Sari la conținut

Sa Imi Bag Picioarele In Ea De Viatza


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Veneam triumfator de la SIAB. Inainte de intersectia cu podul Baneasa, plec de pe loc la semafor si masina din fata mea (VW nou noutz) imi pune o frana brusca (se pusese rosu). Dat fiind distanta mica intre noi... trag franele, o intorc pe o parte si il ating usor cu cilindrul drept pe bara lui din spate. Totul in fata politistului. Ma uit... io nu aveam nimic... el avea o zgarietura de 3 cm. Norocul a fost ca nu mi-a dat politistul amenda pentru nerespectarea distantei.

 

Life sux :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai patit-o, in aceeasi masura imi pare bine ca ai scapat asa usor. Cum orice lucru rau are partile lui bune, poate pe viitor o sa apreciezi mai bine combinatia distanta/viteza in raport cu masina din fata. Am vazut mai multe accidente care aveau drept cauza nerespectarea distantei, majoritatea in oras, unul foarte urat, de asta zic ca ai scapat usor si ca poti sa inveti din asta. Mai ales cand ai in fata o masina mai "tare" care poate frana brusc fara sa-si faca prea multe probleme, dar si fara sa-i pese de cei din spate. Eu iti urez sa fie asta ultimul tau accident! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te-am vazut frate.

 

eram la semaforul opus si cand i-am vazut pe cei doi ca se dau jos, am crezut ca ai pus-o

 

te-am salutat ca deh cand vezi cornitzele esti inconfundabil.

 

bine ca n-a fost mare lucru.

 

data viitoare sa fii mai atent si sa astepti pana pleaca sigur masina din fata.

si sa nu mai iesi pe axul drumului ca risti enorm.

 

mult succes.

fara evenimente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca esti si sofer printre altele. Iti dau un sfat: dubleaza distanta intre tine si masina din fata chiar si la stop. E mai safe! Pe bune. Am verificat chestia si tine. E deformatie de la sofat ,sa stau in poponeata celui din fata chiar daca sunt oprit sau urmeaza sa plec de pe loc. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa nu intelegeti gresit.

 

omu n-a pus-o pe o parte ci a luat-o intr-o parte. si io zic ca s-a descurcat bine ca a ramas pe axul drumuluidupa ce a sters cu cilindrul drept VW-ul.

 

Baiazide urmareste topicul Accidente si exprima-te corect. ca vorba aia induci lumile in eroare

 

ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alex,

 

iti multumim toti pentru sfaturi si in mod cert avem de ce.

 

Baiazid,

acum 10 ani cand aveam o Jawa de 350 nu stiam de sfaturile tale si mereu o puneam pe-o parte si saream ... si ma rostogoleam si n-aveam nimic dar acum ... mai precis 3 luni in urma mi-a iesit o masina de pe strada pe care doream sa intru, eu mergand pe linia de tramvai cu semnal stanga si vazand ca se opreste in fata mea am culcat-o ca prostu pe o parte si am sarit. rezultat: carena stg, parbriz, oglinda si carter, plus genunchi si cot ca deh. vroiam sa vand casca asa ca am imbratisat-o sa nu se zgarie. si totul la 20 la ora. din cauza lipsei de experienta sau a experientei gresite din tinerete. as fi putut sa evit cazatura daca stiam urmatoarele:

nu frana cand faci manevre pe linia de tramvai;

cand franezi violent nu face manevre, chiar daca pui numai fata.

si restul cu statu` pe motor si incercarea de a evita obstacolul sau de a alege locul impactului cred ca te-a luminat Alex si sigur nu pot sa o fac eu mai bine

 

tot ce te pot sfatui este sa citesti si sa exersezi manevrele prezentate pe site pentru ca scoala moto nu te-a invatat mare lucru.

 

inca odata succes si din punctul meu de vedere zic ca te-ai descurcat bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Miky, norocul meu a fost ca aveam 30 la ora. Daca nu o intorceam pe o parte (prin derapaj) ii spargeam spoilerul cu roata si era nasol. Masina era noua din Germania. Sansele sa cad erau minime si chiar daca cadeam, cand am intors-o intr-o parte aveam 5 la ora si aveam un picior pregatit sa il pun jos. Adica ultima bucata de frana inainte de impact. Mare lucru nu a fost doar ca m-am cam speriat.

 

Asta e. Vad luni cand ma duc sa declar la politie daca imi da amenda. Eu m-am inteles cu ala sa o dea sparta in parcare dar totusi ma are la mana. Si daca nu raportez la politie in 24 ore e nasol cu legea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m citit si rascitit.acum e rândul meu sa-mi dau cu parerea;

@renegade

ma bucur ca ai inteles sa lasi distanta intre tine si vehicolul din fata.când te vedeam in vara ca mergi la 25cm distanta de bara celui din fata ma taiau transpiratiile;bravos!

