Sari la conținut

Awo Simson 1952


cj86har
 Share

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 75
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cj25har@yahoo.com

 

Na zua buna domnilor.

Incep lansat in toate fortele asamblatul simsonului, am si ceva timp 2-3 ore pe zi sa ma ocup de problema.

Insa problema e urmatoarea .

Am mare nevoie de urmatoarele piese:

Arc spate din tel;escop 1 bucata ca era rupt in vreo 3 bucati

Stop spate

Cablu km

si de un ajutor care se si pricepe la modelul asta de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tata a reconditionat un AWO acum vreo 2 ierni..l-a adus in garag cu roaba si cand l'a scos de'acolo nu imi venea sa cred cat de bine arata..

 

daca ai probleme in legatura cu mecanica, il pot intreba. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
cj25har@yahoo.com

 

Na zua buna domnilor.

Incep lansat in toate fortele asamblatul simsonului, am si ceva timp 2-3 ore pe zi sa ma ocup de problema.

Insa problema e urmatoarea .

Am mare nevoie de urmatoarele piese:

Arc spate din tel;escop 1 bucata ca era rupt in vreo 3 bucati

Stop spate

Cablu km

si de un ajutor care se si pricepe la modelul asta de motor.

 

 

salut!vezi ca poti folosi cablul de kilometraj de la dnepr...cel putin la simsonul sport vine manusa!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Domnilor am poze si vesti bune pt iubitorii de motoare vechi.

In primul rand imi exprim multumirile colaboratorilor care m-au ajutat sa ajung cu motorul GATA

Multumiri lui Berchez, lui Mikulaish, lui Lori, lui Robi pt sfaturi sa vedem daca si pt partea electrica,

 

MAi am nevoie de 3 piese care sper sa ma ajute cineva

 

1 Cablu km NIPRU

2 Bratul care actioneaza frana la roata din spate

3 Surubul cu arc de la carburator care regleaza debitul de aer.

 

In rest santem gata. Bine mai trebuie facuta inst electrica de la 6 v la 12 v. Dupa promisiunile lui Robi si aia va fi gata.....cand inca nu e stabilit.

post-14218-1237651524_thumb.jpg

post-14218-1237651547_thumb.jpg

post-14218-1237651566_thumb.jpg

post-14218-1237651586_thumb.jpg

post-14218-1237651621_thumb.jpg

post-14218-1237651639_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor am poze si vesti bune pt iubitorii de motoare vechi.

In primul rand imi exprim multumirile colaboratorilor care m-au ajutat sa ajung cu motorul GATA

Multumiri lui Berchez, lui Mikulaish, lui Lori, lui Robi pt sfaturi sa vedem daca si pt partea electrica,

 

MAi am nevoie de 3 piese care sper sa ma ajute cineva

 

1 Cablu km NIPRU

2 Bratul care actioneaza frana la roata din spate

3 Surubul cu arc de la carburator care regleaza debitul de aer.

 

In rest santem gata. Bine mai trebuie facuta inst electrica de la 6 v la 12 v. Dupa promisiunile lui Robi si aia va fi gata.....cand inca nu e stabilit.

Fain o iesit, dar asa cum o zis si lakopeter, toba lucioasa o sa o scoata in evidenta.Vad ca am putut ajuta cu stopul, arata bine.Sper sa o pot vedea si live, daca mai ramane valabil cheful ala din aprilie, de care ai pomenit.Gratulalok ! :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IO is foarte curios cit la suta din motor i original

TU esti foarte sceptic despre tot si toate de-o vreme incoace...

superba masinarie, jos clopu pentru munca depusa!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

IO is foarte curios cit la suta din motor i original

nu aia e important cit la suta ii original ci pasiunea de a restaura un motor care necesita timp si bani si printre altele nu multi se lauda cu asa ceva deacea trebe sa ii ajutam nu sai neglijam munca acestor restauratori

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Bucea

Cu totii stim ca esti o fire ff curioasa dar de data asta poti sa te holbi pana iti ies ochii ca si la melc si nu vei vedea in afara de toba ce nu e original,si toba va fi cumparata originala cand voi avea primul drum de germania.

 

In rest totul e original pe motor.

 

Nu e original Boltul de la piston care e dacie , sarmele care actioneaza frana ambreaj care sant consumabile in rest tot e original.Intamplarea a facut ca cgear si bucsa de la brat e originala ce am cumparat.si mai are mosul inca 5 buc ,daca vrei iti cumpar unul si tie sa iti pui la gat.

