motorangel Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Va salut cruiseristi si chopperisti! M-am gandit sa-mi modific putin Hondita Shadow de 600, in ideea de a nu alimenta asa des si binenteles preferinte estetice; am doua rezervoare identice de VT 600 pe care ma gandesc sa le tai cate o bucata din fiecare parte si sa dau sa fie sudate profesionist. Va rog sa ma afatuiti daca pot face aceasta operatiune, daca il mai pot monta pe cadru, daca influenteaza parametrii tehnici ai motocicletei. Orice sfat e binevenit. Ca sa intelegeti usor cam ce vreau sa fac, atasez urmatoarele poze " trucate" HAi noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashman31 Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 (editat) daca vrei sa iasa o trb frumoasa, taie din rezervos doar partile laterale, le sudezi dupa aia 2 table groase drepte, pastrand astfel sistemul de prindere de cadru intact.Asta sa ingustezi rezervorul, daca vrei sa il faci mai imens, atunci cauta ma pe mine ca iti dau un rezervor identic ca cel din poza ta cu 2 bushoane Editat Ianuarie 11, 2008 de cashman31 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 11, 2008 Share Postat Ianuarie 11, 2008 Va salut cruiseristi si chopperisti! M-am gandit sa-mi modific putin Hondita Shadow de 600, in ideea de a nu alimenta asa des si binenteles preferinte estetice; am doua rezervoare identice de VT 600 pe care ma gandesc sa le tai cate o bucata din fiecare parte si sa dau sa fie sudate profesionist. Va rog sa ma afatuiti daca pot face aceasta operatiune, daca il mai pot monta pe cadru, daca influenteaza parametrii tehnici ai motocicletei. Orice sfat e binevenit. Ca sa intelegeti usor cam ce vreau sa fac, atasez urmatoarele poze " trucate" HAi noroc! Spor la treaba,imi pare rau dar nu te pot ajuta numai spiritual si moral....eu iti urez noroc la procedura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Ianuarie 11, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2008 daca vrei sa iasa o trb frumoasa, taie din rezervos doar partile laterale, le sudezi dupa aia 2 table groase drepte, pastrand astfel sistemul de prindere de cadru intact.Asta sa ingustezi rezervorul, daca vrei sa il faci mai imens, atunci cauta ma pe mine ca iti dau un rezervor identic ca cel din poza ta cu 2 bushoane Rezervorul binenteles ca vreau sa-l latesc, deoarece nu duce decat 150 km , adika e mic. Atat estetic cat si functional prefer unul mai mare. Poate e o varianta ce-mi oferi tu insa doar daca nu reusesc cu cele doua pe care am dat deja banii. TKS, --- Mesaj completat în 11 Jan 2008 23:04 ------------- Spor la treaba,imi pare rau dar nu te pot ajuta numai spiritual si moral....eu iti urez noroc la procedura! Sa inteleg ca ma indemni sa le tai pe amandoua, o sa am nevoie de sustinere cand fac asta, crede-ma.. Te salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 daca vrei sa iasa o trb frumoasa, taie din rezervos doar partile laterale, le sudezi dupa aia 2 table groase drepte, pastrand astfel sistemul de prindere de cadru intact.Asta sa ingustezi rezervorul, daca vrei sa il faci mai imens, atunci cauta ma pe mine ca iti dau un rezervor identic ca cel din poza ta cu 2 bushoane Sal ,bine zis,tot asa a procedat un amic de al meu si a iesit o treaba foarte faina si prinderile au ramas la locul lor,avea 2 busoane doar unul era de ornamet. Bafta si un alt amic de al meu din SM,el a taiat in doua rezervorul si a sudat o tabla lata in mijloc ,unul din busoanele din poza este de ornament Bafta Barna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Hai mah ce dracu, de astea cu taiatu si sudatu faceam la ij acum ani buni. Fa unul nou cap-coada, dupa o forma cum iti place, sau cumpara un alt rezervor si joaca-te cu elm, psatreaz-l pe cel original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wallower Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 