piti_biker Postat Decembrie 1, 2008 Share Postat Decembrie 1, 2008 nu ai pentru ce, daca o sa mai gasesc ceva te voi anunta...daca vrei da-mi te rog id-ul tau de mess sa iti trimit ceva poze cu motoare vechi..o sa iti placa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Decembrie 13, 2008 Autor Share Postat Decembrie 13, 2008 cj25har@yahoo.com Na zua buna domnilor. Incep lansat in toate fortele asamblatul simsonului, am si ceva timp 2-3 ore pe zi sa ma ocup de problema. Insa problema e urmatoarea . Am mare nevoie de urmatoarele piese: Arc spate din tel;escop 1 bucata ca era rupt in vreo 3 bucati Stop spate Cablu km si de un ajutor care se si pricepe la modelul asta de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Decembrie 13, 2008 Share Postat Decembrie 13, 2008 Zoran, ia legatura cu 4bike sau cu Mikulaies, cred ca te pot ajuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Decembrie 14, 2008 Autor Share Postat Decembrie 14, 2008 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Decembrie 14, 2008 Share Postat Decembrie 14, 2008 nu ai pentru ce, daca o sa mai gasesc ceva te voi anunta...daca vrei da-mi te rog id-ul tau de mess sa iti trimit ceva poze cu motoare vechi..o sa iti placa.. Numai cu el esti prieten? Daca nu ai alte interese arata tuturor motoarele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 zoran: vezi ce faci cu suruburile originale.daca poti,cat de cat,nu le schimba,numai daca e nevoie (pt siguranta ta). progrese ? ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Decembrie 17, 2008 Share Postat Decembrie 17, 2008 tata a reconditionat un AWO acum vreo 2 ierni..l-a adus in garag cu roaba si cand l'a scos de'acolo nu imi venea sa cred cat de bine arata.. daca ai probleme in legatura cu mecanica, il pot intreba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Da, arata beton si pentru pufaiala ala inconfundabila as face moarte de om . Simson RULEZ for ever! Motor simplu, fiabil, clasic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Decembrie 20, 2008 Share Postat Decembrie 20, 2008 Da, arata beton si pentru pufaiala ala inconfundabila as face moarte de om . Simson RULEZ for ever! Motor simplu, fiabil, clasic. motor nemtesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jethro tull Postat Ianuarie 29, 2009 Share Postat Ianuarie 29, 2009 cj25har@yahoo.com Na zua buna domnilor. Incep lansat in toate fortele asamblatul simsonului, am si ceva timp 2-3 ore pe zi sa ma ocup de problema. Insa problema e urmatoarea . Am mare nevoie de urmatoarele piese: Arc spate din tel;escop 1 bucata ca era rupt in vreo 3 bucati Stop spate Cablu km si de un ajutor care se si pricepe la modelul asta de motor. salut!vezi ca poti folosi cablul de kilometraj de la dnepr...cel putin la simsonul sport vine manusa!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Martie 21, 2009 Autor Share Postat Martie 21, 2009 Domnilor am poze si vesti bune pt iubitorii de motoare vechi. In primul rand imi exprim multumirile colaboratorilor care m-au ajutat sa ajung cu motorul GATA Multumiri lui Berchez, lui Mikulaish, lui Lori, lui Robi pt sfaturi sa vedem daca si pt partea electrica, MAi am nevoie de 3 piese care sper sa ma ajute cineva 1 Cablu km NIPRU 2 Bratul care actioneaza frana la roata din spate 3 Surubul cu arc de la carburator care regleaza debitul de aer. In rest santem gata. Bine mai trebuie facuta inst electrica de la 6 v la 12 v. Dupa promisiunile lui Robi si aia va fi gata.....cand inca nu e stabilit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 felicitari! cand ai montezi toba si lustruiesti motorul un pic va arata ca unul scos de pe banda fabricii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 SUper Simsonul! bravo!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
judas Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Domnilor am poze si vesti bune pt iubitorii de motoare vechi.In primul rand imi exprim multumirile colaboratorilor care m-au ajutat sa ajung cu motorul GATA Multumiri lui Berchez, lui Mikulaish, lui Lori, lui Robi pt sfaturi sa vedem daca si pt partea electrica, MAi am nevoie de 3 piese care sper sa ma ajute cineva 1 Cablu km NIPRU 2 Bratul care actioneaza frana la roata din spate 3 Surubul cu arc de la carburator care regleaza debitul de aer. In rest santem gata. Bine mai trebuie facuta inst electrica de la 6 v la 12 v. Dupa promisiunile lui Robi si aia va fi gata.....cand inca nu e stabilit. Fain o iesit, dar asa cum o zis si lakopeter, toba lucioasa o sa o scoata in evidenta.Vad ca am putut ajuta cu stopul, arata bine.Sper sa o pot vedea si live, daca mai ramane valabil cheful ala din aprilie, de care ai pomenit.Gratulalok ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bucea Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 IO is foarte curios cit la suta din motor i original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
