sergiu_andy Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 cine stie ce becuri terbuie la un gsx r din 2000 ? H1, H2 .... ? va multumesc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 scrie pe bec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Ianuarie 5, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2008 scrie pe bec pai asta e problema ca nu mai am becurile si nush de care sa cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Ianuarie 5, 2008 Share Postat Ianuarie 5, 2008 (editat) pai asta e problema ca nu mai am becurile si nush de care sa cumpar Nu ai toate becurile sau doar la far ?? La far poate fi ceva mai deosebit,uita-te bine pe acolo ca poate scrie ca in rest (semnal,frana,pozitie)sant obisnuite !! Din ce se vede in poza din profilul tau la far posibil sa ai H 1,asta inseamna ca ai bec separat pe fiecare faza. Du-te la un electrician auto si cere-i niste becuri arse si vezi care se potriveste,daca nu te poti duce cu motorul ca e iarna. Editat Ianuarie 5, 2008 de A-L-E-X Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Ianuarie 6, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2008 Nu ai toate becurile sau doar la far ?? La far poate fi ceva mai deosebit,uita-te bine pe acolo ca poate scrie ca in rest (semnal,frana,pozitie)sant obisnuite !! Din ce se vede in poza din profilul tau la far posibil sa ai H 1,asta inseamna ca ai bec separat pe fiecare faza. Du-te la un electrician auto si cere-i niste becuri arse si vezi care se potriveste,daca nu te poti duce cu motorul ca e iarna. doar cele de la far nu le mai am .. --- Mesaj completat în 06 Jan 2008 13:28 -------------are cineva o carte service ? ma gasiti pe id`ul de mess sergiu_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 7, 2008 Share Postat Ianuarie 7, 2008 in mod sigur la faza scurta este H7 la lunga este probabil H2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 (editat) nu scrie nici în manual Editat Ianuarie 8, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 cine stie ce becuri terbuie la un gsx r din 2000 ? H1, H2 .... ? va multumesc pt ajutor din cate stiu modelul 97-2000 are farul cu doua H4 55/60 W Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sergiu_andy Postat Ianuarie 8, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2008 (editat) nu scrie nici în manual eu am intelesc ca trebuie un H1 in stanga si un H 7 ... Dar ai manual pe modelul acesta de motocicleta ? Editat Ianuarie 8, 2008 de sergiu_andy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 eu am intelesc ca trebuie un H1 in stanga si un H 7 ... Dar ai manual pe modelul acesta de motocicleta ? La mine scrie pe geamul de la far, si la fel scrie pe majoritatea farurilor Stanley Japan Bine, m-am prins de asta de abia dupa ce l-am desfacut sa vad ce e innauntru cand il montam la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 din schita atasata scrie 2x 50/55 w, deci 2 bucati de H4. 50/55 w inseamna bec cu 2 faze, adica H4. nu mai se gasesc H4 de puterea aia, dar sunt mai mari cu 10 w. la fel am pus si io pe TDM. vezi sa fie cu flansa p43t(parca)...anyway, trebuie sa aiba pe flansa/soclu 3 picioruse...becuri gasesti de la 5 ron la 20 ron buc. recomand sa fie tunsgram, osram, ceva de genul...caci altfel daca pui ieftinache ti se ard destul de repede si desfaci carena iarasi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 8, 2008 Share Postat Ianuarie 8, 2008 din schita atasata scrie 2x 50/55 w, deci 2 bucati de H4. 