nushala Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 un preten de`al mea are un first bike si daca iti zic ca prinde 90 nu ma crezi si i`sa rupt de 2 ori ambielaju, si nu i`a facut nimic la el modificari(tuning) ... si am mai auzit de la astia din reprezentante ca pun pistoane asa mari ca sa nu se planga oamenii ca nu fug scuterele...bine ca te tine cateva mii de km ca se rupe ambielaju asta`i partea 2 acuma crezi ce vrei Uiti un lucru esential: kilometrajul este tot first bike (adica mai degraba chinezaria cea mai ieftina importata de fb) si ca urmare ESTE DEFECT pur si simplu. De altfel daca o sa incercati mai multe kilometraje la aceeasi viteza o sa vedeti diferente foarte mari intre ele. Concluzia viteza reala este una si ceea ce se vede pe acel indicator este ceva foarte orientativ. Plus ca obiceiul constructorilor este ca sa faca km sa arate cu 5 km peste viteaz reala in asa fel incat sa fi protejat de radar de ex. Asta e valabil si la masini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 daca te gandesti ce greutate are eu zic ca nu e jenant..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 daca te gandesti ce greutate are eu zic ca nu e jenant..... Are 106 kg la gol. La naiba, ti se pare mult? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Salutare! Am si io un Agility 50, delimitat, toba Arrow si merge cu 75 km/h lejer. S-au facut cu el 6400 km si n-am avut nici o problema cu el pana acum, doar am schimbat uleiul, bujia si bateria.Asfalt uscat! /index.php?...1289&st=300 73 sau 75 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 (editat) si la mine s-a dus acul cam pe la 73 cand coboram podul grand si aveam 3000km... acum merge cu 65 dar a inceput sa zornaie ceva pe la variator. Maine merem cu el la doftor. Apropo... ce sunete se aud atunci cand s-au dus bilele si cureaua? le: apropo, agility nu are 95 de kg? ca mananci un pranz in plus e tot aia... Editat Iunie 11, 2008 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Iunie 11, 2008 Autor Share Postat Iunie 11, 2008 eu zic ca 106 kg e ceva.in fine cel mai mare pacat al lui este ca nu e in 2t:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 si la mine s-a dus acul cam pe la 73 cand coboram podul grand si aveam 3000km... acum merge cu 65 dar a inceput sa zornaie ceva pe la variator. Maine merem cu el la doftor. Apropo... ce sunete se aud atunci cand s-au dus bilele si cureaua? le: apropo, agility nu are 95 de kg? ca mananci un pranz in plus e tot aia... si la mine se aude la fel, chiar si cu role noi, ma gandesc ca e de la curea, am de gand sa o schimb... sa-mi spui si mie ce ai rezolvat cu al tau...al meu face asa de mult dar merge la fel de bine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 /index.php?...1289&st=300 73 sau 75 ??? 75. In panta lina am mers cu 78 lejer. Nu pot sa-mi dau seama de ce voua nu va merge cu mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Am fost azi la city motors de unde am cumparat bucsa de la variator si un jigler mai mare si baietii de acolo mi-au dat si o foaie pe care scrie care sunt delimitarile la un super8 si inafara de bucsa, jigler si cdi mai este ceva la punctul 4 care nu inteleg ce este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 pai intreaba-i tot pe ei mai bine si apoi spune-ne si noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 Am fost azi la city motors de unde am cumparat bucsa de la variator si un jigler mai mare si baietii de acolo mi-au dat si o foaie pe care scrie care sunt delimitarile la un super8 si inafara de bucsa, jigler si cdi mai este ceva la punctul 4 care nu inteleg ce este Poti sa mai faci o poza doar la ultima parte,ca poate iese mai clar te rog frumos sau sa dai un scan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Poti sa mai faci o poza doar la ultima parte,ca poate iese mai clar te rog frumos sau sa dai un scan. Nu prea se vad bine codurile de la piese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am fost la doftor cu micutul si mi s-a zis ca problema vine de la bilele variatorului. Cam cat costa bilele? Mie mi-a cerut 100 de lei cu tot cu manopera... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Pune si tu o poza sa vedem si noi cum e toba.Cat ai dat pe ea?De unde ai cumparat-o? Io-te si poza! Editat Iunie 13, 2008 de roxanna_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 toba de 2t la motor de 4t? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sunnyboy Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Am fost la doftor cu micutul si mi s-a zis ca problema vine de la bilele variatorului. Cam cat costa bilele? Mie mi-a cerut 100 de lei cu tot cu manopera... Dute la motomania si le gasesti cu 35 lei role originale de 6.5gr si ca manopera le poti schimba si acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
globalbirotica Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 SAL stie cineva cum se delimiteaza un cdi de kymco super 8 sau de unde se poate cumpara asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 toba de 2t la motor de 4t? Da. Si merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 nu inteleg la punctul 4.trebuie sa nu mai pui piesa aia sau ce??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Iunie 14, 2008 Share Postat Iunie 14, 2008 Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 (editat) Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc de obicei firu din cdi care limiteaza turatia are o mufa care se poate decupla, uitate la toate firele unde se duc (sau daca stii exact firu care treb decuplat) si vezi unde se poate scoate... nu taia aiurea de exemplu la scuterele baotian (gopop si unele first bike modele mai "vechi") au fir roz care aia e limitarea si are o mufa de care se prinde de alt fir negru Editat Iunie 15, 2008 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 Piesa aia e cuplajul de la variator la pedala si nu ai cum sa o dai jos ci o schimbi cu una mai groasa din cate scrie acolo. Am schimbat azi jiglerul si bucsa de la variator si de la 45km/h am ajuns la colosala viteza de 52km/h Maine daca o sa am timp incep sa tai firele de la cdi, poate numai porneste deloc dupa ce tai firul o sa prinzi 60-62 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi18051991 Postat Iunie 15, 2008 Autor Share Postat Iunie 15, 2008 asa e cum spune tiptil dar oare de unde stie?? in fine nu mai conteaza:D Aveti grija la curea ca se duce foarte repede,trebuie schimbata la 6000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 asa e cum spune tiptil dar oare de unde stie?? in fine nu mai conteaza:D Aveti grija la curea ca se duce foarte repede,trebuie schimbata la 6000km. de cand am mers cu tine si imi inghiteai praful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Iunie 15, 2008 Share Postat Iunie 15, 2008 in loc sa tai nu mai repede scoti papucul din mufa care se duce la cdi? vreau si eu o schema electrica de lumini adeca pozitii faza scurta, lunga si cam atat. Stiu sa fac schema asta singur dar nu stiu daca trebuie releu sau nu si daca da, nu stiu cum se pune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.