IrONy Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Vara trecuta am avut un accident,dar,mergea ok ,pornea cu cricul pus nicio problema.Am dus-o la un baiat sa-mi repare carenele si am decis s-o las la el.Cand m-am dus s-o iau,nu mai pornea cu cricul pus,trebuia sa-i ridic cricul ,sa trag ambreajul si apoi sa-i dau buton ca s-o ia.Am crezut ca este de la intrerupatorul care este sub maneta de ambreaj ,l-am schimbat azi si am avut surpriza neplacuta de a constata ca nu este de la aceasta piesa.Unde sa ma indrept acum?La ce sa ma uit?e posibil sa fii scos desteptul vreun cablu sau sa fii facut ceva cand a incercat sa scoata/puna carenele ?Va rog niste sfaturi!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 e de la contactul de la cric,nu de la contactul de la ambreiaj.parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 E normal sa nu porneasca daca e pe cric si bagata in viteza, chiar daca apesi ambreiajul. Daca e cu cricul coborat si scoasa din viteza, trebuie sa porneasca, doar n-ai sa incalzesti motorul tinand motorul intre picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Cred ca scurt sau releu busit. Trebuie sa verifici cu schema instalatiei electrice exact ce se intampla. Daca nu te descurci, te pot ajuta intr-o seara/weekend, dar numai daca ai un garaj (ca e prea frig sa lucrez afara si la mine e plin). @alveola: motoarele care au contact la ambreiaj ar trebui sa pornesca in viteza, cu cricul ridicat si ambreiajul tras (doar ca de multe ori trebuie tras ambreiajul mai mult decat normal). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Vara trecuta am avut un accident,dar,mergea ok ,pornea cu cricul pus nicio problema.Am dus-o la un baiat sa-mi repare carenele si am decis s-o las la el.Cand m-am dus s-o iau,nu mai pornea cu cricul pus,trebuia sa-i ridic cricul ,sa trag ambreajul si apoi sa-i dau buton ca s-o ia.Am crezut ca este de la intrerupatorul care este sub maneta de ambreaj ,l-am schimbat azi si am avut surpriza neplacuta de a constata ca nu este de la aceasta piesa.Unde sa ma indrept acum?La ce sa ma uit?e posibil sa fii scos desteptul vreun cablu sau sa fii facut ceva cand a incercat sa scoata/puna carenele ?Va rog niste sfaturi!! Cred ca ai avut un defect la intrerupatorul de la cric si cand baiatul respectiv ti-a reparat carenele, voit sau din greseala ti-a reparat si pana de la instalatia electrica. Orice motocicleta normala la cap nu te lasa sa o pornesti cu cricul lateral jos daca e bagata in viteza, indiferent daca tii sau nu de ambreiaj (ca dupa ce lasi abreiajul o zbughesti cu cricul lasat si la prima curba la stanga faci scanteiutze si buf!); daca cricul lateral nu e lasat jos, motocicleta poate fi pornita chiar daca e bagata in viteza dar numai daca tii ambreiajul apasat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IrONy Postat Ianuarie 12, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2008 (editat) am uitat sa mentionez ca scoasa din VITEZA nu ma lasa s-o pornesc!!!deci o scot din viteza,trag ambreajul , ridic cricul si o ia. DOAR ASA !!!Pentru ca daca o tin in viteza nici cand mergea nu ma lasa s-o pornesc ceea ce era normal,dar asta spun,ca scoasa din viteza nu merge,trebuie sa fac tot acel proces de care am spus mai sus ca sa-mi dea voie. Editat Ianuarie 12, 2008 de IrONy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 Becul la neutral functioneaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IrONy Postat Ianuarie 12, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 12, 2008 (editat) da ,functioneaza! Editat Ianuarie 12, 2008 de IrONy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 (editat) in acest caz ar putea fi de la dioda Editat Ianuarie 12, 2008 de AlexM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 am uitat sa mentionez ca scoasa din VITEZA nu ma lasa s-o pornesc!!!deci o scot din viteza,trag ambreajul , ridic cricul si o ia. DOAR ASA !!!Pentru ca daca o tin in viteza nici cand mergea nu ma lasa s-o pornesc ceea ce era normal,dar asta spun,ca scoasa din viteza nu merge,trebuie sa fac tot acel proces de care am spus mai sus ca sa-mi dea voie. In acest caz s-a stricat ceva in instalatia electrica sau la calculatorul de bord (daca are asa ceva). Fie ai un scurt pe undeva, fie au fost inversate ceva sarme la un panou de conexiune, fie circuitul respectiv se bazeaza pe o dioda care s-a strapuns. Cred ca merita sa mergi la un service care se preicepe la Yamaha, din ce tin eu minte de la SMAEB e unul undeva in Ghencea si altul pe unde incepe autostrada undeva vis-a-vis de Carrefour (s-ar putea sa fie si altele), sau poate mergi la mos Kaore ca cica asta fiind mecanic japonez batran se pricepe la orice partaitoare japonezoaica (eu cand am fost pe acolo l-am vazut o data dandu-se pe un moped de maximum 30kg, si parea atat de fericit; asta e farmecul la omul asta, daca motorul are 30cc sau 399cc daca el l-a reparat se pare ca se simte la fel de bine)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 12, 2008 Share Postat Ianuarie 12, 2008 @alveola: motoarele care au contact la ambreiaj ar trebui sa pornesca in viteza, cu cricul ridicat si ambreiajul tras (doar ca de multe ori trebuie tras ambreiajul mai mult decat normal). Si eu ce am zis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 @alveola: oops, scuze, am citit prea repede (si gresit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Ianuarie 14, 2008 Share Postat Ianuarie 14, 2008 Stiu ca nu e acelasi model, dar schema circuitului ambreiaj-neutral-cric e identica. Sper sa te descurci singur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IrONy Postat Ianuarie 14, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2008 mc mult pt schema !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.