Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Asta pt PMS-ul dintre miscarea de evacuare si miscarea de admisie. La PMS-ul dintre miscarea de compresie si miscarea de detenta, supapele raman inchise multe grade stanga-dreapta, peste 180 de grade.

 

Camele nu sunt atacate de nimic. Supapele sunt atacate. De came. Prin intermediul culbutorilor. Iar supapele sunt atacate un nr de grade mult mai mic decat nr de grade cand nu sunt atacate. Deasemenea, poti regla linistit supapele de admisie atunci cand supapele de evacuare sunt complet deschise/atacate. Si invers.

 

merge si asa, dar pentru avansati....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

...clar l-ati omorat pe bietul om :) .....cred ca cea mai usoara varianta e aceea, de a da jos capacele de sus de vizitare de la culbutori, desfaci apoi surubul si capacelul de pe partea stanga a motorului, surubul pentru a observa semnul de pe volanta |T , iar capacelul pentru a putea invarti de motor ca sa aduci pistonul in PMS. Testezi si cu o surubelnita sa vezi daca pistonul e ajuns pana sus. Apoi verifici admisia si evacuarea. Pistonul urca de 2 ori sus intr-o rotatie insa pozitia corecta, din ce am vazut la mine e acolo unde iti merge decompresorul. Am avut ocazia sa reglez intre chiar daca pistonul era sus si nu reuseam sa trag decompresorul sa stea, apoi m-ai faceam o tura si aduceam pistonul pe compresie. Acolo reglam cu lera....dupa aia pedala si sanatate.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...clar l-ati omorat pe bietul om :) .....cred ca cea mai usoara varianta e aceea, de a da jos capacele de sus de vizitare de la culbutori, desfaci apoi surubul si capacelul de pe partea stanga a motorului, surubul pentru a observa semnul de pe volanta |T , iar capacelul pentru a putea invarti de motor ca sa aduci pistonul in PMS. Testezi si cu o surubelnita sa vezi daca pistonul e ajuns pana sus. Apoi verifici admisia si evacuarea. Pistonul urca de 2 ori sus intr-o rotatie insa pozitia corecta, din ce am vazut la mine e acolo unde iti merge decompresorul. Am avut ocazia sa reglez intre chiar daca pistonul era sus si nu reuseam sa trag decompresorul sa stea, apoi m-ai faceam o tura si aduceam pistonul pe compresie. Acolo reglam cu lera....dupa aia pedala si sanatate.....

 

daca ai decompresor manual :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E chiar asa greu sa suspenzi in aer roata spate, sa bagi in a cincea si sa invarti de roata pana se inchide supapa pe care vrei sa o reglezi? Asta indiferent de PMS-uri, PMI-uri, fante, semne, decompresoare manuale, automate, etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O pui pe o capra, pe un butuc, pe ceva. Sau o impingi. Ii scoti o bujie si compresia dispare. In ultima treapta poti face miscari fine. Si nici nu trebuie sa fie fine avand in vedere ca supapa se deschide putine grade, o data la doua ture de ambielaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, merge și așa. Doar că mie mi se pare mai simplu să scot cele 2 căpăcele. Partea "plăcută" începe abia atunci, mai ales pentru evacuare unde te chinui să nimerești o poziție în care să încapă lera. Acolo mi se pare mie destul de sadic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 2 capacele oricum se scot. Eu spuneam doar de modalitati de a te asigura ca supapa nu e atacata de cama de pe axa cu came, prin culbutor.

 

Daca te chinui prea mult prin capacel, poti sa dai tot capacul chiulasei jos.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebasem doar de lulele de la fise unde le gasesc nu de reglajele de supape :D , ideea e ca nu mai dadea scanteie deloc . Bujiile erau ok . am scos lulelele si da scanteie in capatul furtunului dar nu trece scanteia prin nici o lulea . Habar nam de ce . MS de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele 2 capacele oricum se scot. Eu spuneam doar de modalitati de a te asigura ca supapa nu e atacata de cama de pe axa cu came, prin culbutor.

 

Daca te chinui prea mult prin capacel, poti sa dai tot capacul chiulasei jos.

 

pai la dr furcile alea sunt prinse de capac , prin urmare singura varianta de reglaj e doar prin capacele de vizitare. Eu deobicei scot din lera 0.2 (evacuare) 0.1 (admisie), apoi desfac carena din partea dreapta, trag un scaun sub fund sa nu obosesc si sa observ mai bine, cu o surubelnita dreapta si inelara de 10 ma dau pe treaba.

 

Ivanica...scoate lulelile alea si leaga cablurile pe direct la bujie...apoi cu o banda izoler, izoleaza si incearca sa o pornesti. Atentie asta e o kestie provizorie sa vezi daca porneste...iar treaba aia cu sa cumperi alte fise de la auto,,,nu era o poanta.....pune mana si cumpara 2 noi...bosch....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la dr furcile alea sunt prinse de capac , prin urmare singura varianta de reglaj e doar prin capacele de vizitare.