xx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Ianuarie 15, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2008 Hai mah ce dracu, de astea cu taiatu si sudatu faceam la ij acum ani buni. Fa unul nou cap-coada, dupa o forma cum iti place, sau cumpara un alt rezervor si joaca-te cu elm, psatreaz-l pe cel original. Da, m-am hotarat sa fac astfel: pentru ca am doua , cel original o sa-l pastrez si celalalt il modific sa vedem cum iasa. Best ideea.! --- Mesaj completat în 15 Jan 2008 13:09 ------------- ...ori cum l-ai face mai mare, un lucru trebuie sa stii de la inceput: Ca sa poti conduce motocicleta dupa modificarea rezervorului trebuie sa, ori inalti gidonul, sau sa-i dai alta forma sa nu loveasca in rezervor. La aceasta actiune va trebuii sa schimbi toate cablurile de comanda mecanica, hidraulice, si cele electrice. Dar posibil este totul, numai pretul difera. Spor si succes la modificare! Da, asta am avut in vedere, am pus coarne inalte Mystic High si am prelungit toate cablurile, diferenta de feeling fata de dragbar e enorma. Imi place mult, in rest astept si o aripa spate de shadow 1100 American Edition care vreau sa o potrivesc pe 600le meu. Va pun poze la sfarsit dar mai e de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Da, m-am hotarat sa fac astfel: pentru ca am doua , cel original o sa-l pastrez si celalalt il modific sa vedem cum iasa. Best ideea.! <small>--- Mesaj completat în 15 Jan 2008 13:09 -------------</small><br/> Da, asta am avut in vedere, am pus coarne inalte Mystic High si am prelungit toate cablurile, diferenta de feeling fata de dragbar e enorma. Imi place mult, in rest astept si o aripa spate de shadow 1100 American Edition care vreau sa o potrivesc pe 600le meu. Va pun poze la sfarsit dar mai e de lucru. apehanger numa sa nu fie prea inalt ca-ti amortesc mainile dupa 30km.in cel mai rau caz te obisnuiesti spor! --- Mesaj completat în 16 Jan 2008 23:30 ------------- Sal ,bine zis,tot asa a procedat un amic de al meu si a iesit o treaba foarte faina si prinderile au ramas la locul lor,avea 2 busoane doar unul era de ornamet. Bafta si un alt amic de al meu din SM,el a taiat in doua rezervorul si a sudat o tabla lata in mijloc ,unul din busoanele din poza este de ornament Bafta Barna Barna salutari si felicitari omului, e grozava "trotineta" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 Salut chopperistilor, am revenit cu poze de la rezervorul custom. Am ales cea mai usoara cale pana la urma insa cred ca o sa iasa treaba buna. Am luat rezervorul cumparat , de Shadow, i-am aplicat doua taieturi in partea superioara in stanga si dreapta busonului, am " cracanat " taietura cam 7 cm pe fiecare parte pastrand partea de jos si prinderea intacta. Cu ajutorul uni prieten am taiat doua bucati de tabla sub forma unei pene si l-am prins in cateva puncte de sudura. Apoi treaba cu sudatul profi , chituirea is matuirea am dat sa o faca un tinichigiu , care m-a costat 50 lei. Stiu, era mai frumos sa lucrez eu insa la sudat nu ma pricep deloc. Imi pare rau ca nu am facut poze cu rezervorul dupa ce l-am taiat, aveti aici niste poze inainte si dupa operatiune. Prinde forma!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 Va salut cruiseristi si chopperisti! M-am gandit sa-mi modific putin Hondita Shadow de 600, in ideea de a nu alimenta asa des si binenteles preferinte estetice; am doua rezervoare identice de VT 600 pe care ma gandesc sa le tai cate o bucata din fiecare parte si sa dau sa fie sudate profesionist. Va rog sa ma afatuiti daca pot face aceasta operatiune, daca il mai pot monta pe cadru, daca influenteaza parametrii tehnici ai motocicletei. Orice sfat e binevenit. Ca sa intelegeti usor cam ce vreau sa fac, atasez urmatoarele poze " trucate" HAi noroc! Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza. Si daca nu ma isel, pot sa-ti si aduc unul.