Sari la conținut

Suzuki Gsx R


Postări Recomandate

pai asta e problema ca nu mai am becurile si nush de care sa cumpar

Nu ai toate becurile sau doar la far ??

La far poate fi ceva mai deosebit,uita-te bine pe acolo ca poate scrie ca in rest (semnal,frana,pozitie)sant obisnuite !!

Din ce se vede in poza din profilul tau la far posibil sa ai H 1,asta inseamna ca ai bec separat pe fiecare faza.

Du-te la un electrician auto si cere-i niste becuri arse si vezi care se potriveste,daca nu te poti duce cu motorul ca e iarna.

Editat de A-L-E-X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai toate becurile sau doar la far ??

La far poate fi ceva mai deosebit,uita-te bine pe acolo ca poate scrie ca in rest (semnal,frana,pozitie)sant obisnuite !!

Din ce se vede in poza din profilul tau la far posibil sa ai H 1,asta inseamna ca ai bec separat pe fiecare faza.

Du-te la un electrician auto si cere-i niste becuri arse si vezi care se potriveste,daca nu te poti duce cu motorul ca e iarna.

 

 

doar cele de la far nu le mai am ..

 

--- Mesaj completat în 06 Jan 2008 13:28 -------------
are cineva o carte service ? ma gasiti pe id`ul de mess sergiu_andy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am intelesc ca trebuie un H1 in stanga si un H 7 ...

Dar ai manual pe modelul acesta de motocicleta ?

La mine scrie pe geamul de la far, si la fel scrie pe majoritatea farurilor Stanley Japan :P Bine, m-am prins de asta de abia dupa ce l-am desfacut sa vad ce e innauntru cand il montam la loc :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din schita atasata scrie 2x 50/55 w, deci 2 bucati de H4. 50/55 w inseamna bec cu 2 faze, adica H4. nu mai se gasesc H4 de puterea aia, dar sunt mai mari cu 10 w. la fel am pus si io pe TDM. vezi sa fie cu flansa p43t(parca)...anyway, trebuie sa aiba pe flansa/soclu 3 picioruse...becuri gasesti de la 5 ron la 20 ron buc. recomand sa fie tunsgram, osram, ceva de genul...caci altfel daca pui ieftinache ti se ard destul de repede si desfaci carena iarasi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din schita atasata scrie 2x 50/55 w, deci 2 bucati de H4. 50/55 w inseamna bec cu 2 faze, adica H4. nu mai se gasesc H4 de puterea aia, dar sunt mai mari cu 10 w. la fel am pus si io pe TDM. vezi sa fie cu flansa p43t(parca)...anyway, trebuie sa aiba pe flansa/soclu 3 picioruse...becuri gasesti de la 5 ron la 20 ron buc. recomand sa fie tunsgram, osram, ceva de genul...caci altfel daca pui ieftinache ti se ard destul de repede si desfaci carena iarasi...

H4 gasesti usor doua modele:

- Cel vechi 45/40W (gen Dacia);

- Cel nou 60/55W.

Restul modelelor sunt exotice si le vei gasi la preturi exorbitante. Poate ca sa nu-ti supraincarci alternatorul o idee buna ar fi sa combini unul vechi cu unul nou.

La un pret rezonabil daca e vorba de cel vechi eu as alege chestiile alea albastrui pe care scie Xeon si nu mai stiu ce, iar la chestiile noi eu am ales Osram Silverstar care zic ei ca da cu 50% mai multa lumina decat model ieftin si ochiul meu zice ca da de doua ori mai multa lumina decat vechiul meu bec japonez de acum 14 ani... Nu ca as avea ceva cu becurile japoneze, daca stiti de unde sa-mi iau un bec Stanley Japan din era noastra va rog sa-mi dati un mesaj...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa puna SERGIU_ANDY niste poze cu farul aici, macar din fata facute cat mai aproape ca sant mai multe modele de far pt aceeasi moto,depinde pt cine a fost produsa,Europa sau America,Canada !!!

 

Eu cand mi-am luat TLR-ul,facut pt USA,avea 2 becuri cu 2 faze care mergeau simultan.cand am schimbat farul am gasit tipul facut pt Europa care mergea tot cu 2 becuri dar pt proiector(H 1 parca),la faza scurta avea o lupa farul si mergeau alternant fazele(bec stanga=scurta,bec dreapta=lunga)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

H4 gasesti usor doua modele:

- Cel vechi 45/40W (gen Dacia);

- Cel nou 60/55W.

Restul modelelor sunt exotice si le vei gasi la preturi exorbitante. Poate ca sa nu-ti supraincarci alternatorul o idee buna ar fi sa combini unul vechi cu unul nou.

La un pret rezonabil daca e vorba de cel vechi eu as alege chestiile alea albastrui pe care scie Xeon si nu mai stiu ce, iar la chestiile noi eu am ales Osram Silverstar care zic ei ca da cu 50% mai multa lumina decat model ieftin si ochiul meu zice ca da de doua ori mai multa lumina decat vechiul meu bec japonez de acum 14 ani... Nu ca as avea ceva cu becurile japoneze, daca stiti de unde sa-mi iau un bec Stanley Japan din era noastra va rog sa-mi dati un mesaj...

nop. ai inteles gresit.

ala de 60/55 w este de 2 tipuri: flansa rotunda, care se potriveste si la dacie, si flansa cu 3 picioruse care ii trebuie omului la mobra, si care sunt la fel ca la maj masinilor(cielo, mielo, samd).

unul este H4, cu flansa p43t, iar celalalt este H4 cu flansa p45t. acum nu mai stiu care cum este. dar le identifici vizual. scrie si pe cutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nop. ai inteles gresit.

ala de 60/55 w este de 2 tipuri: flansa rotunda, care se potriveste si la dacie, si flansa cu 3 picioruse care ii trebuie omului la mobra, si care sunt la fel ca la maj masinilor(cielo, mielo, samd).

unul este H4, cu flansa p43t, iar celalalt este H4 cu flansa p45t. acum nu mai stiu care cum este. dar le identifici vizual. scrie si pe cutie.

Nu am inteles gresit dar ma refeream la Dacia de la sfarsitul anilor '90 care are soclu H4 (cu 3 picioruse) dar cu putere 45/40W si care echipeaza de fapt majoritatea masinilor mai vechi. Masinile mai scumpe/mai noi (modele proiectate dupa 2000) si majoritatea motocicletelor proiectate in ultimii 15-20 de ani folosesc becuri cu soclu identic H4 dar au puterea consumata mai mare (60/55W). Daca pui becul mai mare in locul celui mai mic pe de o parte s-ar putea sa-ti suprasoliciti alternatorul si in timp sa te trezesti cu o baterie descarcata iar pe de alta parte s-ar putea sa-ti supraincalzesti in asemenea hal farul incat sa se topeasca (daca e de plastic), sa topeasca alte plastice din vecinatate (carene) sau sa topeasca izolatorii de pe sarme.

 

Pe de alta parte din ce am vazut eu majoritatea motocicletelor cu far dublu fabricate pentru Europa in ultimii ani au cate un bec simplu (faza scurta in stanga si faza lunga in dreapta) pe alte tipuri de socluri (H1, H3, H7).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...