Sari la conținut

Nu Porneste


crazy-b
 Share

Postări Recomandate

am incercat sa pornesc motocicleta de 2 ori in timpul acestei ierni si nu a mers nicicum...nu am avut ocazia sa o pornesc din octombrie de cand am plecat la facultate....d atunci am mers de 2 ori acasa si am incercat sa o pornesc....bateria a fost scoasa si motorul a stat in permanenta in garaj....(nu am stabilizat benzina)...care poate fi problema?

 

si vara pornea destul de greu in sensul ca nu pornea decat cu socul tras...acum vad ca nu mai porneste deloc...

Editat de crazy-b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat sa pornesc motocicleta de 2 ori in timpul acestei ierni si nu a mers nicicum...nu am avut ocazia sa o pornesc din octombrie de cand am plecat la facultate....d atunci am mers de 2 ori acasa si am incercat sa o pornesc....bateria a fost scoasa si motorul a stat in permanenta in garaj....(nu am stabilizat benzina)...care poate fi problema?

 

si vara pornea destul de greu in sensul ca nu pornea decat cu socul tras...acum vad ca nu mai porneste deloc...

 

Nu stiu daca moto al tau este cu motor in 2 timpi sau 4.Daca este in 2 timpi, sigur este de la lipsa de compresie ,lucru des intinlit la moto in 2 timpi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica "de greu in sensul ca nu pornea decat cu socul tras"?

Asa si trebuie sa porneasca cu socul tras si nici cum altcumva daca motorul e rece. Goleste carburatorul pe la surubul de golire ,schimba benzina din rez. ,verifica bujia,daca e nevoie schimb-o,umpli la loc carbul desfaci filtru de aer,si ii dai un pic de Start Pilot,sau curatator de frne in admisie si imediat incerci s-o pornesti si tre s-o ia.

Prin Sibiu GN urile sunt in 4t.

Succes la pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

take it easy man :friends: k deja e cam chineza pt mine...unde e surubul de golire la carburator?sa nu cumva sa dereglez iara amestecul sau relanti-ul k s-a chinuit ala de la atelier de a innebunit pana mi l-a reglat....

 

apoi unde e filtrul de aer?si de ce sa il desfac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica "de greu in sensul ca nu pornea decat cu socul tras"?

Asa si trebuie sa porneasca cu socul tras si nici cum altcumva daca motorul e rece. Goleste carburatorul pe la surubul de golire ,schimba benzina din rez. ,verifica bujia,daca e nevoie schimb-o,umpli la loc carbul desfaci filtru de aer,si ii dai un pic de Start Pilot,sau curatator de frne in admisie si imediat incerci s-o pornesti si tre s-o ia.

Prin Sibiu GN urile sunt in 4t.

Succes la pornire.

 

Corect!

Daca este in 4 timpi ai punctat corect!

Din graba nu am citit si rindul de jos !

Cu start pilot ,cam greu pentru experienta lui! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratii mai mari in ale motociclismului ma pot ajuta ? ma refer daca poate cineva cum sa aerisesc instalatia de racire la un zzr 600?ca a trebuit sa schimb un colier de la furtunul pompei de apa si am pierdut antigelul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de golire trebuie sa fie pe fundul carburatorului, in partea lui cea mai de jos.

Filtrul de aer nu stiu unde este la tine dar are rost sa-l desfaci numai daca ai spray din ala de pornire.

Totusi inainte sa te apuci de surubarit incearca intai sa o pornesti dupa ce-i incarci bateria ( mai verifica sa ai benzina in rezervor si ca robinetul este deschis iar daca ai si pozitia PRI la robinet pune-l pe acea pozitie si astepta un pic pana sa-i dai la buton).

Da-i la buton cu socul tras si fara sa actionezi maneta de acceleratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratii mai mari in ale motociclismului ma pot ajuta ? ma refer daca poate cineva cum sa aerisesc instalatia de racire la un zzr 600?ca a trebuit sa schimb un colier de la furtunul pompei de apa si am pierdut antigelul

Completeaza lichidul in radiator, si in vasul de expansiune, in rest se rezolva singur, o data cu deschiderea pentru prima data a termostatului. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratii mai mari in ale motociclismului ma pot ajuta ? ma refer daca poate cineva cum sa aerisesc instalatia de racire la un zzr 600?ca a trebuit sa schimb un colier de la furtunul pompei de apa si am pierdut antigelul

 

numai automobilul DACIA se aeriseste. ce ai tu , nu este nevoie. :friends:

 

--- Mesaj completat în 27 Jan 2008 02:37 -------------

am incercat sa pornesc motocicleta de 2 ori in timpul acestei ierni si nu a mers nicicum...nu am avut ocazia sa o pornesc din octombrie de cand am plecat la facultate....d atunci am mers de 2 ori acasa si am incercat sa o pornesc....bateria a fost scoasa si motorul a stat in permanenta in garaj....(nu am stabilizat benzina)...care poate fi problema?

 

si vara pornea destul de greu in sensul ca nu pornea decat cu socul tras...acum vad ca nu mai porneste deloc...

 

cand motorul este rece , este obligatoriu sa tragi shock-ul . din ceea ce ai povestit , rezulta ca motorul este inecat. scoate bujia afara , curat-o , invarte motorul cateva ture inainte de a monta bujia . monteaza bujia si aactioneaza demarorul cu shock-ul tras fara a accelera. o sa porneasca sigur. daca bateria nu are curent suficient o sa ineci motorul din nou , ceea ce va duce la repetarea operatiei , deci trebuie sa tii cont si de starea bateriei. :friends:

4pistons

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...