(vad ca esti din TM) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Februarie 20, 2008 Autor Share Postat Februarie 20, 2008 Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Maagna. Magna are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza <small>--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 12:25 -------------</small><br/> Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza <small>--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 12:25 -------------</small><br/> Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza <small>--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/> Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza <small>--- Mesaj completat în 20 Feb 2008 12:33 -------------</small><br/> Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza. Si daca nu ma isel, pot sa-ti si aduc unul.(vad ca esti din TM) Man , rezervorul e taiat si dat la finisare deja, ideea e ca unul de VTX cred ca sare de 300 euro, iar asa am iesit in 100. Rezervor de VTX o sa am la anu cu tot cu motocicleta , pentru ca e modelul pe care vreau sa trec numa sa strang cashul. Oricum mersi de sfat si bafta si tie la modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RIDE TO LIVE Postat Februarie 20, 2008 Share Postat Februarie 20, 2008 (editat) Nu am vazut ca esti deja in lucru Editat Februarie 20, 2008 de kawasakivn800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Februarie 22, 2008 Share Postat Februarie 22, 2008 era mai bun chit de fibra , asta poliesteric care l-ai folosit tu e mai mult pt finisaje, s-ar pute sa crape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Februarie 22, 2008 Autor Share Postat Februarie 22, 2008 (editat) era mai bun chit de fibra , asta poliesteric care l-ai folosit tu e mai mult pt finisaje, s-ar pute sa crape Chitul de fibra a fost folosit sub cel poliesteric, finisarea chitului de fibra fiind mult mai dificila decat cea a chitului normal. Per ansamblu ,azi a fost finalizat rezervorul si sunt multumit de lucrare, maine iasa de la vopsit si celelalte piese si voi posta ceva poze. Aceasta lucrare am facut-o in cadrul operatiunii denumita " Honda Shadow- Big Cruiser Custom" De cand am cumparat acesta motocicleta , care a pornit si la -12 grade si caruia nu i-a fost data jos bateria in aceasta iarna, i-am reprosat doua lucruri: 1. rezervor prea mic si 2.dimensiuni modeste pentru o persoana de 185 si 85 kg, care mai vrea si pasager pentru calatorii lungi. Asadar am trecut la treaba si am inceput modificarile: 1. Parbriz cruiser inalt 2. Apehanger la nivelul umerilor, super comod inaltat pe risere( inainte aveam dragbar ) 3. Aripa spate complet modificata de Shadow 1100 , din metal in loc de plastic. 4. Sissy bar . 5. Rezervor custom, trecere de la 11 L la 17 L si pastrarea rezervorului original ca a doua optiune. 6. Revopsire cadru. 7. Stop cu leduri si semnalizari spate custom 8. Semnalizari in coarne schimbate cu unele noi. 9. Coburi-coffer " Krausser" de 40 L cu desprindere cu cheie de pe suport. 10. Trecerea de la culoarea crem la negru complet. 12. Far custom 13. Vopsirea neagra a capacului filtrului de aer. Cu aceasta ocazie am curatat si toate partile desfacute: polishare esapamente, curatare roata spate , finisare cadru. curatare lant. Atasez poze din faza de dezmembrare si prelucrare cadru pentru aripa de Shadow 1100. Revin cu poze din reasamblare. Sper ca weekend viitor sa fiu " ON THE ROAD AGAIN" --- Mesaj completat în 23 Feb 2008 21:58 -------------Va prezint in sfarsit piese de la vopsit, rezervorul custom care acum e dat pentru un paint job si vechiu rezervor ingust a carui culoare am transformat-o din BEJ in negru. ...si aripa custom de VT 1100 intorsa.....my love. Incep reasamblarea ... Editat Februarie 22, 2008 de motorangel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihutpanciu Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 Omu, nu mai taia nimic, vezi de un rezervor Honda VTX 1300, are 18 litri si cred ca poti sa-l pui fara modificari mari. Eu ma chinui acum sa-l pun pe un Honda Magna, nasol e ca are filtru de aer imens, sub rezervor. Iata o poza. Si daca nu ma isel, pot sa-ti si aduc unul.