50/55 w inseamna bec cu 2 faze, adica H4. nu mai se gasesc H4 de puterea aia, dar sunt mai mari cu 10 w. la fel am pus si io pe TDM. vezi sa fie cu flansa p43t(parca)...anyway, trebuie sa aiba pe flansa/soclu 3 picioruse...becuri gasesti de la 5 ron la 20 ron buc. recomand sa fie tunsgram, osram, ceva de genul...caci altfel daca pui ieftinache ti se ard destul de repede si desfaci carena iarasi... H4 gasesti usor doua modele: - Cel vechi 45/40W (gen Dacia); - Cel nou 60/55W. Restul modelelor sunt exotice si le vei gasi la preturi exorbitante. Poate ca sa nu-ti supraincarci alternatorul o idee buna ar fi sa combini unul vechi cu unul nou. La un pret rezonabil daca e vorba de cel vechi eu as alege chestiile alea albastrui pe care scie Xeon si nu mai stiu ce, iar la chestiile noi eu am ales Osram Silverstar care zic ei ca da cu 50% mai multa lumina decat model ieftin si ochiul meu zice ca da de doua ori mai multa lumina decat vechiul meu bec japonez de acum 14 ani... Nu ca as avea ceva cu becurile japoneze, daca stiti de unde sa-mi iau un bec Stanley Japan din era noastra va rog sa-mi dati un mesaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 Sa puna SERGIU_ANDY niste poze cu farul aici, macar din fata facute cat mai aproape ca sant mai multe modele de far pt aceeasi moto,depinde pt cine a fost produsa,Europa sau America,Canada !!! Eu cand mi-am luat TLR-ul,facut pt USA,avea 2 becuri cu 2 faze care mergeau simultan.cand am schimbat farul am gasit tipul facut pt Europa care mergea tot cu 2 becuri dar pt proiector(H 1 parca),la faza scurta avea o lupa farul si mergeau alternant fazele(bec stanga=scurta,bec dreapta=lunga) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 H4 gasesti usor doua modele: - Cel vechi 45/40W (gen Dacia); - Cel nou 60/55W. Restul modelelor sunt exotice si le vei gasi la preturi exorbitante. Poate ca sa nu-ti supraincarci alternatorul o idee buna ar fi sa combini unul vechi cu unul nou. La un pret rezonabil daca e vorba de cel vechi eu as alege chestiile alea albastrui pe care scie Xeon si nu mai stiu ce, iar la chestiile noi eu am ales Osram Silverstar care zic ei ca da cu 50% mai multa lumina decat model ieftin si ochiul meu zice ca da de doua ori mai multa lumina decat vechiul meu bec japonez de acum 14 ani... Nu ca as avea ceva cu becurile japoneze, daca stiti de unde sa-mi iau un bec Stanley Japan din era noastra va rog sa-mi dati un mesaj... nop. ai inteles gresit. ala de 60/55 w este de 2 tipuri: flansa rotunda, care se potriveste si la dacie, si flansa cu 3 picioruse care ii trebuie omului la mobra, si care sunt la fel ca la maj masinilor(cielo, mielo, samd). unul este H4, cu flansa p43t, iar celalalt este H4 cu flansa p45t. acum nu mai stiu care cum este. dar le identifici vizual. scrie si pe cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 9, 2008 Share Postat Ianuarie 9, 2008 nop. ai inteles gresit. ala de 60/55 w este de 2 tipuri: flansa rotunda, care se potriveste si la dacie, si flansa cu 3 picioruse care ii trebuie omului la mobra, si care sunt la fel ca la maj masinilor(cielo, mielo, samd). unul este H4, cu flansa p43t, iar celalalt este H4 cu flansa p45t. acum nu mai stiu care cum este. dar le identifici vizual. scrie si pe cutie. Nu am inteles gresit dar ma refeream la Dacia de la sfarsitul anilor '90 care are soclu H4 (cu 3 picioruse) dar cu putere 45/40W si care echipeaza de fapt majoritatea masinilor mai vechi. Masinile mai scumpe/mai noi (modele proiectate dupa 2000) si majoritatea motocicletelor proiectate in ultimii 15-20 de ani folosesc becuri cu soclu identic H4 dar au puterea consumata mai mare (60/55W). Daca pui becul mai mare in locul celui mai mic pe de o parte s-ar putea sa-ti suprasoliciti alternatorul si in timp sa te trezesti cu o baterie descarcata iar pe de alta parte s-ar putea sa-ti supraincalzesti in asemenea hal farul incat sa se topeasca (daca e de plastic), sa topeasca alte plastice din vecinatate (carene) sau sa topeasca izolatorii de pe sarme. Pe de alta parte din ce am vazut eu majoritatea motocicletelor cu far dublu fabricate pentru Europa in ultimii ani au cate un bec simplu (faza scurta in stanga si faza lunga in dreapta) pe alte tipuri de socluri (H1, H3, H7). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.