sau prostii. Am eu iridium si nu isi merita banii.

In carburator nu ai nici un surub de reglaj, nici la main nici la pilot. Probabil tu vorbesti de jet-urile propriu zise care da, trebuiesc stranse.

Singurul reglaj pe care il poti face e de la surubul de idle air mixture, " More turns out (Open) = More air and fuel, and need less throttle opening at idle

More turns in (Close) = Less air and fuel, and need more throttle opening at idle "

 

Si reglajul la asta se face in functie de tipul de filtru de aer pe care il ai montat si in functie de marimea jet-urilor.

Eu am main jet de 127.5, pilot de 44 si 3 ture la idle air screw cu filtrul de aer stock. Inca afuma un pic si da rateuri mici pe decelerare da-mi place :D

 

N.B. Mai poti regla pozitia cuiului de dozaj.

GStwins.com is your friend :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

pentru cine este interesat de un GS in stare buna, eu renunt la al meu.

posibilitate de ''livrare" oriunde in tara.

pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la tel: 0767277416

post-42710-0-87571300-1444153026_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...