@miky

am sa comentez ce ai scris aici.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

. as fi putut sa evit cazatura daca stiam urmatoarele:

nu frana cand faci manevre pe linia de tramvai;

cand franezi violent nu face manevre, chiar daca pui numai fata.

si restul cu statu` pe motor si incercarea de a evita obstacolul sau de a alege locul impactului cred ca te-a luminat Alex si sigur nu pot sa o fac eu mai bine

 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

la pct 1

e bine dar mai adaug urmatoarele nu se frâneaza fata tare,progresiv cu degetul aratator merge,NU este INDICAT sa MERGI pe liniile de tranvai iar când SCHIMBAM directia de mers trebuie virat cât mai PERPENDICULAR pe sina.

pct 2

nu stiu ce motor ai si nu stiu daca intelegi ce inseamna se frânezi violent fata!al doilea aspect IMPORTANT este ca NICIODATA nu vei reusi sa faci vreo manevra cu roata fata frânata violent!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astea sunt accidente nasoale... care nu ar trebui sa fie. Mai ales la plecarile de la semafor sau intersectie cind este cineva in fata ta. Si eu am patit-o acum citeva luni, dar din fericire eram cu masina. Stau la intersectie tip T si in fata mea un Mercedes. din stinga, pe drumul cu prioritate vine o masina, semnalizeaza si intra in strada noastra...asta din fata mea intra la dreapta pe strada cu prioritate..nu mai venea nici o musca din cele doua parti...eu plec la fel si dupa 1 metru... Mercedesul din fata mea puna frina.... eu am intrat frinind in el...la viteza mica...

el nu avea deloc motiv sa frineze... eu nici nu socoteam in vis ca p..a ala frineaza.. daca eram cu motorul ai saream pe capota... la masina mea paguba de 2200 EURO... la el 1500... acum sunt de 100 de ori mai atent la plecari.. ori cu motorul ori cu masina... ca nu stii nici o data ce face ala din fata ta..

 

sau ultima simbata merg cu motorul pe drum national, mai ingust..in fata mea doua masini... eu depasesc cu vrea 130 si vad deodata ca prima masina vrea sa ocoleasca un animal care era deja calcat fara semnalizato... si intra pe banda opusa...eu veneam din spate ca racheta...mama am tras o frina si am mai avut putin loc sa trec pe linga ea pe stinga... dar simteam ceva fierbinte de tot prin vene si arterii... o fi fost adrenalina???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banuiesc ca esti si sofer printre altele. Iti dau un sfat: dubleaza distanta intre tine si masina din fata chiar si la stop. E mai safe! Pe bune. Am verificat chestia si tine. E deformatie de la sofat ,sa stau in poponeata celui din fata chiar daca sunt oprit sau urmeaza sa plec de pe loc. Bafta!

Asa e Renegade. Cand merg cu masina ... merg bara la bara. Dar franeaza altfel o masina cu ABS (4 roti) fata de un motor cu 2 roti. Asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io am plecat din tara la 18ani si mi-am luat carnetul aicea in US.

Legea aicea itzi da voie sa treci pe galben . Si daca se face rosu cind esti in mijlocul intersectie tot esti perfect legal . Ideea este sa nu se intimple exact ce so intimplat tzie sa nu intre balalau in panica ca so facut galben si sa se bage pe frine de disperat sa faca accident in lant.

Cam pt aceelasi motiv este absolut perfect legal ca motocicletele sa continue printre rindul de masini oprite la stop pina in fatza . Deoarece daca se intimpla un accident in lant motociclistu e facut piftie stind in rind cu carutzele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la noi e perfect legal sa te duci cu motocicleta pe dreapta de tot, daca intre coloana de masini cea mai din dreapta si bordura exista loc suficient.

