Sari la conținut

Maxiscutere


marius45jml
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 259
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Da,si eu ma gindesc la un maxiscuter..

Nu stiu ce sa aleg intre italienesti si japoneze..

Burgman de 400 sau Malaguti Madison..

Cel din urma arata demential..

Luigi Vicol

 

Am avut ocazia sa inchiriez si sa studiez tinuta de drum a maxiscoterelor si in final mi-a cazut cu tronc Burgmanu indiferent de cmc.

Celelelte sunt scootere, suzuki a reusit sa imbine confortul si manevrabilitatea cum nu au reusit ceilalti producatori.

 

Recomand gama burgman pt ca are cateva + :

 

+ confort la clasa lux pt pilot si pasager (ai impresia ca e constuit pt 3 persoane nu 2)

+ spatiu de depozitare foarte mare

+ tinuta de drum exemplara si manevrabilitate de exceptie. Se piloteaza pe curbe ca o vitezana, nu se inoada pe viraje, cere inclinat la maxim. O placere sa mergi pe curbe. Nu se compara cu gama Piagio (Beverly, X9)

+ franele de exceptie (gama 400 si 650)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca esti un om cumpatat poti avea si unul de 1200 cc , nu vad nici o pb...in momentul in care lasi puterea unui motor sa te conduca pe tine (metaforic vorbind) atunci devine o problema...

off-topic - ca tot te-am prins pe aici - ai rezolvat atunci cu masina?ai gasit service-ul ala?eu nu ma pricep la masini de aia l-am rugat pe un coleg sa te ajute...sper ca a fost de bun augur...

 

pe de alta parte si eu as vrea un maxi,cochetez cu ideea,dar este mai greu,pt ca trebuie sa il vand pe actualul scuterache,sa vinzi este greu...dar pe viitor cred ca voi lua unul...imi place Burgman-ul de la Suzuki...de 400

Nu am ce sa fac cu unul de 1200 cmc.........e prea mare de oras. Cel de 250 se incadreaza perfect in cerintele mele.

off-topic: Da am rezolvat cu masina...........am lasat-o 4 zile in service pana a venit planetara, ca nu aveau pe stoc. Distractia m-a costat cam 7 mil. cu tot cu drumuri. Oricum...mersi de ajutor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma gandeam la un x9. Sincer in afara de date tehnice nu stiu nimic de el dar imi place cum arata si este la un pret acceptabil(sh). Daca exista vreun posesor al acestui model m-ar interesa mai interesa mai multe amanunte din partea lui. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut...nu am vazut foarte multe discutii despre Aprilia Atlantic...eu as vrea sa imi cumpar unul de 200 nou in aceasta toamna dar sunt usor dezorientat pentru ca nu am gasit nimic despre el in afara de ce se poate gasi pe site-ul oficial.stiti ceva despre modelul asta?probleme mai des intalnite?a cumparat cineva vreunul sau o sa ma pacalesc si nu o sa gasesc piese mai tarziu?multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten atlantic de 200 cu abs ...se prezinta bine ...alui fuge 150:)

 

Atata timp cat ai zis ca o ei de noua nu ar trebuii sa ai probleme..mai ales ca e si 4t nu este 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are un prieten atlantic de 200 cu abs ...se prezinta bine ...alui fuge 150:)

 

Atata timp cat ai zis ca o ei de noua nu ar trebuii sa ai probleme..mai ales ca e si 4t nu este 2t.

 

 

multumesc mult!...in general dupa ce perioada (sau la ce numar de km) trebuie sa imi fac griji sau sa incep sa bag bani in ea?evident, in afara de schimb de ulei sau chestiile obisnuite

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am auvut de luat si eu o decizie acum vreo 3 luni. Trebuia sa aleg intre TMAX, Burgman 400, Geopolis 400, Honda SH300, Yamaha Xmax. M-am uitat si la un Piaggio X9 250 SH dar e puturos rau comparandul cu TMAXul sau Honda, posibil ca cel de 500 sa fie acceptabil Cel mai frumos arata incontestabil TMAXul. Dar dupa ce am citit vreo 2 saptamani reviewuri de pe afara m-am decis asupra Hondei.