 

Pozele sant in destul de bune ca rezolutie ca sa puteti sa le mariti de asa natura incat sa analizati ce nu e original.

 

Ah inca ceva nici gumele de la scarita nu sant originale ,dar asa cred ca alea se enumara intre consumabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari,in sfarsit ai reusit sa te apropi de final.

Daca nu ai facut inca instalatia electrica pana acum,iti va fi greu,ptr.ca va trebui sa dai jos iara rezervorul ca sa-ti faci loc.

Un cablu de km. original costa 10 euro,gume de scarite cam tot atat.

Rezolva scurgerile de ulei.

Liniile de pe aripa fata in partea de jos trebuiau sa "curga" cam ca si la aripa spate.

Stopul e de IJ '56 sau m72-uri in nici un caz de Awo.

Furca ai verificat-o?Pare lunga,adica arcuri cu tije mai lungi sau pantaloni de la furca sunt scurtati.Poate ma insel ca sta pe cric dar oricum pare anormal ceva acolo.

 

Io cam atat am avut de obiectat ;) :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari,in sfarsit ai reusit sa te apropi de final.

Daca nu ai facut inca instalatia electrica pana acum,iti va fi greu,ptr.ca va trebui sa dai jos iara rezervorul ca sa-ti faci loc.

Un cablu de km. original costa 10 euro,gume de scarite cam tot atat.

Rezolva scurgerile de ulei.

Liniile de pe aripa fata in partea de jos trebuiau sa "curga" cam ca si la aripa spate.

Stopul e de IJ '56 sau m72-uri in nici un caz de Awo.

Furca ai verificat-o?Pare lunga,adica arcuri cu tije mai lungi sau pantaloni de la furca sunt scurtati.Poate ma insel ca sta pe cric dar oricum pare anormal ceva acolo.

 

Io cam atat am avut de obiectat ;) :blink:

 

Nu e scurtat nimic de la pantalonul dela furca .Daca il la spe roata lui coboara mai jos cam cu 2 cm.

Referitor la stop da intradevar nu e de simson ,dar daca ai sa ma ajuti cu una originala o sa iti multumesc frumos.

 

Da intradevar linia de la aripa fgata trebuia sa curga ca la aripa din spate.Asta e asa moare ca e sub lac....Dar cred ca la fel de bine va merge motorul si cu liniile asa cum sant

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e scurtat nimic de la pantalonul dela furca .Daca il la spe roata lui coboara mai jos cam cu 2 cm.

Referitor la stop da intradevar nu e de simson ,dar daca ai sa ma ajuti cu una originala o sa iti multumesc frumos.

 

Da intradevar linia de la aripa fgata trebuia sa curga ca la aripa din spate.Asta e asa moare ca e sub lac....Dar cred ca la fel de bine va merge motorul si cu liniile asa cum sant

 

felicitari

nu am crezut ca a evoluat asa de mult munca ta. instalatia rezolvan sapt asta ,intr-o dupamasa,daca ai toate accesoriile.

in legatura cu ce e original si ce nu e ....mai ai timp . si eu asa am fost .dar le am pe" toate "

acuma sa mai bag si eu o stramba: robinetul de benzina e de origine,dar manerul ala e de trabant.dar gasesti robinet in leipzik-germany.bani sa ai.toate astea tre sa le notezi sa nu uiti sa strangi euro ;) .totusi sunt informatii utile. bafta in continuare.la vara ne dam :blink:

Editat de robert bk350
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari! cand ai montezi toba si lustruiesti motorul un pic va arata ca unul scos de pe banda fabricii! :blink:

 

Nu se lustruieste blocul motor nici fabrica nu o scos-o lustruita pe poarta fabricii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se lustruieste blocul motor nici fabrica nu o scos-o lustruita pe poarta fabricii

Asa te vreau...asta mi s-a zis si mie sa fac la a mea, si exact d-aia n-am facut, pt ca din fabrica iese aluminiu mat, nu argintiu sau mai stiu eu ce bling bling.E totusi recomandat daca arata jalnic sa fie slefuit si atat...in maxim doua luni e ca nou, ca oxideaza...Asa am procedat cu capacul de la rezervor si alte piese, deci daca il slefuiesti sa-l cureti, si atat, fara alte ghidusii de substante, e ok(dar numai cand arata intr-o stare jalnica)...oricum e super cum se prezinta acum :blink:

 

Si daca tot ai un AWO restaurat frumos, acum, ia de printeaza-ti asta...am alergat pe forumuri straineze de mi-au sarit ochii din cap dupa niste d-astea ;)

post-12624-1237850037_thumb.jpg

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...