Ce pot sa zic din experientza mea. Intotdeauna aplic stilul de mers al "omului invizibil". Mi-a intors si mie unul o data in fatza, pe drum. Avantajul a fost in cazul meu ca asta a fost oprit de tot pe dreapta si nu a semnalizat. Ci pur si simplu am vazut roata virata si masina s-a pus in miscare. Asta mi-a trezit reflexul "anti-obiecte-miscatoare-perpendicular-pe-drum" si am inceput sa franez imediat ce am vazut rabla aia miscandu-se, desi puteam spera ca dobitocul va realiza ca am un 70 la ora si bicicletele nu au far de 100 de Watti. In fine, daca nu franam inca de la inceput, se termina rau de tot, pentru ca in final prostul a franat, exact in fatza mea. Din fericire, reusisem sa opresc, ba chiar puteam sa-i infund usa, asa, usor, controlat, dar m-am abtinut... Deci cam aia numesc eu conduita preventiva. Cand vezi ca situatzia e "discutabila", franezi si astepti sa vezi cum decurg evenimentele... Iar cu moto, un semafor prins pe roshu e mult mai avantajos decat unul prins pe verde, pentru ca sigur pleci din Poll-Position.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baiazide, faza asta cu oprirea brusca la semafor, se intampla des. Cu, sau fara experienta, culcata pe-o parte, sau nu, e bine ca ai reusit sa eviti un impact mai nasol. Mi s-a intamplat si mie o chestie din asta pe soseaua dinspre autogara Militari spre lujerului: am plecat de la semafor (distanta mica intre mine si masina din fata). Nu am observat ca mai era un semafor la 100 m. GRESEALA IMENSA: m-a pus draq sa reglez oglinda in timpul mersului si nu am observat ca cel din fata a franat, decat in ultima secunda. Nu aveam viteza mare. Am strans ambele frane si am incercat sa nu o pun pe-o parte; am incercat sa stau cat pot pe ea, asta si din cauza ca pasagera ar fi avut de suferit daca as fi cazut. Rezultat: am lovit putin bara sin spate care s-a crapat (era un Opel nou, cu nr de rodaj). A coborat soferul (in jur de 1,80 m. 100 Kg), care mi se parea super furios. Ma gandeam ca daca-mi da un cap in gura, imi sparge si casca si-mi rupe si dintii, dar din fericire, ala s-a uitat la bara si a zis " stai linistit chestii din astea mi s-au mai intamplat, chiar mai nasoale". Acum incerca el sa ma linisteasca; eu eram super speriat. Mi-a luat nr. de telefon si a zis ca nu e cazul sa implicam politia, doar daca nu poate s-o rezolve, totusi, ma suna si o sa mergem la politie. Am asteptat cu sufletul la gura o saptamana si nu m-a sunat. De atunci mi s-a mai intamplat sa franeze vreunul in fata mea, dar am avut timp suficient sa opresc in siguranta pentru ca am pastrat distanta.

 

Dupa asemenea experiente, am ajuns la o concluzie: incerc sa stau cat mai mult pe motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... e absolut obligatoriu sa tii ochii pe drum, dar, cum am zis, nu numai la ala din fatza, ci la tot peisajul. Nu stii ce pusti porneste masina lu tac-su uitata in viteza pe vreo strada laterala... A... alta chestie nasoala... masinile fara stopuri de frana !!! Reflexul care realizeaza franarea aluia din fatza e mult mai lent decat reflexul care vede becurile aprinse. In general, cand detectez un de-asta fara stopuri, fac tot ce pot si-l depasesc. Frumos ar fi sa-i spui ca nu-i merg stopurile, pentru ca poate nu stie.

A... iar cu liniile de tramvai, am tot incercat sa gasesc o modalitate de negociere optima, dar tot m-am trezit in situatzii de suspans. Oricat de placut e sa mergi printre linii (beton bun), la curbe, cu simsonul meu, e greu sa tin "trasa ideala" printre linii si daca te scoate centrifuga pe sina si mai esti si inclinat... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie imi place sa merg printre sinele de tramvai, mai ales ca pe traseul meu spre serviciu Brancoveanu-Tineretului...... Piata presei, am mult drum cu piatra cubica FOAAAAAAAAAAAAARTE denivelata. Asadar, cand ies dintre linii reduc viteza mult (20 Km/h). Ma mai clacsoneza unii care merg tot pe linie (probabil=sigur ma si injura), ca-i incetinesc, da-mi bag picioarele in nervii si conservele lor de mii de para si nu-i bag in seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De a evita un accident cu o masina etc. este destul de simplu.. si in teorie si in practica... dar nu se invata la scoala... sau la fiecare. cind am facut carnetul am avut un instructor brici.. a redus toata treaba la o singura teza: egal cum mergi cu motorul, sa iei in seama tot ce se misca pe strada in fata ta, in spate si din toate partiile si asteapta-te la toate miscariile unui vehicul. Adica gindeste-te ce poate face o masina in fata ta...atunci vei fi foarte prudent. Gindesti pus si simplu ce ar putea fi in stare celalt si te astepti la orice "prostie".

Si am facut experienta ca este adevarat. Am evitat multe accidente. Ba frina unul din fata, ba iesea unul din dreapta/stinga. Daca mergeam ca prostul, desii cu prioritate, nu mai puteam oprii. La depasiri astept o iesire fara semnalizator pina ce sunt in spatele lui mergind deja in depasire.

 

Unul din putinele accidente care nu le putem evita este cind iti iasa unul din sens opus care vrea sa depaseasca si esti prea aproape de el. In general NO CHANCE.

La shine, vopsea, canale, nisip, placi de fier etc. asta le putem evita.

 

Asi avea o propunere al administratori. sa faceti o rubrica pentru cauzele de accident la motociclisti. Cautam statistici din diferite tari si discutam problemele. Cred ca este important pentru toti... mai ales pentru cei cu mai putina experienta... ca vrem cu totii sa adunam mai multa.... pentru viata noastra.

 

Ciao

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...