Factorii hotaratori au fost: performante foarte bune(comparabile cu Tmaxul care are in plus vreo 200cmc), prezenta ABSului, fiabilitatea Honda, pretul mai mic cu vreo 2000e(pe Honda am dat 5700, TMAXul ajungea pe la 7500), roti mari (de 16), dimensiuni reduse(stau in Bucuresti si cu Tmaxul sau Burgmanul ar fi dificil sa te strecori pe aici), sistemul de franare Honda este la ora actuala cel mai bun la nivel mondial. Mentionez ca m-am dat cu Burgmanul si cu Honda inainte de cumparare si m-am invartit pe langa un TMAX :D.

Rotile de 16 sunt foarte bune, stabilitatea e similara cu o motocicleta Naked pe la 130. La SHul meu acul vitezometrului se opreste pe la 170(ceea ce insemna vreo 155 reali) dar de pe la 150 senzatia de siguranta incepe sa dispara(mai ales in depasirea tirurilor). La astea cu roti de 14, stabilitatea e si mai proasta la viteze mari.

Daca te intereseaza pentru oras cea mai buna alegere ar fi Honda, daca calatoresti pe distante lungi des, probabil ca TMAX sau Burmanul ar fi mai bune, ambele par putin mai comode. De asemenea ambele au mult mai mare spatiul de sub scaun din cauza rotilor mai mici.

Singura chestie mai nasoala la Honda este infatisarea :kiss:. TMAXul nou este cu adevarat un Maxiscooter frumos.

Eu sunt fericit de alegerea facuta, pentru oras este perfect, demarajul este exceptional, dimensiuni reduse si din ce am vazut pe siteurile din Franta cu SH300 au trecut de 100000km fara sa faca alceva decat reviziile obisnuite ceea ce dupa pararea mea este foarte misto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc din nou... :kiss: deci pe termen lung e o investitie buna..

 

Am auvut de luat si eu o decizie acum vreo 3 luni. Trebuia sa aleg intre TMAX, Burgman 400, Geopolis 400, Honda SH300, Yamaha Xmax. M-am uitat si la un Piaggio X9 250 SH dar e puturos rau comparandul cu TMAXul sau Honda, posibil ca cel de 500 sa fie acceptabil Cel mai frumos arata incontestabil TMAXul. Dar dupa ce am citit vreo 2 saptamani reviewuri de pe afara m-am decis asupra Hondei.

Factorii hotaratori au fost: performante foarte bune(comparabile cu Tmaxul care are in plus vreo 200cmc), prezenta ABSului, fiabilitatea Honda, pretul mai mic cu vreo 2000e(pe Honda am dat 5700, TMAXul ajungea pe la 7500), roti mari (de 16), dimensiuni reduse(stau in Bucuresti si cu Tmaxul sau Burgmanul ar fi dificil sa te strecori pe aici), sistemul de franare Honda este la ora actuala cel mai bun la nivel mondial. Mentionez ca m-am dat cu Burgmanul si cu Honda inainte de cumparare si m-am invartit pe langa un TMAX :lol:.

Rotile de 16 sunt foarte bune, stabilitatea e similara cu o motocicleta Naked pe la 130. La SHul meu acul vitezometrului se opreste pe la 170(ceea ce insemna vreo 155 reali) dar de pe la 150 senzatia de siguranta incepe sa dispara(mai ales in depasirea tirurilor). La astea cu roti de 14, stabilitatea e si mai proasta la viteze mari.

Daca te intereseaza pentru oras cea mai buna alegere ar fi Honda, daca calatoresti pe distante lungi des, probabil ca TMAX sau Burmanul ar fi mai bune, ambele par putin mai comode. De asemenea ambele au mult mai mare spatiul de sub scaun din cauza rotilor mai mici.

Singura chestie mai nasoala la Honda este infatisarea :D. TMAXul nou este cu adevarat un Maxiscooter frumos.

