hexakuemion Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 Sa vedeti ceva extraordinar! O masina a timpului perfect estetica si functionala facuta langa noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sacal Postat Ianuarie 4, 2008 Share Postat Ianuarie 4, 2008 asta da custom bike, nu chiftelele care au cateva piese schimbate pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 Mamaaaa , asta da motor , cred ca OCC ar trebui sa faca un curs de calificare si reconversie profesionala la astia. Sint cam in stilul alora de la Zero Engineering. Deci pina la urma tot Old Scool e baza. Nota 10+ . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexakuemion Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 Iti dai seama ca au construit-o de la zero? Este un loc fierbinte aici, unde se intalnesc mai multe influente si sunt mai multe posibilitati pentru ca noi am crescut pe motocicletele sovietice care au fost si sunt customizate de cand ne stim. Suntem cu un pas inainte dar nu stim s-o valorificam. Trebuie sa vina cineva ca Sapka, sa ne arate ca se poate. Toti de la Mainz au ramas cu gura cascata cand au vazut aceasta motocicleta construita in stilul antic. --- Mesaj completat în 10 Jan 2008 00:04 -------------Vazand ce am putut face in Ungaria, m-am uitat si la altii, ca de exemplu Motocicleta de Sare , dar nu au reusit sa ma convinga ca cei de la SapkaMuvek. Oricum, merita vazuta. De atunci, cand a fost construita a fost cumparat de unul din America. Ma rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Hell yea, numa ca mai tre sa treca catziva zeci de ani pan ce vedem si la noi asa ceva, trbe scule, trebe industrii bazate in domeniu(cadre,rezervoare.....) totusi speram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mendozaccc Postat Ianuarie 10, 2008 Share Postat Ianuarie 10, 2008 Ma-nclin pan' la pamant si raman asa juma' de ora in cinstea lui Sapka. BRAVO! Cinste lui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 (editat) Mai oameni buni pe mine nu ma sparge ,si nu dau nici mai mult de o 50 cent pe OCC de exemplu!Amu' dati cu oua ! Editat Ianuarie 13, 2008 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 3, 2008 Share Postat Martie 3, 2008 Parerea mea e ca Time Machine este un custom, care merita cel putin respect, au construit ceva unic, inovativ, un costum in adevaratul sens al cuvantului. Au castigat si locul 1 la capionatele europene de Custom Bike building. Mai multe creatii Sapka Muvek: http://www.sapkamuvek.hu/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 Mai oameni buni pe mine nu ma sparge ,si nu dau nici mai mult de o 50 cent pe OCC de exemplu!Amu' dati cu oua ! eu am vazut-o de aproape! e imensa! rotile de 21" cu camere insertie alba de 130 fata spate, spitele de lemn, ghidonul placat cu lemn,sudurile de o finisare extraordinara, furca cu sistemul hidraulic cu un singur brat, actionare din robinetul central situat deasupra furci(pornesti motorul un sistem hidraulic duce ulei in pompa furci prin actionarea robinetelui motocicleta se ridica de pe cricul central incorporat in cadru), cadrul care este rezervor de ulei pentru sistemul hidraulic, conducete de cupru prinse si scoase din cadru ancorate si legate cu cureluse din piele si catarama , demarorul transformat dintr-o bagheta cu retragere in spate pentru actionare si tragere la mina, schimbator de viteza la mina cu un cristal in cap si lupa pe maneta prin care sa vezi vitezele(0- incet- mai tare- si mai tare- foarte tare- inapoi) o minunatie de motor knuckelhead cu capacele culbutoareleor modificate cred de 1000cmc, esapamnetul opera inginereasca mascat de nu iti dai seama numa de te chioresti. detaliile te coplesesc de zici ca nu se mai termina. cum sa nu te sparga?, cum te lase rece asa ceva, pentru mine este si va ramine un costum(a nu se confunda) de mare clasa cum nu s-a mai construit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Martie 7, 2008 Share Postat Martie 7, 2008 eu am vazut-o de aproape! e imensa! rotile de 21" cu camere insertie alba de 130 fata spate, spitele de lemn, ghidonul placat cu lemn,sudurile de o finisare extraordinara, furca cu sistemul hidraulic cu un singur brat, actionare din robinetul central situat deasupra furci(pornesti motorul un sistem hidraulic duce ulei in pompa furci prin actionarea robinetelui motocicleta se ridica de pe cricul central incorporat in cadru), cadrul care este rezervor de ulei pentru sistemul hidraulic, conducete de cupru prinse si scoase din cadru ancorate si legate cu cureluse din piele si catarama , demarorul transformat dintr-o bagheta cu retragere in spate pentru actionare si tragere la mina, schimbator de viteza la mina cu un cristal in cap si lupa pe maneta prin care sa vezi vitezele(0- incet- mai tare- si mai tare- foarte tare- inapoi) o minunatie de motor knuckelhead cu capacele culbutoareleor modificate cred de 1000cmc, esapamnetul opera inginereasca mascat de nu iti dai seama numa de te chioresti. detaliile te coplesesc de zici ca nu se mai termina. cum sa nu te sparga?, cum te lase rece asa ceva, pentru mine este si va ramine un costum(a nu se confunda) de mare clasa cum nu s-a mai construit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 17, 2008 Share Postat Martie 17, 2008 eu am vazut-o de aproape! e imensa! rotile de 21" cu camere insertie alba de 130 fata spate, spitele de lemn, ghidonul placat cu lemn,sudurile de o finisare extraordinara, furca cu sistemul hidraulic cu un singur brat, actionare din robinetul central situat deasupra furci(pornesti motorul un sistem hidraulic duce ulei in pompa furci prin actionarea robinetelui motocicleta se ridica de pe cricul central incorporat in cadru), cadrul care este rezervor de ulei pentru sistemul hidraulic, conducete de cupru prinse si scoase din cadru ancorate si legate cu cureluse din piele si catarama , demarorul transformat dintr-o bagheta cu retragere in spate pentru actionare si tragere la mina, schimbator de viteza la mina cu un cristal in cap si lupa pe maneta prin care sa vezi vitezele(0- incet- mai tare- si mai tare- foarte tare- inapoi) o minunatie de motor knuckelhead cu capacele culbutoareleor modificate cred de 1000cmc, esapamnetul opera inginereasca mascat de nu iti dai seama numa de te chioresti. detaliile te coplesesc de zici ca nu se mai termina. cum sa nu te sparga?, cum te lase rece asa ceva, pentru mine este si va ramine un costum(a nu se confunda) de mare clasa cum nu s-a mai construit. Pai e altfel cand ai vazut-o in "carne si oase" si vezi exact ce e pe ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.