Sari la conținut

Yamaha Thundercat Nu Vrea Cu Cricul Pus


IrONy
 Share

Postări Recomandate

Vara trecuta am avut un accident,dar,mergea ok ,pornea cu cricul pus nicio problema.Am dus-o la un baiat sa-mi repare carenele si am decis s-o las la el.Cand m-am dus s-o iau,nu mai pornea cu cricul pus,trebuia sa-i ridic cricul ,sa trag ambreajul si apoi sa-i dau buton ca s-o ia.Am crezut ca este de la intrerupatorul care este sub maneta de ambreaj ,l-am schimbat azi si am avut surpriza neplacuta de a constata ca nu este de la aceasta piesa.Unde sa ma indrept acum?La ce sa ma uit?e posibil sa fii scos desteptul vreun cablu sau sa fii facut ceva cand a incercat sa scoata/puna carenele ?Va rog niste sfaturi!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E normal sa nu porneasca daca e pe cric si bagata in viteza, chiar daca apesi ambreiajul. Daca e cu cricul coborat si scoasa din viteza, trebuie sa porneasca, doar n-ai sa incalzesti motorul tinand motorul intre picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca scurt sau releu busit. Trebuie sa verifici cu schema instalatiei electrice exact ce se intampla. Daca nu te descurci, te pot ajuta intr-o seara/weekend, dar numai daca ai un garaj (ca e prea frig sa lucrez afara si la mine e plin).

@alveola: motoarele care au contact la ambreiaj ar trebui sa pornesca in viteza, cu cricul ridicat si ambreiajul tras (doar ca de multe ori trebuie tras ambreiajul mai mult decat normal).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vara trecuta am avut un accident,dar,mergea ok ,pornea cu cricul pus nicio problema.Am dus-o la un baiat sa-mi repare carenele si am decis s-o las la el.Cand m-am dus s-o iau,nu mai pornea cu cricul pus,trebuia sa-i ridic cricul ,sa trag ambreajul si apoi sa-i dau buton ca s-o ia.Am crezut ca este de la intrerupatorul care este sub maneta de ambreaj ,l-am schimbat azi si am avut surpriza neplacuta de a constata ca nu este de la aceasta piesa.Unde sa ma indrept acum?La ce sa ma uit?e posibil sa fii scos desteptul vreun cablu sau sa fii facut ceva cand a incercat sa scoata/puna carenele ?Va rog niste sfaturi!!

Cred ca ai avut un defect la intrerupatorul de la cric si cand baiatul respectiv ti-a reparat carenele, voit sau din greseala ti-a reparat si pana de la instalatia electrica.

Orice motocicleta normala la cap nu te lasa sa o pornesti cu cricul lateral jos daca e bagata in viteza, indiferent daca tii sau nu de ambreiaj (ca dupa ce lasi abreiajul o zbughesti cu cricul lasat si la prima curba la stanga faci scanteiutze si buf!); daca cricul lateral nu e lasat jos, motocicleta poate fi pornita chiar daca e bagata in viteza dar numai daca tii ambreiajul apasat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mentionez ca scoasa din VITEZA nu ma lasa s-o pornesc!!!deci o scot din viteza,trag ambreajul , ridic cricul si o ia. DOAR ASA !!!Pentru ca daca o tin in viteza nici cand mergea nu ma lasa s-o pornesc ceea ce era normal,dar asta spun,ca scoasa din viteza nu merge,trebuie sa fac tot acel proces de care am spus mai sus ca sa-mi dea voie.

Editat de IrONy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am uitat sa mentionez ca scoasa din VITEZA nu ma lasa s-o pornesc!!!deci o scot din viteza,trag ambreajul , ridic cricul si o ia. DOAR ASA !!!Pentru ca daca o tin in viteza nici cand mergea nu ma lasa s-o pornesc ceea ce era normal,dar asta spun,ca scoasa din viteza nu merge,trebuie sa fac tot acel proces de care am spus mai sus ca sa-mi dea voie.

In acest caz s-a stricat ceva in instalatia electrica sau la calculatorul de bord (daca are asa ceva). Fie ai un scurt pe undeva, fie au fost inversate ceva sarme la un panou de conexiune, fie circuitul respectiv se bazeaza pe o dioda care s-a strapuns. Cred ca merita sa mergi la un service care se preicepe la Yamaha, din ce tin eu minte de la SMAEB e unul undeva in Ghencea si altul pe unde incepe autostrada undeva vis-a-vis de Carrefour (s-ar putea sa fie si altele), sau poate mergi la mos Kaore ca cica asta fiind mecanic japonez batran se pricepe la orice partaitoare japonezoaica (eu cand am fost pe acolo l-am vazut o data dandu-se pe un moped de maximum 30kg, si parea atat de fericit; asta e farmecul la omul asta, daca motorul are 30cc sau 399cc daca el l-a reparat se pare ca se simte la fel de bine)...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alveola: motoarele care au contact la ambreiaj ar trebui sa pornesca in viteza, cu cricul ridicat si ambreiajul tras (doar ca de multe ori trebuie tras ambreiajul mai mult decat normal).

 

 

Si eu ce am zis? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...