Eu sunt fericit de alegerea facuta, pentru oras este perfect, demarajul este exceptional, dimensiuni reduse si din ce am vazut pe siteurile din Franta cu SH300 au trecut de 100000km fara sa faca alceva decat reviziile obisnuite ceea ce dupa pararea mea este foarte misto

 

initial crezusem ca o sa fie putin mai ieftine maxiscooterele, dar acum imi dau seama ca pretul lor e dat de fiabilitate cel mai probabil.. am vazut pe site-uri ca aprilia atlantic de 250 ar fi cam 4000e nou...o sa ma interesez serios iar daca pretul este mult mai mare voi lua in considerare si varianta honda...si eu stau tot in bucuresti dar nu as vrea ceva exclusiv pt oras...ceva mixt m-ar incanta mai mult....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sh-ul de la honda e cel mai potrivit "maxiscuter", daca se poate numi asa, pentru oras. oricat de manevrabil ar fi burgmanul tot nu te poti strecura cu el. daca nu il folosesti la naveta merge t-max sau burgman.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare...eu m-am decis in privintza unui Yamaha X-MAX 250.Ce m-a determinat?Este mai suplu decat Burgman,este mai mic sau cel putzin nu mai lung decat Burgman-ul.Pentru ca in Bucuresti prind trafic la ore de varf ma ajuta sa ma strecor.Este adevarat ca nu ma voi strecura la fel ca si cum as merge cu un scooter de 50cc, dar e ok.Saua este f confortabila (pentru drumuri lungi e o placere).Dezavantajul este faptul ca fata de Burgman este ceva mai greu (in jur de 182kg la plin).Un alt dezavantaj fata de Burgman este faptul ca desii are spatiu mare sub sha, totusi este mai incapator Burgman-ul.Nah, acum nu le potzi avea pe toate.Si pt ca multzi stim aceasta chestie, fiecare om vibreaza la o anumita firma producatoare....inexplicabil imi place brand-ul YAMAHA.Este o firma profy, nu face rabat la calitate, nu-si pot da cu firma-n cap...mai ales la maxi scootere.

 

Am studiat si T-MAX-ul si are anumite avantaje fata de X-MAX, caii putere, design-ul, dimensiunile.Totusi ajunge la un 220 Kg la plin.Si T-MAX cat si X-MAX-ul sunt concepute sport, chiar cei de al Yamaha au declarat ca asta era si intentzia cu cele 2-ua modele.

 

Sper ca pana in primvara 2009 sa pot achizitiona unul.Abia astept.

Inafara de X-MAX,T-MAX si Burgman ...mmm, nu stiu ce sa zic....inca n-am studiat prea bine HONDA dar ....la o prima privire..neee...nu se compara cu YAMAHA si SUZUKI.

 

:baldy: o zi buna tuturor....astept si alte comentarii despre X-MAX 250

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitasem si eu la un Xmax de 250 si la un X-city de 250 inainte sa-mi iau Honda. Aproape platisem avansul pt X-city dar am zis sa ma mai uit putin pe net. Si apoi m-am decis pentru Honda :baldy:. La modele Yamaha avantajele erau: looks mult mai frumos(pararea mea personala ofc), pretul mai bun (4400 parca era Xcity-ul. Eu eram hotarat pentru un model cu roti de 16, toata lumea pe net afirma ca stabilitatea e mult mai buna asa ca aveam de ales intre SH300 si X-City250. Dinamica de la Honda e mult peste motoarele de 250 de la Yamaha(acceleratia este vizibil mai buna). Motorul de pe Honda e luat de pe un motocross de la ei si adaptat pt scuter. Dimensiunile Honda sunt mult mai k pentru oras. Honda sh125 si sh300 mai nou au luat toate award-urile in Franta si Italia(oamenii de acolo stiu cu ce se mananca). In 2006 si 2007 sh125 a luat award-ul de Best 125 maxiscooter si in 2007 cel de 300 l-a luat pe cel de 250. In ochii lor, fiabilitatea Honda este superioara celor de la Yamaha. Factorul decisiv a fost ABS-ul si franele combinate de la Honda, lucru ce lipsea cu desavarsire de la Yamaha.

