Sari la conținut

Ce Cauciucuri Recomandati ?


bobbys
 Share

Postări Recomandate

Mac ia zi tu ce ai alege intre Pilot Power 2CT, BT002 sau D209 GP RACER ?

 

Greu cu caucioacele astea, sa alegi ce se potriveste fiecaruia !

 

;)

Aceiasi dilema doar ca Pilot power 2CT sau D208RR

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 121
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am Pilot Power 2CT set. Ma inteleg bine cu ele, o leaca mai bine decat dunlopurile care le aveam.

Nu am umblat pe Dunlop Qualifier si altele, deci nu pot decat sa susting Pilot Power 2CT care sunt incredibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu e sa incercati si alte gume decat cele incercate pana acum. cu siguranta nu sunt bani aruncati.

economisiti din start 30-50€ depinde de guma ..

d208RR este ptr cine ii da gaz cu adevarat ..se incalzeste pana numeri la 10

rennsport ..idem ..o supesportiva care nu teme pista. aman2 sunt ptr un stil de condus agresiv, grip la cel mai inalt nivel.

Tocmai vorbeam cu Adrian care s'a dat zilele astea pe Serres cu un VFR 400 si gume metzeler rennsport cumparate de la mine ..cica s'au comportat excelent gumele.

 

discursul 2ct --bt002 --gp racer

GP racer face parte din alt nivel, este o guma de curse, care a primit si omologarea ptr strada deoarece are desen in % impus de normativele CE, cu aceeasi compozitie se vinde si versiunea slick, diferenta dintre ele fiind doar desenul.

este multicompound ..in compozitie soft, medium si endurance. Uz: 85% pista 15% strada

Ptr un uz stradal merita Qualifier RR care este tot multicompound dar 70%strada si 30% pista

anul asta ma dau cu GP Racer de la Dunlop, evident strada foarte putin.

 

mai retineti o chestie: daca nu aveti un stil de condus asasin, adica sa dati cu adevarat gaz in strada, conteaza prea putin ce guma aveti, daca e o supersportiva sau ceva mai tare gen endurance.

testele au demonstrat ca marea partea a gumelor stradale se situeaza la un interval foarte mic ca si timpi in pista, ceea ce inseamna ca in strada diferenta e si mai mica.

iar aici sfatul meu este: ECONOMISITI!!! limita nu este guma pe care o montam (noua vorbind) ci noi insine prin felul in care conducem.

 

Laur: mergi pe 208RR sau rennsport ..te dai si pe curbe si pe pista, economisesti 60€ fata de GP Racer si dureaza dublu.

rennsport te duce minim 7500-8000km ..cu conditia sa nu stai minute in sir la viteze supersonice.

 

daca imi spuneti ca ii dati gaz cel putin ca cei din filmul de mai jos ..incepe sa conteze guma pe care o aveti

astea sunt strazile pe care ieseam in italia: Tolfa, Bocca Seriola, Abruzzo, etc.

 

[YOUTUBE]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YOUTUBE]

 

[YOUTUBE]<object width="425" height="355"><param name="movie" value="

name="wmode" value="transparent"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YOUTUBE]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

d208RR este ptr cine ii da gaz cu adevarat ..se incalzeste pana numeri la 10

rennsport ..idem ..o supesportiva care nu teme pista. aman2 sunt ptr un stil de condus agresiv, grip la cel mai inalt nivel.

Ptr un uz stradal merita Qualifier RR care este tot multicompound dar 70%strada si 30% pista

anul asta ma dau cu GP Racer de la Dunlop, evident strada foarte putin.

 

Laur: mergi pe 208RR sau rennsport ..te dai si pe curbe si pe pista, economisesti 60€ fata de GP Racer si dureaza dublu.

rennsport te duce minim 7500-8000km ..cu conditia sa nu stai minute in sir la viteze supersonice.

 

 

Cam cati km tin D280RR, sunt in aceeasi gama cu Power2CT si Corsa3 sau Sportec M3 nu ?

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu, nu este in aceeasi gama cu cele enumerate de tine.

este putin mai racing...priveste si profilul, desenele care pe marginea gumei spate sunt mai putine, foarte aproape de slick. numele spune totul : RACE REPLICA.

drata la 208rr este in jur de 7-8000 km, multi care nu vor sa cheltuie 300€ ptr un set de gume de pista merg cu 208rr sau rennsport economisind destul.

