Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

- De cand am schimbat ambreiajul cu unul Ebc, desi ala vechi era in carti, am folosit doar ulei auto, mineral, elf....etc. Nu tuseste, merge rotund, la bani e super ok. Merita la banii astia sa il schimbi si de 2 ori pe an.

 

Mituri peste mituri. Poate la motoarele mai noi sunt alte pretentii, dar la "tractorasul meu" nu conteaza marca ...doar 10w40 si mineral sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am dat jos lantul dar nu m-a lamurit prea mult , se mai aude ceva dar nu tot timpul , uneori da uneori nu . Ma gandesc ca s-ar putea sa fie poate de la intinzatorul de lant de la distributia din motor . daca o avea in motor patina cu intinzator ca la dr .

Oricum din ce am vazut pe net multa lume se framanta la yam fz6 daca e un zgomot normal , si daca nu de la ce o fi

 

Am si un video doar pentru sonor in toate treptele , dar nu prea se cunoaste nimic pe el https://www.dropbox.com/s/nhzrs2bjducxeid/DSCF8267.AVI?dl=0

o sa zici ca sunt de porc..... dar puteai sa faci verificarile astea inainte sa cumperi.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg ce auzi tu... zgomotul de pe la 1:42 incolo? Aia e singura chestie dubioasa, dar la inregistrari de genul nu se aud nici clar si nici toate zgomotele. In mare asa, daca se aude si in realitate la fel, e ok, nu-ti bate capul.

 

@chucki: ce tura programezi anul acesta? :D Legat de ulei, nu ar trebui sa ai probleme asa mari daca respecti vascozitatea. E adevarat ca unele par mai 'apoase' ca altele, unele sunt rontaite mai usor, cu unele parca cutia schimba un picut altfel. Unii ar zice ca nu se pot deosebi la nivel de 'user' aceste uleiuri, insa eu cred ca daca iti cunosti fierul, simti diferentele. Ce indice de ulei bagi? Incearca un 15w50, motul sau ceva auto (contrar credintei populare).

Ulei bag numai 20w50 sau 15w50. Tura anu asta nu e.... alte treburi, bani putini. Undeva in toamna vreau sa ma apuc de o revizie mai teapana si sa strang bani pentru anul viitor pentru tura vizurilor mele: Danemarca-Norvegia-Nordkapp-Finlanda-Polonia-Romania. Deci doar pregatiri anul asta...si sper pentru la anu.

 

- De cand am schimbat ambreiajul cu unul Ebc, desi ala vechi era in carti, am folosit doar ulei auto, mineral, elf....etc. Nu tuseste, merge rotund, la bani e super ok. Merita la banii astia sa il schimbi si de 2 ori pe an.

 

Mituri peste mituri. Poate la motoarele mai noi sunt alte pretentii, dar la "tractorasul meu" nu conteaza marca ...doar 10w40 si mineral sa fie.

Si mineralul de la Motul sau Castrol este destul de ieftin ...parca undeva la 100 ron 4 litri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema e ca la mine in oras a fost un magazin moto candva, care avea 5 tipuri de ulei si vanzatorul cand nu avea ce cereai iti recomanda el de pe raft. Tipic romanesc. Vroiai mineral iti dadea semisintetic. Te rog sa imi zici putin sursa si tipul uleiului Motul mineral . Ca la 100 ron 4 litri imi convine sa cumpar sa il am acolo.

 

Nici nu iti imaginezi ce m-am bucurat cand am gasit pe raftul magazinului tipul de ulei necesar pentru motorul meu la un pret decent si nu pret de ulei de avioane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca vad ca v-ati imflamat:

attachicon.gif13015464_10207344792550973_2023779625466348417_n.jpg

 

@Nea Vali: am facut multe experimente.... si sunt cam asa:

1 semisintetic 5100 motul Merge ok dar il mananca destul de repede

2 full sintetic 7100 motul la mancat repede 300v (parca) special pentru off la mancat rapid...atat de rapid incat nici nu mi=am dat seama. Vezi problemele avute acum ceva pagini si care s=au rezolvat prin schimbarea uleiului.

