dragos1 Posted July 3, 2014 Share Posted July 3, 2014 Salut, Poate are cineva nevoie de niste suruburi care prind motorul pe cadru. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-suruburi+prindere+motor+suzuki+gs+500+pret+50+ron-219214.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rares_04cpl Posted July 9, 2014 Share Posted July 9, 2014 intrebare pentru posesori care au umblat la capacul de chiulasa , ce ati pus in locul garniturior alea circulare care etanseaza suruburile de prindere de la capac? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CezarCV Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 (edited) Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza). Uite cateva poze pentru a te lamuri. Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire. Edited July 16, 2014 by CezarCV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CezarCV Posted July 18, 2014 Share Posted July 18, 2014 Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire Ok. dar hai sa-i dam timp bietului om, o fi plecat in concediu. Daca timp de 7 zile nu primesc semn, vorbim. Oricum il tin in geanta si-l pot pierde............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzaviola46 Posted July 24, 2014 Share Posted July 24, 2014 saluti. de curand am reusit sa fac poc cu motorul. ploaie + sina tramvai ≠ LOVE in consecinta, am nevoie de urmatoarele (preferabil SH): - oglinda stanga /dreapta (s a rupt prinderea la stg, dar slabe sansa sa gasesc cum am eu) - carcasa de plastic in care stau ceasurile - si geam far sau far. astept oferte sau trimiteri la siteuri de dezmembrari sau piese moto, etc. va multumesc anticipat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted July 25, 2014 Share Posted July 25, 2014 Ia legatura cu claudiucla de aici de pe forum sau intra pe saitu lui : dezmembrarimoto.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CezarCV Posted July 30, 2014 Share Posted July 30, 2014 Multam de sfaturi Cezar.Vezi poate gasesti vechiul robinet.Da-mi de veste.Salutari. Da-mi un semn ceva......... am gasit arculetul dar ............. am incercat sa-ti dau PM dar n-am reusit. astept un raspuns ceva sa pot merge mai departe ..... de fapt arculetul sa mearga la "dacro". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CrisLuca Posted August 12, 2014 Share Posted August 12, 2014 (edited) Mi-am luat un GS aici sa-mi fac treaba cu el si vreau sa-i pun un parbriz ca ma cam lupt cu vantu' pe autostrada. Daca are careva mi-ar fi de folos niste pareri. Edited August 12, 2014 by CrisLuca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poK Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Buna ziua. Am achizitionat un GS 500 E din 1991, si am intampinat o problema sa zic asa ( nu este inmatriculata motocicleta, deci doar in parcare a mers ). O pornesc cu socul ON , o las 1-2 minute, dupa care opresc socul , sta in 1000 de rotatii , eh acum problema este ca daca vreau efectiv sa o misc dp loc impingando ( pe liber ) se inneaca, daca incerc sa o bag in viteza si sa plec doar din abreiaj se inneaca, nu moare motorul dar se inneaca foarte tare, in viraje la fel in viteza 1. Este posibil sa fie ceva de la reglaj sau ca nu este motorul incalzit? L-am lasat 10 minute, pornit la relantiu si tot asa se comporta. A 2-a problema ar fi , deasupra la chiuloasa scapa putin ulei la acele 2 suruburi imbus ( nu stiu exact daca asa se numeste dar din ce am auzit asa cred ) cand se tureaza la peste 6000 ture. Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Error Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Intreb pentru ca urmeaza sa merg la rar sa nu am vro problema cu ea... Viziteaza un mecanic inainte sa ajungi la RAR ca or sa te scoata aia cu ea afara la efectuarea ITP-ului, dupa modul in care te-ai exprimat am o vaga banuiala ca nu prea te pricepi la mecanica, asa ca viziteaza neaparat un mecanic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poK Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Aici ai dreptate, nu ma pricep deloc la mecanica. In afara de acel ulei scapat, nu are nici o problema, merge foarte bine, fum negru sau ceva de genul nu scoate, practic e ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