 

astea sunt rennsport si 208RR alaturate, productie sfarsit 2007 inceput 2008

dsc00026ls6.th.jpg dsc00025jj1.th.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tocmai vorbeam cu Adrian care s'a dat zilele astea pe Serres cu un VFR 400 si gume metzeler rennsport cumparate de la mine ..cica s'au comportat excelent gumele.

 

Despre mine e vorba...

Am cumparat de la MAC niste Metzeler Rennsport 120/70 si 160/60 de care ma declar f multumit pe pista.La Serres asfaltul este foarte abraziv, gumele s-au incalzit dupa 2 ture si asa au ramas. STICKY AS HELL!

 

Ma pot declara f multumit de alegerea facuta. La Serres a fost umed , a plouat joi si duminica iar vineri si sambata senin caldura mare. Duminica in antrenamente libere m-am dat cel putin la fel de tare ca vineri...dupa ce am vazut ca nu sunt probleme cu aderenta pe asfalt umed ( nu erau balti , dar era inca rece) .

 

Inca o parte buna : cei 60 de ponei ai motocicletei nu au reusit sa toceasca aceste cauciucuri decat in foarte mica masura. Nu stu cum ar fi montate pe un 600SS dar mi s-au parut destul de longevive.

 

Gumele au un impact incredibil asupra psihicului , fortezi un pic , le testezi , vezi ca tin bine...nu te mai gandesti la gume ci la gaz gaz gaz schimbi viteze si trase ;) . Nu stiu cum se vor comporta pe strada, vom vedea.

 

Cat despre MAC...eu cred ca baiatul asta stie ce vorbeste :bow:

...a si in plus recunosc ca aceste Rennsport sunt cele mai ieftine gume cumparate de mine vreodata . Sau cel mai mic pret pe care l-am vazut/citit pe undeva . For more info PM lui Mac :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iar o suta de reply, dar f. putini zic unde folosesc gumele alea. .

 

Pretzel, nu ii recomanda BT-002 ca alea sunt de curse. . .Se consuma repede. .

 

Ideal ar fi ca toata lumea sa mearga pe medium soft de racing pe strada. .dar merita sa dai banii pe o guma care se toceste repede?!?

 

 

Pentru folosinta stradala sunt valabile doar alea facute pentru strada. Atat!!

 

Ce qualifiers nene pentru semafor-to-semafor, ati dat-o in fantezii bre!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sefu, vezi ca qualifier RR este o guma stradala nu de curse. este stradala care in testele din pista a omorat concurenta, tehnologie si multicompound derivat din sora de pista GP si GP racer.

 

exista si BT002 versiunea stradala ..deci nu sunt probleme.

cu gumele soft pe strada ..bani aruncati aiurea ..deoarece nu le veti duce vreodata in temperatura incat sa ai gripul pe care sunt in stare sa ti'l dea.

pe strada ..sa ramanem la gume stradale si sa nu aruncam banii aiurea.

 

Raptore, tot mai multi cumpara 208RR si rennsport. pana acum sunt toti satisfacuti :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

208RR alea nu par sa faca fata unei ploi...

 

au destul desen pe centru incat sa scoata apa...

pe margini sunt mai slick...dar sunt sigur ca nu ai nevoie de desene acolo ..

cel putin eu cand ploua nu ma prea inclin :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au destul desen pe centru incat sa scoata apa...

pe margini sunt mai slick...dar sunt sigur ca nu ai nevoie de desene acolo ..

cel putin eu cand ploua nu ma prea inclin :(

Nu prea ma pricep eu la cauciucuri, dar am impresia ca ar trebui sa aiba un desen aparte pe mijlocul cauciului pt "a sparge apa". (Spun prostii?)

 

Nu te inclini pe ploaie? Pfff, te invat eu... Ma dau tare de tot pe ploaie, pun cotu jos :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cu cotul e tare..am s'o incerc pe pista ..sa ma pot lauda si eu cu poze misto :cheers:

stai linistit ca sunt perfect functionante, le'am probat pe primul 900RR

am facut cu brio cluj timisoara acum 2 ani pe ploaie torentiala :burnout: fara cea mai mica problema desi am atins viteze halucinante ..eram mai viteaz (prost) pe atunci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nais, detalii ? Sunt race sau stradale ? Cat de stradale sunt - adica, tin si la temperaturi scazute, se incalzesc repede, dau maximul de aderenta la o temperatura relativ normala, sau trebuiesc incalzite cu frane gen 300-80 ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt gume 70% strada 30% pista

compound dur-mediu- soft plecand din centru spre margini

sunt evolutia de la 208RR, au folosit tehnologia derivata de la GP racer si sportmax GP, dar ideea este sa exceleze in strada, asa cum a si facut'o in testele in care a fost urmat aproape de D.C. 3 si 2CT pe locul 3. teste facute de special mag cu piloti pe pista.