(vad ca esti din TM) salut baieti.....am aceeasi problema cu rezervorul de honda shadow pc 600...e numai de 9,5 l cu tot cu rezerva VREAU unul mai mare... am deja unul dar trebuie prea mult modificat de unde pot lua unul care sa mearga si sa fie muuult mai mare??? va rog sa ma anuntati la 0740 045 298 sau mihutpanciu@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 (editat) a iesit foarte bine si ai si gindit bine cum lai decupat in asa fel e mult mai putin de lucru la el...intrebare ti la sudat nea mitica din fraidorf...? astept sa vad rezultatul final al ansamblului complet motor cadru si modificari.... Unica chestie ce nu se potriveste de loc este parbrizul, dal dracu de parbriz ca nu mergi tu asa de tare sa te deranjeze vintul din fata, eu merg cu sporsterul meu si la 140 cu ghidonul mult mai inalt decit al tau si nu ma deranjeaza de loc....parerea mea este ca va arata mult mai fain fara parbriz....si parbrizu este pt din aia cu bilute in vint si credema ca eu nu cred ca esti din acea categorie...... fa ce faci ca faci bine.. salutare de la un timisorean ce iti apreciaza munca.... ceau Editat Septembrie 10, 2008 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Septembrie 10, 2008 Share Postat Septembrie 10, 2008 @ motorangel: mii de scuze ca ma bag peste lucrare dar ma intrebam daca de la cele doua rezervoare pe care zici ca le-ai luat ai ramas cumva cu un buson in plus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorangel Postat Septembrie 12, 2008 Autor Share Postat Septembrie 12, 2008 a iesit foarte bine si ai si gindit bine cum lai decupat in asa fel e mult mai putin de lucru la el...intrebare ti la sudat nea mitica din fraidorf...? astept sa vad rezultatul final al ansamblului complet motor cadru si modificari.... Unica chestie ce nu se potriveste de loc este parbrizul, dal dracu de parbriz ca nu mergi tu asa de tare sa te deranjeze vintul din fata, eu merg cu sporsterul meu si la 140 cu ghidonul mult mai inalt decit al tau si nu ma deranjeaza de loc....parerea mea este ca va arata mult mai fain fara parbriz....si parbrizu este pt din aia cu bilute in vint si credema ca eu nu cred ca esti din acea categorie...... fa ce faci ca faci bine.. salutare de la un timisorean ce iti apreciaza munca.... ceau Salut man, Problema cu modificatu la mine este .....nevasta-mea . Stiu e de ras dar ideea e ca o cam iau peste tot cu mine. DIn aceasta cauza nu am reusit sa raman cu sa single asa cum mi-am dorit, nu am apucat sa-i schimb culoarea aia de " custom gay " si parbrizul nu-l dadusem jos pana acu cateva luni. Intre timp am avut norocul sa-mi cumpar o Valkyrie de care sunt super multumit insa duc inca dorul motorului 2V. Shadowul l-am scos la vanzare dar pentru ca deja e plina piata si a ajuns ca CBR-ul de 600 nu reusesc sa-l vand nici la mini pret , adica 2300 euro ( anunt valabil ). Asa ca m-am suparat si in octombrie cred ca incerc sa ma lipsesc de banii astia, il urc in apartament ( noroc ca stau la 1) si termin ceea ce am inceput fara compromisuri. Parbrizul l-am dat jos, i pun sa single, vreau apehanger negru si mai inalt si vreau sa-i fac motorul negru, tobele cu cu banda . Apropos, ce tip de vopsea sa cumpar sa reziste termic la vopsirea motorului? Asa arata acum 2 luni : @ motorangel: mii de scuze ca ma bag peste lucrare dar ma intrebam daca de la cele doua rezervoare pe care zici ca le-ai luat ai ramas cumva cu un buson in plus? Sorry man, nu am buson ca si eu l-am cumparat fara bvuson pe al 2-lea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.