3 mineral motul 3100 si repsol cu ambele motorul parca a mers ceva mai bine. nu il mananca si nu scoate fum. Asta vara in excursia mea de aprox 4000 km am avut in motor mineral repsol. Fara nici un fel de problema si nu a trebuit sa completez.

 

@Ivanica : Vinzi mobra aia? La dr ma refer...cu tot cu scut... Daca da, da un PM cu termeni si conditii. Ma chinui sa scap de nevasta din spate si poate ia ceva permis dar big=ul e prea mare pentru ea.

 

PS: Scuze pentru lipsurile acute de punctuatie si greseli.

PS2: \\\Rog ca poza de mai sus sa fie interpretata fix ca o gluma, nu jignire sau ofensa. Sursa aici: https://www.facebook.com/profile.php?id=100000562234183

salut chucki , multam de raspuns ! astept sa treaca vremea asta urata ca sa ma pot ocupa putin de ea ... trebuie un reglaj la carburatie , un schimb de ulei ... daca nu e cu deranj te sun cand ma iau de treaba ;) (pt. detalii tehnice :peace: )

 

seara buna tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai stie cineva?

» Post actualizat in 09 May 2016 17:34

As fi mai bucuros sa gasesc prin tara

» Post actualizat in 22 May 2016 06:56

Din cate am inteles este acelasi si pe dr 650

» Post actualizat in 22 May 2016 06:56

Din cate am inteles este acelasi si pe dr 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fiind o piesa care cade mereu din cauza proastei ungeri, cred ca sunt slabe sanse sa gasesti in Romania piesa in conditii bune. Cred ca pana la urma ar trebui sa te orientezi spre o piesa noua, chiar daca e mai scumpa, sa iti remediezi pompa de ulei si sa verifici circuitul de ungere. Cand faci schimbul de ulei si filtru nu ar strica sa dai jos capacul ala de sub motor ca sa ajungi direct la sita de ulei. O sa ai mari surprize acolo. Am fost si eu invatat de un om de bine si acum la fiecare schimb desfac si cele 3 suruburi si curat sita aia.

 

 

Zilele trecute am gasit un bidon de ulei valvoline 10w/40 mineral de motociclete prin magazia mea, era ce cumparam eu in trecut, dar care mai apoi subit a disparut de pe piata. Eram curios sa vad daca gasesc pe eticheta din spate scris Api Jaso......si nu....era Api SL., adica ce folosesc eu acum si de care sunt multumit chiar daca e un ulei de masina.

 

Ce am obsevat folosind tipul de ulei :

 

-motorul nu miroase a incins;

-ambreiajul nu patineaza

- nu consuma.

 

 

Ca pret...acum am gasit oferta la 67ron bidon de 4l (Elf 15w40 Sporti xi)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de curand am achizitionat un suzuki dr 650rs toate bune si frumoase la test a mers perfect . asa ca mi-a placut si l-am luat.

Ajuns acasa nerabdator sa vad ce poate jucaria noua am dat o tura cu ea prin padure si am observat urmatoarea problema.

DUPA ce am incalzito a inceput sa scoata fum alb din ce in ce mai rau, am ajuns acasa i-am schimbat uleiu am pus nou in speranta ca cel vechi era prea subtire si il papa. dar treaba nu sa schimbat si cu uleiu nou la fel mergea in 15-20 km manca 300-400ml n functie de cum mergeai cand ai dadeai sandale erea jale de fum.

asa ca m-am apucat sa desfac motoru am dat chiuloasa jos am dat cilindru si am observat ca avea un segment cel de foc rupt in 2.

am comandat segmenti si semeringurile noi originale din japonia au venit intr-o saptamana am montat toate piesele la loc.