oricum ptr strada si rennsport, d208RR, pilot sport, M1 ..sunt toate bune

am vazut teste in pista cu gumele stradale si se situau la 2 zecimi intre ele, iar zic eu ca pe strada nu ajungi la limitele lor. ramanem noi limita.

asa ca economisiti fratilor, nu aruncati banii pe gume pe care le folositi la 30% din potentialul lor. asta e parerea mea

le'am luat ptr ca o sa le consum si pe margini putin in ungaria cand s'or termina slick'urile de la metzeler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Laur ..stau si ma uit la ele ptr ca nu pot termina motorul ..lipseste evacuarea completa de la arrow si scaritele robby moto SBK :bigstar: :finger: :moron:

 

prima iesire o fac pan la resita ca sa dau jos ceara de pe ele ..apoi urmeaza 30km de curbe intre resita si caransebes..o sa le testez pe acolo ..

sunt sigur ca o sa raman impresionat :peace:

poate fac si un filmulet :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prima iesire o fac pan la resita ca sa dau jos ceara de pe ele ..apoi urmeaza 30km de curbe intre resita si caransebes..o sa le testez pe acolo ..

30 km de curbe ... Uof, am doar 17 ani, sunt nebun, iubesc si vreau sa fac 18 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum consuma'le apoi orienteaza'te spre ceva care sa satisfaca cerintele tale.

e inutil sa pui gume supersportive daca stai mereu in oras ..sau faci drumuri lungi si nu ai parte de curbe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acum consuma'le apoi orienteaza'te spre ceva care sa satisfaca cerintele tale.

e inutil sa pui gume supersportive daca stai mereu in oras ..sau faci drumuri lungi si nu ai parte de curbe.

 

 

 

CBR-ul il folosesc numai in afara localitatii....la fiecare sf de saptamana merg la Brasov...170km de asfalt bun si cu destule curbe.... in oras folosesc Hornetul....

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci te poti orienta spre ceva mai sportiv daca zici ca iti permite asfaltul

desi sincer vorbind, daca nu exagerezi si un set de pilot sport proaspat te face sa te distrezi in siguranta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un set de dunlop qualifier pe motor. Au fost puse imediat de au aparut,la inceputul lui 2006 -cred. Ideea e ca nu am comparatie cu alte cauciucuri pe motocicleta asta (ZX9), eu fac cel mai des drumuri pe Cheia, Siriu,Brasov. Deci merg mult mai mult in linie dreapta decat pe curbe.

 

Nu sunt nici mare reisar, nu reusesc sa ma inclin pe toata suprafata cauciucului,de exemplu,imi ramane o mica banda nefolosita. Am pe spate 190/50/17. Mi-am luat tot un qualifier normal 190/55/17 pentru spate pentru ca am tocit cam mult banda de rulare. Ideea e ca fata arata inca f bine, si mi-e ciuda un pic sa schimb cauciucul spate pentru ca pe margine mai am carne foarte multa. Precizez ca nu am ajuns la ate sau alte prostii,doar ca nu mai am santuri aproape de loc pe mijloc.

 

Ce sa fac, dau niste burn-uri si il dau jos sau sa-l mai tin pana se uzeaza mai tare? Ideea e ca il am deja si pe ala nou care asteapta sa fie montat.

 

Si alta intrebare, am vazut ca se vehiclueaza idei cu presiunea in roti in functie de incarcare si tip de mers. Eu am vazut ca la mine in carte scrie 2.5 fata si 2.9 spate. Am bagat 2.4 fata si 2.7 spate. Cam cu ce presiune trebuie sa merg la qualifier?

 

P.S.Am 120kg si cu o fata in spate ajung la limita de incarcare a motocicletei! :)

Editat de Niko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti asa de greu presiunea pe care o ai acum 2,4 cu 2.7 e foarte buna.

eventual cu o fata in spate urci la 2.8-2.9 ptr a preveni uzura prematura a cauciucului.

cand se consuma asa de mult pe centru nu prea ai ce sa ii mai faci ..se formeaza o scarita pe care o simti atunci cand te inclini

 

poti sa ii dai un burn pe lateral sa il mai rotunjesti putin ..in felul asta se anuleaza diferenta aia de nivel-forma.

dar daca ai guma noua care'si asteapta randul ..n'o mai lungii prea mult ..schimb'o si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...