Sari la conținut

Am O Dilema


Sergiu 30
 Share

Postări Recomandate

sa va spun despre ce e vorba...

in viata in general daca teoria e corecta practica o va urma si va da aceelasi rezultat...

bun pana aici...

ce nu inteleg eu asta...

eu am un zxr 750....motocicleta din 1995...

altul are spre exemplu un zx6r din 2004 sa zicem...

cu totii puteti cadea de acord ca merge mai repede dar mai ales accelereaza mai repede 600-le

argumente voastre sunt astea....e mai usor si are raporturi de transmitere mai scurte...

bun...

750 200 de kg 120 de cai...

600 170 de kg 200 de cai...

am inteles

600 peste 750 vechi...

acuma io va intreb asta....

daca doar greutatea si raportul de transmitere mai scurt face dintr-o motocicleta de cilindree mai mica sa castige contra uneia de cilindree mai mare atunci de ce nu bate si gsxr-ul de 1000 sa zicem o hayabusa?

hayabusa 250 kg si 180 de cp

gsxr 100 180 kg si 180 de cp...

acuma eu va intreb ca raportul kilograme cai nu mai conteaza deloc????

bine o sa ziceti ca 1300 dezvolta cuplu mai mult si la ture mai joase(adica nu ramane fara suflu)

dezvolta cuplu mai mult dar gsxr-ul de 1000 se tureaza mai tare deci compenseaza cumva....

dilema mea e asta....nu se poate spune in teorie ca raportul kilograme cai inseamna absolut totul?

daca 600 bate 750 fiindca e mai usoara si se tureaza mai tare de ce nu functioneaza asta si la gsxr 1000 contra hayabusa?

daca e sa facem un raport cai kile gsxr-ul e NET in avantaj

o sa ziceti ca e vorba de cuplul dezvoltat de 1000 si 1300

1000-115 nm.....1300-135nm

dar raportand la kilograme nu are nici un avantaj hayabusa

va rog lamuriti-ma fara invective de genul ca sunt (cuvant urat) si mai stiu eu ce(asta o stiam :rolleyes:)

Editat de sergiukawa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cine zice ca nu bate GSX 1000 pe Hayabusa? la acceleratie bate, doar la viteza maxima nu, fiindca sunt alte rapoarte in cutie, Busa fiind calculata ca intr-a 6-a sa mearga pana la ~ 320 iar Gixerul doar pana pe la ~300.

cuplul motor pe kilogram ajuta la acceleratie dar viteza maxima tot caii-putere si turatia maxima la roata o dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pana in 300 1000-le e in fata?

daca e asa cum spui tu atunci raportul cai\kg are si el importanta lui

pai gandeste-te ca nici masinile de cilindree asemanatoare nu e obligatoriu sa aiba performante identice.

miarele moderne sunt limitate, busa mai putin.

sau nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu ma pricep la "rapoarte/CP/cuplu, etc." da-ti spun ca io cu 1 un GSX 1000 ma pun orice cu Hayabusa "normala" oricind si in orice pozitie si o bat la cur_ cu spume. :D

Numa' la top speed poate sa ridice pretentii Hyabusa, modelu' mai vechi, pt. ca orice GSX e limitat la max. 300 km/h. in prezent, din cite stiu eu. Zic ceea ce zic pt. ca am mers cu ambele motoare si am simtit diferenta.

:) :D :rock: :blbl: :( Pot sa iti dovedesc contrariul cand vrei tu. :rolleyes: :crack: :) :) :) Conditia este sa ai un gsxr 1000.Nu te refereai la viraje,nu-i asa ?!

 

--- Mesaj completat în 25 Dec 2007 18:53 -------------

Cred ca depinde foarte mult si de pilot :P

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io cred ca "sergiukawa", care e prima data ontopic la ceva :crack: , vrea sa stie de ce busa iese in fata in linie dreapta!

 

Si uitati-va la orice cursa dragstrip si veti vedea ca in afara de Busa si mai nou ZZR1400 nu prea au sanse alte motociclete!

 

Raspunsul e simplu, pentru ca Busa e mai grea si poti sa-i dai gazu mai tare fara sa te dai peste cap cand pleci, se ridica intr-o roata mai tarziu decat gixerul si deci se poate accelera mai tare pe Busa.

 

Peste 200km/h la ora Busa accelereaza mai tare, scrie pe tot netu. Ideea e ca daca ar fi cel cu gixeru asa de bun incat sa accelereze cat sa tina roata jos probabil pana la 200/h n-ar fi mare diferenta.

 

Dar daca un gixer poate sa bata o busa pe linie dreapta cum de pe nici un dragstrip nu au castigat gixere, de ce nu isi iau pasionatii de asa ceva gixer? Una pentru ca chiar si nemodificata Busa este mai rapida pe 400m aia si 2 Busa se poate modifica foarte mult, aftermarketul la busa iti ofera posibilitati foarte multe.

 

P.S.Bineinteles ca overall, curbe, trafic, etc, gixeru' este mai rapid,mai usor de manuit, dar cred ca acceleratia in linie dreapta ramane atu-ul Busei.