PROBLEMA E CA ACUM DACA INCERC SA O PORNESC APAS DECOMPRSORU DAU INCET PANA SARE SI DACA II DAU PEDALA IMI RUPE PICIORU

ce am descoperit dupa multe batai de cap ca decompresoru sare cand pistonu ajunge in (PMI) cea ce nu e normal si cand sar pe pedala sa pornesc ea da sa porneasca cand pistonu se duce in sus pe compresie. si o ia pistonu invers si imi arunca pedala inapoi ea nedecuplandu-se din rac.

NU II DAU DE CAP NU MAI STIU CUM SA REGLEZ DECOMPRESORU DIN CE STIU EU EL TREBUIE SA SARA CAND PISTONU E SUS SI SA PORNEASCA CU PISTONU IN JOS SI IARA IN PLS ( pe compresie) CAND ATUNCI ARE LOC PORNIREA LA MINE E INVERS SARE DECOMPRESORU CAND PISTONU E JOS SI CAND SAR PE PEDALA SE DUCE PE COMPRESIE SI IMI ARUNCA PEDALA INAPOI DEORECE NU POATE SA INVINGA COMPRESIA SI SA AJUNGA PISTONU IN PLs SI DAND SCANTEIA INAINTE CU 5 GRADE PISTONU O IA INVERS SI IMI DUPE PICIOARELE imi E FRICA sa ii mai dau si la pedala ca mi-a rupt talpa la adidasi a facut gaura in ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de curand am achizitionat un suzuki dr 650rs toate bune si frumoase la test a mers perfect . asa ca mi-a placut si l-am luat.

Ajuns acasa nerabdator sa vad ce poate jucaria noua am dat o tura cu ea prin padure si am observat urmatoarea problema.

DUPA ce am incalzito a inceput sa scoata fum alb din ce in ce mai rau, am ajuns acasa i-am schimbat uleiu am pus nou in speranta ca cel vechi era prea subtire si il papa. dar treaba nu sa schimbat si cu uleiu nou la fel mergea in 15-20 km manca 300-400ml n functie de cum mergeai cand ai dadeai sandale erea jale de fum.

asa ca m-am apucat sa desfac motoru am dat chiuloasa jos am dat cilindru si am observat ca avea un segment cel de foc rupt in 2.

am comandat segmenti si semeringurile noi originale din japonia au venit intr-o saptamana am montat toate piesele la loc.

PROBLEMA E CA ACUM DACA INCERC SA O PORNESC APAS DECOMPRSORU DAU INCET PANA SARE SI DACA II DAU PEDALA IMI RUPE PICIORU

ce am descoperit dupa multe batai de cap ca decompresoru sare cand pistonu ajunge in (PMI) cea ce nu e normal si cand sar pe pedala sa pornesc ea da sa porneasca cand pistonu se duce in sus pe compresie. si o ia pistonu invers si imi arunca pedala inapoi ea nedecuplandu-se din rac.

NU II DAU DE CAP NU MAI STIU CUM SA REGLEZ DECOMPRESORU DIN CE STIU EU EL TREBUIE SA SARA CAND PISTONU E SUS SI SA PORNEASCA CU PISTONU IN JOS SI IARA IN PLS ( pe compresie) CAND ATUNCI ARE LOC PORNIREA LA MINE E INVERS SARE DECOMPRESORU CAND PISTONU E JOS SI CAND SAR PE PEDALA SE DUCE PE COMPRESIE SI IMI ARUNCA PEDALA INAPOI DEORECE NU POATE SA INVINGA COMPRESIA SI SA AJUNGA PISTONU IN PLs SI DAND SCANTEIA INAINTE CU 5 GRADE PISTONU O IA INVERS SI IMI DUPE PICIOARELE imi E FRICA sa ii mai dau si la pedala ca mi-a rupt talpa la adidasi a facut gaura in ei

 

Vezi ca nu ai reglata admisia si compresia corecta. Normal reglajul lor se face pe compresie. Foloseste semnele de pe volanta |T , pistonul in Pms,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marius

