Lee_e Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Mi-am schimbat recent lichidul de frana atat pe fata cat si pe spate, si intampin o problema doar la roata fata: imi "freaca" placuta de frana pe disc doar pe unul singur ( cel din dreapta ), si nu doar ca imi scoate un sunet neplacut, dar imi si provoaca o mica vibrare a ghidonului... Am facut din nou schimbul, am ventilat, am aerisit cu ideea ca am goluri de aer ( cu toate ca nu ar trebui sa aiba nici o legatura cu asta ) si tot nu am rezolvat problema. Am desurubat si am dat jos roata, sa vad daca s-a intamplat ceva la rulment,dar nimic.. totul e bine, totul e in stare foarte buna. S-o fi dezechilibrat roata de la sine?! personal mi se pare ca suna un pic aberant dar cine stie... Aveti ceva sugestii ce ma pot ajuta? Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tileagaviorel Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Mi-am schimbat recent lichidul de frana atat pe fata cat si pe spate, si intampin o problema doar la roata fata: imi "freaca" placuta de frana pe disc doar pe unul singur ( cel din dreapta ), si nu doar ca imi scoate un sunet neplacut, dar imi si provoaca o mica vibrare a ghidonului... Am facut din nou schimbul, am ventilat, am aerisit cu ideea ca am goluri de aer ( cu toate ca nu ar trebui sa aiba nici o legatura cu asta ) si tot nu am rezolvat problema. Am desurubat si am dat jos roata, sa vad daca s-a intamplat ceva la rulment,dar nimic.. totul e bine, totul e in stare foarte buna. S-o fi dezechilibrat roata de la sine?! personal mi se pare ca suna un pic aberant dar cine stie... Aveti ceva sugestii ce ma pot ajuta? Va multumesc! Pai daca tot ai dat roata jos incearca sa vezi daca pistonul de la etrierul respectiv culiseaza inainte si inapoi pt ca e posibil sa ramana blocat din cauza riginei mizeriei etc. Daca nu culiseaza scoate pistonasul afara schimba garnitura si curata etrierul si nu are cum sa nu mearga.Foarte important sa folosesti lichid de frana specificat de constructor ca altfel poti distruge garniturile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzz Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 (editat) Pai daca tot ai dat roata jos incearca sa vezi daca pistonul de la etrierul respectiv culiseaza inainte si inapoi pt ca e posibil sa ramana blocat din cauza riginei mizeriei etc. Daca nu culiseaza scoate pistonasul afara schimba garnitura si curata etrierul si nu are cum sa nu mearga.Foarte important sa folosesti lichid de frana specificat de constructor ca altfel poti distruge garniturile. bun raspuns , mai mult ca sigur ca asta se intampla , sau in general la honda etrierul e flotant si culiseaza pe niste bolturi care se afla sub niste cauciucuri , daca acolo e mizerie etrierul nu mai revine . verifica si acolo curata si unge cu vaselina bolturile . bafta Editat Decembrie 26, 2007 de moto_fane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lee_e Postat Decembrie 26, 2007 Autor Share Postat Decembrie 26, 2007 @ tileagaviorel & @ moto_fane Multumesc pt sfaturi Intradevar etrierul este flotant si culiseaza pe niste bolturi... m-am gandit la problema asta, dar inainte sa ma apuc sa demontez totul m-am gandit ca e probabil mai recomandat sa mai cer si alte pareri. Nu are cum sa fie stiintza nucleara ( sau mai bine zis nucleiara ) pt ca sunt componente destul de simple... Ma apuc sa curatz , sa vedem daca inchei necazul . Multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Decembrie 26, 2007 Share Postat Decembrie 26, 2007 Asta trebuie sa fie cauza, nu culiseaza etrierul pe bolturi... desfa, curata, unge cu pasta de cupru si monteaza la loc. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bill Postat Decembrie 27, 2007 Share Postat Decembrie 27, 2007 daca nai rezolovato sunama. am avut si eu problema asta. 0744672942 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
invictus Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 (editat) s-ar putea sa se fi blocat pistonasul in etrier. trebuie scos, curatat si schimbate garniturile. Daca are puncte de rugina poti sa il cureti cu un smirghel foarte fin. Editat Ianuarie 19, 2008 de invictus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.