C.J. Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 aha peugeot rullz...oricum e mai bn sa luati un scuter de firma chiar dak dati mai multi bani dar va tine.....sfatu meu i sa evitati first bike kymco si alte scutere made in china/pe vapor.....unii zic ca is rautacios sau ca yo cred ca toti au bani dar nu e asa yo la peugeotul meu am 15000 de km si nu am schimbat decat rolele si si alea din moft....si placutele de frana....dar am un prieten care a avut un first si a dat 25 de milioane pe el si ca sa il tina in functiune pana la 10000 de km cand s-a saturat de el a dat pe reparatii in afara garantiei inca 25 de milioane si de banii aia putea sa isi ia un peugeot nou sau un aprilia sau yamaha care nui dadeau atata bataie de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 (editat) Da!Sunt super multumit de peJo-ul meu!PeJo rulz.Dar hai sa nu fie offtopic... Eu zic asa (pt o functionare buna): - benzina buna - ulei bun (si la timp) - nu mers forjat cand motorul e rece, mai ales daca e chinezarie (stiu din proprie experienta) - reviziile la zii (chiar daca cei de la service nu sunt prea seriosi, e bine sa le faci cum scrie in carte) - in perioada de rodaj mers incet, fara pasager, etc - si in general sa ai grija de el, sa il lasi sa se incalzeasca, la relantiu (nu stiu cum se scrie corect ), sa il speli, sa il mai ungi, sa ii bagi presiune in roti, etc... Cam atat. Parerile sunt ale mele, accept orice corectare App. Am un prieten cu un gopop, are 6000 km parca...nu stiu sigur, deci scuterashul ala e ca nou, poate sa ishi scoata oricand banii pe el! Tin minte ca asta vara statea cu siringa in portbagaj si dadea pe la suruburi mai in tot timpu, noi radeam de el, da acum ne pare rau . Poate o sa fac o data poze la scuter sa va arat, nu promit nimic ! Bafta! Editat Decembrie 27, 2007 de t.H.u.G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chelone Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 mha eu l'am oprit in timpu mersului si era sa omor 2 babe ca am trecut pe langa ele si am dat 2 rateurii si la viteza mare nu se opreste cel putin la mine.....dau si eu cu parerea:)) --- Mesaj completat în 28 Dec 2007 03:08 -------------bine inteles ca nu puteam eu sa postez in locu potrivit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VladuL Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Motorul nu pateste nimic daca ii iei contactul in mers, doar nu mai are scanteie sa se produca explozia. Mai rar da rateuri, ca normal scanteia e data cand e pistonul sus si nu scapa pe nicaieri gazele. Motorul se invarte pt. ca ramane cuplat ambreiajul, daca blochezi putin roata spate, cat sa decupleze, motorul se opreste imediat. Posibil insa sa se innece daca accelerezi cu contactul luat. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) Hmmmmm ce sa nu faci la un scuter....... sa ma gandesc bine.......... SA NU ITI CUMPERI DE LA FB, PT CA NU TREBUIE SA LE FACI NIMIC CA SE STRICA DE LA SINE! Editat Decembrie 28, 2007 de sil3nt_control Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) Hmmmmm ce sa nu faci la un scuter....... sa ma gandesc bine.......... SA NU ITI CUMPERI DE LA FB, PT CA NU TREBUIE SA LE FACI NIMIC CA SE STRICA DE LA SINE! a mai fost asta,baga alta ia explica-ne tu cum iei 100km/h cu a 2-a ? in ce conditii ? bagi parole ca in GTA ?sau...era panta de 90 de grade ? explica-mi detaliat si chiar ma uitam zilele astea de ce are 220 in bord ? Exact ca fordul transit,au pus 240 in bord,dar mai mult de 160 nu sare... 180 in panta...si blana maxim Editat Decembrie 28, 2007 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 bagi parole ca in GTA ?sau... are trainer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) are trainer Speed Mode Editat Decembrie 28, 2007 de t.H.u.G. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 Speed Mode cred ca are speedhack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzefeeR Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 cred ca are speedhack Hai ma ... gluma gluma, da lasati omu in place ... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C.J. Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 haideti sa nu deviem de la subiect....poi parerea mea ar fi ca nu trebuie sa exagerati cu 100 de mi de sisteme audio, alarme neoane si altele in exces dak nu aveti o baterie buna si si pe aia dak tineti astea pornite dar motoru oprit aveti toate sansele sa distrugeti instalatia electrica si bateria... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paipoc Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 frate mie mi-a umblat cineva la carburator o data si de atunci nu stiu ce sa inteleg k are... am tot incercat sa il reglez la loc cum a fost da nu am mai reusit!dak il las mai mult de 3 ore oprit nu mai porneste... si trebuie sa ii fac o chestie care nu cred k ii face deloc bine!adik sa ii dau bujia jos si sa ii bag benzina in capul pistonului...dupa care porneste super adik la a 3a pedala...are cineva vreo idee --- Mesaj completat în 28 Dec 2007 21:32 -------------si cel mai important sfat este sa nu il dati la nimeni!eu nu am cazut nici o data cu al meu dar lam dat mai tot timpul si au cazut vreo 3 cu el pana acum!deci nu il dati!asta e esentialul:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 (editat) Ce fel de soc ai? Si incearca sa acorzi si tu mai multa atentie la felul cum scrii. Ah si intrebarea asta o postai la sectiunea "Service" nu aici...da zi acum. Editat Decembrie 28, 2007 de crettz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 BRIK23....... postu ala pe la 4 noapteam naveam ce face ..... asa ca am scris si eu ceva logic (ca FB e de cacao) ca sa mai fac si eu un post ca aveam 99..... akm daca vrei sa ma judeci, judecama, dar nu uita ca HONDA nsr 125 nu-i egal cu APRILIA sr 50, asa ca a bit of respect nar strica. dar fie cum vrei tu, Sarbatori fericite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dOctOr Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 BRIK23....... postu ala pe la 4 noapteam naveam ce face ..... asa ca am scris si eu ceva logic (ca FB e de cacao) ca sa mai fac si eu un post ca aveam 99..... akm daca vrei sa ma judeci, judecama, dar nu uita ca HONDA nsr 125 nu-i egal cu APRILIA sr 50, asa ca a bit of respect nar strica. dar fie cum vrei tu, Sarbatori fericite! daca la tn cc-ii inseamna putere,poti sa te duci tare de acum noi nu la asta ne referim aici...vbim de skill sau atitudine ...in fine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 aha peugeot rullz...oricum e mai bn sa luati un scuter de firma chiar dak dati mai multi bani dar va tine.....sfatu meu i sa evitati first bike kymco si alte scutere made in china/pe vapor.....unii zic ca is rautacios sau ca yo cred ca toti au bani dar nu e asa yo la peugeotul meu am 15000 de km si nu am schimbat decat rolele si si alea din moft....si placutele de frana....dar am un prieten care a avut un first si a dat 25 de milioane pe el si ca sa il tina in functiune pana la 10000 de km cand s-a saturat de el a dat pe reparatii in afara garantiei inca 25 de milioane si de banii aia putea sa isi ia un peugeot nou sau un aprilia sau yamaha care nui dadeau atata bataie de cap Kymco e din Taiwan, si e bijuterie comparat cu majoritatea chinezoaicelor, iar Peugeot a inceput de un an sa-si faca o parte din motoare in China (ce-i drept in fabrica ce face si Hondele pentru chinezi)... Totul e relativ... Peugeot e o marca in Franta (cam 26% din piata) si in Romania (unde e prima marca sosita), in rest e mai mult o marca de masini... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magu Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 magule ce are daca opresti din mers? Te intreb pentru ca am incercat asta. Eu am valva de inchidere a motorului si nu se opreste la viteza mare, dar la 5 la ora da Ti s-a intampla ceva? rolly>>>stiu d l piaggio hexagon care l-am avut......luam contactu si acceleram si cand il puneam la loc nu numai ca trosnea ca draci da dadea si cu foc >>> nu stiu daca toate scooterele reacioneaza la fel (cel putin la aprilia mea nu schiteaza nimic) >>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 rolly>>>stiu d l piaggio hexagon care l-am avut......luam contactu si acceleram si cand il puneam la loc nu numai ca trosnea ca draci da dadea si cu foc >>> nu stiu daca toate scooterele reacioneaza la fel (cel putin la aprilia mea nu schiteaza nimic) >>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei) Scuterul - spre deosebire de motocicleta - nu-ti permite sa debreiezi (sa tragi de ambreiaj) cand vrei, asa ca daca ii tai contactul si esti inca in viteza la care ambreiajul centrifugal e cuplat roata din spate iti invarte motorul si-l alimenteaza fara scanteie la bujie; rezultatul e un motor supra-alimentat si cam innecat. Acum rezultatul net depinde de tipul de alimentare (la injectie asistata de calculator si cu sonda lambda in toba nu sunt probleme asa mari), de tipul de motor (2 sau 4 timpi), de tipul de racire si de cat de cald era motorul in momentul respectiv; rezultatele pot fi de la un motor innecat care nu mai pleaca 20 de minute (rece in 4 timpi cu racire cu aer si cu carburator) pana la niste rateuri la un motor cald, sau la doar o frana de motor violenta la un motor in 4 timpi cu computer de bord si injectie... Oricum nu numai opritul motorului, dar chiar si lasatul gazului la minimum pana sa decupleze ambreiajul pe deal in jos mi se pare periculos (eu am patit asa ceva cand incercam sa ocolesc niste gropi la intrarea in Strandul Studentesc din Tei, si cand am tras usor de gaz am avut neplacuta surpriza a unei frane de motor cam tari cand a cuplat ambreiajul)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Decembrie 28, 2007 Share Postat Decembrie 28, 2007 am patit si eu.. faza cu dealu si cu ambreiajul:D e nasoala.. sa nu o incercati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 am inteles pmoldovan si magu Se invarte motorul fara nimic in el...totusi eu am valva la contact v-am spus, nu te lasa sa-l opresti sau sa-l porneti decat cand nu lucreaza ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 >>>oricum nu e sanatos deloc.....din cate stiu io fortam segmenti(lipsa ulei) In nici un caz nu se intampla asta... cel putin la carburatie, cand amestecul trece prin camera de ardere(doar ca nu este aprins si nu arde) deci ungerea tot se realizeaza. Cred ca mai mult dauneaza tobei(mai ales daca e cu catalizator) decat motorului faza cu luatul contactului in mers pt a da rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Cum sa treaca daca tu nu mai accelerezi si nu se mai deschide carburatorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady4 Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Deobicei se face cu acceleratia la maxim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Am tot sta si miam zis ca ar fi bine sa punem in comun ceaa ce am facut toti rau la inceput, cand fiecare incerca sa iti face ceva la scooter sau sa repare ceva la el.spunti din experineta voasar ca sa nu facem,asa o sa aflam mai multe. Incep eu.ca tot sunt novice, am un aprilia SR50 ditech si de curand am aflat si eu ca NU trebuie sa cclerezi cand pornesti motorul. nu e vorba ca nu trebuie sa accelerezi ,cred ca ti-ai dat seama singur ca daca accelerezi nu mai porneste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scuteristu Postat Decembrie 29, 2007 Share Postat Decembrie 29, 2007 Oricum nu numai opritul motorului, dar chiar si lasatul gazului la minimum pana sa decupleze ambreiajul pe deal in jos mi se pare periculos (eu am patit asa ceva cand incercam sa ocolesc niste gropi la intrarea in Strandul Studentesc din Tei, si cand am tras usor de gaz am avut neplacuta surpriza a unei frane de motor cam tari cand a cuplat ambreiajul)... Eu am facut treaba asta de foarte mule ori. La coborarea unui deal daca ambreiajul e decuplat, accelerez usor ca sa prinda si sa am frana de motor. Cobor cu frana de motor ca sa nu uzez placutele de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.