Stai liniștit, e corect ce se întâmplă. Sare atunci când pistonul e jos, înainte de compresie, așa lucrează din fabrică. Dar să știi, că se recomandă să folosesști la pornire bocanci, ghete, cizme. Dacă motorul e mai obosit merge și cu adidași.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa ce ii vii de hac, nu o mai porni cu adidasii. Foloseste slapii :)

 

Marius94- astea sunt motoare care trebuiesc pornite cu incaltaminte adecvata. Ai un piston care comprima 649cm3. Fara o cizma moto care sa iti tina glezna fixa nu ai ce incerca. O sa stai in ghips pe langa ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marius

S-a mai discutat pe aici, ai grijă ca pedala să prindă chiar de sus. Dacă nu e în punctul maxim și prinde cu unu-doi dinți mai jos, atunci nici nu poți face cursa completă și nici nu dai viteză suficientă magnetoului pentru scânteie. Așa faci buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi dar inainte nu imi facea asa pornea si daca ii dadeai cu papuci (vorba vine ) nu avea treaba nu sarea pedala inapoi pur si simplu sarea decompresoru dadeai drumu la pedala si sareai pe ea si o lua la sfert. acum e ceva in neregula pt ca daca las contactu loat si repet operatiunea cand sar pe pedala si cand aceasta ajunge jos mi-o arunca o palma inapoi cu tot cu picior. Am pornito numai cu bocanci. dar am zis sa iau ceva mai usor cand mesteresc la ea sa mi se odihneasca picioarele ca stau destul la munca numai in bocanci


» Post actualizat in 24 May 2016 06:33

poate daca m-ar ajuta cineva sa desfaca o bujie si sa imi spuna exact in ce punct sare decompresoru fata de piston :(

O am de o luna in curte si nu ii dau de cap. Am pornito inpinsa dar sta putin la relanti se accelereaza putin si moare. mi sa luat sa inping de ea neputand sa ii dau la pedala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, tocmai ți-am zis eu. Decompresorul sare când pistonul e jos, înainte de a începe să comprime. Verifică reglajele să fie ca în manual, jocurile în cabluri.

Din ce spui, înțeleg că pistonul nu ajunge la capătul cursei în PMS, nu apare scânteie, evident și compresia îți împinge pedala înapoi.Corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu ai reglata admisia si compresia corecta. Normal reglajul lor se face pe compresie. Foloseste semnele de pe volanta |T , pistonul in Pms,

 

AM pus volanta pe t pistonul era in pms si am pus ditributia (axa came ) cu camele in jos ambele egale pt ca a fost rectificat axu in plazma si nu mai are semn de calare

» Post actualizat in 24 May 2016 06:43

Păi, tocmai ți-am zis eu. Decompresorul sare când pistonul e jos, înainte de a începe să comprime. Verifică reglajele să fie ca în manual, jocurile în cabluri.

Din ce spui, înțeleg că pistonul nu ajunge la capătul cursei în PMS, nu apare scânteie, evident și compresia îți împinge pedala înapoi.Corect ?

da asa se intampla dar daca pun contactu si dau imi da motoru peste picior rau adica cat as sari pe ea pistonu nu poate trece de pms si o ia invers la scanteie si imi da in pedala explozia

banuiesc ca ininte nu facea asa deoarece nu avea compresia buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM pus volanta pe t pistonul era in pms si am pus ditributia (axa came ) cu camele in jos ambele egale pt ca a fost rectificat axu in plazma si nu mai are semn de calare.

 

Nu se mai vede linia orizontală? Aia trebuie aliniata la orizontala și gaura șurubului cam la ora 2.post-86604-0-80083800-1464074487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pricep la motoare da si cand prinzi unu din asta iti pune capac si o iei razna :(

AM verificat si avansu am scos firu de impus de pe bobina si am pus un led intre comanda si masa

sa vad cand deschide exact si da scanteia perfect cand e pistonu sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să așteptăm și alte opinii. Dar mi se pare ciudat că reușești s-o pornești împinsă la așa compresie. La a mea, împingeam câte doi oameni și nu reușeam să dăm motorul peste cap, mergea roata târâș. În schimb, la pedală pornea imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...