 

 

Nevertheless, X-Maxul e un scooter foarte frumos si performant. Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Ma bucura sa vad ca mai exista si oameni cu ceva substanta cenusie in craniu care nu considera ca trebuie sa-si ia un supersport pentru oras

 

 

Asa putin offtopic, daca traiam in State si nu ma interesau foarte tare dimensiunile exterioare ale scooterului mi-as fi luat un Burgman de 650. Este adevarat ca Suzuki a inventat conceptul de maxiscooter si se pricep destul de bine, dar dimensiunile exterioare si greutatea la magauaia aia de 650 sunt cu adevarat impresionante si chiar nu ai avea ce face cu el in Bucuresti :0.

 

 

Sh-ul meu de 300 are exact aceeasi dimensiune laterala cu scooterul meu de 50 (e mult mai lung si mai inalt insa) si dupa cum stie toata lumea dimensiunea laterala este cea mai importanta intr-un oras atat de aglomerat ca Bucurestiul

Editat de isan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord cu tine.............si eu ma bucur sa vad oameni care nu cauta la 2 roti doar viteza.

Eu privesc un maxiscuter maximul de confort pe 2 roti, de multe ori chiar ceva office cu care poti lejer sa apari la o intalnire de afaceri fara sa te priveasca lumea ciudat. In general pe maxiscutere poti sa porti si costum fara sa arati penibil. Avantajul fata de scuterele sport este ca iti ofera un plus de siguranta in trafic prin faptul ca esti mai usor de vazut de alti participanti la trafic, cazatura (doamne fereste) de obicei este usoara, nu iti cade nimic pe picior.

Stabilitatea si manevrabilitatea este superioara datorita centrului de greutate coborat.

Ca dezavantaj: nu prea merge la offroad.

In rest nota 10 peste tot.

 

Un exemplu de cazatura cu Yamaha Majesty:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, asta cu echipamentul este adevarat dar eu si pe scuterul meu de 50cmc de 2 ani de cand merg am casca fullface, armura cu protectii hard pe coloana, umeri, coate si piept, genunchiere, manusi cu protectii hard si niste ghete moto. Arat cu adevarat penibil, este adevarat dar la 80 cat prinde ala mori la fel de usor cu un scuter ca si cu o motocicleta.

 

Am cazut o data cand nu aveam decat casca, geaca si manusi la 40 la ora si mi-am f_t_t genunchiul pentru o perioada de 3 luni. Nici dupa un an jumate si multa plaja, genunchiul meu stang nu arata la fel ca genunchiul stang :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Apropops de echipament..chiar acum a trecut pe linga mine un Burgman de 650,calarit de un papitoi..asa pe la 30ani..genul de bani gata..casca nexam..depasea coloana in miscare pe linia tramvaiului..si la un moment dat vorbea la telefon,mergea cu o mina,era pe linia pe linia de tramvai,fara casca,blugi si camasa..m-am crucit!

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uitasem si eu la un Xmax de 250 si la un X-city de 250 inainte sa-mi iau Honda. Aproape platisem avansul pt X-city dar am zis sa ma mai uit putin pe net. Si apoi m-am decis pentru Honda :lol:. La modele Yamaha avantajele erau: looks mult mai frumos(pararea mea personala ofc), pretul mai bun (4400 parca era Xcity-ul. Eu eram hotarat pentru un model cu roti de 16, toata lumea pe net afirma ca stabilitatea e mult mai buna asa ca aveam de ales intre SH300 si X-City250. Dinamica de la Honda e mult peste motoarele de 250 de la Yamaha(acceleratia este vizibil mai buna). Motorul de pe Honda e luat de pe un motocross de la ei si adaptat pt scuter. Dimensiunile Honda sunt mult mai k pentru oras. Honda sh125 si sh300 mai nou au luat toate award-urile in Franta si Italia(oamenii de acolo stiu cu ce se mananca). In 2006 si 2007 sh125 a luat award-ul de Best 125 maxiscooter si in 2007 cel de 300 l-a luat pe cel de 250. In ochii lor, fiabilitatea Honda este superioara celor de la Yamaha. Factorul decisiv a fost ABS-ul si franele combinate de la Honda, lucru ce lipsea cu desavarsire de la Yamaha.

