dopeman1979 Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 faza e ca am una in garaj, second, din Italia, folosita pe pista. uzura nesemnificativa. ma gandesc sa o pun odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 22, 2008 Share Postat Martie 22, 2008 monteaz'o linistit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 oricum, cauciucuri noi de la tine iau si rezolvam cumva si diferenta de 5euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 23, 2008 Share Postat Martie 23, 2008 ahaha ..da'i in colo de 5€ bea o bere in sanatatea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Mac ia zi tu ce ai alege intre Pilot Power 2CT, BT002 sau D209 GP RACER ? Greu cu caucioacele astea, sa alegi ce se potriveste fiecaruia ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexutzzz Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Mac ia zi tu ce ai alege intre Pilot Power 2CT, BT002 sau D209 GP RACER ? Greu cu caucioacele astea, sa alegi ce se potriveste fiecaruia ! Aceiasi dilema doar ca Pilot power 2CT sau D208RR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 Eu am Pilot Power 2CT set. Ma inteleg bine cu ele, o leaca mai bine decat dunlopurile care le aveam. Nu am umblat pe Dunlop Qualifier si altele, deci nu pot decat sa susting Pilot Power 2CT care sunt incredibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 24, 2008 Share Postat Martie 24, 2008 sfatul meu e sa incercati si alte gume decat cele incercate pana acum. cu siguranta nu sunt bani aruncati. economisiti din start 30-50€ depinde de guma .. d208RR este ptr cine ii da gaz cu adevarat ..se incalzeste pana numeri la 10 rennsport ..idem ..o supesportiva care nu teme pista. aman2 sunt ptr un stil de condus agresiv, grip la cel mai inalt nivel. Tocmai vorbeam cu Adrian care s'a dat zilele astea pe Serres cu un VFR 400 si gume metzeler rennsport cumparate de la mine ..cica s'au comportat excelent gumele. discursul 2ct --bt002 --gp racer GP racer face parte din alt nivel, este o guma de curse, care a primit si omologarea ptr strada deoarece are desen in % impus de normativele CE, cu aceeasi compozitie se vinde si versiunea slick, diferenta dintre ele fiind doar desenul. este multicompound ..in compozitie soft, medium si endurance. Uz: 85% pista 15% strada Ptr un uz stradal merita Qualifier RR care este tot multicompound dar 70%strada si 30% pista anul asta ma dau cu GP Racer de la Dunlop, evident strada foarte putin. mai retineti o chestie: daca nu aveti un stil de condus asasin, adica sa dati cu adevarat gaz in strada, conteaza prea putin ce guma aveti, daca e o supersportiva sau ceva mai tare gen endurance. testele au demonstrat ca marea partea a gumelor stradale se situeaza la un interval foarte mic ca si timpi in pista, ceea ce inseamna ca in strada diferenta e si mai mica. iar aici sfatul meu este: ECONOMISITI!!! limita nu este guma pe care o montam (noua vorbind) ci noi insine prin felul in care conducem. Laur: mergi pe 208RR sau rennsport ..te dai si pe curbe si pe pista, economisesti 60€ fata de GP Racer si dureaza dublu. rennsport te duce minim 7500-8000km ..cu conditia sa nu stai minute in sir la viteze supersonice. daca imi spuneti ca ii dati gaz cel putin ca cei din filmul de mai jos ..incepe sa conteze guma pe care o aveti astea sunt strazile pe care ieseam in italia: Tolfa, Bocca Seriola, Abruzzo, etc. [YOUTUBE]<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YOUTUBE] [YOUTUBE]<object width="425" height="355"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>[/YOUTUBE] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 d208RR este ptr cine ii da gaz cu adevarat ..se incalzeste pana numeri la 10 rennsport ..idem ..o supesportiva care nu teme pista. aman2 sunt ptr un stil de condus agresiv, grip la cel mai inalt nivel. Ptr un uz stradal merita Qualifier RR care este tot multicompound dar 70%strada si 30% pista anul asta ma dau cu GP Racer de la Dunlop, evident