iboboc Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Deschid acest topic (poate cu rezerva viitoarelor comentarii acide a celor rauvoitori) pentru a va invita ca voi cei din Galati si Braila sa va puneti poza preferata "Eu si motorul meu". (o poza cu voi sa se vada ca sunteti voi si motorul). Postati poza care credeti ca e cea mai reusita. JE, Bobby: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 (editat) EU si MOTORU`! nu prea am timp sa vin pe la elice, sunt student la Iasi si mai tot timpul stau acolo dar cand vin acasa nu ratez niciodata ocazia de a veni la elice cu motoru! salutare si toate cele bune! Editat Decembrie 26, 2007 de best_biker09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puric Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 Foste amante: --- Mesaj completat în 28 Dec 2007 10:19 -------------Deci numai eu si cu bobi suntem motociclisti in galati nu? Nu mai vad nici o poza chiar nu aveti cu ce va lauda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 (editat) io cu viforul rosu!LA MULTI ANI,MULTI KM FARA INCIDENTE! Editat Decembrie 31, 2007 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lsd Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 (editat) si io cu suza Editat Decembrie 31, 2007 de lsd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 Brailean ... eu sh GPz-ul pe vremea cand nu era al meu eu mosh si GPz-ul sanie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...