 

 

Nevertheless, X-Maxul e un scooter foarte frumos si performant. Sa-l stapanesti sanatos si fara incidente. Ma bucura sa vad ca mai exista si oameni cu ceva substanta cenusie in craniu care nu considera ca trebuie sa-si ia un supersport pentru oras

 

 

Asa putin offtopic, daca traiam in State si nu ma interesau foarte tare dimensiunile exterioare ale scooterului mi-as fi luat un Burgman de 650. Este adevarat ca Suzuki a inventat conceptul de maxiscooter si se pricep destul de bine, dar dimensiunile exterioare si greutatea la magauaia aia de 650 sunt cu adevarat impresionante si chiar nu ai avea ce face cu el in Bucuresti :0.

 

 

Sh-ul meu de 300 are exact aceeasi dimensiune laterala cu scooterul meu de 50 (e mult mai lung si mai inalt insa) si dupa cum stie toata lumea dimensiunea laterala este cea mai importanta intr-un oras atat de aglomerat ca Bucurestiul

 

NU am nimic de obiectat la ceea ce ai scris cu un singur amendament. "Dimensiunile Honda sunt mult mai k pentru oras.".De accord cu matale, X-MAX-ul e ceva mai maricel.Dar poate gresesc afirmand ca desii SH300 este mai puternic decat X-MAX fix ca motor si CC, nu prea e maxi!!!E facut pt orash ca o manusha...nu zic ca nu merge si afara, daaa, nu-i prea MAXI...are rotzi de 16, X-MAX-ul avand de 15 pe fatza si 14 pe spate.Oricum...e o alegere buna.Ma bucur ca ti-ai luat ceva ce te incata pana peste poate.

Atasez 2-ua poze cu SH 300 si un X-MAX 250.

 

La ce scria Marius....tata, decat sa-mi cumpar vitezana cum si-a luat un coleg de la munca si sa mor cu el in trafic...las-o nabii de placere de a merge pe 2-ua rotzi.Apropo...am citit undeva ca maxi-scooterele mai sunt denumite si scootere cruiesere.Stitzi voi de ce.... :kiss:

post-34275-1216304143_thumb.jpg

post-34275-1216304150_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io o sa-mi iau un Burgman de 200. Mai mult de atat nu vreau. Nu acum.... :P E super comod, usor, manevrabil si.....e Suzuki. Cu asta cred c-am spus tot :kiss: Si acum, pe bune, prin oras chiar nu cred ca-mi trebuie mai mult.

 

Burgmanul e maricel pt oras , nu se compara cu o honda sh 150/300 , vorba lui isan, sau cu o aprilia sportcity 200/250 si mai nou 300cc.

 

Isan de Aprilia sportcity stii ceva :lol:? Si eu am de gand sa-mi iau in viitorul apropiat (sper) o jucarie peste 200cc , intitial si eu ma gandeam la burgman , pt-ca e ieftin si are o istorie buna dar e prea mare pt oras + ca eu sunt cam mic pt el ... momentan ma gandesc la un sportcity de 250cc (cel de 300cc mai e pana apare second hand , abia e aparut pe piata ) , mai stiti scotere bunicele compacte pt oras cu cilindrata peste 200?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator lznicu
Burgmanul e maricel pt oras , nu se compara cu o honda sh 150/300 , vorba lui isan, sau cu o aprilia sportcity 200/250 si mai nou 300cc.

 

Totdeauna e loc de mai bine, in afara de Suzuki Burgman 250 nu am mai mers cu alt maxi, e al fratelui meu si mai merg si eu cu el cateodata, e limuzina la propriu si nu am ce sa-i reprosez, de fapt un singur lucru...garda la sol dar el n-a fost gandit pt Romania. Intretinere usoara, simplu de reparat, consum rezonabil (5% cat de cat alergat).

Am mai mers cu unul nou de 400, alta mancare si aici ma refer la motor/putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam riscant cu sistemul ala de pe fata...la ce gropi avem. Nu stiu cat de mult rezista si la reparat nu stiu daca gasesti asa usor.

nu e nimic riscant la sistemul ala de pe fata.eu am o Gilera Fuoco si am luat destule gropi(doar circul in buc. cu el)e prea bine facut!RECOMND GILERA FUOCO

post-10950-1216452887_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...