strada foarte putin. Laur: mergi pe 208RR sau rennsport ..te dai si pe curbe si pe pista, economisesti 60€ fata de GP Racer si dureaza dublu. rennsport te duce minim 7500-8000km ..cu conditia sa nu stai minute in sir la viteze supersonice. Cam cati km tin D280RR, sunt in aceeasi gama cu Power2CT si Corsa3 sau Sportec M3 nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 nu, nu este in aceeasi gama cu cele enumerate de tine. este putin mai racing...priveste si profilul, desenele care pe marginea gumei spate sunt mai putine, foarte aproape de slick. numele spune totul : RACE REPLICA. drata la 208rr este in jur de 7-8000 km, multi care nu vor sa cheltuie 300€ ptr un set de gume de pista merg cu 208rr sau rennsport economisind destul. astea sunt rennsport si 208RR alaturate, productie sfarsit 2007 inceput 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tuningboy Postat Martie 26, 2008 Share Postat Martie 26, 2008 Tocmai vorbeam cu Adrian care s'a dat zilele astea pe Serres cu un VFR 400 si gume metzeler rennsport cumparate de la mine ..cica s'au comportat excelent gumele. Despre mine e vorba... Am cumparat de la MAC niste Metzeler Rennsport 120/70 si 160/60 de care ma declar f multumit pe pista.La Serres asfaltul este foarte abraziv, gumele s-au incalzit dupa 2 ture si asa au ramas. STICKY AS HELL! Ma pot declara f multumit de alegerea facuta. La Serres a fost umed , a plouat joi si duminica iar vineri si sambata senin caldura mare. Duminica in antrenamente libere m-am dat cel putin la fel de tare ca vineri...dupa ce am vazut ca nu sunt probleme cu aderenta pe asfalt umed ( nu erau balti , dar era inca rece) . Inca o parte buna : cei 60 de ponei ai motocicletei nu au reusit sa toceasca aceste cauciucuri decat in foarte mica masura. Nu stu cum ar fi montate pe un 600SS dar mi s-au parut destul de longevive. Gumele au un impact incredibil asupra psihicului , fortezi un pic , le testezi , vezi ca tin bine...nu te mai gandesti la gume ci la gaz gaz gaz schimbi viteze si trase . Nu stiu cum se vor comporta pe strada, vom vedea. Cat despre MAC...eu cred ca baiatul asta stie ce vorbeste ...a si in plus recunosc ca aceste Rennsport sunt cele mai ieftine gume cumparate de mine vreodata . Sau cel mai mic pret pe care l-am vazut/citit pe undeva . For more info PM lui Mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AK_Raptor Postat Aprilie 1, 2008 Share Postat Aprilie 1, 2008 Iar o suta de reply, dar f. putini zic unde folosesc gumele alea. . Pretzel, nu ii recomanda BT-002 ca alea sunt de curse. . .Se consuma repede. . Ideal ar fi ca toata lumea sa mearga pe medium soft de racing pe strada. .dar merita sa dai banii pe o guma care se toceste repede?!? Pentru folosinta stradala sunt valabile doar alea facute pentru strada. Atat!! Ce qualifiers nene pentru semafor-to-semafor, ati dat-o in fantezii bre!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 2, 2008 Share Postat Aprilie 2, 2008 sefu, vezi ca qualifier RR este o guma stradala nu de curse. este stradala care in testele din pista a omorat concurenta, tehnologie si multicompound derivat din sora de pista GP si GP racer. exista si BT002 versiunea stradala ..deci nu sunt probleme. cu gumele soft pe strada ..bani aruncati aiurea ..deoarece nu le veti duce vreodata in temperatura incat sa ai gripul pe care sunt in stare sa ti'l dea. pe strada ..sa ramanem la gume stradale si sa nu aruncam banii aiurea. Raptore, tot mai multi cumpara 208RR si rennsport. pana acum sunt toti satisfacuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 208RR alea nu par sa faca fata unei ploi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 208RR alea nu par sa faca fata unei ploi... au destul desen pe centru incat sa scoata apa... pe margini sunt mai slick...dar sunt sigur ca nu ai nevoie de desene acolo .. cel putin eu cand ploua nu ma prea inclin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 4, 2008 Share Postat Aprilie 