Doar parerea mea!

 

Primul topic bun, sergiukawa :crack: , no offence! :crack:

 

 

 

--- Mesaj completat în 27 Dec 2007 15:00 -------------
Mai bine intrebati-va ce am putea face noi cu motoarele care le avem daca am sti sa ne dam! :crack:

 

Uite aici filmuletz in care se vede diferenta intre niste epave batrane si un gsxr 1000 K6 conduse de acelasi om!

 

Ia sa vedem, va place, vreau pareri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-ti spun ca io cu 1 un GSX 1000 ma pun orice cu Hayabusa "normala" oricind si in orice pozitie si o bat la cur_ cu spume.

Cit despre pilot ar trebui sa stii la fel bine ca orice motociclist ca sint piloti care bat la cur_ hayabusa ta cu un motor de "doar" 600 cmc.

 

Sa inteleg ca tu esti unul din pilotii care poate face chestia asta? :crack:

 

 

Uite aici filmuletz in care se vede diferenta intre niste epave batrane si un gsxr 1000 K6 conduse de acelasi om!

 

Ia sa vedem, va place, vreau pareri!

 

Foarte fain se dau baietii.Se vede ca stiu ce fac.Merg ca dracii ,indiferent de motor :crack:

Editat de Reaper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: :crack: :) Nici nu stiu de ce ai pus filmu' asta Ca sa ne convingem ca Hayabusa ramine CLAR in urma si la o "liniuta"? :D :hug: :)

Eu in nici un caz. Eu nu sint "pilot". Un pilot adevarat care merge pe la curse io zic ca scoate timpi mai buni cu un motor inferior decit scoti tu cu Hayabusa in conditiile in care tu esti un motociclist normal.

Cind m-am referit la mine am zis ca in conditii de trafic similare scot timp mai bun cu GSX 1000 decit cu Hayabusa. ;)

 

 

Vrei sa incercam? :crack:

voi nu aveti ce face pe aici....mie mi se par ambele motoare bune,si si le-ar dori orice persoana de la "scuteristi" :crack: voi acuma stati sa vedeti care e mai "smechera" :crack: :crack: :crack:

reisari-lor :P

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dintre astea doua clar ZX7R e mai buna :crack:

apropo niko teoria ta nu tine...

sa iti zic si de ce...

adica hayabusa accelereaza mai repede fiindca e mai grea si tine roata fata mai mult jos?

in primul rand daca e mai grea sta prost la capitolul kg\cai...

si daca e asa atunci de ce nu fac si eu un zx6r cu 750-ul meu???

toata lumea stie ca zx7 e o motocicleta care se ridica foarte greu de pe pamant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-ti spun ca io cu 1 un GSX 1000 ma pun orice cu Hayabusa "normala" oricind si in orice pozitie si o bat la cur_ cu spume.

Pai tradu-mi fraza asta :crack: Nu esti cam subiectiv in cazul in care tu esti cel care merge pe ambele motoare? Atunci spun si eu ca'' bat...cu spume'' orice motor sport cu un pegas :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da-ti spun ca io cu 1 un GSX 1000 ma pun orice cu Hayabusa "normala" oricind si in orice pozitie si o bat la cur_ cu spume.

 

Totusi,nu mi-ai ''tradus'' fraza de mai sus. :crack: Nu am afirmat niciodata ca gsxr 1000=pegas. Tu ai facut-o.Degeaba o dai cotita ,nu tine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma va tot incordati paci

io bat si gsxr 1000 si hayabusa legate in SLI cu ZX7R

esti fantastic de plictisitor, fara suparare.

eu cred ca nu doar teoretic ai o dilema, ci si una psihica. ca de practica... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi cer scuze ca ma bag si eu?dar zx6r-ul are 200 de cai ?

 

 

nici macar cu turbo :crack:

 

nici macar in cadere libera si cu RAM-Airul la capacitate maxima. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gresit acolo cu zx6r-ul

bine ca ati observat

cand am observat eu deja era prea tarziu si nu am mai putut modifica

cat despre cei ce se supara pe mine cand vb de zx7r nu trebuie sa luati in serios

e clar ca nu am nici o sansa

daca luati in serios cand spun asta atunci aveti serioase probleme psihice cum spunea un coleg mai devreme :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia sa zic si eu ceva sa nu isi vanda astia motoarele...

mai bine sa creada ei ca le au mai tari decat sa fie traumatizati pe viata...

pt binele tuturor ma sacrific eu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuia sa zic si eu ceva sa nu isi vanda astia motoarele...

mai bine sa creada ei ca le au mai tari decat sa fie traumatizati pe viata...

pt binele tuturor ma sacrific eu :lol:

adica sergiu e mesageru de la kawa... :bigstar: incearca sa ne converteasca sa idlotatrizam zx-u.

testul din linku

a fost ok ... dar puteau sa faca toti 3 teste pe toate motoarele si cei mai buni timpi sa fie comparati... nu o persoana pe toate si cel mai bun timp indica.

Eu zic ca era mult mai relevant.pt ca fiecare conduce si simte in felul lui. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...