warlock Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 vreau sa-i pun un parbriz louis.de cod 10006508 sau ceva mai mare (da' mare!) cod 10006548 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted September 10, 2014 Share Posted September 10, 2014 Aici ai dreptate, nu ma pricep deloc la mecanica. In afara de acel ulei scapat, nu are nici o problema, merge foarte bine, fum negru sau ceva de genul nu scoate, practic e ok. Cum poate merge foarte bine daca ea se ineaca la orice incercare de a o misca? Cel mai probabil ai carburatoarele dereglate, cauta pe cineva sa le rezolve. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cipsk4 Posted September 11, 2014 Share Posted September 11, 2014 salut! pentru cine este interesat imi dau jucaria. info: 0767277416 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Gs-urile, ce mai fac gs-urile? Sper ca nu le-ati bagat la iernat ca sezonu inca bubuie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ovy_117 Posted January 19, 2015 Share Posted January 19, 2015 Salut, Dupa lungi cautari si cercetari am decis sa achizitionez un GS 500 E ca prima motocicleta. Daca se poate sa ma ajutati cu ceva sfaturi si recomandari pentru o achizitionare inteligenta. Va multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihai_2b3 Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Salut, Care esti din Bucuresti si vrei niste piese de GS500 care mi-ai ramas prin garaj dupa ce am vandut-o pe suzi ?!?!?!?!!? Le dau la juma de pret. Te astept cu un telefon inante sa-ti explic unde tre sa ajungi. 0745.062.780 Mihai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted January 20, 2015 Share Posted January 20, 2015 Nu cred ca e ceva specific GS-ului dupa care sa te uiti. Chestii de bun simt ca vopseaua de pe ea ( daca e revospsita, de ce?), batai ale motorului, scurgeri de ulei, daca trage stanga/dreapta. Daca se poate sa fie pornita de la rece sa vezi cum o ia si cum se comporta in primele minute. Cam atat imi vine in cap acum. Bafta la cautari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c3y_87 Posted February 17, 2015 Share Posted February 17, 2015 Poate sa ma ajute cineva cu 2 intrebari.La un GS 500 cateodata se accelereaza singur (asta fiind pe loc n u in mers) se duce in 3000-4000 de turatii si ramane acolo,alta mica problema cand cuplez treapta 1 ,are o tendinta de a "pleca",si am inteles ca nu ar fi bine.Multumesc mult. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Probabil trage aer fals pe undeva, de aia se accelereaza singur sau ai amestecul mega-sarac. Verifica tot ce tine de admisie, garnituri, furtunase de vacuum. Regleaza cablul de ambreiaj si ai rezolvat problema Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
c3y_87 Posted February 18, 2015 Share Posted February 18, 2015 Ar putea sa traga aer fals pe la imbinarea unde intra evacuarea in motor?Ptr ca pe acolo imi da putin ulei afara,ca un spray.Sper sa poti sa vezi in poza. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Aia e evacuarea, admisia e in partea opusa. Oricum, uleiul ala nu e de bine. Incearca la un mecanic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ionut Vasile_85388 Posted February 19, 2015 Share Posted February 19, 2015 Salut. Gs 500 din 2005, cumparata in septembrie, mers 50 km cu ea , tinuta in garaj neincalzit. Dupa ce am incercat sa o pornesc fara succes de vreo cateva ori acum ca s-a mai incalzit un pic, aseara mi-a "explodat" de 2 ori (backfire) la incercarea de a o porni de m-a asurzit vreo 10 minute. O sa ii schimb astazi si bujiile. E normal sa se intample asta, e vreo procedura de urmat astfel incat sa nu se mai intample detonarea in toba? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dacro Posted February 20, 2015 Share Posted February 20, 2015 Probabil ai inecat-o si de acolo rateul in evacuare. Da-i bujiile jos, da la automat vro 2 secunde si las-o asa peste noapte sa se usuce. Am patit si eu exact la fel, o sa porneasca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.