Sari la conținut

Kymco Fanclub


gabi18051991
 Share

Postări Recomandate

un preten de`al mea are un first bike si daca iti zic ca prinde 90 nu ma crezi si i`sa rupt de 2 ori ambielaju, si nu i`a facut nimic la el modificari(tuning) ... si am mai auzit de la astia din reprezentante ca pun pistoane asa mari ca sa nu se planga oamenii ca nu fug scuterele...bine ca te tine cateva mii de km ca se rupe ambielaju asta`i partea 2 acuma crezi ce vrei :P

 

 

Uiti un lucru esential: kilometrajul este tot first bike (adica mai degraba chinezaria cea mai ieftina importata de fb) si ca urmare ESTE DEFECT pur si simplu. De altfel daca o sa incercati mai multe kilometraje la aceeasi viteza o sa vedeti diferente foarte mari intre ele.

Concluzia viteza reala este una si ceea ce se vede pe acel indicator este ceva foarte orientativ. Plus ca obiceiul constructorilor este ca sa faca km sa arate cu 5 km peste viteaz reala in asa fel incat sa fi protejat de radar de ex. Asta e valabil si la masini

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 271
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

si la mine s-a dus acul cam pe la 73 cand coboram podul grand si aveam 3000km... acum merge cu 65 dar a inceput sa zornaie ceva pe la variator. Maine merem cu el la doftor.

 

Apropo... ce sunete se aud atunci cand s-au dus bilele si cureaua?

 

le: apropo, agility nu are 95 de kg? ca mananci un pranz in plus e tot aia...

Editat de bogdan!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si la mine s-a dus acul cam pe la 73 cand coboram podul grand si aveam 3000km... acum merge cu 65 dar a inceput sa zornaie ceva pe la variator. Maine merem cu el la doftor.

 

Apropo... ce sunete se aud atunci cand s-au dus bilele si cureaua?

 

le: apropo, agility nu are 95 de kg? ca mananci un pranz in plus e tot aia...

 

 

si la mine se aude la fel, chiar si cu role noi, ma gandesc ca e de la curea, am de gand sa o schimb... sa-mi spui si mie ce ai rezolvat cu al tau...al meu face asa de mult dar merge la fel de bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la city motors de unde am cumparat bucsa de la variator si un jigler mai mare si baietii de acolo mi-au dat si o foaie pe care scrie care sunt delimitarile la un super8 si inafara de bucsa, jigler si cdi mai este ceva la punctul 4 care nu inteleg ce este :friends:

post-14986-1213273984_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost azi la city motors de unde am cumparat bucsa de la variator si un jigler mai mare si baietii de acolo mi-au dat si o foaie pe care scrie care sunt delimitarile la un super8 si inafara de bucsa, jigler si cdi mai este ceva la punctul 4 care nu inteleg ce este :friends:

Poti sa mai faci o poza doar la ultima parte,ca poate iese mai clar te rog frumos sau sa dai un scan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la doftor cu micutul si mi s-a zis ca problema vine de la bilele variatorului. Cam cat costa bilele? Mie mi-a cerut 100 de lei cu tot cu manopera...

Dute la motomania si le gasesti cu 35 lei role originale de 6.5gr si ca manopera le poti schimba si acasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h :cheers: :) Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h :cheers: :) Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc :bigstar:

 

de obicei firu din cdi care limiteaza turatia are o mufa care se poate decupla, uitate la toate firele unde se duc (sau daca stii exact firu care treb decuplat) si vezi unde se poate scoate... nu taia aiurea :laugh:

 

de exemplu la scuterele baotian (gopop si unele first bike modele mai "vechi") au fir roz care aia e limitarea si are o mufa de care se prinde de alt fir negru

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h :cheers: :) Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc :bigstar:

 

dupa ce tai firul o sa prinzi 60-62 :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in loc sa tai nu mai repede scoti papucul din mufa care se duce la cdi? :cheers: vreau si eu o schema electrica de lumini adeca pozitii faza scurta, lunga si cam atat. Stiu sa fac schema asta singur dar nu stiu daca trebuie releu sau nu si daca da, nu stiu cum se pune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...