macicasan Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 IO is foarte curios cit la suta din motor i original TU esti foarte sceptic despre tot si toate de-o vreme incoace... superba masinarie, jos clopu pentru munca depusa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irol Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 IO is foarte curios cit la suta din motor i original nu aia e important cit la suta ii original ci pasiunea de a restaura un motor care necesita timp si bani si printre altele nu multi se lauda cu asa ceva deacea trebe sa ii ajutam nu sai neglijam munca acestor restauratori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smakalan Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 e foarte frumos. felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 Domnule Bucea Cu totii stim ca esti o fire ff curioasa dar de data asta poti sa te holbi pana iti ies ochii ca si la melc si nu vei vedea in afara de toba ce nu e original,si toba va fi cumparata originala cand voi avea primul drum de germania. In rest totul e original pe motor. Nu e original Boltul de la piston care e dacie , sarmele care actioneaza frana ambreaj care sant consumabile in rest tot e original.Intamplarea a facut ca cgear si bucsa de la brat e originala ce am cumparat.si mai are mosul inca 5 buc ,daca vrei iti cumpar unul si tie sa iti pui la gat. Pozele sant in destul de bune ca rezolutie ca sa puteti sa le mariti de asa natura incat sa analizati ce nu e original. Ah inca ceva nici gumele de la scarita nu sant originale ,dar asa cred ca alea se enumara intre consumabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Martie 22, 2009 Share Postat Martie 22, 2009 Felicitari,in sfarsit ai reusit sa te apropi de final. Daca nu ai facut inca instalatia electrica pana acum,iti va fi greu,ptr.ca va trebui sa dai jos iara rezervorul ca sa-ti faci loc. Un cablu de km. original costa 10 euro,gume de scarite cam tot atat. Rezolva scurgerile de ulei. Liniile de pe aripa fata in partea de jos trebuiau sa "curga" cam ca si la aripa spate. Stopul e de IJ '56 sau m72-uri in nici un caz de Awo. Furca ai verificat-o?Pare lunga,adica arcuri cu tije mai lungi sau pantaloni de la furca sunt scurtati.Poate ma insel ca sta pe cric dar oricum pare anormal ceva acolo. Io cam atat am avut de obiectat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Martie 22, 2009 Autor Share Postat Martie 22, 2009 Felicitari,in sfarsit ai reusit sa te apropi de final.Daca nu ai facut inca instalatia electrica pana acum,iti va fi greu,ptr.ca va trebui sa dai jos iara rezervorul ca sa-ti faci loc. Un cablu de km. original costa 10 euro,gume de scarite cam tot atat. Rezolva scurgerile de ulei. Liniile de pe aripa fata in partea de jos trebuiau sa "curga" cam ca si la aripa spate. Stopul e de IJ '56 sau m72-uri in nici un caz de Awo. Furca ai verificat-o?Pare lunga,adica arcuri cu tije mai lungi sau pantaloni de la furca sunt scurtati.Poate ma insel ca sta pe cric dar oricum pare anormal ceva acolo. Io cam atat am avut de obiectat Nu e scurtat nimic de la pantalonul dela furca .Daca il la spe roata lui coboara mai jos cam cu 2 cm. Referitor la stop da intradevar nu e de simson ,dar daca ai sa ma ajuti cu una originala o sa iti multumesc frumos. Da intradevar linia de la aripa fgata trebuia sa curga ca la aripa din spate.Asta e asa moare ca e sub lac....Dar cred ca la fel de bine va merge motorul si cu liniile asa cum sant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 Frumos Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Nu e scurtat nimic de la pantalonul dela furca .Daca il la spe roata lui coboara mai jos cam cu 2 cm.Referitor la stop da intradevar nu e de simson ,dar daca ai sa ma ajuti cu una originala o sa iti multumesc frumos. Da intradevar linia de la aripa fgata trebuia sa curga ca la aripa din spate.Asta e asa moare ca e sub lac....Dar cred ca la fel de bine va merge motorul si cu liniile asa cum sant felicitari nu am crezut ca a evoluat asa de mult munca ta. instalatia rezolvan sapt asta ,intr-o dupamasa,daca ai toate accesoriile. in legatura cu ce e original si ce nu e ....mai ai timp . si eu asa am fost .dar le am pe" toate " acuma sa mai bag si eu o stramba: robinetul de benzina e de origine,dar manerul ala e de trabant.dar gasesti robinet in leipzik-germany.bani sa ai.toate astea tre sa le notezi sa nu uiti sa strangi euro .totusi sunt informatii utile. bafta in continuare.la vara ne dam Editat Martie 23, 2009 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj86har Postat Martie 23, 2009 Autor Share Postat Martie 23, 2009 felicitari! cand ai montezi toba si lustruiesti motorul un pic va arata ca unul scos de pe banda fabricii! Nu se lustruieste blocul motor nici fabrica nu o scos-o lustruita pe poarta fabricii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 (editat) Nu se lustruieste blocul motor nici fabrica nu o scos-o lustruita pe poarta fabricii Asa te vreau...asta mi s-a zis si mie sa fac la a mea, si exact d-aia n-am facut, pt ca din fabrica iese aluminiu mat, nu argintiu sau mai stiu eu ce bling bling.E totusi recomandat daca arata jalnic sa fie slefuit si atat...in maxim doua luni e ca nou, ca oxideaza...Asa am procedat cu capacul de la rezervor si alte piese, deci daca il slefuiesti sa-l cureti, si atat, fara alte ghidusii de substante, e ok(dar numai cand arata intr-o stare jalnica)...oricum e super cum se prezinta acum Si daca tot ai un AWO restaurat frumos, acum, ia de printeaza-ti asta...am alergat pe forumuri straineze de mi-au sarit ochii din cap dupa niste d-astea Editat Martie 23, 2009 de Mr_ORL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.