4, 2008 au destul desen pe centru incat sa scoata apa... pe margini sunt mai slick...dar sunt sigur ca nu ai nevoie de desene acolo .. cel putin eu cand ploua nu ma prea inclin Nu prea ma pricep eu la cauciucuri, dar am impresia ca ar trebui sa aiba un desen aparte pe mijlocul cauciului pt "a sparge apa". (Spun prostii?) Nu te inclini pe ploaie? Pfff, te invat eu... Ma dau tare de tot pe ploaie, pun cotu jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 asta cu cotul e tare..am s'o incerc pe pista ..sa ma pot lauda si eu cu poze misto stai linistit ca sunt perfect functionante, le'am probat pe primul 900RR am facut cu brio cluj timisoara acum 2 ani pe ploaie torentiala fara cea mai mica problema desi am atins viteze halucinante ..eram mai viteaz (prost) pe atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dopeman1979 Postat Aprilie 5, 2008 Share Postat Aprilie 5, 2008 un prieten ne explica odata demult, (pe atunci aveam bicicleta), ca daca cauciucul are un anume desen, adica striatii transversale pana pe margini, e un cauciuc bun pe ploaie pentru ca conduce apa in afara pe acele caneluri..... Jeez anul trecut am prins ploaie torentiala in Alpi si am mers destul de tare pentru ca erau altii in fata si ma gandeam daca nu cad ei, atunci nici eu, singur mai am probleme in ploaie, merg destul de precaut, poate prea precaut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 in sfarsit imi vin si mie gumele, primele triple compound din lume uhhh abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 6, 2008 Share Postat Aprilie 6, 2008 Nais, detalii ? Sunt race sau stradale ? Cat de stradale sunt - adica, tin si la temperaturi scazute, se incalzesc repede, dau maximul de aderenta la o temperatura relativ normala, sau trebuiesc incalzite cu frane gen 300-80 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 7, 2008 Share Postat Aprilie 7, 2008 sunt gume 70% strada 30% pista compound dur-mediu- soft plecand din centru spre margini sunt evolutia de la 208RR, au folosit tehnologia derivata de la GP racer si sportmax GP, dar ideea este sa exceleze in strada, asa cum a si facut'o in testele in care a fost urmat aproape de D.C. 3 si 2CT pe locul 3. teste facute de special mag cu piloti pe pista. oricum ptr strada si rennsport, d208RR, pilot sport, M1 ..sunt toate bune am vazut teste in pista cu gumele stradale si se situau la 2 zecimi intre ele, iar zic eu ca pe strada nu ajungi la limitele lor. ramanem noi limita. asa ca economisiti fratilor, nu aruncati banii pe gume pe care le folositi la 30% din potentialul lor. asta e parerea mea le'am luat ptr ca o sa le consum si pe margini putin in ungaria cand s'or termina slick'urile de la metzeler. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Mac ti-au venit caucioacele astea, Qualifier RR, le-ai probat, sunt asa bune cum vad in review-urile de afara ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Aprilie 16, 2008 Share Postat Aprilie 16, 2008 Laur ..stau si ma uit la ele ptr ca nu pot termina motorul ..lipseste evacuarea completa de la arrow si scaritele robby moto SBK prima iesire o fac pan la resita ca sa dau jos ceara de pe ele ..apoi urmeaza 30km de curbe intre resita si caransebes..o sa le testez pe acolo .. sunt sigur ca o sa raman impresionat poate fac si un filmulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 prima iesire o fac pan la resita ca sa dau jos ceara de pe ele ..apoi urmeaza 30km de curbe intre resita si caransebes..o sa le testez pe acolo .. 30 km de curbe ... Uof, am doar 17 ani, sunt nebun, iubesc si vreau sa fac 18 ani... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emi(Hornet600) Postat Aprilie 24, 2008 Share Postat Aprilie 24, 2008 (editat) Stie careva cat de bun e Bridgestone battlax BT014R Radial?? Merita sa le schimb cu ceva mai... 'race' ?? De mentionat ca le am pe CBR... Editat Aprilie 24, 2008 de Emi(Hornet600) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.