twid Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 (editat) Salutare...am dat peste o comunista la un prieten acasa...stiu ca e jawa dar nu stiu ce model mai exact! i-am facut cateva poze...rog cunoscatorii sa ma ajute si sa imi spuna ce model este....si daca merita muncit la ea?..nu a mai fost pornita de ceva timp...motorul este stricat...nu stiu exact ce piesa ii lipseste. .poate va dati seama din poze...nu stiu exact cat sa-i ofer pe ea. ..acte nu are la ea...si nu stiu cat m-ar costa sa o inmatriculez etc..nu ma pricep prea bine la chestiile astea.. ..Multumesc anticipat pentru ajutor! Editat Ianuarie 13, 2008 de twid Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 este o Jawa 250 Kyvacka... 250 cmc, 12 cai, an fabricatie 1954... ps : Kyvacka sigur stie mai multe despre ea... intreaba-l pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 (editat) Salutare...am dat peste o comunista la un prieten acasa...stiu ca e jawa dar nu stiu ce model mai exact! i-am facut cateva poze...rog cunoscatorii sa ma ajute si sa imi spuna ce model este....si daca merita muncit la ea?..nu a mai fost pornita de ceva timp...motorul este stricat...nu stiu exact ce piesa ii lipseste. .poate va dati seama din poze...nu stiu exact cat sa-i ofer pe ea. ..acte nu are la ea...si nu stiu cat m-ar costa sa o inmatriculez etc..nu ma pricep prea bine la chestiile astea.. ..Multumesc anticipat pentru ajutor! Jawa-CZ 175[model 356].an fabricatie 58 sau 59.cam 8 CP.viteza max. cam 90 km/h[asta cu un motor bun].nu ma prea pricep la formalitatile necesare in vederea obtinerii actelor noi dar cand ma gandesc si la munca impusa de aducerea motocicletei pe linia de plutire cred ca va fi foarte greu oricum asa ca nu te pot sfatui decat sa te gandesti bine la ce o sa faci.cat despre pret...daca e de la un prieten...si are si motorul stricat...cred ca ar trebui sa iti multumeasca ca il scapi de un fier,eventual fa si tu cinste cu o lada de bere.oricum daca o vei lua te voi ajuta cu placere cu informatii si sugestii in procesul de reconditionare.succes! P.S.:studiind pozele am observat ca aprinderea e modificata pe magnetou de Mobra si s-ar putea ca asta sa fie problema cu acest motor.daca modificarea nu este facuta cum trebuie sau daca rotorul nu este in pozitia corecta relativ la pozitia platinei si a pistonului nu va porni veci.original motorul era echipat cu un dinam PAL 6v45w ce avea releul-regulator montat pe el.se poate adapta relativ usor o aprindere electronica de Minsk.daca o sa iei motorul o sa iti arat ce trebuie sa faci ca sa il modifici. Editat Ianuarie 13, 2008 de kyvacka Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Jawa-CZ 175[model 356].an fabricatie 58 sau 59.cam 8 CP.viteza max. cam 90 km/h[asta cu un motor bun].nu ma prea pricep la formalitatile necesare in vederea obtinerii actelor noi dar cand ma gandesc si la munca impusa de aducerea motocicletei pe linia de plutire cred ca va fi foarte greu oricum asa ca nu te pot sfatui decat sa te gandesti bine la ce o sa faci.cat despre pret...daca e de la un prieten...si are si motorul stricat...cred ca ar trebui sa iti multumeasca ca il scapi de un fier,eventual fa si tu cinste cu o lada de bere.oricum daca o vei lua te voi ajuta cu placere cu informatii si sugestii in procesul de reconditionare.succes! P.S.:studiind pozele am observat ca aprinderea e modificata pe magnetou de Mobra si s-ar putea ca asta sa fie problema cu acest motor.daca modificarea nu este facuta cum trebuie sau daca rotorul nu este in pozitia corecta relativ la pozitia platinei si a pistonului nu va porni veci.original motorul era echipat cu un dinam PAL 6v45w ce avea releul-regulator montat pe el.se poate adapta relativ usor o aprindere electronica de Minsk.daca o sa iei motorul o sa iti arat ce trebuie sa faci ca sa il modifici. scuzele mele... m-am informat gresit... sursa google si autosoviet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 scuzele mele... m-am informat gresit... sursa google si autosoviet nu face nimic...adevarul e ca seamana!dar putine piese sunt interschimbabile[roti,rezervor,far]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Ianuarie 13, 2008 Share Postat Ianuarie 13, 2008 Salutare...am dat peste o comunista la un prieten acasa...stiu ca e jawa dar nu stiu ce model mai exact! i-am facut cateva poze...rog cunoscatorii sa ma ajute si sa imi spuna ce model este....si daca merita muncit la ea?..nu a mai fost pornita de ceva timp...motorul este stricat...nu stiu exact ce piesa ii lipseste. .poate va dati seama din poze...nu stiu exact cat sa-i ofer pe ea. ..acte nu are la ea...si nu stiu cat m-ar costa sa o inmatriculez etc..nu ma pricep prea bine la chestiile astea.. ..Multumesc anticipat pentru ajutor! salut....scurt si la obiect daca vrei sa o tii pt tine si iti place...adik iubesti sa ai o comunista originala..parerea mea sincer e sa o iei...kar daca arata rau...nare acte ......o pui la punct si va merje mult si bine si inca ceva..: dak vrei sa o tii pt mers cu ea tot timpu si cors... ...renunta...e prea frumoasa...si eu am avut atatea comuniste...acum am numa straine si crosuri..dar park tot as vrea sa mai am odata simsonul meu.... ....apropo de pornit dak nai fii departe...tio porneam eu dak vrei mai vb.