ionutz100cc Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ...cum curat filtrul de aer...?. L-am desfacut si era mult praf adunat pe el si era imbibat intr-o substanta de culoare galbuie deschis , substanta care se afla si pe langa filtru, in compartimentul unde e amplasat...ce e substanta aceea, si cum sa curat filtrul?...il spal si il usc dupaia?...nu ma luati la misto...dar chiar nu stiu ce sa fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ...cum curat filtrul de aer...?. L-am desfacut si era mult praf adunat pe el si era imbibat intr-o substanta de culoare galbuie deschis , substanta care se afla si pe langa filtru, in compartimentul unde e amplasat...ce e substanta aceea, si cum sa curat filtrul?...il spal si il usc dupaia?...nu ma luati la misto...dar chiar nu stiu ce sa fac Speli buretele bine bine in detergent si il lasi normal la uscat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
EVO MOTORS.RO Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 eu cand.. am dus toba la delimitat nu aveam ce face in casa si am spalat si buretele de la filtru de aer .. l-am lasat pana a2a zi la uscat .. la soare... si cand trebuia sa plec ca am montat si toba... l-am uscat repede cu fionul:D poti si asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 ...cum curat filtrul de aer...?. L-am desfacut si era mult praf adunat pe el si era imbibat intr-o substanta de culoare galbuie deschis , substanta care se afla si pe langa filtru, in compartimentul unde e amplasat...ce e substanta aceea, si cum sa curat filtrul?...il spal si il usc dupaia?...nu ma luati la misto...dar chiar nu stiu ce sa fac nu stiu cum e la scutere dar , in general, daca filtrul e din hartie, se compacteaza si se arunca, urmand a fi inlocuit cu unul nou daca e lavabil, se spala la dr 650, care are filtrul de aer din burete, eu am facut asa: am udat bine filtrul, l-am clabucit cu detergent de vase, l-am frecat rezonabil (sa nu-l rup) si apoi l-am lasat la macerat vreo 2-3 zile. pe urma l-am clatit de vre-un milion de ori, sa iasa detergentul. pasul urmator - l-am impregnat cu un spray cu o solutie speciala, unsuroasa (la mine era albastra - la tine se pare ca e galbena - nu conteaza, probabil ca e in functie de marca solutiei de impregnare) si l-am pus la loc. datorita excesului de zel, am impregnat filtrul prea tare - consumul si performantele dinamice au avut de suferit am repetat spalarea si apoi am impregnat filtrul din nou, cu mai putina solutie si totul a fost ok eu am facut impregnarea si pe fata si pe dos - nu stiu cum e mai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 5, 2008 Autor Share Postat Februarie 5, 2008 la mine cel putin e din burete. multumesc pentru raspunsuri. l-am spalat acuma..astept sa se usuce. iar despre substanta aceea despre care am zis, nu a acoperit tot buretele. tot nu pricep ce poate fi. altii?..alte pareri?..despre substanta respectiva?. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaiand Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 la mine cel putin e din burete. multumesc pentru raspunsuri. l-am spalat acuma..astept sa se usuce. iar despre substanta aceea despre care am zis, nu a acoperit tot buretele. tot nu pricep ce poate fi. altii?..alte pareri?..despre substanta respectiva?. e ulei ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rolly Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Bai deci filtrul de aer se lasa la inmuiat in benzina sa curga uleiul din el...il lasi 5 min, il cureti tot acolo, il scoti il lasi la uscat, il bagi iar, si repeti procesul pana nu mai iese negru din el...apoi il lasi la uscat si il sufli cu o pompa sau pheon. Nu mai dai cu nici o substanta, ca alea sport n-au substante, si cum se zicea mai sus iti ia si din performante daca exagerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 yo cred ca nu`i bine sa dai cu benzina pe burete sau orice filtru ..ca se strica .... il speli cu detergent ( chiar daca are ulei in el ,se duce ) dupa care il lasi la uscat , dupa aia il inmoi in ulei de motor , ii storci excesu de ulei si gata .... intrebati orice macanic sa vedeti ca asa o sa va zica ... si la filtrele conice la fel dar faceti cum vreti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezkreator Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 unii prefera sa imbibe buretele in ulei...ideea este ca praful se lipeste de ulei,dar pe de alta parte buretele este foarte fin si poti stoarce buretele de ulei bine dar multe alveole raman imbibate si inchise de ulei,fiind foarte fine,ceea ce ar reduce cantitatea de aer care intra in carburator si ai avea probleme la viteze mai mari...acum depinde cum are fiecare...eu am avut de la inceput burete uscat,neimbibat in ulei, si l-am spalat doar cu detergent bine si apoi uscat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