 

Corect. Nu am mai reglat de mult supape. Si nu la DR. Dar asa e si la restul. Deci, doar prin capace. Asta e viata, greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da nu cred ca o sa imi mai bat capul cu DR -ul ca sta stricat de 3 ani in curte si n-am reusit sa il fac . Daca nu reusesc sa il vand cu 2000 lei il dezmembrez si il dau pe piese . Eu oricum imi iau alt moto anu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ivanica--- esti belea, serios :). Daca e atat de greu sa tai cu un cutter lulelile , desfaci putin cablul si il legi in capul bujiilor si apoi sa ii dai cateva pedale sa vezi daca da macar un rateu, atunci serios nu te mai atinge de ea, da-o mai bine la cineva care se pricepe. Poate ii gasesti si scutul ala de aluminiu, ca sa ai mai multa sansa sa o vinzi pe 2000ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am gasit scutu si carenele . Am incercat toate variantele posibile cu ea dar pur si simplu nu vrea . I-am schimbat lulelele , da scanteie si cu lulele si fara , i-am curatat carburatorul , i-am reglat supapele , pur si simplu imi face in ciuda motoru asta . Problema e ca pe gaura de vizitare de la rotor , oricat as invarti de volanta nu se vede nici un T ceea ce e putin ciudat . Eu oricum nu o sa o folosesc , luni o sa imi iau un r6 , dar e cam pacat de ea , oricum eu am depasit miia de e. cu ea dar asta e . In momentu de fata nici 5 lei nu mai imi vine sa bag in ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inseamna ca o sa urmeze o poveste similara pe topic-ul de R6..... ala este si mai putin fiabil decat DR-ul

 

... dar ce nu vrei sa fie si acolo putina activitate ? :)

 

eu unul inca nu pot sa imi revin, practic azi cineva are un R6 bun si un dr600 defect plus un scut la vanzare....si carene....toate se vand separat...proprietarul acum 2 zile vroia sa faca motorul ca nu avea cu ce se plimba.... apoi o vindea pe bucati....da bucatile erau pe unde erau...... apoi ca in filmul terminator----dr a inceput sa se adune la un loc......iar in final ...cred ca R6 se va vinde pentru ca nu ii place proprietarului , iar dr iar o sa ramana fara lulele....de volanta ce sa mai zic.....oare R6 are asa ceva....ca luam de acolo si punem pe dr......etc ( Tanar si nelinistit- varianta romaneasca- nu ii mai poti anticipa sfarsitul) :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar ce nu vrei sa fie si acolo putina activitate ? :)

 

eu unul inca nu pot sa imi revin, practic azi cineva are un R6 bun si un dr600 defect plus un scut la vanzare....si carene....toate se vand separat...proprietarul acum 2 zile vroia sa faca motorul ca nu avea cu ce se plimba.... apoi o vindea pe bucati....da bucatile erau pe unde erau...... apoi ca in filmul terminator----dr a inceput sa se adune la un loc......iar in final ...cred ca R6 se va vinde pentru ca nu ii place proprietarului , iar dr iar o sa ramana fara lulele....de volanta ce sa mai zic.....oare R6 are asa ceva....ca luam de acolo si punem pe dr......etc ( Tanar si nelinistit- varianta romaneasca- nu ii mai poti anticipa sfarsitul) :)

Ce om rau :) . Dar m-a distrat descrierea ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu chiar as vrea sa vad o poza cu un R6 cumparat luni, voi nu ? :)

 

/index.php?/topic/41463-detinatori-de-yamaha-r6/page-207 ---aici inca nu vad nimic...si ma roade........papucul asta stang....de ma musc singur de limba :)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Seria de ghinioane nu s-a terminat inca. Acum cateva saptamani am postat poze cu motorul spart. Apoi am luat o motocicleta pentru piese, cu axa cu came defecta. Am pus axa mea cu came si am mutat motorul pe motocicleta mea. Dupa ce am pornit-o, am mers un pic cu ea si am constatat ca se incingea foarte tare si radiatorul ramanea rece. Am luat pompa de ulei de pe motorul spart si am pus-o pe celalalt. Am rezolvat problema cu racirea, dar dupa vreo 200 km mi s-a stricat motorul din nou. Pagube: piston spart, o supapa rupta, axa cu came si piesele montate pe capacul chiulasei (nu stiu cum se numesc).

Am incercat sa gasesc piese pe la dezmembrari, dar ori nu au, ori sunt rectificate (ma refer mai ales la axa cu came).

Intrebarea mea este daca stie cineva un atelier unde sa pot repara axa cu came si celelalte 2 piese, pentru ca din cate inteleg e posibil.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a mai scris pe aici , dar cititul pe indelete lucru rar in ziua de azi . Nu citesti , platesti ! ar fi o zicala potrivita pentru multi entouziasti ai motocicletelor . La DR-uri nivelul uleiului sa fie mereu la max . Daca scade sub mijloc , kaputt axa cu came . Inca o kestie : in chiulasa e o tevusca cu gaurele care dirijeaza uleiul exact pe came ( cel putin la DR-750 e sigur , ar trebui sa fie si la celelalte ) . Se mai uita sa se monteze si cand sau daca ...... isi da seama cel care a uitat-o ca nu a pus-o , zice : las ca merge si asa . Merge , dar nu pentru mult timp .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- asta cu nivelul uleiul am invatat-o pe propria piele cand la o plimbare la vreo 20km de casa, un surub de la capacul de vizitare culbutori admisie s-a desfacut, apoi s-a desfacut si celalalt si capacul s-a ridicat, apoi bunatate de ulei cam 1l ,mi-a spalat toata motocicleta.. am continuat asa crezand ca nu o sa afecteze , iar in 15km am uzat culbutorul de evacuare. Am reparat, am tras-o , acum is cu ochii mereu pe ulei. Inainte de a o porni ochii pe ulei....De acolo pleaca toate problemele...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help... motorul meu a inceput sa faca niste zgomote minunate... specifice unui motor obosit de DR intrebarea ce face asa... jocul la supape este facut la 0.1 iar lanturile mi se pare ca sunt destul de intinse

 

Editat de Hyena986
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...