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 (editat) Jawa mea de 250 arata mai rau decat asta si am dat 100Lei pe ea, acum un an, ai de munca la ea dar daca iti place sa faci asta ia-o. nici eu nu am acte la a mea deci departe nu este, pistonul l-a avut blocat, acuma dupa un an (cu ajutorul lui 'kyvacka' am reusit s-o pornesc de la pedala, si este mare lucru sa sti. Am avut numai probleme cu ea, am cumparat rotor-stator nou 150Lei, cabluri absolut toate am dat si pe alea undeva la 60Lei, cand am pornit-o trasa cu masina am urlat de fericire, pe langa faptul ca nu am avut tobe la el cand l-am pornit de la pedala mi-a pleznit garnitura de chiuloasa, cand am facut alta nu mai am curent fara baterie in mers... De unde esti, totusi? Totusi, cum le deosebesti? la mine parca scria pe furca ca-i 250, aaa, nu scrie pe blocul motor parca... kyvacka, corecteaza-ma te rog. Sanatate! Editat Ianuarie 15, 2008 de Kiusro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 e frumos ce se intampla in acest topic desi am mai trecut prin chestii asemanatoare vreau si eu asa ceva... dar din pacate nu gasesc (... cat de curand am sa caut prin sate pe la tara... poate am si eu noroc ca voi bafta baieti si nu va lasati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 daca erai din Timisoara iti dadeam un pont de unde poti lua o planeta, oricum stiu adresa si proprietarul, nu stiu daca o da, are si atas si este intr-o stare cam deplorabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 offtopic:un nipru cu atas nu sti prin timisoara??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Jawa mea de 250 arata mai rau decat asta si am dat 100Lei pe ea, acum un an, ai de munca la ea dar daca iti place sa faci asta ia-o. nici eu nu am acte la a mea deci departe nu este, pistonul l-a avut blocat, acuma dupa un an (cu ajutorul lui 'kyvacka' am reusit s-o pornesc de la pedala, si este mare lucru sa sti. Am avut numai probleme cu ea, am cumparat rotor-stator nou 150Lei, cabluri absolut toate am dat si pe alea undeva la 60Lei, cand am pornit-o trasa cu masina am urlat de fericire, pe langa faptul ca nu am avut tobe la el cand l-am pornit de la pedala mi-a pleznit garnitura de chiuloasa, cand am facut alta nu mai am curent fara baterie in mers... De unde esti, totusi? Totusi, cum le deosebesti? la mine parca scria pe furca ca-i 250, aaa, nu scrie pe blocul motor parca... kyvacka, corecteaza-ma te rog. Sanatate! nu scrie pe furca,ci pe placuta de identificare a motocicletei care este prinsa cu doua nituri pe pivotul furcii[deci pe cadru].in rest piesele de 250 si 350 au indicativul 353,iar cele de 125/175 355.in pozele lui Twidd se vede capacul de mbreiaj prins in 7 suruburi[doar 5 la 250/350],cele 6 aripioare de racire de pe carter[la 250 sunt 7,la 125 sunt 5],mecanismul de debreiere[pe dreapta]din tabla [la 250 si 350 e o piesa triunghiulara din tabla pe care vine prinsa in 3 suruburi o piesa turnata din aluminiu].in plus tevile cadrului sunt mai subtiri,la fel tobele de esapament,butucii de frana[diam. 140 mm la 125/175 si 160 la 250/350],jugurile furcii difera etc. etc.chiar daca seamana foarte mult nu sunt nici pe departe la fel.ma bucur ca i reusit sa pornesti Jawa la pedala.ce a avut pana la urma?dinamul nu iti incarca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Parerea mea este sa nu o cumperi daca omul nu produce un talon vechi in care seria motorului corespunde si el e proprietarul nu vreun mos care a murit. Daca are acte si nu te omori prea mult cu motocicleta, adica nu ai o pasiune speciala pt modelul asta nu da mai mult de 500 Ron. Fiindca mai ai de bagat bani in ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twid Postat Ianuarie 16, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2008 opaaa..se pare ca a gasit amicu si actele la ea in curand voi initia negocierile cu el ...multumesc de sfaturi si pareri... voi reveni cu scorul final in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Nu, Bach nu am vazut nipre abandonate, din pacate Mai kyvacka sunt deacord cu tine,tu sti cam multe de la cine le-ai furat? :-) Aleko, cand sfatuiesti omu' sa nu dea banii daca nu primeste talon, o zici din proprie experienta? Detaliaza, pentru ca eu sunt in cazul spus de tine cu mosul mort. 500Lei este cam prea mult, totusi. Ma bucur, Twid totusi nu ne-ai zis de unde esti... :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twid Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 Din Brasov..