don' juan Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Da ce are dak il speli in benzina? Se si evapora repede si ai un burete uscat! Eu asa am facut...nam vazut pe nimeni sa mai pomeneasca de benzina de aia am postat...nici nu mia trecut prin cap sa il spal in ulei.... --- Mesaj completat în 06 Feb 2008 00:21 -------------adik amu vad ca a postat cineva...dar de ce se strica dak il speli in benzina??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 nu se spala in ulei se spala cu detergent si apoi se impregneaza cu o solutie speciala, uleioasa despre spalatul cu benzina nu stiu nimic, n-am mai auzit, asa ca nu comentez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 nu se spala in ulei se spala cu detergent si apoi se impregneaza cu o solutie speciala, uleioasa despre spalatul cu benzina nu stiu nimic, n-am mai auzit, asa ca nu comentez esti cu capu ?? cine a zis ca se spala in ulei ??? yo zic sa recitesti topicu` hai s`o luam altfel, asta ai spus tu " apoi se impregneaza cu o solutie speciala, ULEIOASA " poti pune si ulei de motor (acelasi care bagi in baia scuterului) inca ceva ...mai reciteste odata si explica`ne cine a zis ca se spala in ulei ? <small>--- Mesaj completat în 06 Feb 2008 02:45 -------------</small><br/> Da ce are dak il speli in benzina? Se si evapora repede si ai un burete uscat! Eu asa am facut...nam vazut pe nimeni sa mai pomeneasca de benzina de aia am postat...nici nu mia trecut prin cap sa il spal in ulei.... <small>--- Mesaj completat în 06 Feb 2008 00:21 -------------</small><br/>adik amu vad ca a postat cineva...dar de ce se strica dak il speli in benzina??? pot zice ca am umblat cu burete imbibat in benzina sa sterg diverse piese ...si s`a schimbat textura buretelui s`a facut mai ... nu stiu cum sa explic ...mai uscat sa zic asa ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 Eu cred ca nu are nimic daca i-l speli cu benzina ,stiti foarte bine ,la foarte multe scutere filtrul de aer se inbiba cu ulei si benzina.Ideea este ca trebuie spalat bine pt. a destupa toti porii buretelui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 In manualul utilajului meu zice ca se spala buretele in detergent de vase fara a-l rasuci, se usuca si se imbiba cu ulei de motor curat(nu in exces ca scoate fum). da asta e scris in manual ... daca vreti ducetiva la un macanic si intrebati sa vedeti ca la fel va zice ... dupa ce se spala se imbiba cu ulei de motor sau solutie speciala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 asa`i corect...dupa ce este spalat tre bagat f putin in ulei...dar faza este ca iti scad performantele...as aca eu prefer sa nu`l bag in ulei si sa`l spal mai des...oricum el are o altfel de compozitie si retine destuld e bine praful si fara ulei... da asta e scris in manual ... daca vreti ducetiva la un macanic si intrebati sa vedeti ca la fel va zice ... dupa ce se spala se imbiba cu ulei de motor sau solutie speciala ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) In manualul utilajului meu zice ca se spala buretele in detergent de vase fara a-l rasuci, se usuca si se imbiba cu ulei de motor curat(nu in exces ca scoate fum). ce scoate fum ? filtrul de aer ? Editat Februarie 6, 2008 de brick23 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawkeye Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 esti cu capu ?? cine a zis ca se spala in ulei ??? yo zic sa recitesti topicu` hai s`o luam altfel, asta ai spus tu " apoi se impregneaza cu o solutie speciala, ULEIOASA " poti pune si ulei de motor (acelasi care bagi in baia scuterului) inca ceva ...mai reciteste odata si explica`ne cine a zis ca se spala in ulei ? ori careva si-a editat postul ori eu am luat-o razna iar tu nu te mai ambala, asa, pe uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 ori careva si-a editat postul ori eu am luat-o razna iar tu nu te mai ambala, asa, pe uscat. nu si`a editat nimeni postu` ...ai inteles tu gresit nu ma ambalez ca nu am de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 intrebare : Cum curat filtru de aer raspuns : Cu mana! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brick23 Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 cu ciocanul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 cu ciocanul LOL vezi ce bine trage dupa vreo 2 ciocane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Februarie 6, 2008 Autor Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) cu mana ...cu ciocanu... am inteles . Mersi de raspunsuri... L-am spalat, se usuca, apoi il voi imbiba putin in ulei si o sa-l montez inapoi..... De ce nu m-am gandit eu oare la un flame-thrower? Editat Februarie 6, 2008 de ionutz100cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Nu uita sa storci bine de tot filtrul dupa ce-l imbibi in ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmt_ctl Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 parerea mea e sa nu`l bagi in ulei...mai bine il cureti mai des si iti trage mai bine...ai sa simti diferenta cu buretele fara ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 e 50 de lei un filtru si e mai sigur eu am inteles ca se sufla cu jetul de aer dar inca nu am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.