popa84silviu Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 am si eu doua probleme 1. am o gaura unde candva era un filet (surubul ce era acolo se strangea cu o cheie de 13') acum nu mai am filet acolo ! Problema e ca, surubul se strangea si era cu capul in jos. si acum pe la garnitura ce trebuia strasa acolo motoru scapa putin ulei, ce m-a deranjeaza e ca, arata naspa + ca, nu am chef sa tot complectez pentru un surub lipsa. mi-e frica daca fac un filet sa nu stric ceva in blocul motor sa ies in motor cu filiera ! mai ar fi o varianta sa fac la un strungar un surub unpic mai gros si sa il bag fortat acolo Eu alta solutie nu vad (bun nici nu m-a prea pricep) 2. cum maresc putin puterea din carburator ? Am inteles ca, e un surub in fundul carburatorului care trebie strans si destrans 2,5 3 ture problema e ca, nu stiu unde e acel surub? pun o poza pe care astept sa fie pictata (indicat surubul cu pricina) Multumec mult !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Surub cu 0.25 mai gros la strungar, si destul de scurt (1 cm). Asa am facut eu la masina. Cand il bagi, il ungi cu silicon rosu care rezista la temperatura, si nu-ti va mai curge ulei. Problema va aparea daca vei dori sa-l mai dai odata jos, ca surubul nu-si creeaza singur filet, ci largeste filetul vechi si el se deformeaza la introducere, deci daca-l dai jos trebuie altul la fel. Cel mai sfant e cu filiera, cu atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 Merci si cu, carburatoru nu are nimeni idee care e surubul ? Incerc sa merg la un strungar sa vad daca imi face un surub. Cu filiera mi-e frica sa nu dau in minteriorul motorului ca, nu am chef sa desfac acum motorul (nici nu prea stiu + ca, nu am cheie dinamometrica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Surubul la care te referi e jiclorul de amestec, si controleaza debitul de benzina la relanti. Este cel din fundul gaurii din mijloc-sus din poza ta, (cel putin acolo e locat in mod normal). Doar ca nu creste nici o putere, nu controleaza decat relantiul si perioadele de decelerare (cand inchizi gazul). Nici un reglaj la carburator nu-ti va creste semnificativ puterea, fara un filtru sau o evacuare sport. Ideea e ca degeaba dai motorului mai multa benzina in conditiile in care el nu poate sa traga mai mult aer. Desi poti sa ai un minimal castig de putere, pierzi prin consum si calamina pe bujii si supape. Eu zic sa il lasi cum e acum daca merge bine, si daca nu merge sa incerci sa gasesti pe cineva priceput care sa se uite cu ochii lui, ca reparatia pe net nu valoreaza mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 17, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2008 merci mult si mai astept pareri . Pe deceleratie imi trage o bubuitura de m-a enerveaza ! si nu mai vreau sa faca asa. --- Mesaj completat în 17 Jan 2008 17:04 ------------- Apropo se poate monta un demarator la motorul meu ? Am un cauciuc acolo unde e locul lui. Cam cat ar costa si ce mai trebuie modificat ? decompresor nu vad sa aibe ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Surub cu 0.25 mai gros la strungar, si destul de scurt (1 cm). Asa am facut eu la masina. Cand il bagi, il ungi cu silicon rosu care rezista la temperatura, si nu-ti va mai curge ulei. Problema va aparea daca vei dori sa-l mai dai odata jos, ca surubul nu-si creeaza singur filet, ci largeste filetul vechi si el se deformeaza la introducere, deci daca-l dai jos trebuie altul la fel. Cel mai sfant e cu filiera, cu atentie. eu zic sa faca un filet 'pas gaz' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Pe deceleratie imi trage o bubuitura de m-a enerveaza ! si nu mai vreau sa faca asa. Rateuri pe decelerare da din cauza amestecului prea sarac. Cu clapeta de acceleratie inchisa si turatie mare motorul suge mult aer si purtina benzina, are cicluri cand nu face aprindere, amestecul nears iese in evacuare si la urmatoarea explozie se aprinde in toba. Cam ca la pacanelele din contact. In principiu asta se sa rezolva intr-adevar din surubul de amestec. Deschide-l jumatate de tura si vezi cum face dup-aia, daca face la fel strange-l la loc si du-te la cineva priceput sa-ti mai creasca nivelul la benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popa84silviu Postat Ianuarie 18, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2008 cum e asta 'pas gaz' ? de demarator nu stie nimeni nimic ?/ multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 adica , surubul este conic. strangi pana se impaneaza pe filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.