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 daca proprietarul a decedat trebuie ca familia lui sa deschida succesiune ca sa poti dobandi legal motocicleta si sa o poti inmatricula. Asta e o problema care incet incet dispare, mor batranii si motocicletele devin fier vechi. Twid completeaza calumea profilul. Parerea mea este sa dai un search calumea la topicul Legislatie ca sa vezi ce acte iti trebuie si care sunt conditiile pentru inamtriculare. Nu te entuziasma, la Jawa veche se mai gasesc piese second hand in tara dar trebuie sa ai noroc. Sunt de parere ca primul motor al fiecaruia trebuie sa fie unul pe care sa-l poti scoate pe strada imediat ce ti-ai luat carnetul, indiferent daca e un Minsk sau o motocicelta moderna. Apoi poti sa te ocupi de fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 daca proprietarul a decedat trebuie ca familia lui sa deschida succesiune ca sa poti dobandi legal motocicleta si sa o poti inmatricula. Asta e o problema care incet incet dispare, mor batranii si motocicletele devin fier vechi. Twid completeaza calumea profilul. Parerea mea este sa dai un search calumea la topicul Legislatie ca sa vezi ce acte iti trebuie si care sunt conditiile pentru inamtriculare. Nu te entuziasma, la Jawa veche se mai gasesc piese second hand in tara dar trebuie sa ai noroc. Sunt de parere ca primul motor al fiecaruia trebuie sa fie unul pe care sa-l poti scoate pe strada imediat ce ti-ai luat carnetul, indiferent daca e un Minsk sau o motocicelta moderna. Apoi poti sa te ocupi de fiare. Chestia nasoala e ca de obicei dupa ce posesorul a decedat se face succesiunea iar fierul uitat printr-o magazie e sigur lasat pe dinafara. Pt. asta trebuie deschis din nou proces pentru includerea fierataniei. Eu zic sa o lasi balta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Chestia nasoala e ca de obicei dupa ce posesorul a decedat se face succesiunea iar fierul uitat printr-o magazie e sigur lasat pe dinafara. Pt. asta trebuie deschis din nou proces pentru includerea fierataniei. Eu zic sa o lasi balta. Nu este obligatoriu sa aiba omul acte la ea,daca cere de mincare o cumpar eu sa fie acolo la numar --- Mesaj completat în 19 Jan 2008 00:05 ------------- Nu este obligatoriu sa aiba omul acte la ea,daca cere de mincare o cumpar eu sa fie acolo la numar aruncam tot ce nu are acte acuma?????si peste multi ani cautam ca niste nebuni 2,3 piese duo farate la remat ia 2 lei pe ia si esti tare de tot.de aia umbli ca un nebun dupa o piesa in ziua de azi si mai dai si o gramada de bani...acte si iar acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
4bike Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Chestia nasoala e ca de obicei dupa ce posesorul a decedat se face succesiunea iar fierul uitat printr-o magazie e sigur lasat pe dinafara. Pt. asta trebuie deschis din nou proces pentru includerea fierataniei. Eu zic sa o lasi balta. Aceiasi problema o am si eu cu un Simson cu atas,batranul a murit si familia a omis sa-l treaca in succesiune.Cu toate ca are carte de ID iar talonul pe numele batranului ,pierdut ,nu se poate radia din circulatie pana nu face actul de succesiune.Bineinteles femeia nu vrea sa o vanda neradiata si nici sa faca actele de mostenire iar motoreta zace intr-un sopron ca vai de ia.Si mai fain e ca nici macar nu am nevoie de acte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Mai fain ca eu gasisem un Mz 175 Gat de lup in perfecta stare care sta intr-un balcon de vreo 20 de ani dar ferita, imbibata cu vaselina in locurile strategice fara o pata de rugina si se cerea vreo 2 mil dar mosul (proprietarul in acte) murise de ceva ani si motoreta nu o mai interesa nimeni sa o bage in succesiune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kiusro Postat Ianuarie 20, 2008 Share Postat Ianuarie 20, 2008 Ghinionul meu... in succesiunea facuta la decesul mosului nu au fost luate in calcul nici motorul pe care l-am cumparat eu, nici masina pe care a avut-o ci doar imobilul... deci jawa mea este pe apa sambetei, stiti ceva de vre-o lege cum ca s-ar inmatricula motoare si masini mai vechi de 30ani fara acte, ca si masina/motor de epoca? Poate asta ne-ar mai salva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 @Twid:ce ai mai facut pana la urma cu Jawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.